Voin aloittaa...
1. Kävin katsomassa äitiä ja hän voi hyvin.
2. Sain tärkeitä asioita eteenpäin.
3. Sää oli kuin naisen mieli, välillä satoi ja välillä paistoi (tykkään vaihtelusta)
4. Huomenna on konttoripäivä.
5. Kynttiläkausi on virallisesti alkanut.
❤️
Mikä tekee sinut onnelliseksi juuri tänään?
72
755
Vastaukset
- Anonyymi
Elämääni tuli uusi ihana ihminen. Ystävänä ❤ S❤J
- Anonyymi
No se kuulostaa kivalta. 😊
Ap.
- Anonyymi
Kasvonaamio nassussa tällä hetkellä ja kävin uimassa eli urheilin eli tuli tunne että on tehnyt jotakin hyödyllistä ja energistä.
- Anonyymi
Joo, se on hyvä pitää mielensä tyytyväisenä, kun ei mene liiallisuuksiin sen suorittamisen kanssa. 😊
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, se on hyvä pitää mielensä tyytyväisenä, kun ei mene liiallisuuksiin sen suorittamisen kanssa. 😊
Ap.Omasta puolesta voin kyllä sanoa et siitä ei ole kyllä pelkoa ettäkö liikaa urheilisi 😁
- Anonyymi
No mitähän tuossa ny oli hyödyllistä
- Anonyymi
Toki saattaahan se olla jot kasvonaamio auttaa jos naama on kun petolinnun perse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omasta puolesta voin kyllä sanoa et siitä ei ole kyllä pelkoa ettäkö liikaa urheilisi 😁
Minä kyllä urheilen paljonkin. Treenaan ja tanssin muidenkin edestä. Noh, ainakin tanssin.
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toki saattaahan se olla jot kasvonaamio auttaa jos naama on kun petolinnun perse
Noo Noo, eipäs puhuta niin rumasti. Ei itselle eikä toiselle.
❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo Noo, eipäs puhuta niin rumasti. Ei itselle eikä toiselle.
❤️Ei kenellekään saa puhua rumasti.
- Anonyymi
Mikkelin hiippakuntaa vihittiin fiksu naisihminen.
- Anonyymi
Noni, onpa kiva. 😊
Ap. - Anonyymi
No voi voi milläs todistat et on fiksu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voi voi milläs todistat et on fiksu
Kuuntelin hänen puheensa eli saarnan.
Tiedä onnelliseksi saakka, mutta lämmittivät mieltä kyllä.
1. Mökin nurmikko on kasvanut oletettua vähemmän
2. Lemmikkivarikset ovat elossa huuhkajasta huolimatta
3. Naapurin kolli muistaa minut
4. Sain pelastettua lepakon tulisijan hormista, kiitos toisen kissani
5. Soittelin siskoni kanssa mukavia
Aika vähällä sitä tulee tyytyväiseksi, eikö?- Anonyymi
Heh. Kyllähän se näin on. 🤭😅
Ap. - Anonyymi
Toiset tulee toiset ei ja joillekin kun ei riitä mikään valihhe si siittä mieleises parempi ol yksin ni ei tartti miettiä mitä ei akan mielestä taas tehny oikein tai miksi on niin pienipalkkaisessa työssä ja si kun itse eivät vaivaudu edes mitään oman elämänsä eteen tekeen mu silti osataan saa..na valittaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toiset tulee toiset ei ja joillekin kun ei riitä mikään valihhe si siittä mieleises parempi ol yksin ni ei tartti miettiä mitä ei akan mielestä taas tehny oikein tai miksi on niin pienipalkkaisessa työssä ja si kun itse eivät vaivaudu edes mitään oman elämänsä eteen tekeen mu silti osataan saa..na valittaa
Eipä ilkeillä siellä.
Ap. Anonyymi kirjoitti:
Elämän voi tehdä vaikeaksi tai helpoksi, se on kunkin oma valinta. Päivän kohokohtia:
1. Lasista (melkein, niinku) sammalta, wau!
2. Tervasin nipun tolppia, hitto että on hyvä tuoksu tuo terva.
3. Aamun usva
4. Saakelisti kantarelleja omassa minimetsässä, vuosien työ ei ole mennyt hukkaan
5. Kissoilla on niin hyvä olla, etteivät jaksa kuin nukkua- Anonyymi
randombypasser kirjoitti:
Elämän voi tehdä vaikeaksi tai helpoksi, se on kunkin oma valinta. Päivän kohokohtia:
1. Lasista (melkein, niinku) sammalta, wau!
2. Tervasin nipun tolppia, hitto että on hyvä tuoksu tuo terva.
3. Aamun usva
4. Saakelisti kantarelleja omassa minimetsässä, vuosien työ ei ole mennyt hukkaan
5. Kissoilla on niin hyvä olla, etteivät jaksa kuin nukkuaTerva kyllä tuoksuu hyvälle. Aamun usva on kyllä kaunis. Mukava kuulla, että kissoillakin on kaikki hyvin. :)
Ap. Anonyymi kirjoitti:
Terva kyllä tuoksuu hyvälle. Aamun usva on kyllä kaunis. Mukava kuulla, että kissoillakin on kaikki hyvin. :)
Ap.Tervan tuoksu on melkoinen lottovoitto, sitä ei vaan aina oikein muista. Sitten kun sivelee hautatervaa johokin ja se tuoksu nousee ilmoille, niin a vot!
