Niin oon tällänen 57v vähä kokenu mies. Ja olis tarkotus mennä moiseen paikkaan et sais antaa nautintoo mielummi vanhemmil yli 60v iso kyrpäsil miehil. Riittääkö pelkkä käsihoito siis runkaten vai mites siel toimitaan?
Kysymys Turun xxx paradice glory holesta?
9
2955
Vastaukset
- Anonyymi
Nii mä tää jutun alottelia eli siis 57v mies Ukista. Toivoisin saavani vastauksii ku tyhmät kysyy ja viisaat vastaa. Toivon saavani järkevii vastauksia kiitos.
- Anonyymi
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön joten nauti ja hanki tauti idiootti
- Anonyymi
Haluisitko runkata 49v miestä luonnossa tai autossa 17cm posliini
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turku on Suomen persreikä joten siellä riittää tautista persettä joka lähtöön joten nauti ja hanki tauti idiootti
Juuri näin saat känsäsen käden ja taudit...onnea matkaan
- Anonyymi
Eipä ohjeita näy.
- Anonyymi
Tais ol tyhmä kysymys kun ei yhtään järkevää vastausta tullu?
- Anonyymi
Idiootteja koko piriluola täynnä
- Anonyymi
jos isokaluisia tulee hyvä antaa syväkurkkua yllättyvät tulevat melkein heti ja eikun seuraava vois olla nautinnon päivä olla
- Anonyymi
Nauti ja hanki tauti idiootti
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292404
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181504Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52912Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54721
- 18710
- 25699
- 135623