Jos asunto on tilapäisesti luovutettu minulle päävuokralaisen lähdettyä vaihto-opiskelijaksi, saanko asumistukea? Oletin, että saisin, mutta enää en ole varma. Hakemuksen olen kyllä lähettänyt kelaan, mutta sen käsittelyssä kestää melko kauan.
Oikeus asumistukeen?
5
350
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sinulla on oikeus asumistukeen. Alivuokralaissuhde ei eroa normaalista vuokrasuhteesta asumistuen suhteen. Se on asumistuen kannalta täysin merkityksetöntä onko vuokranantajasi itse päävuokralainen vai ei ja oletko sinä alivuokralainen vai päävuokralainen. Sillä ei ole merkitystä. henkilö jolta vuokrasit asunnon on vuokrannut sen sinulle ja on siis vuokranantajasi vaikka hän itse on päävuokralainen ja sinä alivuokralainen. Maksat jokatapauksessa vuokran hänelle vaikka hän maksaakin sitten sen edelleen varsinaiselle vuokranaantajalle. Vuokrasi määrä on se mikä vaikuttaa, samaten kuin tulosi. Se vuokranantajan tyyppi ei ole ratkaiseva.
- Anonyymi
Onko päävuokralainen tehnyt kanssasi alivuokrasopuksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko päävuokralainen tehnyt kanssasi alivuokrasopuksen?
... Siis alivuokralaissopimuksen?,,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... Siis alivuokralaissopimuksen?,,,,
Alivuokratulot menevät varmasti viinaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983