NAURETTAVA PALSTA TÄMÄ SUOMI24

Anonyymi-ap

En tajua miten olisi voinut yhtään hienovaraisemmin ilmaista asiaa, Viesti poistettu ei mennyt kauaa. Näitä vasemmistolaisia ja niitten mielipiteitä ei näköjään voi kommentoida millään tavalla kun eivät kestä yhtään edes ASISLLISTA kommentointia. KESKUSTELE NYT SITTEN NÄITTEN VASEMMISTOLAISTEN KANSSA! Ne kyllä canceloi jne keskustella he eivät osaa eivätkä kykene eivätkä halua.

23

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyse on aina siitä miten asiasi esität. Olen täällä jo vuosia pyrkinyt opastamaan vasemman laidan kulkijoita, tosin huonolla menestyksellä koska he eivät oikein ymmärrä lukemaansa eivätkä myöskään kykene omaan ajatteluun.

Ainakin suuroin osa viesteistäni on kuitenkin tallella vaikka en kovasti heidän päätään paijaakaan! Opettele siis sivistyneempi tyyli ja rekisteröidy jolloin voit helposti seurata sitä mitä viestejäsi on tallella. Lyylinä tuskin kykenet edes itse listaamaan omia aikaansaannoksiasi ja siten ne häipyvät ulottuviltasi!

• Katsoin omaa historiaani ja ainakin kesäkuun 2023 kommenttini olivat vielä elossa, pidemmälle en viitsinyt kahlata!

• Anonyymi

Sivistyneesti ja toisia haukkumatta ääliöiksi ja tolloiksi sun muiksi kun itse huomaa olevansa juuri se miksi muita haukkuu kun tulee tyrmätyksi omien uskomuksien ja luulojen vuoksi. etenkin jos nimimerkin takaa kirjoittaa paljon. Jos nimimerkin takaa ja omasta mielestään uskottavasti niin näyttää myös oman historiansa kaikille jos ei siinä mitään hävettävää. Vaikka olisi kirjoittanut 24/7 systeemillä kymmeniätuhansia satuja ja tarinoita.

• Anonyymi kirjoitti:

Sivistyneesti ja toisia haukkumatta ääliöiksi ja tolloiksi sun muiksi kun itse huomaa olevansa juuri se miksi muita haukkuu kun tulee tyrmätyksi omien uskomuksien ja luulojen vuoksi. etenkin jos nimimerkin takaa kirjoittaa paljon. Jos nimimerkin takaa ja omasta mielestään uskottavasti niin näyttää myös oman historiansa kaikille jos ei siinä mitään hävettävää. Vaikka olisi kirjoittanut 24/7 systeemillä kymmeniätuhansia satuja ja tarinoita.

Kaikkihan riippuu siitä miten esiinnyt, millaisia mielipiteitä esität ja oletko Lyyli, sillä Lyylistä ei voi mitään hyvää uskoa, koska hän ei sitä itsekään tee!

Kerros nyt muutama esimerkki saduista joita olen kirjoittanut! Siitä näkisin ymmärrätkö edes lukemaasi!

• Extyökkäri kirjoitti:

Kaikkihan riippuu siitä miten esiinnyt, millaisia mielipiteitä esität ja oletko Lyyli, sillä Lyylistä ei voi mitään hyvää uskoa, koska hän ei sitä itsekään tee!

Kerros nyt muutama esimerkki saduista joita olen kirjoittanut! Siitä näkisin ymmärrätkö edes lukemaasi!

Kun väitätte, että teidän kommenttinne häviävät niin esim. tämä kommenttini on säilynuyt:

"Extyökkäri
        2022-07-28 00:30:13

On se kauheeta kun jollain alkaa peräsuoli tehdä ajatustyötä, kuten sinulla Lyyli niin jaskajutulta tuo näyttää!"

Osaan siis ehkä esittää asiat asiallisemmin vaikka ajatus lienee samaa luokkaa kuin teidän hävinneissänne! Opetelkaa mutta älkää apinoiko!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kun väitätte, että teidän kommenttinne häviävät niin esim. tämä kommenttini on säilynuyt:

"Extyökkäri

On se kauheeta kun jollain alkaa peräsuoli tehdä ajatustyötä, kuten sinulla Lyyli niin jaskajutulta tuo näyttää!"

Osaan siis ehkä esittää asiat asiallisemmin vaikka ajatus lienee samaa luokkaa kuin teidän hävinneissänne! Opetelkaa mutta älkää apinoiko!

No sinä olet ihan oma juttunsa ja palstan lemmikki jota kukaan ei ota tosissaan.

