On tää "hauskaa" porukkaa kun vaativat ministereiden eroa sellaisten asioiden perusteella jotka eivät edes ole lain vastaisia puhumattakaan että olisi jotain tuomioita olemassa!
Sen sijaan kun valitaan omaa porukkaa puolueen johtoon niin tuomiot törkeästä rattijuoppoudesta, kotirauhan rikkomisesta ja eläinsuojelurikoksesta EIVÄT merkitse mitään! Ai niin, pyydettiinhän niitä anteeksi ja "kaduttiin"...!!!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000009827902.html
Onneksi hallituksessa ei ole puoluetta jolla on tällainen arvopohja!
Uusi SDP:n puheenjohtaja vetää samaa linjaa josta puolue ennestäänkin tunnetaan!
6
189
Vastaukset
- Anonyymi
Vasemmiston rummutus on täysin tyhmää ja tulee iskemään omaan nilkkaan. PS:n suosiota, kun ei katkeruudella ja höpö höpö rasismista jauhamisella hävitetä.
- Anonyymi
Tätä mieltä on ainakin 700 000 perussuomalaisten kannattajaa.
- Anonyymi
Rasismista jauhetaan aivan liikaa. Hoitakaahan jauhajat omat hommanne, vaikka oppositiossa keljuttaakin.
- Anonyymi
SDP:n arvot:
1) Puheenjohtaja kansallissosialismia ihannoiva Adold Lintman
2) Puoluesihteeri rattijuoppo kisaantappaja kiduttaja Näkäläjärvi
3) Ex. puheenjohtaja kädet ukrainalaisten veressä rääkyvä Putinin perseennuolija number Uno KaasuPaavo!
4) Ex- puheenjohtaja kaksi kertaa talousrikoksista tuomittu Antti Rinne
5) Ex.puheenjohtaja Kassatyttö jauhoSanna- Anonyymi
Kovin on Suomen kansan moraali laskenut jos on uskominen mielipidetiedusteluihin että tällainen puolue nauttisi suurinta kannatusta!
- Anonyymi
Unohdit nämä seksuaalirikolliset (lapsiin sekaantuja) sekä nämä rahan kavaltajat, yksi pedofiili päätti jo päivänsä, varmaa tämä joensuun kaveri jatkaa valtuuston puheenjohtajana joka sekaantui pikku poikiin ja sehän oli pikku poikien vika,kun tästä on tullut pedofiili
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415