mikä on parasta viinaa?
paras viina
11
2278
Vastaukset
- Hörhö(kö?)
Kun joudun alkoholiin tyytymään käytän sitä kaikkein perinteisintä...ja niin suomalaista...Koskenkorva
- ;=Koskenkorva tietysti
- Viuna
Finlandia.
- jalmari
Höpsistä
paras viina on jallu! Perinteiden juoma vuodesta 32 eli ollut alkon valikoimissa alusta saakka. Sitä voi juoda raakana, taskulämpimänä vielä parempaa tai lantrattuna. Kaikki lantrikit mitä olen kokeillut toimii, en ole tosin vielä kokeillut tonicia, bitteria tai rushiania.
No makuasioista ei sovi kiistellä
- El loco
Tequila
- Sika
Tequila on viinojen aatelinen. Ja noblesse oblige.
- SYNTTÄRI SANKARI
Mooooi oon menossa ala ikäs porukan kans ulos ;);) mikä ois paras juoma meijjä kans ? (:(:
- Salainen_Agentti
Keltanen jaffa tai kirnu piimä tai sit kans ehkä toi punanen maito tai vissy vesi.
- Kaitsu5500
Tapio-viina, hyvä pehmeä maku ja edullinen.
- awedqweferb
lasol
- juoja
Ardbeg Supernova
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4586553Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1823885Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1092521Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit262030Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1371414Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751305- 681156
- 631095
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771069- 441013