Mitä teen jos..

Anonyymi-ap

Siis mitä teen jos minulla on liian pienet tissit ?

22

502

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ylpeä niistä etkä yritä piiloitella niitä!

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        😍 ­­­N­y­m­f­­o­m­­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Ex piäministerillä Marinin Sannalla on olemattomat yissot. Ei edes pienet.
      Eikä hän häpeile niitä laisinkaan, joten siitä otat mallia ja rinta rottingilla kuljet eteenpäin. Ei kaikki tykkää jättimäisistä tisseistä.

    • Anonyymi

      Pienirintaiset naiset saa älykk
      ään miehen

      • Anonyymi

        Mitä sä saat? Pubiruusu siiderivalaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sä saat? Pubiruusu siiderivalaan?

        Minulla on kissan tissit , siis A-kuppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on kissan tissit , siis A-kuppi.

        Hävettääkö miehenä ostella itsellesi rintsikoita?


    • Anonyymi

      Kiitos vastauksista. Onhan se hölmöä, että kaikki naisten rintsikat alkaa B-kupista . Tämä on Suomi ja Mikkeli, mutta onneks on H&M .

      • Anonyymi

        Löytyy kyllä pienempiäkin rintsikoita täältä kaupoista. Ei ehkä läskeille tarkoitetusta liikkristä, mutta ei sieltä löydy muutenkaan hoikille mitään.


    • Anonyymi

      Kysymys paljastaa sinut mieheksi ja sinulla ainakin suuret.

    • Anonyymi

      Kaitse lampaita.

      • Anonyymi

        Miau miau !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miau miau !

        Vielä oon kesää jäljellä ....
        🩲 - kesäkalsareiden tuuletus illat 🤠
        Syyskuu jatkuu 🔉
        METSÄLINNAN parketilla
        👯‍♀️💃💃👯‍♀️
        seuraavan kerran vuorossa
        VÄLIAIKAINEN 😍
        Kurkistus 🧐 🫂
        https://youtu.be/nRps1zBeeHQ?si=kk69dpgZeZpA3ZR6
        Käydään Viihtymään 🔥
        TÄÄLLÄ MENOA ja meininkiä tarjolla
        https://www.metsalinna.com/
        Klo 18-22
        Löydä itsesi Mikkelin Ristiinasta 🌞


    • Anonyymi

      Hox Hox, jo pienet tisut haittana ja haluut muhkeat, hankkiudu tiineksi kun täynnä maitoa niin ovat isot ja imetyksien jälkeen ovat kasvaneet vielä pituuttakin. 👀😂😂😂

      • Anonyymi

        En ole ikinä halunnu vauvoja. Tässä iässä se ei ole mahdollista, onneks. Mulle on tehty kohdunpoisto ihan terveyssyistä. Pännii vaan nuo tommoset purje-liivit kaupoissa. Onko se nykyisin normi ? Kuka enää uskaltaa ostaa A-kupin liivejä, onko se häpeä ? Minä ainakin haluan ostaa topatut ja sopivat rintsikat, mutta eihän niitä mistään Tokmannilta löydy.... siellä on kaikki liivit semmosia emäntä-purjeita ja niin monissa kaupoissa muutenkin. Kylläpä on kiittäminen jälleen tätä kaupunkia. Harmi vaan, kun Seppälä lopetti.


    • Anonyymi

      En tiedä kun olen mies, mutta tarviiko nainen edes liivejä jos on a-kuppi?
      Seurustelin joskus pienirintaisen naisen kanssa ja sain todella tuta mitä on tissikateus, haukkui kaikki isorintaiset naiset kaupungilla, tv.ssä joka paikassa ja minun piti varoakkin katsomasta sellaisen suuntaan..

      • Anonyymi

        Kyllä minäkin haluan topatut push-up liivit, vaikka on a-kuppi. Valitettavasti huono valikoima täällä Mikkelissä.


      • Anonyymi

        Nähtiinhän tuo jo viime hallituksessa, Katri Kulmuni sai lähteä koska Sanna ei "tullut toimeen" , haukkui maanvaivaksikin..


    • Anonyymi

      Entäs jos manboobsit olisi isommat kuin naisella. Olisikohan nainen kateellinen miehelle..

      • Anonyymi

        miten saaha manboopsit? vinkkejä??


    • Anonyymi

      No siis meet töihin ja ostat tissit! Daa!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe