Ajatus useammasta miehestä kiihottaa

Anonyymi-ap

Olen aina haaveillut saavani seksiä monelta mieheltä samassa tilanteessa. En siis mitään persepanoja tms. vaan ihan normiseksiä useamman miehen kanssa. Joskus olen ajatellut jopa sellaista että voisi olla kivaa olla suhteessa useamman miehen (2-3) kanssa. Tämä varmaan liittyy siihen, että minusta on todella kuumaa ajatella naisen loputonta kykyä antaa seksiä ja nautintoa vaikka kuinka monelle.

Kerran olin kahden miehen kanssa samaan aikaan hotellihuoneessa. Harrastettiin seksiä neljä kertaa, eli kumpikin miehistä siis pani minua kaksi kertaa. Tuntui ihanalta kun olisi voinut vaan jatkaa vaikka kuinka kauan, ei ollut pimppa kipeänä eikä mitään. Oli vaan se loputon kyky antaa.. ;) Seksikkäintä siinä oli se kun toinen pani ja toinen imi rintojani. Huh vieläkin kuumottaa kun muistan.. ;)

10

2508

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vois harkita suhdetta niin että olisi kaverin kanssa saman naisen omistaja.
      Mutta mulla vain on aika vahvat dominointitaipumukset ja omat periaatteet.
      Ilman kumia nussiminen on se juttu. Siitä en luovu. Ja kun naista tarpeeksi kiihottaa niin kyllä se ennemmin tai myöhemmin alistuu panoon ilman kumia.

• Anonyymi

Minulla on yksi vakimies jonka kanssa on sovittu että saamme panna halutessa vaikka mieheni ei ole kotona.
        Tänään mies tulee meille koko viikonlopuksi eli 3vrk kahta miestä.
        Nukun aina alasti miesten keskellä toki miehetkin ovat alasti.
        Miehetkin haluaa tosi usein seksiä kanssani.

• Anonyymi

Me päätettiin että käytetään kortsuja kun vaimoani pannaan.
        Kaveri pani muutaman työnnön kortsulla ja otti kortsun pois ja kalu takasin vaimoni pilluun.
        Vaimo katsoi minua kysyvästi ja nyökkäsin niin vaimo rauhoittui ja risti sääressä kaverin vyötärölle ja nautti kun vieraamme pani häntä.
        Nykyään vaimo antaa pillua aina kun tahdotaan ja välillä pyytää meitä panemaan.
        Ottaa herkästi myös kaverin kalun suuhun ja nielee lasten ja pillu on vapaasti pantavissa.

• Anonyymi

Tuntuu todella hyvältä olla kahden miehen kimppanainen kun oma mies haluaa sitä myös.
      Eikä näytä olevan epämielekästä vieraan mielestäkään ainakin on pannu usein pitkin iltaa ja yötä.

• Anonyymi

Kahden kanssa olen ollut... Todella kiihottavaa saada takaa samalla kun toinen mies hyväilee vartaloa ja tissejä.. Välillä suutelee ja samalla saa tuntea kovan kalun sisällä... Nautin siitä hetkestä tosi paljon.. Molemmat miehet laukesivat kaksi kertaa... Tj74vm

• Anonyymi

Me rouvat olemme mielellään miehille kimppanaisena jos vain saatte meidän mieleisen miehen mukaan.

• Anonyymi

Saatat olla polyamorinen. Siinä ei ole mitään pahaa. Itsellä on 2 kaveria ja joskus ollaan läpällä heitetty, että vois olla hyvä jakaa yhteinen nainen. Kun naiset on aina semmoisia että valittaa jos mies lähtee vaikka kalastamaan, niin olisi sitten aina kotona joku naista viihdyttämässä. Ja voisi olla helpompi elättääkin kolmen miehen voimin yksi naaras, kun teillä naisilla on kaikkea shoppailunhalua.

Oikeastaan vois olla aika pätevä juttu.

• Anonyymi

Polyandriasta on kyse jos nainen tahtoo olla sitoutuneesta suhteessa useamman miehen kanssa. Kyseessä voi siis olla nainen, jolla on 2-5 miestä, ehkä enemmänkin. Useimmissa tapauksissa taitaa kyse olla juurikin 2 tai 3 eri miehestä. Tällaisessa liitossa voidaan asua yhdessä. Seksitavat vaihtelevat voi olla 1 on 1 seksiä, tai miksei ryhmäseksiä, jossa kaikki miehet nauttivat naisestaan samassa tilanteessa. Tiedän sellaisia tapauksia, joissa nainen on tullut raskaaksi, mutta yhteisö ei ole tahtonut selvittää isää. Kokevat, että on tasa-arvoisempaa, kun jokainen mieltää itsensä isäksi. Polyandrisiin naisiin on suhtauduttu länsimaissa hyvin häpäisevästi, vaikka tavallaan nämä naiset ovat ehkä aidoimmin naisia. Ovat ymmärtäneet antamisen merkityksen, epäitsekkyyden.

Ketjusta on poistettu 158 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      423
      3631
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1612
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      114
      1432
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      85
      1399
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1368
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1316
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1246
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      1159
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1027
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      39
      960
    Aihe