Kuinka usein vaihdat ilmat renkaisiin

Anonyymi-ap

Minulla on uusi Sandero. Näin aloittavana autoilijana kyselisin kuinka usein pitää vaihtaa ilmat renkaisiin? Olen nyt ajellut puoli vuotta samoilla ilmoilla. Pitäisikö nyt syksyllö vielö vaihtaa uudet ilmat renkaisiin? Paraneeko ajomukavuus kun on uudet ilman renkaissa. kiitos.

9

359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Parantaa ajettavuutta, jos vaihdat Romanialaiset suolikaasut pois. Suomalaisella keskikaljapierulla täytetty rengas on paljon vakaampi ajettava.

• Anonyymi

Kerran vaihdoin kun tuli typpitäyttö. Enpä tiiä onko mitään hyötyä mutta aina teen saman kun auto vaihtuu. Näissä halvoissa autoissa on uutteen vaihto kivaa kun ei tartte tehdä velkaa ja pikkurahalla vaihtuu aina uuteen takuun alaiseen. Todella tyytväinen ollut daciaan. Parantunut koko ajan dacian tyyli ja sisustus ja varusteet. Huvittavaa kun saa valita aina parhaimmin varustetun mallin ja vain pikkurahalla saa aina uuden auton. Hyvä auto ja kertaakaan ei ole välille jättänyt mutta kalliita autoja on lavetilla tullut bongattua paljon.

• Anonyymi

Hienoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa!

Mikä on hienoa. Sekö että Dacia kulkeea preemiumit on lavetilla.

• Anonyymi

Onneksi on Dacia, missä ilmat renkaissa säilyvät vuosikausia.
      Joskus on syytä kuitenkin tarkistaa ilman määrä eli varsinkin silloin kun
      ulkoilma jäähtyy paljon .
      Dacia on käyttäjälleen huoleton peli . Siinä ei ole sellaisia huolia kuin
      esim. Volkkarissa, missä öljyn määrä ja ilmat pitää tarkistaa kerran viikossa.

• Anonyymi

Minä vaihtelen ilman joka päivä ennen töihin lähtöä ja töistä tulon jälkeen. Pysyy renkkaat tuoreina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä vaihtelen ilman joka päivä ennen töihin lähtöä ja töistä tulon jälkeen. Pysyy renkkaat tuoreina.

Ei siis tule ripulipierun hajua renkaista niin kuin vuosia vanhoilla ilmoilla!!!

• Anonyymi

No nyt on jollain tylsää ja melkein hauskat jutut.
      Sanotaan, että kunnon huumori vaati sivistystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      421
      6075
    2. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      115
      3432
    3. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      69
      2352
    4. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      25
      1869
    5. Moraaliköyhä S-ryhmä

S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko
      Tampere
      109
      1065
    6. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      94
      1033
    7. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      62
      1032
    8. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      61
      1015
    9. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      77
      909
    10. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      42
      902
    Aihe