moi olen 15 v poika ja kärsin tämmöisestä asiasta "!tää alkoi touko kuun alussa lauantaina kun tulin saunasta niin menin vessaa ja katoin napaan ja yhtäkkiä tuli ajatus että mitä jos mussa ois jokin ja sitten tää ajatus jäi vaivaamaan sitte maanantaina oli semmonen outu tunne että jokin liikkuisi vatsassa😱niin luulin että se ois lapamato tai jotain muttaben oo syöny raakaa kalaa🐟joten ei vois olla sitte mä mietin kun mä oon tätä ennen lähi päivinä treenannu vatsaa niin johtuisiko se siitä sitten seuraavalla viikolla mä aloin kuuleen sellasta outoa ääntä 😨😱vatsasta ja myös kamalia murina ja suoli ääniä myös sitten alkoi ne tuntemukset välillä potkuja ja liikettä joskus ylä ja ala vatsanseudulla no sitten ennen rippi koulua nii kun tulin suihkusta niin mä näin outoa liikettä😱se oli pelottavaa ja viime viikolla on tullu näitä ääniä ja tuntemuksiä .tää ei oo kivaa mulla on menny elämän ilo tän takii ja menee koko nuoruus hukkaan ja elämä pilalle ja vanhemmat sanoo että sussa ei oo mitään uskojo ja oon itkeny ja harkinnu itsemurhaa tän takii ja mä kaipaan mun vanhaa elämää takaisin ja eikä mua päästetä mihinkään tähystykseen niin oon opettelu elään tän asian kanssa mutta ei se oo helppoa ja oon miettiny voiko tää johtua mun
mielestä että kroppa kayttäytyy tälleen vai onko tää jokin sairaus ja sitten josmua pelottaa joki asia niin silloinki näitä tunyemuksia tulee eli tää tekee elämästä vähän vaikeaa 😔😫kuten vaikka lasten kiljunta saa mulle näitä no kaikki selviää sitten jos mä joudun joskus tähystykseen niin mutta jos joku tietää mitä tää on niin kertokaa miten tästä pääsee eroo pliis tää ei oo kivaa no heippa
mitä v**tua tää on tuun kuin vatsasa liikkuisi jokin
4
574
Vastaukset
- Anonyymi
Outo mutta yleinen tuntemus. On monia syitä, miksi saatat tuntea jonkin liikkeen vatsassasi. Se voi olla kaasua, ruoansulatushäiriöitä, lihaskouristuksia tai jopa jotain vakavampaa, kuten loinen. Todennäköisin selitys oudolle tunteelle on, että kyseessä on vain vatsakrampit. Kun syöt jotain sinulle sopimatonta se voi aiheuttaa vatsasi kouristuksen. Juot paljon vettä. Tai ruokavaliosi vino johonkin suuntaan joka seurauksena turvotusta, ummetusta. Allergiat. Mene lääkäriin.
- Anonyymi
Viskeraalinen yliherkkyys kun aistii kaiken sisällään tapahtuvan liiankin hyvin. Mutta luulisi olleen aikojen alusta. Tähän kuvaan sopii tuo stressikin. Ja ärtyvän suolen oireyhtymä. Kipu. Ahdistus. Ensin suljettava pois muut. Koska tässä kaikki on niin kuin pitääkin ainakin lähestulkoon. Ruokavalio. Aivojen ja suolen välillä tärkeä yhteys.
- Anonyymi
siis mua ei satu mistään vaan mä tunnen välillä liikettä joskus ihme potkuja joskus outoi ääniä ja välillä suolistokin pitää kamalia ja inhottavia ääniä ja jos mua pelottaa jokin niin silloin mulla tuntuu mahassa ja lähi päivinä jotain näitä tuntemuksia kun mä pelkään eli tää vähän rajoittaa mun elämää kuten en pysty katsomaan elokuivia ja kovat äänet tuo näitä tuntemuksi pahimmat on lasten tai vauvojen rääkyminen ja tänä kesänä oli ristiäiset ja oli kamalaa ja en halua sanoo tästä enolle ja hänen vaimollensa koska se voisi heitä loukata
mut liikkeitä mä en oo nyt nähny onneksi mut tää on kamalaa en edes haöua tätä mun pahimmalle viha miehellekkään eli tekisin mitä vain että pääsisin eroon tästä ja oon perus koulun viimeisellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984