Lihan himoissa olemme siintyneet, keinoalkuisia tai Jumalan alkuun panemisella alkaen

Anonyymi-ap

Vain Jeesus on puhdas.
Mutta...Jeesuksen veri puhdistaa rituaaleissa.
👏🙏👌

14

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koeputki ja Jumalan lapset puhtoisia.

    • Ei ole mitään rituaalia, Jeesusen sovitus työ se totolinen sovitus työ.

      • Anonyymi

        Haista kukkanen.
        Pyhä ehtoollinen on tie.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haista kukkanen.
        Pyhä ehtoollinen on tie.

        Pyhä ehtoolinen on Jeesuen opetus lasten kanssa nauttimine, ateria uskomattomat se syövät ja juovat omaksi turmiokseen, tuomiokseen tiedoksi vaan.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Pyhä ehtoolinen on Jeesuen opetus lasten kanssa nauttimine, ateria uskomattomat se syövät ja juovat omaksi turmiokseen, tuomiokseen tiedoksi vaan.

        Et kuulu kirkkoihin, tai olet kerettiläinen.
        Ymmärrätkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kuulu kirkkoihin, tai olet kerettiläinen.
        Ymmärrätkö?

        Sinä et tiedä minunu kuulumisia mihinkään, kuulun kyllä evlut. kansanlähetyksen jäsenä ole ollut jo melken puolivuosisataa. Mikä on kerettiläinen ei tietoa? Synnin esille tuonti tekee kipeää niille jota ovat menossa pimeyteen, aivan kuten Raamattu sen imaiseen, sana rististä on hulluuta niille jota menvät kadotuskeen. Meille jota uskomme se on Jumalan voima sanan mukaan on tarjolla kaikille.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Sinä et tiedä minunu kuulumisia mihinkään, kuulun kyllä evlut. kansanlähetyksen jäsenä ole ollut jo melken puolivuosisataa. Mikä on kerettiläinen ei tietoa? Synnin esille tuonti tekee kipeää niille jota ovat menossa pimeyteen, aivan kuten Raamattu sen imaiseen, sana rististä on hulluuta niille jota menvät kadotuskeen. Meille jota uskomme se on Jumalan voima sanan mukaan on tarjolla kaikille.

        Valikoitte oman käsityksenne huikeasta valtavirrasta poikkeavasti.😹


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valikoitte oman käsityksenne huikeasta valtavirrasta poikkeavasti.😹

        Elämä mikä kuuluu Raamatun imoitukseen on mun valintani, se on jokaisen edessä minkä valitsee joko elmän tai kuoleman väli vaihetta kun ei ole.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Elämä mikä kuuluu Raamatun imoitukseen on mun valintani, se on jokaisen edessä minkä valitsee joko elmän tai kuoleman väli vaihetta kun ei ole.

        Luterilaiset uskovat Pyhään Jeesuksen veri ehtoolliseen.
        Olet eksynyt lammas.
        Bähähää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luterilaiset uskovat Pyhään Jeesuksen veri ehtoolliseen.
        Olet eksynyt lammas.
        Bähähää

        Henki todistaa henkemme kassa olemme Jumalan lapsia, sitä eivät maailman ihmist näe.
        Aterian aikana Jeesus otti leivän, siunasi, mursi ja antoi sen opetuslapsilleen sanoen: "Ottakaa ja syökää, tämä on minun ruumiini.
        Tämä on minun vereni, liiton veri, joka kaikkien puolesta vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi. Et tunne koko sanaa.


    • Anonyymi

      Mitä aito_Iainen nyt yrittää sönköttää?

      • Anonyymi

        Sitä vaan, että olemme kaikki Jumalan luomia ja kun me, eli meidän liha ja veri mätänee maaksi. Kuitenkaan meidän sielumme ja henkemme ei ole mätänevää sorttia, vaan me muutamme tästä mätanevästä ruumiista joko paratiisiin, missä Jeesus on ja Hänen rinnallaan ristillä roikkunut ryövärikin. Tai sitten sinne, missä Jeesuksen tappaneet vainoojatkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä vaan, että olemme kaikki Jumalan luomia ja kun me, eli meidän liha ja veri mätänee maaksi. Kuitenkaan meidän sielumme ja henkemme ei ole mätänevää sorttia, vaan me muutamme tästä mätanevästä ruumiista joko paratiisiin, missä Jeesus on ja Hänen rinnallaan ristillä roikkunut ryövärikin. Tai sitten sinne, missä Jeesuksen tappaneet vainoojatkin on.

        Ei mätäne maaksi.
        Hiiltä ja muita alkuaineita vähän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe