Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naisen alistaminen + suojaton seksi

Anonyymi-ap

Tässä taas mietin vähän sitä mikä mua kiihottaa. Mulle se juttu on aina ollut naisen alistuminen miehelle. En ole ainakaan mitenkään kovin väkivaltainen, joskus tykkään nipistellä nännejä yms.. mutta mulle se alistuminen on sitä, että pannaan paljaalla.
Nykyiset feminismit on vieneet asiat siihen pisteeseen että ei varmaan koskaan tulisi lapsia tai mitään, kaikki sexi vaan pitäisi saada kumin kanssa.

Mutta totuus on että esim. sexitaudit eivät suinkaan ole kauhean yleisiä eikä ne aina tartukaan, siis vaikka paljaalla panis ja rojut sisään. Voi hyvin olla ettei tule tautia. Raskaaksi tulo vaatii usein tosi pitkän yrityksen pariskunnilta.

Itse en ole poikavuosien jälkeen kortsuja käyttänyt. Mietin myös meidän miesten oikeuksia. Sexissähän ihan parasta on se, kun ei ole välissä mitään kumeja. Ja sitten kun pillu sykähtelee orgasmissa ja imee ja lypsää niin onhan se ihan sadismia sanoa ettei siitä saisi nauttia loppuun asti vaan pitäis vetää ulos!

Itse teen niin, että pidän kyllä kortsupakettia mukana. Sanon aina että laitetaan se sitten kun aletaan panna. Se rauhottaa naisia ihmeesti. Sitten pitää vaan saada nainen niin kuumaksi ja kiimaiseksi, että kumin vaatiminen ei enää onnistu. Niin se toimii, kun sormilla nai pillua, hivelee kyrvällä häpyhuulten välistä, edestakaisin sieltä vaginan suunnalta klittaan asti. Siitä ämmä kuumenee eikä enää jaksa tai pysty sitä kumia vaatimaan kun alat painaa sisään. Se on helvetin hieno tunne kun biologia /kiima/ vie vallan järkiajattelusta! Kun näkee naisen silmät sumuisina kiimasta, vähän pelkoa siinä mukana, ihan avoimena ja paljaana.. ja saa painaa kullin sisään ja oikein nautiskella.. Niin se on tarkoitettu!

Sexissä kyse on antautumisesta, Ehkäisyt pilaa koko jutun. Seksissä kuuluu olla seuraamusten riski. Siis RISKI, ei se että se välttämättä tapahtuisi. Mies panee, nainen antautuu pantavaksi. Se on Luonnon järjestys. Mies tunkeutuu naisen sisään, valloittaa naisen siis. Huomasin itse aika pian että en ole vaan kondomivastainen vaan myös yleensä ottaen ehkäisyä vastaan. Panin kerran yhtä naista paljaalla, se oli juuri sellainen en varmasti anna ilman kumia -nainen. Kun sain sen kiimaiseksi niin antoihan tuo ilman kumia ja oli vielä ilman ehkäsyä. Toisella panokerralla laitoimme hänen sisään ehkäisyvaahtoa, joka suojaa raskaudelta. Huomasin silloin että en nauttinut panosta läheskään yhtä paljon kuin edellisellä kerralla. Siitä puuttui riski. Ja siitä puuttui naisen alistuminen. Rakastan sitä tunnetta kun ämmä on ihan armoillani, vetelen paljaalla ja vedän ulos jos siltä tuntuu.. mutta oikeastaan en niin tee koskaan, vaikka lupaisinkin. Eikä ne enää siinä orkkunsa kourissa sitä tajua/pysty vaatimaankaan.

Itse olen nelikymppinen ukko ja vaikka olen ollut sexuaalisesti aktiivinen 16-vuotiaasta asti niin vain kerran olen sairastanut seksitaudin tippurin. Ainoa juttu jota vähän kadun on kun tartutin sen tipparin naiseen. :( Oli niin, että olin juuri saanut tietää sen että mulla on tippuri. Olin muhinoissa yhden naisen kanssa. Ajattelin ensin että jos tässä vaan hipelöidään toisiamme ja korkeintaan tosiaan hierotaan sitä kalua pimpanhuuliin. Mutta äkkiä kiima oli niin kova, että oli pakko painaa. Ja rojut sisään. Sillä kerralla tauti tarttui ja akka oli kyllä ihan vitun vihainen! Olis varmaan pitänyt silloin yrittää parantua ensin eikä alkaa panohommiin.

Niin sen vaan sanon että jos tauti tulee, niin älkää pelätkö. Noilta poleilta saa tosi hyvää hoitoa asiallisesti. Ei ne tuomitse. Pieni lääkekuuri ja kaikki on taas ihan niin kuin ennenkin. Turha se on jotain kamalaa draamaa rakentaa näiden juttujen ympärille.

10

560

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyi vittu mikä sovinisti ääliö! Ai kerran llut tippuri, ootkos sen jälkeen testissä käynyt?

      • Anonyymi

        Älä nyt, kiihotuit kuitenkin .. ;)


    • Anonyymi

      Aloittaja kuolee neitsyenä.

      • Anonyymi

        Ei ole tarvinnut puutteessa olla. Tekijämies hoitaa homman kotiin - omilla ehdoillaan.


      • Anonyymi

        Jaa tunnistat samoja yhtäläisyyksiä itsestäsi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kai se on selvä, että suojaamaton kiihottaa. Muuten varmasti ihmissuku olisi jo kuollut sukupuuttoon.

    • Anonyymi

      Suojaamaton seksi kiihottaa ja myös se kun vieraat ovat panneet vaimoa ilman ehkäisyä. Ei ole tullut vahinkoraskauksia. Olen itsekin pannut vierasta ilman ehkäisyä. Se juttu on juuri siinä, että panee varattua ilman mitään ehkäisyä.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe