UNOHDA PoD ja DropShipping

Anonyymi-ap

Dropshipping tarkoittaa että olet myynti-edustaja verkossa. Nyt on suomessakin lähes 1000 verkkokauppaa ja lähes puolella on esim BigBuy:sta tai muusta isosta eu-varastosta koko tuhansien tuotteiden varasto tarjolla.

Dropshipping-mallissa sinä rakennat verkkokaupan ja lisäät kauppaan jonkun eurooppalaisen tukun varastossa olevia tuotteita myyntiin. Et tarvitse itse ostaa varastoon yhtään tavaraa, sinä päätät verkkokaupassasi, millä hinnalla myyt. Kun saat tilauksen ja rahat, ilmoitat tilauksen tukulle. Tukku lähettää tavarat heti kun sinä olet maksanut heille tilauksen. Tavara menee siis tukusta suoraan asiakkaalle, sinä et edes näe tuotetta. Sinun katteesi on asiakkaan maksaman hinnan ja tukun perimän hinnan erotus, 30-500% tukkuhinnasta.

Sinun tehtäväsi on myydä ja mainostaa verkkokauppaasi. Siinä on se sudenkuoppa hinnoittelun lisäksi. Hintojen polkeminen saattaa tuoda asiakkaita, mutta samalla sinun saama rahamäärä pienenee. Google, tiktok, facebook, instagram... kaikki osaavat kyllä laskuttaa sinua mainoksista. Eli et sinä ihan tyhjätaskuna droppausta voi harrastaa.

PoD on lyhenne Print on demand - Eli sinä olet laittanut verkkokauppaasi myyntiin esim T-paidan, jossa on sinun suunnittelema kuva tai teksti. kun joku tilaa kaupastasi T-paidan, sinä saat rahan ja lähetät tilauksen PoD-yritykselle. He painavat halutun kokoisen ja värisen paidan ja lähettävät sen asiakkaalle, kun olet maksanut paidan ja painatuskulut. Siitä eteenpäin kuten dropshipping.

Molemmissa on kilpailu todella kovaa ja PoD-kaupoissa pitää muistaa tekijänoikeudet, et saa painattaa jonkun muun tekemää kuvaa tai joudut oikeuteen ja kauppasi suljetaan.

Yritä miettiä verkkokauppa jollain toisella toimintatavalla. Se vaatii rahaa useamman tonnin, mutta kantaa pitemmälle kuin kiina-krääsä.

2

1937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä, kultaiset verkkokauppavuodet päätyivät vuoteen 2022. Nyt on satoja kauppiaita jotka polkevat hintoja saadakseen asiakkaita. Suomessa ei kannata varastoa pitää, kuljetuskustannukset ovat tähtitieteellisiä, pienikin paketti kohta kympin, mielummin droppaus-varastolta saksasta tai espanjasta, tulee yhtä nopeasti ja kulu on n 7 euroa kotiin toimitettuna.

Kilpailu kovenee ja pudotuspeli on alkanut. Toki uusia tulee alalle ja hyvä niin, aina joku tekee saman asian paremmin/halvemmalla/nopeammin. Niinhän sen on muuallakin yrittämisessä. Fiksut ja rosvot pärjää.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­N­­y­­­m­­f­o­m­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3343
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2197
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2148
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1887
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1329
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      125
      1222
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1099
    Aihe