Kristillisen ihmisen ei ole enää mitään syytä äänestää KD:tä

Anonyymi-ap

Helluntailaiset eivät tunnusta Jumalaa ja sen huomaa.

17

289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole kovin kiinnostunut käymään teologista keskustelua, mutta olisin kiinnostunut tietämään, kuinka pyrit yhdistämään otsikon ja viestisi.

    • Anonyymi

      Minä olen aina ja tulen äänestämään vain kristillisdemokraatteja, jotka tunnustavat kolmiyhteistä Jumalaa ja Jeesuksen sovitustyötä syntiemme sovitustyötä. Vasurivihreät ja RKP. läiset ovat pahimpia rasisteja.

    • Anonyymi

      Hellareita ja muita lahkouskovaisia ne on.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Perskokkarehallitus aikoo poistaa työttömyyskorvauksen lapsikorotuksen. Se lisää lapsiperheköyhyyttä ja asettaa työttömän lapsen entistä heikompaan asemaan. ” Kaikki, minkä te teette yhdelle näistä pienimmistä, sen te teette minulle”, sanoi Jeesus. Kd-puolue on jumalaton ja itsensä sielunvihollisen asialla.

      • Anonyymi

        "Perskokkarehallitus..."

        Laitahan se oma hygieniasi kuntoon.

        "Se lisää lapsiperheköyhyyttä ja asettaa työttömän lapsen entistä heikompaan asemaan."

        Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan.

        "Kd-puolue on jumalaton ja itsensä sielunvihollisen asialla."

        En tiedä millaisella kompetenssilla tätä arvioit. Minulla ei tuollaisen arvioimiseen riitä kompetenssi.

        Sen ilmaisit selvästi, ettet ole hallitusohjelmaan tutustunut tai et ole sitä ymmärtänyt. Pidätkö itseäsi kristittynä? Jos pidät, niin millä perusteella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Perskokkarehallitus..."

        Laitahan se oma hygieniasi kuntoon.

        "Se lisää lapsiperheköyhyyttä ja asettaa työttömän lapsen entistä heikompaan asemaan."

        Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan.

        "Kd-puolue on jumalaton ja itsensä sielunvihollisen asialla."

        En tiedä millaisella kompetenssilla tätä arvioit. Minulla ei tuollaisen arvioimiseen riitä kompetenssi.

        Sen ilmaisit selvästi, ettet ole hallitusohjelmaan tutustunut tai et ole sitä ymmärtänyt. Pidätkö itseäsi kristittynä? Jos pidät, niin millä perusteella?

        Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan, kun et tiedä edes sitä että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa. Sillä on suora vaikutus työttömien lasten elämään. Heillä on muutenkin niukkaa. Perskokkarehallituksen toiminta on epäkristillistä. Jeesus oli köyhien ja raskautettujen puolella. Kd ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan, kun et tiedä edes sitä että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa. Sillä on suora vaikutus työttömien lasten elämään. Heillä on muutenkin niukkaa. Perskokkarehallituksen toiminta on epäkristillistä. Jeesus oli köyhien ja raskautettujen puolella. Kd ei ole.

        Kd on rikkaiden ja fariseusten puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan, kun et tiedä edes sitä että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa. Sillä on suora vaikutus työttömien lasten elämään. Heillä on muutenkin niukkaa. Perskokkarehallituksen toiminta on epäkristillistä. Jeesus oli köyhien ja raskautettujen puolella. Kd ei ole.

        "Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan, kun et tiedä edes sitä että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa."

        Tietenkin olen tutustunut hallitusohjelmaan, En minä täällä kehtaisi muuten mitään kirjoittaa. Tiedän kyllä, että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa.

        "Sillä on suora vaikutus työttömien lasten elämään. Heillä on muutenkin niukkaa."

        Millä perusteella?

        "Perskokkarehallituksen toiminta on epäkristillistä."

        Jeesus varmasti hoiti henkilökohtaisen hygieniansa hyvin. Tee sinä jatkossa samoin.

        "Jeesus oli köyhien ja raskautettujen puolella. "

        Niin on myös KD. Oletko sinä?

        Edellisen viestini kysymyksiin et vastannut. Kysymyksiin vastaamattomuus on yleistä vihavasemmistolaisten keskuudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kd on rikkaiden ja fariseusten puolella.

        Kun olen KD:n politiikkaa seurannut, niin näyttäisi, että KD on harvinaisen laaja-alaisesti Suomen ja suomalaisten, köyhien, pienituloisten, rikkaiden ja suurituloisten puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Et siis ole tutustunut hallitusohjelmaan, kun et tiedä edes sitä että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa."

        Tietenkin olen tutustunut hallitusohjelmaan, En minä täällä kehtaisi muuten mitään kirjoittaa. Tiedän kyllä, että työttömyyskorvauksen lapsikorotus aiotaan poistaa.