Loppukesästä on aina tarjolla hyviä aamu-usvia, pitää vaan herätä sopivaan aikaan. Kissatkin aamulla ihmetteli ikkunoista että minne piha on kadonnut 😂
- Anonyymi
No vaikka siitä kun tämä hulluus pian loppuu
- Anonyymi
No se on hyvä syy olla onnellinen. 😊
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on hyvä syy olla onnellinen. 😊
Ap.Älä muuta sano, se on yhet puheet nääs
- Anonyymi
Ainakin se että joskus tulee aika kun irstautta ei enää ole. Pahoja ei enää ole. Joskus saan olla paikassa missä kukaan ei puhu mitään inhottavaa tai pahaa.
- Anonyymi
No se kuulostaa sellaiselta asialta, joka tekee onnelliseksi.
Ap. - Anonyymi
Unen näit ja syvän sellaisen
- Anonyymi
Tänään on vielä päivä, jolloin mun on vaikea olla onnellinen. Jouduin päästämään koirani viimeiselle matkalleen torstaina ja seuraavat viikot tuskin ihan valtavia onnentunteita mukanaan tuovat.
No mutta sää oli kaunis ja huomiselle luvataan samaa
Puutarhan viimeiset kukat kukkivat kauniisti
Tänään ei sattunut niin paljon.- Anonyymi
Otan lämpimästi osaa menetyksen johdosta💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otan lämpimästi osaa menetyksen johdosta💔
Kiitos. Aina se sattuu, vaikka sen tietää olevan tulossa.
- Anonyymi
Voi että, on varmasti raskasta. Tsemppiä ja voimia sinne. 💛
Ap.
- Anonyymi
Hyvä kysymys 🤪 https://youtu.be/MN138hG0LPw?si=lC_c7ojzcBJwPuKa
- Anonyymi
P!NK - All I Know So Far (Official Video) / PinkVEVO
https://www.youtube.com/watch?v=wGj9oADcyRs - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
P!NK - All I Know So Far (Official Video) / PinkVEVO
https://www.youtube.com/watch?v=wGj9oADcyRsHyvät sanat tässä.
Ap.
- Anonyymi
Sekstaria sitten
- Anonyymi
Olikohan nyt väärässä ketjussa tämä?
Ap - Anonyymi
Tekstiviestin välityksellä on mahdotonta harrastaa seksiä mu esileikkinä toimii jos on hyvä mielikuvitus
- Anonyymi
Onnellisuus on vähän turhan vahva sana, mutta tyytyväinen olin näiltä osin:
1. Tänään ei ollut mitään velvollisuuksia hoidettavana.
2. Vanhaksi menneet kaurahiutaleet tuli käytettyä pois viimeistä murua myöten, ei tarvinnut heittää niitä menemään.
3. Keittiön kaapeissa on nyt yksi pussukka vähemmän tavaraa. (Syön varastoja/pakastinta pikku hiljaa tyhjäksi, koska toiveena olisi muuttaa talvella ja jos se tapahtuu, olisi se kiva tapahtua mahdollisimman vähillä tavaroilla.)
4. Tiskasin juuri ja keittiö on puhdas - huomenna kiva mennä tekemään aamukahvit.
5. Collect underpants
6. ?
7. Profit- Anonyymi
Kuulostaa oikein hyvältä. Olen itse sellainen, joka tykkää nyhväistä tyhjästä jääkaapista ruokaa.
Ap.
- Anonyymi
Se että huomenna on vapaapäivä.
- Anonyymi
No siinä on aihetta juhlaan! 🥳
Ap.
- Anonyymi
Vähän huono päivä, mutta oon onnellinen puolestasi että sinulla oli hyvä päivä! 😊
- Anonyymi
No hei vähän kiva, kun joku on joskus minun puolesta onnellinen. 😊
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No hei vähän kiva, kun joku on joskus minun puolesta onnellinen. 😊
Ap.Kiva jos kiva. Huono olo kun selvisi että kaivatulla onkin toinen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva jos kiva. Huono olo kun selvisi että kaivatulla onkin toinen mies.
No voi että. No se ei ole kiva ollenkaan. Minä en osaisi edes kuvitella itselleni enää ketään muuta kuin hänet.
Ap.
- Anonyymi
Oli ihan perus päivä. Aamulla tein hyvän treenin ja ilta meni töissä. Asiakas kehui kauniiksi ja se lämmitti mieltä.
- Anonyymi
No kehut on aina kivoja. Itseäni lämmittää joku työsuorituksesta tullut kehu.
Ap.
- Anonyymi
En koe olevani mitenkään erityisen onnellinen juuri tänään. Kaikki on suht hyvin.
- Anonyymi
No se on hyvä se, joskus sekin riittää.
Ap.
- Anonyymi
1) Näin upean esityksen Kiviä taskussa: Martti Suosalo ja Mika Nuojua . Oli hieno esitys ja nauru lohdutti surun keskellä
2) Sain auttaa rakasta ystävääni taloudellisesti
3) Elossa oleva vanhempani jaksoi lähteä ulkoilemaan
4) Tänään olen surrut vähemmän edesmenneitä läheisiäni
5) Huomenna on työpäivä
🌾🙏- Anonyymi
Ihanan toiveikasta positiivisuutta ja tuo auttamisen ilo on kyllä sellainen asia, että se on kaksinkertainen ilo, itselle ja toiselle.
❤️
- Anonyymi
No se. Yks pikkujuttu. Se, kun katson häntä. Se, kun lanteet likkuu kuin tanssiessa. Se, kun ei tarvitse heti riisua. Just se. Se rytmi, kun hepat laukkaa samaan aikaan vispatessa. Että näin.
Slobo Ken Hobo- Anonyymi
Hmm. Nyt meni vähän ohi tuolta takavasemmalta, mutta jatka vain.
❤️
Tällaisia ketjuja pitäisi olla enemmän. Mietitään ja muistetaan niitä kiitollisuuden sekä onnellisuuden aiheita.
Tänään olen tuntenut onnellisuutta ja iloa seuraavista asioista:
1. Sain nukkua myöhään. Ei tarvinnut pakottaa itseään heräämään ja nousta väkisin ylös. En tykkää herätä aikaisin.
2. Näin kaupassa erään ystäväni, jota en ole tavannut aikoihin. Oli mukava vaihtaa kuulumisia ja nähdä että hän voi hyvin.
3. Äitini kävi tänään kylässä, rakas ihminen.
4. Olen siivonnut tänään ahkerasti ja olen siitä ylpeä, että sain paljon aikaan ja nyt saan nauttia puhtaasta, siististä kodista.
5. Muistin, kuinka mukava parveke mulla onkaan täällä. Ihana avata lasi ja katsoa hiljaista katua, on pimeää ja tyyntä.- Anonyymi
Voi kiitos, olen samaa mieltä tuosta, että positiivisuutta pitää olla enemmän. 😊
Kuulostaa oikein mukavalta päivältä, sinulle on tapahtunut paljon hyviä asioita.
❤️
- Anonyymi
Mikä tekee onnelliseksi tänään:
1 olen tervehtynyt flunssasta
2 tunnen oloni virkeäksi ja olen valmis päivän töihin
3 jääkaapissa on ruokaa odottamassa iltaa
4 tunnen mukavia ihmisiä ja ajattelen heitä juuri nyt- Anonyymi
Monta hyvää asiaa. Minulle kolahti erityisesti tuo, kun tulee töistä kotiin ja on ennakoinut ruoan, niin ei tarvitse nälkäkiukutella. 😄
Ap. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monta hyvää asiaa. Minulle kolahti erityisesti tuo, kun tulee töistä kotiin ja on ennakoinut ruoan, niin ei tarvitse nälkäkiukutella. 😄
Ap.Voi kyllä, valmiit sapuskat pitävät mielialankin tasaisempana... 🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyllä, valmiit sapuskat pitävät mielialankin tasaisempana... 🙂
Niinpä. Valmiit ruoat ja muut perustarpeet, niin olisipa helppoa tuo elämä.
Ap.
- Anonyymi
Tämä ketju on vanhentunut, mennyt vanhaksi, koskee eilistä päivää, 2023-09-03.
- Anonyymi
No nyt on 2023-09-04.
- Anonyymi
No voi että. Eihän sitä nyt maanantaina saa enää olla positiivinen?
Ap.
- Anonyymi
Mullon kaikkea mitä tarviin. Läheisiä, ystäviä. Lapset on onnellisia. Kaunis koti. Kaunis piha. Läheisiä. Lemmikkejä. Ja kahvi hyvää. En kaipaa mitään enempää.
- Anonyymi
No tuo kuulostaa hyvältä ja jos olet onnellinen, niin hyvä niin.
Ap.
- Anonyymi
No se kun borgin sointu avautuu aziazta. Borgin sointua ei pitäisi seurata asiansa mukaan. Soinnun borgilla kun ei ole omaa elämääkään.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611