Helluntailaiset eivät tunnusta Jumalaa ja sen huomaa.
Kristillisen ihmisen ei ole enää mitään syytä äänestää KD:tä
17
313
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kovin kiinnostunut käymään teologista keskustelua, mutta olisin kiinnostunut tietämään, kuinka pyrit yhdistämään otsikon ja viestisi.
- Anonyymi
Minä olen aina ja tulen äänestämään vain kristillisdemokraatteja, jotka tunnustavat kolmiyhteistä Jumalaa ja Jeesuksen sovitustyötä syntiemme sovitustyötä. Vasurivihreät ja RKP. läiset ovat pahimpia rasisteja.
- Anonyymi
Hellareita ja muita lahkouskovaisia ne on.
- Anonyymi
Olisko hallituksessa aika tehdä oikeat johtopäätökset ?
Kansa ei halua tätä hallitusta eikä siedä hallituksensisäistä
rasismia.
PS k*setti äänestäjiään päästäkseen hitleröimään.
Siedätys ei onnistu.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/anttirautiainen/279552-halla-aho-yrittaa-siedattaa-meilla-persujen-natsiyhteyksia/ - Anonyymi
Perskokkarehallitus aikoo poistaa työttömyyskorvauksen lapsikorotuksen. Se lisää lapsiperheköyhyyttä ja asettaa työttömän lapsen entistä heikompaan asemaan. ” Kaikki, minkä te teette yhdelle näistä pienimmistä, sen te teette minulle”, sanoi Jeesus. Kd-puolue on jumalaton ja itsensä sielunvihollisen asialla.
- Anonyymi
"Perskokkarehallitus..."
Laitahan se oma hygieniasi kuntoon.
"Se lisää lapsiperheköyhyyttä ja asettaa työttömän lapsen entistä heikompaan asemaan."
Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan.
"Kd-puolue on jumalaton ja itsensä sielunvihollisen asialla."
En tiedä millaisella kompetenssilla tätä arvioit. Minulla ei tuollaisen arvioimiseen riitä kompetenssi.
Sen ilmaisit selvästi, ettet ole hallitusohjelmaan tutustunut tai et ole sitä ymmärtänyt. Pidätkö itseäsi kristittynä? Jos pidät, niin millä perusteella? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Perskokkarehallitus..."
Laitahan se oma hygieniasi kuntoon.
"Se lisää lapsiperheköyhyyttä ja asettaa työttömän lapsen entistä heikompaan asemaan."
Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan.
"Kd-puolue on jumalaton ja itsensä sielunvihollisen asialla."
En tiedä millaisella kompetenssilla tätä arvioit. Minulla ei tuollaisen arvioimiseen riitä kompetenssi.
Sen ilmaisit selvästi, ettet ole hallitusohjelmaan tutustunut tai et ole sitä ymmärtänyt. Pidätkö itseäsi kristittynä? Jos pidät, niin millä perusteella?Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan, kun et tiedä edes sitä että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa. Sillä on suora vaikutus työttömien lasten elämään. Heillä on muutenkin niukkaa. Perskokkarehallituksen toiminta on epäkristillistä. Jeesus oli köyhien ja raskautettujen puolella. Kd ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan, kun et tiedä edes sitä että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa. Sillä on suora vaikutus työttömien lasten elämään. Heillä on muutenkin niukkaa. Perskokkarehallituksen toiminta on epäkristillistä. Jeesus oli köyhien ja raskautettujen puolella. Kd ei ole.
Kd on rikkaiden ja fariseusten puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan, kun et tiedä edes sitä että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa. Sillä on suora vaikutus työttömien lasten elämään. Heillä on muutenkin niukkaa. Perskokkarehallituksen toiminta on epäkristillistä. Jeesus oli köyhien ja raskautettujen puolella. Kd ei ole.
"Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan, kun et tiedä edes sitä että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa."
Tietenkin olen tutustunut hallitusohjelmaan, En minä täällä kehtaisi muuten mitään kirjoittaa. Tiedän kyllä, että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa.
"Sillä on suora vaikutus työttömien lasten elämään. Heillä on muutenkin niukkaa."
Millä perusteella?
"Perskokkarehallituksen toiminta on epäkristillistä."
Jeesus varmasti hoiti henkilökohtaisen hygieniansa hyvin. Tee sinä jatkossa samoin.
"Jeesus oli köyhien ja raskautettujen puolella. "
Niin on myös KD. Oletko sinä?
Edellisen viestini kysymyksiin et vastannut. Kysymyksiin vastaamattomuus on yleistä vihavasemmistolaisten keskuudessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kd on rikkaiden ja fariseusten puolella.
Kun olen KD:n politiikkaa seurannut, niin näyttäisi, että KD on harvinaisen laaja-alaisesti Suomen ja suomalaisten, köyhien, pienituloisten, rikkaiden ja suurituloisten puolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan, kun et tiedä edes sitä että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa."
