O-Connect webinar tänään Su 3.9.2023 klo 17

Anonyymi-ap

18

263

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lue sivulta ohjeet, saavu paikalle täynnä positiivisuutta.

• Anonyymi

Tänne tarvii koittaa päästä sisään.

• Anonyymi

Tuonne ei uskalla tulla tämä yksi negatiivinen henkilö. Hänellä on treffit tänään Pepen kanssa..

• Anonyymi

Negatiiviset henkilöt ei ole tervetulleita. Kaikki muut ovat tervetulleita.

• Anonyymi

Onko tuolla seminaarissa kaikki yhtä lapsellisia kuin sinä?

• Anonyymi

Voiko webinaarissa esittää kiusallisia kysymyksiä?

• Anonyymi

Paljonko olette tienanneet näinä ensimmäisinä päivinä? Ja mitä olet ostanut näillä tienasteilla?

• Anonyymi

Miksi Onpassivelle pitää maksaa, jotta voi toimia tuotteiden jälleenmyyjänä?

Tähän kysymykseen ei ole vielä tullut mitään sellaista vastausta, jonka rivilukija ymmärtäisi.

Vastaus ei ole se, että kaikki tarpeellinen on kerrottu jollain verkkosivulla.

• Anonyymi

Niistä pitää maksaa koska pyramidissa korkeammalla olevat saisi at rahansa.

Tätä kutsutaan pyramidihuijaukseksi.

• Anonyymi

Tuote pitää ostaa jotta sitä voi myydä ja saada komissiota.
        Vaikka ei tarvitse itse myydä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuote pitää ostaa jotta sitä voi myydä ja saada komissiota.
        Vaikka ei tarvitse itse myydä.

Miksi se pitää ostaa? Ja ethän sinä saa omistusoikeutta tuohon tuotteeseen vaan ainoastaan käyttöoikeuden. Eli et edes omista tätä tuotetta.

• Anonyymi

Kytketäänkö webinaarissa tekoäly päälle ?

😅😆🤣😆😅

• Anonyymi

Sivustolla tosiaan sanotaan "anna selaimestasi lupa o-connect alustalle"?!?

Mitähän ketkuttimia O-Connect asentaa koneeseesi kun se tuollaista lupaa kyselee?! Googlen tai Microsoftin ILMAISET vastaavat ja paremmat tuotteet eivät tuollaisia kysele.

VAROKAA antamasta MILLEKÄÄN onpassiven kilkuttimelle MINKÄÄNLAISIA lupia. Kyseessä on HÄMÄRÄMIESTEN touhu ja niiden kanssa ei kannata pelleillä.

• Anonyymi

Tätä minäkin ihmettelen että mitä se haluaa asennella. Ihmisiä juuri varoitetaan että mitään tuntematonta roskaa ei netistä kannata asennella. Näyttää taas että amatöörit asialla.

• Anonyymi

Petterin poikaystävä ei tullut webinariin. Odoteltiin kyllä. Mutta ei ollut rohkeutta tulla puhumaan.

• Anonyymi

Kuka haluaa olla sinunlaiste lapsellisten ihmisten kanssa missään tekemisissä?

• Anonyymi

Ennustaja, ohoi! Näetkö kristallipallostasi, joko lahkolaisten mesoaminen alkaa näyttää laantumisen merkkejä? Ovatko ensimmäiset lahkolaiset ymmärtäneet, että jos sijoittaa satasen ja "voittojen kotiutuksen" jälkeen käteen jää pelkkiä känsiä, kyseessä on tappiollinen kaupankäynti?

Osaako Ennustaja arvioida sitä, kuinka kauan lahkolaiset muistavat Onpassiven tuottaman pettymyksen ennen kuin lähtevät mukaan seuraavan pyramidin rakennukseen?

• Anonyymi

Eivät nämä lahkolaiset luovu niin helposti uskostaan. Mutta hauskahan tätä kohellusta on seurata. :D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2857
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      60
      2160
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      202
      2145
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1786
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      94
      1684
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1571
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1333
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1100
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      206
      1080
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe