Mikä on Johnny Deppin oikea nimi?

Carpalo

Johnny Depp tunnetaan Johnny Deppinä, mutta kysynkin triviatietona teiltä, että kuka tietää Johnny Deppin oikean nimen? Johnny Depphän on vain myöhemmin keksitty taiteilijanimi, joten nopein oikein vastannut palkittakoon, siis minun kiitoksilla ja kumarruksilla. Itsekin luin asiasta vasta tänään, vaikka hämärä mielikuva asiasta olikin jo tiedossani aiemminkin. No niin ja arvauksia tai siis tietoa kaivataan. Luulenpa ettei monikaan sitä nimittäin tiedä.

19

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahaa tänne hei

      no en perhana muista, eikä oikein googlellakaan jaksanut alkaa kaivelemaan kun ei heti tärpännyt mutta nimikirjaimet oli kuiteski samat kuin nytkin eli j.d. alahan antaa rahaa melkein tiedosta ja nopeesti. ei arvaukset ilman palkintoo hyödytä

      • Carpalo

        No nimikirjaimet on tavalllaan J.D., mutta toisin päin eli D.J.


    • soze

      John Christopher Depp II?

      Käyttää myös joskus nimeä Oprah Noodlemantra.

    • (nimetön)

      John Christopher Depp II ?

    • palkittu

      helppo vastaus. oikea nimi on darryl jenney. kiitos ja ablodit mulle.

      • Carpalo

        Aivan oikein! Olet Jumala ja suuri tietäjä, onnittelut taputusten kera ja kumarrus päälle.


      • ...
        Carpalo kirjoitti:

        Aivan oikein! Olet Jumala ja suuri tietäjä, onnittelut taputusten kera ja kumarrus päälle.

        tuolle ihan virallisen vahvistuksen? Joku nettisivu tms.


      • neil
        ... kirjoitti:

        tuolle ihan virallisen vahvistuksen? Joku nettisivu tms.

        Imdb:n mukaan Johnny Deppin oikea syntymässä annettu koko nimi on todellakin John Cristopher Depp II. Ylistämmekö ja kumarrammeko siis nimimerkin (nimetön) ja manaamme "palkitun" alimpaan helvettiin, vai onko IMDB väärässä?
        http://www.imdb.com/name/nm0000136/bio


      • ...
        neil kirjoitti:

        Imdb:n mukaan Johnny Deppin oikea syntymässä annettu koko nimi on todellakin John Cristopher Depp II. Ylistämmekö ja kumarrammeko siis nimimerkin (nimetön) ja manaamme "palkitun" alimpaan helvettiin, vai onko IMDB väärässä?
        http://www.imdb.com/name/nm0000136/bio

        Niinhän tuolla oli joku muukin samaa nimeä vastannut. Itse ainakin haluaisin jotain paikkansapitävää tietoa ennenkuin luotan jonkun sanaan.


      • seinähulluukko
        neil kirjoitti:

        Imdb:n mukaan Johnny Deppin oikea syntymässä annettu koko nimi on todellakin John Cristopher Depp II. Ylistämmekö ja kumarrammeko siis nimimerkin (nimetön) ja manaamme "palkitun" alimpaan helvettiin, vai onko IMDB väärässä?
        http://www.imdb.com/name/nm0000136/bio

        kuulut just siihen tyhmään kastiin joka uskoo kaiken mitä imdp sanoo. "imdb on jumala ja minä nöyristyn sen edessä kaikkitietävä imdb". voi teitä idiootteja. imdb sanoo kuule just sen mitä näyttelijät tai muut huhut ovat kertoneet. niillä ei voi olla paskankaan vertaa tarkkaa tietoa siitä, mikä kenenkin syntymään tai muuhun yksityiselämään oikeasti kuuluu. ottaisitko sinäkin joskus vähän fiksumman asenteen ja uskoisit imdb:n jutuista vain ihan leffojen sisältöön liittyvät faktat. se on ollut jo aika monellakin tosifanilla iät ja ajat tiedossa että johnnyn oikea nimi ei ole mikään mitä ihmisille sanotaan. ei millään pahalla, yritin vain vierottaa sinua imdb:n vallankahvasta maantasolle:)


      • Etsivä
        ... kirjoitti:

        Niinhän tuolla oli joku muukin samaa nimeä vastannut. Itse ainakin haluaisin jotain paikkansapitävää tietoa ennenkuin luotan jonkun sanaan.

        Tuo John Christopher Depp II antaa googlettamalla Depp-linkkejä, tuo toinen Darryl Jenney taas ei. Eli minun veikkaukseni on tuo eka.


      • neil
        seinähulluukko kirjoitti:

        kuulut just siihen tyhmään kastiin joka uskoo kaiken mitä imdp sanoo. "imdb on jumala ja minä nöyristyn sen edessä kaikkitietävä imdb". voi teitä idiootteja. imdb sanoo kuule just sen mitä näyttelijät tai muut huhut ovat kertoneet. niillä ei voi olla paskankaan vertaa tarkkaa tietoa siitä, mikä kenenkin syntymään tai muuhun yksityiselämään oikeasti kuuluu. ottaisitko sinäkin joskus vähän fiksumman asenteen ja uskoisit imdb:n jutuista vain ihan leffojen sisältöön liittyvät faktat. se on ollut jo aika monellakin tosifanilla iät ja ajat tiedossa että johnnyn oikea nimi ei ole mikään mitä ihmisille sanotaan. ei millään pahalla, yritin vain vierottaa sinua imdb:n vallankahvasta maantasolle:)

        Ketäs sinä seinähullu idiootti uskot?

        Googlesta leikattua:
        Hakusi - "Darryl Jenney" - ei vastaa yhtään sivua.

        Enpä taida heti uskoa tuota darryl-väitettä.


      • epicurist
        ... kirjoitti:

        tuolle ihan virallisen vahvistuksen? Joku nettisivu tms.

        Kertokaa edes, missä väitetään, että Johnny Deppin nimi olisi Darryl Jenney. Uskottavuus on nimittäin aika vähäinen.


    • korjaava

      ei ole oikea nimi darryl jenney, joten turha on muiden kinastella. nimi on darry jenner, eli voittaja olen kyllä minä ja minä. mielestäni vastaus ei voi olla oikein jos se kirjoitettu päin per....ä, että tiedoksesi vaan Carpalo. laitoit monta tyyppiä tietämättömyydellasi hakoteille, mutta tässä teille kaikille oikea nimi eli darry jenner, mikä tosiaan ON johnny deppiin oikea nimi.

      • ...

        Vai että darry jenner. Haluan tuohon vahvistuksen eli anna joku nettisivu, joka sen voi todistaa.

        Google ei todellakaan löydä tuolla nimellä muuta kuin Jeepers Creepersin hahmonimen!


      • neil
        ... kirjoitti:

        Vai että darry jenner. Haluan tuohon vahvistuksen eli anna joku nettisivu, joka sen voi todistaa.

        Google ei todellakaan löydä tuolla nimellä muuta kuin Jeepers Creepersin hahmonimen!

        Kohta se sanoo, että kirjoitti taas väärin, se onkin darrel junner tai jotain. Tyyppi on keksinyt jutun itse, kirjoittelee monella nimimerkillä ja naureskelee, kun jengi yrittää etsiä totuutta netistä.


      • Carpalo
        neil kirjoitti:

        Kohta se sanoo, että kirjoitti taas väärin, se onkin darrel junner tai jotain. Tyyppi on keksinyt jutun itse, kirjoittelee monella nimimerkillä ja naureskelee, kun jengi yrittää etsiä totuutta netistä.

        Mikähän ääliö sinäkin kuvittelet olevasi? En ole sinua pyytänyt uskomaan yhtään mitään, joten ole uskomatta. Voit elää oman elämäsi omalla tavallasi, mutta usko mitä uskot. Se ei minua paljoa kiinnosta, että mitä sinä olettelet ja mitä et. Heivaa vain ne omat "monet" nimimerkkisi omaan pähäsi, kun noin ahkerasti joku salapoliisi luulet olevasi. Pidä Johnny Deppiä ihan minkä nimisenä haluat.


      • soze
        Carpalo kirjoitti:

        Mikähän ääliö sinäkin kuvittelet olevasi? En ole sinua pyytänyt uskomaan yhtään mitään, joten ole uskomatta. Voit elää oman elämäsi omalla tavallasi, mutta usko mitä uskot. Se ei minua paljoa kiinnosta, että mitä sinä olettelet ja mitä et. Heivaa vain ne omat "monet" nimimerkkisi omaan pähäsi, kun noin ahkerasti joku salapoliisi luulet olevasi. Pidä Johnny Deppiä ihan minkä nimisenä haluat.

        Et voi kieltää, etteikö väitteesi kuulosta perättömältä huhulta. Varsinkin, kun et pysty heittämään yhtäkään todistetta pöytään. Sanoit kyllä, ettei kenenkään ole pakko uskoa, mutta miksi sitten järjestit tuollaisen "tietokilpailun"?

        Jos siinä olisi vähänkään perää, löytäisi google tai mikä tahansa muu hakukone vähintään yhden vastaavuuden. Koska näin ei käy, on hieman vaikea uskoa sanaasi.

        Mutta olipa hänen nimensä sitten Darryl tai John, ei se minua sen kummemmin kiinnosta eikä maailmaa kaada. Itse olen oppinut tuntemaan kyseisen herran nimellä J. Depp. Väittämällä, ettei se ole hänen oikea nimensä, kyseenalaistat näin ollen myös hänen perheensä henkilöllisyyden. Ovatko hänen vanhempansa ja sisaruksensakin vaihtaneet nimensä, jotta kaikki varmasti tietäisivät heidän olevan sukua Johnnylle?

        Ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä.


      • puikko
        Carpalo kirjoitti:

        Mikähän ääliö sinäkin kuvittelet olevasi? En ole sinua pyytänyt uskomaan yhtään mitään, joten ole uskomatta. Voit elää oman elämäsi omalla tavallasi, mutta usko mitä uskot. Se ei minua paljoa kiinnosta, että mitä sinä olettelet ja mitä et. Heivaa vain ne omat "monet" nimimerkkisi omaan pähäsi, kun noin ahkerasti joku salapoliisi luulet olevasi. Pidä Johnny Deppiä ihan minkä nimisenä haluat.

        Taas tämä skitsofreenikko raivoaa täällä palstalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3910
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      604
      3717
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3702
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      2351
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      63
      2291
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      327
      1988
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1967
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      187
      1806
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1479
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1372
    Aihe