Kuinka toveri Viljanen suhtautui edustajana kissan rääkkääjään, rattijuoppaan Näkkälään? Entä kauhistuttiko Hitler-tervhdyksiä ase kädessä tekevä uusi puheenjohtana Lintti? Varapuheenjohtaja jäi kymmenkunta vuotta sitten kiinni monista valheistaan ja yhteisen rahan peukaloinnista. Onko nyt ihmisarvo ja arvopohjat kohdallaan sossumaailmassa?
Onko nyt ihmisarvo ja arvopohjat kohdallaan sossumaailmassa?
5
545
Vastaukset
- Anonyymi
On sulla ongelmat
- Anonyymi
Sossujen uusi puh joht. Lindtman vaikuttaa olevan ylpeä Hitler-tervehdyksistään ja aikaisemmista kirjoituksistaan, joita ei valelehdistö jauha samalla innolla kuin muiden kunnon suomalaisten.
Presidentti Niinistöstä on kuvia ase kädessä ja Wehermachtin koppalakki päässä Hitler-tervehdyksessä Salon nimismiehen huoneessa nimismiehenä. Kaverini laittoi niitä lehdistölle jo kahdeksan vuotta sitten liitetiedostoina. Ei ainutkaan lehti noteerannut. - Anonyymi
Ei Koskela tai Viljanen vastaa. Eikä niiden avustajat ja lakeilijatkaan tänne pihada. Ovat niin yli-ihmismäistä sakkia.
- Anonyymi
Lindman luulee olevansa jumala kun häneltä oikein pyydetään asioita anteeksi siis mitä paskaa SDP.
- Anonyymi
Eikö paikallisläpyskä nyt voisi mennä kysymään asiaa. Ei tarvitsisi kysellä "mikä on lempivärisi? miten lomailet puolisosi kanssa"? tai muuta joutava sontaa!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051896Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841669Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641544Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841183
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561142- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023