Vain Jeesus on puhdas.
Mutta...Jeesuksen veri puhdistaa rituaaleissa.
👏🙏👌
Lihan himoissa olemme siintyneet, keinoalkuisia tai Jumalan alkuun panemisella alkaen
14
244
Vastaukset
- Anonyymi
Koeputki ja Jumalan lapset puhtoisia.
Ei ole mitään rituaalia, Jeesusen sovitus työ se totolinen sovitus työ.
- Anonyymi
Haista kukkanen.
Pyhä ehtoollinen on tie. Anonyymi kirjoitti:
Haista kukkanen.
Pyhä ehtoollinen on tie.Pyhä ehtoolinen on Jeesuen opetus lasten kanssa nauttimine, ateria uskomattomat se syövät ja juovat omaksi turmiokseen, tuomiokseen tiedoksi vaan.
- Anonyymi
kotipaju2 kirjoitti:
Pyhä ehtoolinen on Jeesuen opetus lasten kanssa nauttimine, ateria uskomattomat se syövät ja juovat omaksi turmiokseen, tuomiokseen tiedoksi vaan.
Et kuulu kirkkoihin, tai olet kerettiläinen.
Ymmärrätkö? Anonyymi kirjoitti:
Et kuulu kirkkoihin, tai olet kerettiläinen.
Ymmärrätkö?Sinä et tiedä minunu kuulumisia mihinkään, kuulun kyllä evlut. kansanlähetyksen jäsenä ole ollut jo melken puolivuosisataa. Mikä on kerettiläinen ei tietoa? Synnin esille tuonti tekee kipeää niille jota ovat menossa pimeyteen, aivan kuten Raamattu sen imaiseen, sana rististä on hulluuta niille jota menvät kadotuskeen. Meille jota uskomme se on Jumalan voima sanan mukaan on tarjolla kaikille.
- Anonyymi
kotipaju2 kirjoitti:
Sinä et tiedä minunu kuulumisia mihinkään, kuulun kyllä evlut. kansanlähetyksen jäsenä ole ollut jo melken puolivuosisataa. Mikä on kerettiläinen ei tietoa? Synnin esille tuonti tekee kipeää niille jota ovat menossa pimeyteen, aivan kuten Raamattu sen imaiseen, sana rististä on hulluuta niille jota menvät kadotuskeen. Meille jota uskomme se on Jumalan voima sanan mukaan on tarjolla kaikille.
Valikoitte oman käsityksenne huikeasta valtavirrasta poikkeavasti.😹
Anonyymi kirjoitti:
Valikoitte oman käsityksenne huikeasta valtavirrasta poikkeavasti.😹
Elämä mikä kuuluu Raamatun imoitukseen on mun valintani, se on jokaisen edessä minkä valitsee joko elmän tai kuoleman väli vaihetta kun ei ole.
- Anonyymi
kotipaju2 kirjoitti:
Elämä mikä kuuluu Raamatun imoitukseen on mun valintani, se on jokaisen edessä minkä valitsee joko elmän tai kuoleman väli vaihetta kun ei ole.
Luterilaiset uskovat Pyhään Jeesuksen veri ehtoolliseen.
Olet eksynyt lammas.
Bähähää Anonyymi kirjoitti:
Luterilaiset uskovat Pyhään Jeesuksen veri ehtoolliseen.
Olet eksynyt lammas.
BähähääHenki todistaa henkemme kassa olemme Jumalan lapsia, sitä eivät maailman ihmist näe.
Aterian aikana Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Ottakaa ja syökää, tämä on minun ruumiini.
Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi. Et tunne koko sanaa.
- Anonyymi
Mitä aito_Iainen nyt yrittää sönköttää?
- Anonyymi
Sitä vaan, että olemme kaikki Jumalan luomia ja kun me, eli meidän liha ja veri mätänee maaksi. Kuitenkaan meidän sielumme ja henkemme ei ole mätänevää sorttia, vaan me muutamme tästä mätanevästä ruumiista joko paratiisiin, missä Jeesus on ja Hänen rinnallaan ristillä roikkunut ryövärikin. Tai sitten sinne, missä Jeesuksen tappaneet vainoojatkin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä vaan, että olemme kaikki Jumalan luomia ja kun me, eli meidän liha ja veri mätänee maaksi. Kuitenkaan meidän sielumme ja henkemme ei ole mätänevää sorttia, vaan me muutamme tästä mätanevästä ruumiista joko paratiisiin, missä Jeesus on ja Hänen rinnallaan ristillä roikkunut ryövärikin. Tai sitten sinne, missä Jeesuksen tappaneet vainoojatkin on.
Ei mätäne maaksi.
Hiiltä ja muita alkuaineita vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341383
- 1031085
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308842- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144614