Herra Latvakoski

Anonyymi-ap

Ihmettelin kun luin facebookissa tämän henkilön julkaisua koskien erään ihmisen adressia. En tiennytkään että nämä henkilöt ovat sukua keskenään ?.Olen aina olettanut , että suku/perhe/puolisot voivat toisistaan ilmoittaa sairaus- ja kuolemantapaukset julkisuuteen,suvun hyväksynnällä.Olenkohan käsittänyt jotain väärin,vai onko tämä kirjoitus vain laitettu julkiseen jakoon ilman niiden mielipidettä asiasta joita se koskettaa eniten? Tuntuu oudolta ja sukulaisia väheksyvältä,itse miettisin ennen julkaisua onko "korrektia " ,ja kysyisin joltain tämän henkilön sukulaiselta joka täällä vielä on,että sopiiko tälläinen julkinen tiedoksianto. Ehkä olen vain vanha ja vanhanaikainen (ko) ?Mitä mieltä muut vammalalaiset ovat,onko sopivaa julkaista kaukaisen sukulaisen/ei sukua olevan sairaus/kuolemasta tietoja?

3

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koikkis oli waltterin kantaporukkaa, Hannun ja monen asiakkaan kaveri. Täysin ymmärrettävää että halutaa muistaa adressilla, eikä mitään pahaa että ilmottaa asiasta facebookissa. Ilmotetaanhan kuolleet muutenkin lehdissä...

      • Anonyymi

        Kaipa se riippuu,oliko tämän tyypin suku tietoinen?
        Lehteen ilmoittaa vainajan perhe ja suku,jollei ole niin ettei sukua oo,jolloin muu taho hoitaa.
        Meikämandoliini varmaan kysyisi onko ok,mutta dunno.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe