Tietääkö kukaan Lieksalaisia kummitustarinoita?
Onko Lieksassa kummituksia?
50
937
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.facebook.com/JrStudioOulu/photos/a.302143786657658/542844739254227/
Tarina löytyy arkistosta Pohjoisen aavetarinat avainsanoilla 2000, 2000-luku, 2004, Lieksa, Tunnistamaton henki
https://www.henkientalo.com/avainsana/lieksa - Anonyymi
Lieksassa on yksi paha kummitus joka asuu Piiroislouhilla. Kummituksen nimi on KAMUTTAJA.
- Anonyymi
Kamuttaja on upotettu koskeen eikä nouse sieltä enää koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamuttaja on upotettu koskeen eikä nouse sieltä enää koskaan.
Minä näin koneinsinöörin iltahämrissä, oli vissiin töistä tulossa? Säikähdin aika pahasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin koneinsinöörin iltahämrissä, oli vissiin töistä tulossa? Säikähdin aika pahasti.
Yritä selvitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä selvitä.
Selviän järkytyksestä kyllä, ei enää järkytä koneinsinöörin työssäkäynti, mutta oudolta se tuntuu vieläkin.
- Anonyymi
Tottakai. Se on se kun tilaa ñiin saa sen. Ja siitä on vaikein päästä zitten.
Täällä itse kummitus.
Lähden kohta kiertelemään ensin Yläkylälle, sitten Alakylälle.
Kaarisilloilla perin parin tunnin ajan tullimaksuja kulkijoilta, sitten palaan Piiroislouhille katselemaan vanhoja arkistojani.
Määttälänjoella on nähty pyöriäinen joten vien verkon sinne.- Anonyymi
Kamuttaja taitaa käyttää huumeita kun näkee pyöriäisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamuttaja taitaa käyttää huumeita kun näkee pyöriäisiä.
Eiköhän nuo ole tämän palstan pyöriäisiä suoraan pulipenkiltä ja pyörineet Määttälänjoelle asti p u m m i t t e l e m a a n!
Ovat kylläkin sen näköisiä että vähintään kummituksina niitä äkkinäinen ja asiasta tietämätön pitääkin, sillä ulkoinen olemus -jos ei sisäinenkään- ole tästä maailmasta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän nuo ole tämän palstan pyöriäisiä suoraan pulipenkiltä ja pyörineet Määttälänjoelle asti p u m m i t t e l e m a a n!
Ovat kylläkin sen näköisiä että vähintään kummituksina niitä äkkinäinen ja asiasta tietämätön pitääkin, sillä ulkoinen olemus -jos ei sisäinenkään- ole tästä maailmasta!Sitäpaitsi ei kamuttaja ole nähnyt pyöriäistä, vaan hän kirjoittaa jonkun toisen nähneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi ei kamuttaja ole nähnyt pyöriäistä, vaan hän kirjoittaa jonkun toisen nähneen.
On se tyhmä tyyppi kun vie verkon määttälänjolelle muka pyöriäisiä pyytämään. Ei se ole täysijärkinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se tyhmä tyyppi kun vie verkon määttälänjolelle muka pyöriäisiä pyytämään. Ei se ole täysijärkinen.
Päinvastoin!
Kamuttaja on erittäin fiksu, sillä ties kuinka monen pulipenkin pyöriäisen hengen saa verkottamalla pelastettua kun ovat kiljupäissään pyörineet Määttälänjokeen. Ei ne sieltä omin avuin ylös selviäisi, vaikka ihan kaikki lieksalaiset ei sitä kyllä toivoisikaan! ;-)
- Anonyymi
Olen pannut kummitusta paljaalla 🤠👻
- Anonyymi
Dynaamista ja rohkeaa 🥶
- Anonyymi
Panin viime viikolla yhtä kummitusta. Kumin kanssa. En uskaltanut ottaa riskiä.
- Anonyymi
Minä näin mustan kummituksen, se oli kuin mustakaapu Aku Ankka lehdestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä näin mustan kummituksen, se oli kuin mustakaapu Aku Ankka lehdestä.
Jaa, ei sitten edustanut mitään uskontoa tuo mustakaapu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mussukoita ne edustaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se edusta Aku Ankassakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se edusta Aku Ankassakaan.
Luulet vaan, sillä se on selvästikin piilomuslimi. Väitetäänhän pesukarhun kuviolloista kravattia rasistiseksi, niin ihan varmasti tuo mustakaapu edustaa muslimeja.
Kuvatodisteita löytyy lukemattomia jos joku vielä epäilee!
- Anonyymi
homoaidsmälli lentää kummilta siskoon paljaalla
- Anonyymi
On urheilukentän veskissä
- Anonyymi
Mähkössä yritin panna zombia, kävi toisin, tulin raiskatuksi! Kylmällä ja paljaalla!
uskokaa, ette halua ikinä moista kokea!- Anonyymi
Miksi minua ei päästetä hoitoon. Olen anonut monta kertaa ja näyttänyt näitä kirjoituksian todisteena, mutta eivät ota!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi minua ei päästetä hoitoon. Olen anonut monta kertaa ja näyttänyt näitä kirjoituksian todisteena, mutta eivät ota!
Kohdallasi on todettu ettei minkaanlaisesta hoidosta tai lääkityksestä ole pienintäkään hyötyä, joten on turhaa tuhlata yhteiskunnan rahoja kun jo muutenkin niitä kulutat Kelan, sosiaalihuollon ja ties miten monen muun palvelun kautta. Joku raja se olla pitää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohdallasi on todettu ettei minkaanlaisesta hoidosta tai lääkityksestä ole pienintäkään hyötyä, joten on turhaa tuhlata yhteiskunnan rahoja kun jo muutenkin niitä kulutat Kelan, sosiaalihuollon ja ties miten monen muun palvelun kautta. Joku raja se olla pitää.
Sinä et ymmärrä mikä ahdistus minulla on. Se helpottaa aina vähä kun kirjoitan tarpeeksi älytöntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ymmärrä mikä ahdistus minulla on. Se helpottaa aina vähä kun kirjoitan tarpeeksi älytöntä.
Vähän on vaikea tämän foorumin kautta tietää ja ymmärtää kenenkään ahdistuksia, sillä sisältö on suurelta osin niin houreista kuin olla voi.
Jos vakavalla mielellä kirjoitat asiastasi, niin se nyt on ainakin varmaa ettei olosi helpotu tämän palstan kautta vaikka et muuta tekisikään kuin lähettäisit älyttömiä kirjoituksiasi.
Kukaan ei niitä muiden joukosta muuna pitäisi kuin normaalina Lieksa-palstan huuhaana!
Niinpä on parempi kun käännyt asioita paremmin tuntevien puoleen joita luonnollisestikin löytyy mm. haulla "apua ahdistukseen chat"
- Anonyymi
Vihervassarit ja sossut, siinä sitä on kummitusta kerraksseen.
- Anonyymi
Huomenta liekan oletetut kummitukset ja kaikki muutkin
Terv mörkö- Anonyymi
huamenta mörröölle toivoo vata morkana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
huamenta mörröölle toivoo vata morkana
Kummitukset on demoneita
- Anonyymi
Epäilen vahvasti, että kummitukset majailee vesitornissa.
- Anonyymi
Taidan mennä työntämään vesitornin nurin niin kummitukset jää sinne romun sekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan mennä työntämään vesitornin nurin niin kummitukset jää sinne romun sekaan.
Jos et heti tule alas, niin minä kaadan tämän talon...
- Anonyymi
On montakin kummitusta. Ne kaikki ajavat bemareilla ja tykkäävät ahnuksesta.
- Anonyymi
Ja mustakaavuttykkäävät lykätä lastenavunja ka pelotella ihmisiä.
- Anonyymi
Mörkö on aina selkäsi takana.
- Anonyymi
Niin on Kävelevä Kumitus Kamuttajakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on Kävelevä Kumitus Kamuttajakin.
Kenestä oikein on kyse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kenestä oikein on kyse?
Ei täällä kukaan tiedä kuka on Kamuttaja, mutta vuosien aikana on paljon arvailtu. Tuntee valtavasti Lieksan historiaa ja ihmisiä. On oikein supertietäjä. Asuu nykyään Espoossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei täällä kukaan tiedä kuka on Kamuttaja, mutta vuosien aikana on paljon arvailtu. Tuntee valtavasti Lieksan historiaa ja ihmisiä. On oikein supertietäjä. Asuu nykyään Espoossa.
Se on joku täysi töhnö ukko joka ei tiedä todellisuudessa mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on joku täysi töhnö ukko joka ei tiedä todellisuudessa mitään.
Sinun pölhöytesi kuvaamiseen ei sanat riitä kertomaan.
- Anonyymi
Puolet lieksalaista täyttää kummituksen kriteerit!
- Anonyymi
Loput on pultsareita.
- Anonyymi
Pulipenkillä on kiva juoda tummaa olutta hämäräiltana sitten kusta penkille ja ruikkia ripulit ponppulinnaan pinppi mielessä
- Anonyymi
näkyy olevan joukossa joku "heikkolahjainenkin".
- Anonyymi
Kööpee määnrakennus. Tuntuupi teheneen kaikki ehjänä pysyneet tiet ja osaa tehdä kaiken paremmin kuin toiset pinellä kaivinkoneella, pihaansa ei kuitenkaan käyttökelvottomista romuista saa ilman sakkoja raivattua? Löytyykö maksaja muualta...
- Anonyymi
Kukaan ei ole nähnyt kyseisissä töissä🤣
- Anonyymi
ootte te lieksalaiset aivan käsittämätöntä porukkaa!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17710224Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523445Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493203- 642845
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2032199- 1162173
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252003Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671618Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221396Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121366