Siis mitä teen jos minulla on liian pienet tissit ?
Mitä teen jos..
22
614
Vastaukset
- Anonyymi
Olet ylpeä niistä etkä yritä piiloitella niitä!
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ex piäministerillä Marinin Sannalla on olemattomat yissot. Ei edes pienet.
Eikä hän häpeile niitä laisinkaan, joten siitä otat mallia ja rinta rottingilla kuljet eteenpäin. Ei kaikki tykkää jättimäisistä tisseistä. - Anonyymi
Pienirintaiset naiset saa älykk
ään miehen- Anonyymi
Mitä sä saat? Pubiruusu siiderivalaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä saat? Pubiruusu siiderivalaan?
Minulla on kissan tissit , siis A-kuppi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kissan tissit , siis A-kuppi.
Hävettääkö miehenä ostella itsellesi rintsikoita?
- Anonyymi
Kiitos vastauksista. Onhan se hölmöä, että kaikki naisten rintsikat alkaa B-kupista . Tämä on Suomi ja Mikkeli, mutta onneks on H&M .
- Anonyymi
Löytyy kyllä pienempiäkin rintsikoita täältä kaupoista. Ei ehkä läskeille tarkoitetusta liikkristä, mutta ei sieltä löydy muutenkaan hoikille mitään.
- Anonyymi
Kysymys paljastaa sinut mieheksi ja sinulla ainakin suuret.
- Anonyymi
Kaitse lampaita.
- Anonyymi
Miau miau !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miau miau !
Vielä oon kesää jäljellä ....
🩲 - kesäkalsareiden tuuletus illat 🤠
Syyskuu jatkuu 🔉
METSÄLINNAN parketilla
👯♀️💃💃👯♀️
seuraavan kerran vuorossa
VÄLIAIKAINEN 😍
Kurkistus 🧐 🫂
https://youtu.be/nRps1zBeeHQ?si=kk69dpgZeZpA3ZR6
Käydään Viihtymään 🔥
TÄÄLLÄ MENOA ja meininkiä tarjolla
https://www.metsalinna.com/
Klo 18-22
Löydä itsesi Mikkelin Ristiinasta 🌞
- Anonyymi
Hox Hox, jo pienet tisut haittana ja haluut muhkeat, hankkiudu tiineksi kun täynnä maitoa niin ovat isot ja imetyksien jälkeen ovat kasvaneet vielä pituuttakin. 👀😂😂😂
- Anonyymi
En ole ikinä halunnu vauvoja. Tässä iässä se ei ole mahdollista, onneks. Mulle on tehty kohdunpoisto ihan terveyssyistä. Pännii vaan nuo tommoset purje-liivit kaupoissa. Onko se nykyisin normi ? Kuka enää uskaltaa ostaa A-kupin liivejä, onko se häpeä ? Minä ainakin haluan ostaa topatut ja sopivat rintsikat, mutta eihän niitä mistään Tokmannilta löydy.... siellä on kaikki liivit semmosia emäntä-purjeita ja niin monissa kaupoissa muutenkin. Kylläpä on kiittäminen jälleen tätä kaupunkia. Harmi vaan, kun Seppälä lopetti.
- Anonyymi
En tiedä kun olen mies, mutta tarviiko nainen edes liivejä jos on a-kuppi?
Seurustelin joskus pienirintaisen naisen kanssa ja sain todella tuta mitä on tissikateus, haukkui kaikki isorintaiset naiset kaupungilla, tv.ssä joka paikassa ja minun piti varoakkin katsomasta sellaisen suuntaan..- Anonyymi
Kyllä minäkin haluan topatut push-up liivit, vaikka on a-kuppi. Valitettavasti huono valikoima täällä Mikkelissä.
- Anonyymi
Nähtiinhän tuo jo viime hallituksessa, Katri Kulmuni sai lähteä koska Sanna ei "tullut toimeen" , haukkui maanvaivaksikin..
- Anonyymi
Entäs jos manboobsit olisi isommat kuin naisella. Olisikohan nainen kateellinen miehelle..
- Anonyymi
miten saaha manboopsit? vinkkejä??
- Anonyymi
No siis meet töihin ja ostat tissit! Daa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185043MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1052575- 101984
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5801910Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1151634Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja681240Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s371198Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31038Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641017Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191009