        "Sillä on suora vaikutus työttömien lasten elämään. Heillä on muutenkin niukkaa."

        Millä perusteella?

        "Perskokkarehallituksen toiminta on epäkristillistä."

        Jeesus varmasti hoiti henkilökohtaisen hygieniansa hyvin. Tee sinä jatkossa samoin.

        "Jeesus oli köyhien ja raskautettujen puolella. "

        Niin on myös KD. Oletko sinä?

        Edellisen viestini kysymyksiin et vastannut. Kysymyksiin vastaamattomuus on yleistä vihavasemmistolaisten keskuudessa.

        Kysymyksiin vastaamattomuus ja väistely on yleistä kd:eilla ja perskokkareilla. Se kuvastaa epärehellisyyttä ja epäkristillisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysymyksiin vastaamattomuus ja väistely on yleistä kd:eilla ja perskokkareilla. Se kuvastaa epärehellisyyttä ja epäkristillisyyttä.

        "Kysymyksiin vastaamattomuus ja väistely on yleistä kd:eilla"

        KD:lla en ole huomannut kysymyksiin vastaamattomuutta.

        "Kysymyksiin vastaamattomuus ja väistely on yleistä ... ja perskokkareilla.

        Henkilökohtainen hygieniani on ollut aina sen verran hyvällä tasolla, ettei minulle ole tuollainen ongelma tullut mieleenkään omalla kohdalla. Usean vasemmistolaisen olen huomannut valittavan samasta aiheesta. Muutenkin heidän kommentointinsa on usein hyvinkin uloste- ja peräaukkokeskeistä. Onneksi tällä palstalla tuota on ollut hyvin vähän ainakin viime viikkoina myös vasemmiston osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kysymyksiin vastaamattomuus ja väistely on yleistä kd:eilla"

        KD:lla en ole huomannut kysymyksiin vastaamattomuutta.

        "Kysymyksiin vastaamattomuus ja väistely on yleistä ... ja perskokkareilla.

        Henkilökohtainen hygieniani on ollut aina sen verran hyvällä tasolla, ettei minulle ole tuollainen ongelma tullut mieleenkään omalla kohdalla. Usean vasemmistolaisen olen huomannut valittavan samasta aiheesta. Muutenkin heidän kommentointinsa on usein hyvinkin uloste- ja peräaukkokeskeistä. Onneksi tällä palstalla tuota on ollut hyvin vähän ainakin viime viikkoina myös vasemmiston osalta.

        Ulosteet ovat omassa mielikuvituksessasi. Pers + kokkareet=perskokkareet. Se on vain matematiikkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ulosteet ovat omassa mielikuvituksessasi. Pers kokkareet=perskokkareet. Se on vain matematiikkaa.

        Usean vasemmistolaisen olen huomannut valittavan henkilökohtaisen hygieniansa huonosta tilasta ja he ovat kertoneet juttelevansa ulostekokkareilleen. Muutenkin heidän kommentointinsa on usein hyvinkin uloste- ja peräaukkokeskeistä. Onneksi tällä palstalla tuota on ollut hyvin vähän ainakin viime viikkoina myös vasemmiston osalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usean vasemmistolaisen olen huomannut valittavan henkilökohtaisen hygieniansa huonosta tilasta ja he ovat kertoneet juttelevansa ulostekokkareilleen. Muutenkin heidän kommentointinsa on usein hyvinkin uloste- ja peräaukkokeskeistä. Onneksi tällä palstalla tuota on ollut hyvin vähän ainakin viime viikkoina myös vasemmiston osalta.

        Sinä olet kovasti peräaukkoihminen. Koettaisit nyt ajatella muita asioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet kovasti peräaukkoihminen. Koettaisit nyt ajatella muita asioita.

        Teet kyllä hyvin vahvasti selväksi vasemmistolaisuutesi ja sen, ettei sinulla ole tämänkään keskustelun aiheeseen mitään annettavaa.


    • Anonyymi

      En ole kristitty eikä KD ole minun puolueeni.Ei ole ihme,että KD on hallituksessa.Kristityt ovat ahneita jopa kun tekevät hyväntekeväisyyttä.Lahjoituksista esim.ruuat ja herkut parhaat katoaa uskovaisten omaan suuhun.Siksi en ihmettele,että KD on kotonaan hallituksessa.Uskon varjolla on aina tehty vääryyttä ja tekopyhyys on yleistä.Kristityillä on omituinen käsitys Jumalasta.Itse pelkäisin Jumalaa jos rikkoisin Jumalaa vastaan.Mutta minä en ole kristitty.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      269
      2255
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      44
      1103
    3. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1033
    4. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      76
      1021
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      274
      862
    6. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      805
    7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      72
      789
    8. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      64
      680
    9. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      17
      670
    10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      659
    Aihe