mikä on parasta viinaa?
paras viina
11
2242
Vastaukset
- Hörhö(kö?)
Kun joudun alkoholiin tyytymään käytän sitä kaikkein perinteisintä...ja niin suomalaista...Koskenkorva
- ;=Koskenkorva tietysti
- Viuna
Finlandia.
- jalmari
Höpsistä
paras viina on jallu! Perinteiden juoma vuodesta 32 eli ollut alkon valikoimissa alusta saakka. Sitä voi juoda raakana, taskulämpimänä vielä parempaa tai lantrattuna. Kaikki lantrikit mitä olen kokeillut toimii, en ole tosin vielä kokeillut tonicia, bitteria tai rushiania.
No makuasioista ei sovi kiistellä
- El loco
Tequila
- Sika
Tequila on viinojen aatelinen. Ja noblesse oblige.
- SYNTTÄRI SANKARI
Mooooi oon menossa ala ikäs porukan kans ulos ;);) mikä ois paras juoma meijjä kans ? (:(:
- Salainen_Agentti
Keltanen jaffa tai kirnu piimä tai sit kans ehkä toi punanen maito tai vissy vesi.
- Kaitsu5500
Tapio-viina, hyvä pehmeä maku ja edullinen.
- awedqweferb
lasol
- juoja
Ardbeg Supernova
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976861- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001064Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251944- 41919