Hatas boutique instagrammissa. Tuli maksetusta tilauksesta kyllä. Asiakaspalvelu ei vastaa lukuisista pyynnöistä huolimatta. Uskottavan näköinen js suomenkielinen. Ei puh no ainoastaam e mail joka ei vastaa. Isot sivustot joten rahaa tekevät. Menetys ei ollut kuin 30 e. Mutta jos niitä useita kymmeniä tuhansia puhutaan isoista rahoista.
Johdoton imuri
h 29 , 95. Saman näköinen laite kuin mainoksessa. Ainoa että ei ollut puhallin toimintaa sinoasyaan imuri toiminta joka oli luokkaa 10 € setelin imi kiinni kun laittoi puolen sentin päähän setelistä js jos yritti hsrja osan kanssa ei teho riittänyt. VAROKAA.
TERV. Raskaasti petetty
Huijaus verkkokauppa
3
3065
Vastaukset
- Anonyymi
Huijaus verkkokauppa fl-kotitalous.com myy mm. astioita mm. Villeroy and Boch. Kauppa on aasiassa, vaikka nimi vaikuttaa suomalaiselta. Tilasin kolme astiaa 50 e hintaan hiukan edullisemmin kuin muissa verkkokaupoissa. Minulle lähetettiin vain 1 e hintaiset feikki silmälasit ja maksoin lähetyksestä 10 e tullin vielä
- Anonyymi
Sama kokemus täällä, onneksi tosiaan omakin rahasumma on pieni jonka menetin!
- Anonyymi
Vajaan 30€ imureita oli oikeasti myynnissä muutama vuosi sitten verkkokauppa.com:ssa. Kävin paikan päällä ostamassa sellaisen, kaksikin kertaa.
Ne ovat aika heikkoja kestämään, esim. moottori voi kärähtää kuten minulla kävi toisen imurin tapauksessa. Sitä en muista, mikä vika siihen tuli. Se oli hyvin pieni imuri, ja kyllä sillä mökissä pienet tilat pystyi imuroimaan, imuroin erittäin harvoin ja aggregaatti on virran antajana.
Moottorin saa kärähtämään kun suulakkeen saa tiiviisti kiinni imuroitavaan pintaan ja yrittää näin "väkisin" imuroida.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418