mikä on parasta viinaa?
Vastaukset 11
- Hörhö(kö?)
Kun joudun alkoholiin tyytymään käytän sitä kaikkein perinteisintä...ja niin suomalaista...Koskenkorva
- ;=Koskenkorva tietysti
- Viuna
Finlandia.
- jalmari
Höpsistä
paras viina on jallu! Perinteiden juoma vuodesta 32 eli ollut alkon valikoimissa alusta saakka. Sitä voi juoda raakana, taskulämpimänä vielä parempaa tai lantrattuna. Kaikki lantrikit mitä olen kokeillut toimii, en ole tosin vielä kokeillut tonicia, bitteria tai rushiania.
No makuasioista ei sovi kiistellä
- El loco
Tequila
- Sika
Tequila on viinojen aatelinen. Ja noblesse oblige.
- SYNTTÄRI SANKARI
Mooooi oon menossa ala ikäs porukan kans ulos ;);) mikä ois paras juoma meijjä kans ? (:(:
- Salainen_Agentti
Keltanen jaffa tai kirnu piimä tai sit kans ehkä toi punanen maito tai vissy vesi.
- Kaitsu5500
Tapio-viina, hyvä pehmeä maku ja edullinen.
- awedqweferb
lasol
- juoja
Ardbeg Supernova
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67606
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34447
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113444Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het26386