Mitä teen jos..

Anonyymi-ap

Siis mitä teen jos minulla on liian pienet tissit ?

22

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olet ylpeä niistä etkä yritä piiloitella niitä!

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

😍 ­­­N­y­m­f­­o­m­­­a­a­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Ex piäministerillä Marinin Sannalla on olemattomat yissot. Ei edes pienet.
      Eikä hän häpeile niitä laisinkaan, joten siitä otat mallia ja rinta rottingilla kuljet eteenpäin. Ei kaikki tykkää jättimäisistä tisseistä.

• Anonyymi

Pienirintaiset naiset saa älykk
      ään miehen

• Anonyymi

Mitä sä saat? Pubiruusu siiderivalaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sä saat? Pubiruusu siiderivalaan?

Minulla on kissan tissit , siis A-kuppi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kissan tissit , siis A-kuppi.

Hävettääkö miehenä ostella itsellesi rintsikoita?

• Anonyymi

Kiitos vastauksista. Onhan se hölmöä, että kaikki naisten rintsikat alkaa B-kupista . Tämä on Suomi ja Mikkeli, mutta onneks on H&M .

• Anonyymi

Löytyy kyllä pienempiäkin rintsikoita täältä kaupoista. Ei ehkä läskeille tarkoitetusta liikkristä, mutta ei sieltä löydy muutenkaan hoikille mitään.

• Anonyymi

Kysymys paljastaa sinut mieheksi ja sinulla ainakin suuret.

• Anonyymi

Kaitse lampaita.

• Anonyymi

Miau miau !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miau miau !

Vielä oon kesää jäljellä ....
        🩲 - kesäkalsareiden tuuletus illat 🤠
        Syyskuu jatkuu 🔉
        METSÄLINNAN parketilla
        👯‍♀️💃💃👯‍♀️
        seuraavan kerran vuorossa
        VÄLIAIKAINEN 😍
        Kurkistus 🧐 🫂
        https://youtu.be/nRps1zBeeHQ?si=kk69dpgZeZpA3ZR6
        Käydään Viihtymään 🔥
        TÄÄLLÄ MENOA ja meininkiä tarjolla
        https://www.metsalinna.com/
        Klo 18-22
        Löydä itsesi Mikkelin Ristiinasta 🌞

• Anonyymi

Hox Hox, jo pienet tisut haittana ja haluut muhkeat, hankkiudu tiineksi kun täynnä maitoa niin ovat isot ja imetyksien jälkeen ovat kasvaneet vielä pituuttakin. 👀😂😂😂

• Anonyymi

En ole ikinä halunnu vauvoja. Tässä iässä se ei ole mahdollista, onneks. Mulle on tehty kohdunpoisto ihan terveyssyistä. Pännii vaan nuo tommoset purje-liivit kaupoissa. Onko se nykyisin normi ? Kuka enää uskaltaa ostaa A-kupin liivejä, onko se häpeä ? Minä ainakin haluan ostaa topatut ja sopivat rintsikat, mutta eihän niitä mistään Tokmannilta löydy.... siellä on kaikki liivit semmosia emäntä-purjeita ja niin monissa kaupoissa muutenkin. Kylläpä on kiittäminen jälleen tätä kaupunkia. Harmi vaan, kun Seppälä lopetti.

• Anonyymi

En tiedä kun olen mies, mutta tarviiko nainen edes liivejä jos on a-kuppi?
      Seurustelin joskus pienirintaisen naisen kanssa ja sain todella tuta mitä on tissikateus, haukkui kaikki isorintaiset naiset kaupungilla, tv.ssä joka paikassa ja minun piti varoakkin katsomasta sellaisen suuntaan..

• Anonyymi

Kyllä minäkin haluan topatut push-up liivit, vaikka on a-kuppi. Valitettavasti huono valikoima täällä Mikkelissä.

• Anonyymi

Nähtiinhän tuo jo viime hallituksessa, Katri Kulmuni sai lähteä koska Sanna ei "tullut toimeen" , haukkui maanvaivaksikin..

• Anonyymi

Entäs jos manboobsit olisi isommat kuin naisella. Olisikohan nainen kateellinen miehelle..

• Anonyymi

miten saaha manboopsit? vinkkejä??

• Anonyymi

No siis meet töihin ja ostat tissit! Daa!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      18
      5043
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      105
      2575
    3. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      10
      1984
    4. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      580
      1910
    5. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      115
      1634
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      68
      1240
    7. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      37
      1198
    8. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1038
    9. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1017
    10. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      219
      1009
    Aihe