Rummoutuneella Suvi Pitkäsen mallinhommat Dubaissa :D

Anonyymi-ap

Huutonaurut Suvi Pitkäsen ns. mallinhommille Dubaissa

Suvi Pitkänen muuttaa pois Suomesta – Uudessa maassa odottaa lisätyö: ”Huomasin, että minulla on kysyntää”
Dj ja mediapersoona Suvi Pitkänen muuttaa perheensä kanssa Dubaihin.

Miksi ei kerro suoraan tekevänsä pelkkää onlyfansia missä kameran takana on oma Marko-mies? :DDD

15

1095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suvi levittelee häppäreitä kameralle, marko kuvaa ja sitten kuvat myydään onlyfansissa... Kahden lapsen äiti, ylisuuret silarit ja naaman leikkauksilla pilannut matami muka "mallinhommiin" dubaihin!!!! ja iltapäivälehdet tekee juttua! :DDDD

• Anonyymi

Suvihan on naamaltaan kuin kauhukabinetista. Dubaissa tuhansia kauniimpia naisia. Mitähän kysyntää tuollaisella petolinnulla on ???

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suvihan on naamaltaan kuin kauhukabinetista. Dubaissa tuhansia kauniimpia naisia. Mitähän kysyntää tuollaisella petolinnulla on ???

Sheikeillä on erikoisia mielihaluja.

• Anonyymi

😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

🍑 ­­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­a­­a­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17997345D

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Sääliksi käy Markoa. Markon bisnekset ei suju niin joutuu kuvaamaan Suvia ja myymään kuvat muille miehille. Ehkä tuollainen toiminta tuo lisämaustetta Suvin ja Markon makuuhuoneeseen?

• Anonyymi

Ennen maa repee,kun huora häpee,sopii Suviin😩

• Anonyymi

Voisko Suvi laittaa sen mallitoimiston yhteystiedot joka on hänestä kiinnostunut? Dubaissahan EI OLE ketään yhtä kaunista lapsetonta parikymppistä mallinaista kuin nelikymppinen Suvi... 🤡

• Anonyymi

Mitä vikaa ei muidu vielä vanha ole, onhan tää yksi jo 52 v- ja tekee samaa duunii .

• Anonyymi

WTF... Onko toi toimittajakin sekaisin???

"Pitkänen on monen alan ammattilainen, eikä työteliään naisen projektit ole ainakaan hiipumaan päin."

Monen alan ammattilainen?????? Mitä ne alat on??? Kauneusklinikka meni konkurssiin... DJ-keikat on omalla parvekkeella hassut lasit päässä... Biisit on tehty omaksi iloksi olohuoneessa. Missä se ammattitaito näkyy?

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d15fa964-990c-463f-a2ab-05d211c7d99d

• Anonyymi

Suvikin on näköjään saanut oman luottotoimittajan iltalehdykkään.
        Nämä ” toimittelijatytsyt” kirjoittelee valkopesujuttujaan näistä tyrkyistä, tekemättä alkeellisimpiakaan taustatutkintoja.
        Alkeellista hupia kansalle, jotka kyllä tietää tämänkin töröturvan taustoista yhtä, jos toistakin.
        Onhan se huvittavaa lukea kuinka putipuhtaana Suviakin esitellään, huutista!!!

• Anonyymi

Elä ja anna muidenkin elää.

• Anonyymi

Vivant et alii vivant nimis.

• Anonyymi

Suvi on varsinainen Munahaukka ,ällöttävä vosu,Torpan Maisaakin panisi ennemmin

• Anonyymi

Kyllä on paaaljon "julkkis"tyrkkyjä, jotka painuu heti unholaan jos ei tee jotain repäisevää että pääsevät Seiskalehteen.

• Anonyymi

Kun aika loppuu tälläkin eukolla, niin kyllä Suomalainen mies ottaa vastaan ja pääsee liukkaille. Muija on niin poljettu ettei supistajalihas pidä kakkaa sisällä. Että onnea vain eläkepäiville.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2543
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      359
      1948
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1627
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1473
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1340
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      107
      899
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe