Venäjä luovuttaa Sahalinin saaret takaisin Japanille

Anonyymi-ap

Venäjä siirsi ohjusjärjestelmiä Ukrainaan Japanin haluamilta saarilta
Venäjä on väitetysti siirtänyt S-300-ilmapuolustusjärjestelmiä kiistellyiltä Kuriilien saarilta Ukrainaan. Asiasta uutisoi muun muassa japanilaismedia Kyodo News.

Lehden haastatteleman asiantuntijan mukaan S-300-järjestelmien siirtäminen paljastui satelliittikuvista, jotka on ottanut yhdysvaltalainen avaruusteknologiayhtiö Maxar Technologies.

Tokion yliopiston apulaisprofessori Yu Koizumi sanoo julkaisulle, että Venäjä on todennäköisesti lähettänyt ilmapuolustusjärjestelmät tukemaan hyökkäyssotaansa Ukrainassa.

Hänen mukaansa myös muuta vanhaa sotakalustoa, kuten panssarivaunuja ja tykkejä, on lähetetty rintamalle Ukrainaan Sahalinin saarelta.

37

789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mahtavasti toimii siis Jumalan valtakunnan sotateollisuus. Ei mitään vaikeuksia tyydyttää epävaltio Ukrainaan tehtävän erikoisoperaation synnyttämää kysyntäpiikkiä!

    • Jos ensi Amerikka palauta Texas takaisin Meksiko

      • Jospa edes _kuin_ lapset...


      • Repe_RuutikaIlo kirjoitti:

        Jospa edes _kuin_ lapset...

        jos olisin Venäjäläinen kyllä olisin voin sanoa ja olisin ylpeä myös
        Sinä voit tulee minun kanssa vaikka suihku voin näytä että olen iso lapsi


      • Anonyymi
        brusli.bulls kirjoitti:

        jos olisin Venäjäläinen kyllä olisin voin sanoa ja olisin ylpeä myös
        Sinä voit tulee minun kanssa vaikka suihku voin näytä että olen iso lapsi

        En usko että pervoilusi suihkussa ketään kiinnostaa, parahin Venäläinen.


      • Anonyymi

        Joo ja sitä ikinä tapahdu samoin Venäjä niitä luovuta


      • Anonyymi

        Niin tai Havaiji niille kelle se kuuluu. Missä on muuten pakotteet ja boikotit Amerikkalaisille?


    • Anonyymi

      Ai venäjällä on noin huono tilanne sotatarvikkeiden osalta :) Tiltut ovat julistaneet etusormeaan heristellen kuin mitkäkin maallikkosaarnaajat että venäjällä riittää yllin kyllin kaikkea tuhoamaan länsimaat useaan kertaan.

      • Anonyymi

        Ameriikoissa ei ainakaan ole. USA:n sotateollisuus kiittää Venäläisestä Nikkelistä, aamen.


    • Anonyymi

      Putin on laittanut venäläiset tehtaat polvilleen.

      Se on urosmehiläisen teko!

    • Anonyymi

      Vai on venäläisille äideillekin paljastunut kaikki.

      No, eikun lisää tavaraa jakoon niin saa leivänpalan ostettua.

    • Anonyymi

      Siellä jossain kaatuu ryssiä kuin syksyllä viljaa.

      Kuka muuten korjaa sadon kun miehet on rintamalla??

      Ukraina kostaa Holodomorin.

      • Anonyymi

        Täällä pitäisi kieltää holodomorin kiistäminen holokaustin sijasta.


    • Anonyymi

      Miksi se luovuttaisi, kun yrittää haalia koko ajan lisää alueita itselleen.

      • Anonyymi

        Pirun asialla. Kurjuuden levitys maailmaan tehtävänä.


      • "Miksi se luovuttaisi, kun yrittää haalia koko ajan lisää alueita itselleen."

        Venäjän arvojen mukaan, jos maa ei väkivallalla puolusta aluetta armeijallaan, saa sen vapaasti vallata.
        Vrt. esim. Donetsk, Luhansk ja Crimea.

        Tässä tapauksessa Venäjä on vetänyt joukkojansa pois sieltä eikä pysty tarvittaessa puolustamaan näitä saaria, joten se on Venäjän tapa ilmoittaa että ne saa ottaa, kuten he yrittivät ottaa alueita Ukrainalta :)


    • Jos nyt edes päätyvät sinneasti. Voivat jäädä välille mädäntymään jos kraz jättää välille.

      • Anonyymi

        Kraz on ukrainalainen kulkuneuvo.


    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      Hyvä

    • Anonyymi

      Japani ottaa omansa mitkä r......ä varasti siltä

    • Anonyymi

      näin

    • Anonyymi

      hyvä

    • Anonyymi

      Japanin alukset matkalla Sahalinille.
      Venäjän sotilaat kutsuttu vierailulle Krimin niemimaalle.

      • Anonyymi

        On pojilla jääneet historian tunnit väliin. Sahalin on ikiajat kuulunut Venäjälle.
        Japani ja Venäjä ovat toisesta maailmansodasta lähtien kiistelleet Kuriilien saarista, jotka Neuvostoliitto miehitti sodan loppuvaiheessa, ja liitti ne Sahalinin alueeseen.
        Tuon kiistan vuoksi maat eivät ole solmineet rauhansopimustakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On pojilla jääneet historian tunnit väliin. Sahalin on ikiajat kuulunut Venäjälle.
        Japani ja Venäjä ovat toisesta maailmansodasta lähtien kiistelleet Kuriilien saarista, jotka Neuvostoliitto miehitti sodan loppuvaiheessa, ja liitti ne Sahalinin alueeseen.
        Tuon kiistan vuoksi maat eivät ole solmineet rauhansopimustakaan.

        r.....n itkijä koittaa valehdella saaret kuuluu japanille mitkä r......ä varasti


    • Anonyymi

      Siltä otetaan osa Siperiaakin Japanille.

    • Anonyymi

      N. 100 alkuperäiskansaa odottaa vapautumistaan Venäjän ikeen alta!

    • Anonyymi

      Sahalin on suurin Venäjän saari. Se on 948 kilometrin pituinen, 25–170 kilometrin levyinen ja sen pinta-ala on 78 000 km²

      Eurooppalaiset löysivät saaren 1700-luvun lopun ja 1800-luvun alun tutkimusmatkoilla. Japani vaati saaren omakseen vuonna 1845. Vuonna 1855 sovittiin Venäjän ja Japanin kesken saaren yhteishallinnasta. 1875 Japani luovutti saaren Venäjälle vaihtokauppana Kuriileista.

    • Anonyymi

      Japanilaiset ovat pomoja.
      Ottavat Sahalinin kuin karkin Putelta.

    • Anonyymi

      r…..n palvoja paniikissa hyvä Japani

    • Anonyymi

      näin

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      99
      987
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      591
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    Aihe