Nainen, olen laihtunut

Anonyymi-ap

En koskaan ennen elämässäni nähnyt nälkää, paitsi Suomessa.
Vaikka he yrittävät tapaa minua tänne, niin kirjoitukset jäävät myös tänne todisteiksi.
Valtion viranomaiset ovat ihmisten pahimpia vihollisia.

18

545

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi nyt kirjoitat näin?

• Anonyymi

Koska näin olen jättänyt "avunhuutoni" ihan kaikkialle.
        Jos te joskus näette esim. "ministerien" rikoksia, tai sen tason virkamiesten rikoksia ja uhkaatte heidät käräyttää, he käyttävät kaikkea voimaansa ja valtaansa ja kontaktejaan hiljentääkseen todistajan.
        Mitä jymympi juttu ja suurempi skandaali, sitä enemmän sinua yritetään vaientaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska näin olen jättänyt "avunhuutoni" ihan kaikkialle.
        Jos te joskus näette esim. "ministerien" rikoksia, tai sen tason virkamiesten rikoksia ja uhkaatte heidät käräyttää, he käyttävät kaikkea voimaansa ja valtaansa ja kontaktejaan hiljentääkseen todistajan.
        Mitä jymympi juttu ja suurempi skandaali, sitä enemmän sinua yritetään vaientaa.

https://www.eduskunta.fi/FI/naineduskuntatoimii/kirjasto/aineistot/kotimainen_oikeus/LATI/Sivut/whistleblower-direktiivin-kansallinen-taytantoonpano.aspx

Vaikka korruption vastainen taistelu on laajasti käynnissä euroopassa, niin se on vaikeaa, sillä korruptiopiiri ylettyy valtion viranomaisiin asti.
        Ja kun se on siis osana rakenteissa, niin se jatkuu ja järjestelmä itsestään taistelee korruptionsa paljastumista vastaan.

Eli näin se asia menee kaikessa yksinkertaisuudessa.
        Korruptiopiirillä on agenttinsa ministerissä, poliisissa ja jopa oikeudessa tuomareina, syyttäjisssä ja asianajajissa.
        Rikos peitellään jo poliisin toimesta, mahdollinen tutkinta tehdään vain vähän sinne päin, todisteita tuhotaan ja jätetään huomioimatta ja mikäli asia menee oikeuteen, asia käsitellään suljettujen ovien takana ja todistaja pelotellaan olemaan vaiti asiasta.
        Tietämättömyyttä käytetään hyväksi, sinulle hommataan asianajaja joka on myös mukana korruptiossa ja hän suosittelee sinulle myös "sovittelua" tai seuraukset ovat hirvittävät.
        Pelottelua ja hyvävelipiirin toimintatapa jolla pitävät toisistaan huolta ja rikoksensa piirin sisällä.

Näin asia on ja se on totuus.

• Anonyymi

Puplikenemy

• Anonyymi

Niin, korruption vihollinen.
        Suomesta piti siis saada turvapaikka, koska Suomessa ei ole korruptiota.
        Kovin on ollut ihmisoikeudet ja perusoikeudet hakusessa ja se kohtelu on ollut kohdistettua.

• Anonyymi

Voi hyvä jumala mitä menoa. Aja kialla

• Anonyymi

Siitä korruptionvastaisesta taistelusta ei ole hyötyä, mikäli se tutkinta annetaan korruptiomafialle sen korruptoituneen mafian omiin käsiin.

Rikostutkija tekee rikoksen.
      Todistaja näkee rikoksen ja ilmoittaa sen rikostutkijalle.
      Rikostutkija saa oman asiansa itsensä käsiteltäväksi.
      Hän kerää tiedot mitä todistaja tietää, laittaa tutkintapöytäkirjan silppuriin ja soittaa "viimeistelijät" taikka "siivousryhmän" hoitamaan ongelman pois päiviltä.

Voiko tässä tapauksessa sanoa, että ei ole korruptiota?
      Vaikka tämä rikostutkija sanoisi että hän taistelee korruptiota vastaan, hän on itse siinä korruptiossa mukana salaamassa korruption ja tuhoamassa todisteita.

Silmät auki siellä.

• Anonyymi

Eli olet ätmi nyt sitä mieltä, että viranomaiset koittaa ”tapaa” sinut tänne? Kerro lisää, muutama suistokrotiili kuuntelee

• Anonyymi

Ns. hiljainen murha, näännytys.
        Tätä tapahtuu myös yksinaisille vanhuksille, heidät "unohdetaan" ja löydetään viikkojen päästä kuolleina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ns. hiljainen murha, näännytys.
        Tätä tapahtuu myös yksinaisille vanhuksille, heidät "unohdetaan" ja löydetään viikkojen päästä kuolleina.

No aikamoista. Et voi itse omaehtoisesti kaivaa vaikka näkkileipää kaapistasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aikamoista. Et voi itse omaehtoisesti kaivaa vaikka näkkileipää kaapistasi?

Ei ole.
        2 viranomaista kävi katsomassa about 3 viikkoa sitten ja kysyivät onko mulla ruokaa?
        Jääkaappi oli tyhjä mutta pelkkää perunaa oli että viikon pärjää.

Niillä tiedoilla lähtivät ja lupasivat ottaa yhteyttä.
        Mitään ei ole vielä kuulunut.

Miettikääpä tätä asiaa mitä täällä tapahtuu kaikessa hiljaisuudessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole.
        2 viranomaista kävi katsomassa about 3 viikkoa sitten ja kysyivät onko mulla ruokaa?
        Jääkaappi oli tyhjä mutta pelkkää perunaa oli että viikon pärjää.

Niillä tiedoilla lähtivät ja lupasivat ottaa yhteyttä.
        Mitään ei ole vielä kuulunut.

Miettikääpä tätä asiaa mitä täällä tapahtuu kaikessa hiljaisuudessa.

Tähän vielä päälle se, että se perusturva siitä leikattiin 30% pois ja seuraava on ollut maksamatta yli kuukauden kun "käsittelevät" asiaa.
        Toinen viranomainen laittoi vielä asumistuen kokonaan pois ja yritti laittaa maksamaan ne vielä takaisinkin ja aloittaa asiasta vuoden oikeusprosessin.
        Tämän hän teki mielivaltaisesti.
        Sen he korjasivat kun meni niin törkeäksi ja saivat palautteen.

Mutta näin, he tietävät tilanteen ja sen vakavuuden ja silloin he viivyttelevät ja tekevät tahallaan kaikkea outoja päätöksiä ja ylipitkiä käsittelyaikoja ym.
        Tämä on todella törkeää ja tahallista toimintaa heiltä.

Se vanhus olisi kuollut tässä tilanteessa.
        Onneksi mulla on linjat auki pikkasen ylemmille tahoille ja kaikki tämä toiminta raportoidaan eteenpäin.

Se korruptio loppuu pian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän vielä päälle se, että se perusturva siitä leikattiin 30% pois ja seuraava on ollut maksamatta yli kuukauden kun "käsittelevät" asiaa.
        Toinen viranomainen laittoi vielä asumistuen kokonaan pois ja yritti laittaa maksamaan ne vielä takaisinkin ja aloittaa asiasta vuoden oikeusprosessin.

Mutta näin, he tietävät tilanteen ja sen vakavuuden ja silloin he viivyttelevät ja tekevät tahallaan kaikkea outoja päätöksiä ja ylipitkiä käsittelyaikoja ym.

Onneksi mulla on linjat auki pikkasen ylemmille tahoille ja kaikki tämä toiminta raportoidaan eteenpäin.

No niin, hyvä että linjat on auki👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin, hyvä että linjat on auki👍

Olin siis tuolla euroopassa ennen kuin tulin Suomeen.
        Suomessa ei pitänyt olla korruptiota ja Suomi sitoi vielä itse ne EU tuetkin oikeusvaltioperiaatteen noudattamiseen.
        Totta kai nämä asiat sitten tarkastetaan.
        Undercover tarkastajat lähetetään kentälle selvittämään mitä järjestelmien sisällä tapahtuu.
        Ulos tulee uutisia, Suomi on maailman vähiten korruptoitunut maa.
        Järjestelmien sisällä tapahtuu virkavirheitä, rikoksia, ihmisoikeusrikoksia, heitteille jättöä, laiminlyöntejä, puutetta koulutuksessa ja osaamisessa, hillotolppavirkoja, kaverivirkoja, tilastokikkailuja rahansiirtoja, halpatyövoimakikkailuja ym.
        Ja nämä pysyvät järjestelmien sisällä piilossa.

Moni kakku päältä kaunis.......

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aattele että joku on tossa tilanteessa nyt, heikkenee päivä päivältä lisää.
        Ja kun pyytää apua niin ei saa.

• Anonyymi

Tein sinulle eilen aloituksen että onko se matkaseura nainen jo löytynyt? Epäilen kovasti. Joku sanoi silloin aikanaan että tunnistaisi itsensä niistä tunnisteista. Eipä siitäkään kuulunut mitään. Mutta en tosiaan ollut se joku kolmannen kerroksen nainen kun me kaivatun kanssa tavattiin ihan jossain alempana.

• Anonyymi

Ei ole, kunpa pääsisi vain liikkeelle jotenkin ihmisten ilmoille niin voisi löytyäkin.
        Normaalit keinot liikkua vapaasti on siis blokattu viranomaisten toimesta.
        Perusoikeudet, ihmisoikeudet, niitä poljetaan kohdallani viranomaisten toimesta, etten pääsisi viemään asioita eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole, kunpa pääsisi vain liikkeelle jotenkin ihmisten ilmoille niin voisi löytyäkin.
        Normaalit keinot liikkua vapaasti on siis blokattu viranomaisten toimesta.
        Perusoikeudet, ihmisoikeudet, niitä poljetaan kohdallani viranomaisten toimesta, etten pääsisi viemään asioita eteenpäin.

Asiat ovat kyllä edenneet erittäin hyvin. Loppusuoralla ollaan. Eiku numerot kehii.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      176
      11185
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      54
      5318
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2555
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2246
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1771
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1674
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1310
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1256
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1076
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      103
      995
    Aihe