Tietenkin olen tutustunut hallitusohjelmaan, En minä täällä kehtaisi muuten mitään kirjoittaa. Tiedän kyllä, että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa.
"Sillä on suora vaikutus työttömien lasten elämään. Heillä on muutenkin niukkaa."
Millä perusteella?
"Perskokkarehallituksen toiminta on epäkristillistä."
Jeesus varmasti hoiti henkilökohtaisen hygieniansa hyvin. Tee sinä jatkossa samoin.
"Jeesus oli köyhien ja raskautettujen puolella. "
Niin on myös KD. Oletko sinä?
Edellisen viestini kysymyksiin et vastannut. Kysymyksiin vastaamattomuus on yleistä vihavasemmistolaisten keskuudessa.Kysymyksiin vastaamattomuus ja väistely on yleistä kd:eilla ja perskokkareilla. Se kuvastaa epärehellisyyttä ja epäkristillisyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysymyksiin vastaamattomuus ja väistely on yleistä kd:eilla ja perskokkareilla. Se kuvastaa epärehellisyyttä ja epäkristillisyyttä.
"Kysymyksiin vastaamattomuus ja väistely on yleistä kd:eilla"
KD:lla en ole huomannut kysymyksiin vastaamattomuutta.
"Kysymyksiin vastaamattomuus ja väistely on yleistä ... ja perskokkareilla.
Henkilökohtainen hygieniani on ollut aina sen verran hyvällä tasolla, ettei minulle ole tuollainen ongelma tullut mieleenkään omalla kohdalla. Usean vasemmistolaisen olen huomannut valittavan samasta aiheesta. Muutenkin heidän kommentointinsa on usein hyvinkin uloste- ja peräaukkokeskeistä. Onneksi tällä palstalla tuota on ollut hyvin vähän ainakin viime viikkoina myös vasemmiston osalta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Kysymyksiin vastaamattomuus ja väistely on yleistä kd:eilla"
KD:lla en ole huomannut kysymyksiin vastaamattomuutta.
"Kysymyksiin vastaamattomuus ja väistely on yleistä ... ja perskokkareilla.
Henkilökohtainen hygieniani on ollut aina sen verran hyvällä tasolla, ettei minulle ole tuollainen ongelma tullut mieleenkään omalla kohdalla. Usean vasemmistolaisen olen huomannut valittavan samasta aiheesta. Muutenkin heidän kommentointinsa on usein hyvinkin uloste- ja peräaukkokeskeistä. Onneksi tällä palstalla tuota on ollut hyvin vähän ainakin viime viikkoina myös vasemmiston osalta.Ulosteet ovat omassa mielikuvituksessasi. Pers + kokkareet=perskokkareet. Se on vain matematiikkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulosteet ovat omassa mielikuvituksessasi. Pers kokkareet=perskokkareet. Se on vain matematiikkaa.
Usean vasemmistolaisen olen huomannut valittavan henkilökohtaisen hygieniansa huonosta tilasta ja he ovat kertoneet juttelevansa ulostekokkareilleen. Muutenkin heidän kommentointinsa on usein hyvinkin uloste- ja peräaukkokeskeistä. Onneksi tällä palstalla tuota on ollut hyvin vähän ainakin viime viikkoina myös vasemmiston osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Usean vasemmistolaisen olen huomannut valittavan henkilökohtaisen hygieniansa huonosta tilasta ja he ovat kertoneet juttelevansa ulostekokkareilleen. Muutenkin heidän kommentointinsa on usein hyvinkin uloste- ja peräaukkokeskeistä. Onneksi tällä palstalla tuota on ollut hyvin vähän ainakin viime viikkoina myös vasemmiston osalta.
Sinä olet kovasti peräaukkoihminen. Koettaisit nyt ajatella muita asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet kovasti peräaukkoihminen. Koettaisit nyt ajatella muita asioita.
Teet kyllä hyvin vahvasti selväksi vasemmistolaisuutesi ja sen, ettei sinulla ole tämänkään keskustelun aiheeseen mitään annettavaa.
- Anonyymi
En ole kristitty eikä KD ole minun puolueeni.Ei ole ihme,että KD on hallituksessa.Kristityt ovat ahneita jopa kun tekevät hyväntekeväisyyttä.Lahjoituksista esim.ruuat ja herkut parhaat katoaa uskovaisten omaan suuhun.Siksi en ihmettele,että KD on kotonaan hallituksessa.Uskon varjolla on aina tehty vääryyttä ja tekopyhyys on yleistä.Kristityillä on omituinen käsitys Jumalasta.Itse pelkäisin Jumalaa jos rikkoisin Jumalaa vastaan.Mutta minä en ole kristitty.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569