Parasta mitä voit miehellesi antaa

Anonyymi-ap

Prostituutio ei ole väärin. Itse etsin naista, joka olisi valmis alistumaan prostituutioon minun suostumuksellani. Itsellä on vähän velkoja pelaamisesta. Jos nainen rakastaa miestä niin sitten suostuu myös prostituutioon. Se pillu ei siitä kulu. Periaatteessa olen itse valmis jopa hoitamaan rahastukset ja muut, ei muuta tarvitse kuin antaa panna. Itse olen miettinyt kun omistan pakun, että sinne taakse voisi laittaa patjan. Jos olis turskia vaikka 30+ kpl päivässä, niin siitä tulisi melkein tonni rahaa jos seksi kortsun kanssa olisi 20 e ja vaikka ilman kumia 30 e.

8

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uuuh kuuma ajatus. Kun sais oman naisystävän suostumaan tuohon.

      • Anonyymi

        Samo että jätät jos ei suostu.


    • Anonyymi

      Hyi hitto ku halvalla yrittää parittaa. Ja vielä omien velkojen maksuun. Mitä nainen hyötyy. Myy ite persettäs noin halvalla.

      • Anonyymi

        Jos alkaa sellaiseen Pro touhuun, että turskat lähinnä vaan vetävät kymmenessä minuutissa kassit tyhjiksi, niin ei se 20 e nyt niin vähän ole. Kymmenen minsan nussiminen, kaksi euroa minuutilta. Tai kolme, jos panee ilman kordaria. Tuntipalkaksi tulis 120-130 euroa. Moni kuule nykyisin saa paljon vähemmän. Idea olisi saada paljon ukkoja, siitä kertyy sitten myös se raha. Kuusi ukkoa tunnissa, eli 120 e kumin kanssa. Kahdeksan tunnin nussimisella 960 e. Horatsulle voisi heittää siitä 60 e. Viikko hommia ja omat velat olis suunnilleen maksettu. Haaveissa olisi myös vene ostaa jossain vaiheessa.

        Nykyisin on ostajan markkinat. Kenellä muka niin spesiali pillu on, että siitä satoja euroja saisi yhdeltä panolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos alkaa sellaiseen Pro touhuun, että turskat lähinnä vaan vetävät kymmenessä minuutissa kassit tyhjiksi, niin ei se 20 e nyt niin vähän ole. Kymmenen minsan nussiminen, kaksi euroa minuutilta. Tai kolme, jos panee ilman kordaria. Tuntipalkaksi tulis 120-130 euroa. Moni kuule nykyisin saa paljon vähemmän. Idea olisi saada paljon ukkoja, siitä kertyy sitten myös se raha. Kuusi ukkoa tunnissa, eli 120 e kumin kanssa. Kahdeksan tunnin nussimisella 960 e. Horatsulle voisi heittää siitä 60 e. Viikko hommia ja omat velat olis suunnilleen maksettu. Haaveissa olisi myös vene ostaa jossain vaiheessa.

        Nykyisin on ostajan markkinat. Kenellä muka niin spesiali pillu on, että siitä satoja euroja saisi yhdeltä panolta.

        Miksi sitten pitää olla että ilman kortsua maksaisi 30 e? Miksi ei että kortsun kanssa 20 ja ilman 25? Mietin vaan tuota että miksi pitää kymppi enemmän maksaa jos tahtoo painaa paljaalla?

        T: kiinnostunut mahdoll. asiakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten pitää olla että ilman kortsua maksaisi 30 e? Miksi ei että kortsun kanssa 20 ja ilman 25? Mietin vaan tuota että miksi pitää kymppi enemmän maksaa jos tahtoo painaa paljaalla?

        T: kiinnostunut mahdoll. asiakas

        Jos ottaa kympin enemmän kortsuttomasta panosta niin sen rahan voi säästää jos kävis niin huonosti että tulisi joku tauti. Pitää sillon maksaa lääkärille ja tietty lääkkeet myös, vaikkei ne kovin kalliita kyllä ole.


    • Anonyymi

      Kiihottava idea. Jos laitettaisiin tulot puoliksi?
      N39

      • Anonyymi

        Ei. Maksimissaan 20-60 e saat jos panoja on ollut 960 euron arvosta. Tässä haetaan sub naista eikä mitään liikekumppania. Nautinnon saat siitä kun tiedät tehneesi työsi hyvin. Se on palkka.


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe