mitä v**tua tää on tuun kuin vatsasa liikkuisi jokin

Anonyymi-ap

moi olen 15 v poika ja kärsin tämmöisestä asiasta "!tää alkoi touko kuun alussa lauantaina kun tulin saunasta niin menin vessaa ja katoin napaan ja yhtäkkiä tuli ajatus että mitä jos mussa ois jokin ja sitten tää ajatus jäi vaivaamaan sitte maanantaina oli semmonen outu tunne että jokin liikkuisi vatsassa😱niin luulin että se ois lapamato tai jotain muttaben oo syöny raakaa kalaa🐟joten ei vois olla sitte mä mietin kun mä oon tätä ennen lähi päivinä treenannu vatsaa niin johtuisiko se siitä sitten seuraavalla viikolla mä aloin kuuleen sellasta outoa ääntä 😨😱vatsasta ja myös kamalia murina ja suoli ääniä myös sitten alkoi ne tuntemukset välillä potkuja ja liikettä joskus ylä ja ala vatsanseudulla no sitten ennen rippi koulua nii kun tulin suihkusta niin mä näin outoa liikettä😱se oli pelottavaa ja viime viikolla on tullu näitä ääniä ja tuntemuksiä .tää ei oo kivaa mulla on menny elämän ilo tän takii ja menee koko nuoruus hukkaan ja elämä pilalle ja vanhemmat sanoo että sussa ei oo mitään uskojo ja oon itkeny ja harkinnu itsemurhaa tän takii ja mä kaipaan mun vanhaa elämää takaisin ja eikä mua päästetä mihinkään tähystykseen niin oon opettelu elään tän asian kanssa mutta ei se oo helppoa ja oon miettiny voiko tää johtua mun
mielestä että kroppa kayttäytyy tälleen vai onko tää jokin sairaus ja sitten josmua pelottaa joki asia niin silloinki näitä tunyemuksia tulee eli tää tekee elämästä vähän vaikeaa 😔😫kuten vaikka lasten kiljunta saa mulle näitä no kaikki selviää sitten jos mä joudun joskus tähystykseen niin mutta jos joku tietää mitä tää on niin kertokaa miten tästä pääsee eroo pliis tää ei oo kivaa no heippa

4

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Outo mutta yleinen tuntemus. On monia syitä, miksi saatat tuntea jonkin liikkeen vatsassasi. Se voi olla kaasua, ruoansulatushäiriöitä, lihaskouristuksia tai jopa jotain vakavampaa, kuten loinen. Todennäköisin selitys oudolle tunteelle on, että kyseessä on vain vatsakrampit. Kun syöt jotain sinulle sopimatonta se voi aiheuttaa vatsasi kouristuksen. Juot paljon vettä. Tai ruokavaliosi vino johonkin suuntaan joka seurauksena turvotusta, ummetusta. Allergiat. Mene lääkäriin.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🔞 ­­­N­­­y­m­f­o­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17995845g

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Viskeraalinen yliherkkyys kun aistii kaiken sisällään tapahtuvan liiankin hyvin. Mutta luulisi olleen aikojen alusta. Tähän kuvaan sopii tuo stressikin. Ja ärtyvän suolen oireyhtymä. Kipu. Ahdistus. Ensin suljettava pois muut. Koska tässä kaikki on niin kuin pitääkin ainakin lähestulkoon. Ruokavalio. Aivojen ja suolen välillä tärkeä yhteys.

    • Anonyymi

      siis mua ei satu mistään vaan mä tunnen välillä liikettä joskus ihme potkuja joskus outoi ääniä ja välillä suolistokin pitää kamalia ja inhottavia ääniä ja jos mua pelottaa jokin niin silloin mulla tuntuu mahassa ja lähi päivinä jotain näitä tuntemuksia kun mä pelkään eli tää vähän rajoittaa mun elämää kuten en pysty katsomaan elokuivia ja kovat äänet tuo näitä tuntemuksi pahimmat on lasten tai vauvojen rääkyminen ja tänä kesänä oli ristiäiset ja oli kamalaa ja en halua sanoo tästä enolle ja hänen vaimollensa koska se voisi heitä loukata

      mut liikkeitä mä en oo nyt nähny onneksi mut tää on kamalaa en edes haöua tätä mun pahimmalle viha miehellekkään eli tekisin mitä vain että pääsisin eroon tästä ja oon perus koulun viimeisellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe