Siis mitä teen jos minulla on liian pienet tissit ?
Mitä teen jos..
22
642
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ylpeä niistä etkä yritä piiloitella niitä!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ex piäministerillä Marinin Sannalla on olemattomat yissot. Ei edes pienet.
Eikä hän häpeile niitä laisinkaan, joten siitä otat mallia ja rinta rottingilla kuljet eteenpäin. Ei kaikki tykkää jättimäisistä tisseistä. - Anonyymi
Pienirintaiset naiset saa älykk
ään miehen- Anonyymi
Mitä sä saat? Pubiruusu siiderivalaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä saat? Pubiruusu siiderivalaan?
Minulla on kissan tissit , siis A-kuppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kissan tissit , siis A-kuppi.
Hävettääkö miehenä ostella itsellesi rintsikoita?
- Anonyymi
Kiitos vastauksista. Onhan se hölmöä, että kaikki naisten rintsikat alkaa B-kupista . Tämä on Suomi ja Mikkeli, mutta onneks on H&M .
- Anonyymi
Löytyy kyllä pienempiäkin rintsikoita täältä kaupoista. Ei ehkä läskeille tarkoitetusta liikkristä, mutta ei sieltä löydy muutenkaan hoikille mitään.
- Anonyymi
Kysymys paljastaa sinut mieheksi ja sinulla ainakin suuret.
- Anonyymi
Kaitse lampaita.
- Anonyymi
Miau miau !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miau miau !
Vielä oon kesää jäljellä ....
🩲 - kesäkalsareiden tuuletus illat 🤠
Syyskuu jatkuu 🔉
METSÄLINNAN parketilla
👯♀️💃💃👯♀️
seuraavan kerran vuorossa
VÄLIAIKAINEN 😍
Kurkistus 🧐 🫂
https://youtu.be/nRps1zBeeHQ?si=kk69dpgZeZpA3ZR6
Käydään Viihtymään 🔥
TÄÄLLÄ MENOA ja meininkiä tarjolla
https://www.metsalinna.com/
Klo 18-22
Löydä itsesi Mikkelin Ristiinasta 🌞
- Anonyymi
Hox Hox, jo pienet tisut haittana ja haluut muhkeat, hankkiudu tiineksi kun täynnä maitoa niin ovat isot ja imetyksien jälkeen ovat kasvaneet vielä pituuttakin. 👀😂😂😂
- Anonyymi
En ole ikinä halunnu vauvoja. Tässä iässä se ei ole mahdollista, onneks. Mulle on tehty kohdunpoisto ihan terveyssyistä. Pännii vaan nuo tommoset purje-liivit kaupoissa. Onko se nykyisin normi ? Kuka enää uskaltaa ostaa A-kupin liivejä, onko se häpeä ? Minä ainakin haluan ostaa topatut ja sopivat rintsikat, mutta eihän niitä mistään Tokmannilta löydy.... siellä on kaikki liivit semmosia emäntä-purjeita ja niin monissa kaupoissa muutenkin. Kylläpä on kiittäminen jälleen tätä kaupunkia. Harmi vaan, kun Seppälä lopetti.
- Anonyymi
En tiedä kun olen mies, mutta tarviiko nainen edes liivejä jos on a-kuppi?
Seurustelin joskus pienirintaisen naisen kanssa ja sain todella tuta mitä on tissikateus, haukkui kaikki isorintaiset naiset kaupungilla, tv.ssä joka paikassa ja minun piti varoakkin katsomasta sellaisen suuntaan..- Anonyymi
Kyllä minäkin haluan topatut push-up liivit, vaikka on a-kuppi. Valitettavasti huono valikoima täällä Mikkelissä.
- Anonyymi
Nähtiinhän tuo jo viime hallituksessa, Katri Kulmuni sai lähteä koska Sanna ei "tullut toimeen" , haukkui maanvaivaksikin..
- Anonyymi
Entäs jos manboobsit olisi isommat kuin naisella. Olisikohan nainen kateellinen miehelle..
- Anonyymi
miten saaha manboopsit? vinkkejä??
- Anonyymi
No siis meet töihin ja ostat tissit! Daa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525220- 783698
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212198Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651885Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172