tiputettiin johdosta pois. Nyt taitavat lähteä eläinystävät ja homot etsimään uutta kotia. Puhdistukset ovat alkaneet.
Miten sen tasa-arvon kanssa kävikään SDP. Nuohoojapoika ja Marinin bilekaveri Nurminen
11
168
Vastaukset
- Anonyymi
Kuului marinisteihin. Heillä ei ole enää sijaa puolueen johdossa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179965415
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sdp on menettänyt paljon. Afgaani on marinin ryyppykaveri ja yrittää puheenjohtajaksi. Ei afgaania saa päästää vallankahvaan siitä seuraa paljon pahaa. Eikös afgaani huijannut suuria rahamääriä pakolaisten kustannuksella vai onko jo unohdettu. Afgaanit on pahoja
- Anonyymi
SDP puhdistettiin, mutta pinnan alla kytee.
- Anonyymi
Suorastaan homofobisen tehokkaasti kyllä poistettiin Ilmari puolueliitin keskuudesta. Enemmän kuin selvää että oli siellä vain ja ainostaan sen takia että on Sanna Marinin bestis. Ja nyt kun Sanna on poissa niin Ilmari sai mennä.
- Anonyymi
Kunnon pitkien puukkojen yö tosiaan menossa demareissa!
- Anonyymi
Ylioppilas Mäkynenhän on myös Marinin leirissä, voi kyllä helpostikin kääntää takkia. Jos tajuaa että Kiuru saattaa kostaa.
On demareilla mainio johto.
Natsi johtaa ja kiduttaja on sihteerinä, ylioppilas ja trukkikuski varapuheenjohtajina kuten Nusima myös. Puoluevaltuuston johtajana pitkän linjan Suomi-Venäjän aktiivi.
Kokonaisuudesta voisi sanoa että hyi helkkari. - Anonyymi
eee
- Anonyymi
eees taas
- Anonyymi
SDP:n pormestariehdokas Tampereelle. Tänään pormestariehdokastentti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1033164Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5082528- 891663
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501346Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä701228Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa171005- 84983
- 34955
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal77869- 58789