• Anonyymi kirjoitti:

No sinä olet ihan oma juttunsa ja palstan lemmikki jota kukaan ei ota tosissaan.

Olisi syytä hieman ottaa tosissaan sillä siten mitä kerron olen varsin hyvin pärjännyt ilman mitään niitä tukia joista nyt parutaan. Jälkikasvukin seuraa perässä eikä tarvitse mitään tukiaisia vaan selviää hyvin tuloillaan.

Palstan suhteen en usko olevani mikään lemmikki vaan yksi kirjoittelija joka tietää ehkä montaa Lyyliä paremmin miten pitää kirjoittaa, jotta se ei näytä pahalta mutta tuo ainakin fiksummille esiin sen mitä siinä oikeasti sanotaan!

Et sinäkään tuosta verbaalisesta ulosteestasi päätellen ole ihan kirkkain kolikko lompakossa!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Extyökkäri

Niinpä osaat tuolla tavalla mistä laitoit esimerkin, vaikka itse tuossa ylempänä peräänkuulutit ja käskit sivistyneesti kirjoittamaan. Mutta sinähän oletkin näiden palstojen maskotti joka luulee ja kuvittelee omastakin elämästäänkin ihan toista mikä totuus on. Niin paljon on tullut seurattua että sinun kustannuksella näkyvät pitävän hauskaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Niinpä osaat tuolla tavalla mistä laitoit esimerkin, vaikka itse tuossa ylempänä peräänkuulutit ja käskit sivistyneesti kirjoittamaan. Mutta sinähän oletkin näiden palstojen maskotti joka luulee ja kuvittelee omastakin elämästäänkin ihan toista mikä totuus on. Niin paljon on tullut seurattua että sinun kustannuksella näkyvät pitävän hauskaa.

Minä tiedän oman elämäni, olen sen ihan itse elänyt!

Miten arvioit itseäni paremmin tietäväsi minun elämäni totuuksia? Laitapa nyt selvittäen todisteiden kera! Tai myönnä suoraan olevasi pelkkä verbaalinen ulostaja!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Minä tiedän oman elämäni, olen sen ihan itse elänyt!

Miten arvioit itseäni paremmin tietäväsi minun elämäni totuuksia? Laitapa nyt selvittäen todisteiden kera! Tai myönnä suoraan olevasi pelkkä verbaalinen ulostaja!

Miten sinä luulet tietäväsi toisten elämän jos joku on jotain mieltä yhteiskunnasta ja sen toiminnasta ja päätöksisitä. Hyvin usein kerrot toisten kirjoituksiin ohjeita miten hänen pitäisi hoitaa omat asiat. Etkö ymmärrä että mielipiteet ei kerro kirjoittajan omasta elämästä, vaan koko yhteiskunnan ja kaikkien elämästä. Sinä vaan lähes joka asiaan kerrot luulosi omasta elämästäsi vaikka näillä palstoillakin ilmeisesti lähes kaikilla menee paremmin kun sinulla jonka kustannuksella fiksummat pitää hauskaa.

Jos kyse yleisitä asioista ja päätöksistä niin miksi jatkuvasti kerrot omista asioistasi. Se juuri paljastaa että nekin ovat pelkkiä kuvitelmiasi. Etkö ole ihan oikeasti ymmärtänyt omaa tilannettasi ja että olet pelkkä palstojen maskotti jolle suodaan kaikki asiaton ulostulo mitä ei muille?

Historiasi näkymisen näköjään joku taho poistanut. Osaatko nykyisellä ymmärrykselläsi veikata kuinka monta tarinaa vaikka viimeisen neljän vuoden aikana tänne olet laitellut. Ihan vaan siksi kyselen että näkisi oman tietämyksesi.

• kage

"Extyökkäri
        2023-09-05 10:15:36
        Kyse on aina siitä miten asiasi esität. Olen täällä jo vuosia pyrkinyt opastamaan vasemman laidan kulkijoita, tosin huonolla menestyksellä koska he eivät oikein ymmärrä lukemaansa eivätkä myöskään kykene omaan ajatteluun".

+++++

Mistähän E.T tän oppaanroolin kaivoi?
        Olet ottanut asiaksesi "opastaa vasemman laidan kulkijoita"?
        Mihin ne opastustasi tarvii.
        Ilmeiseti unelmoit että ne kulkisivat oikeaa laitaa
        kuten itse tallustat.
        Tekosi ja ajattelutapasi viittaavat yhteen asiaan
        sekä täyttää sen kriteerit.

Olet narsisti.
        (ymmärsitkö sen mitä luit) ?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä luulet tietäväsi toisten elämän jos joku on jotain mieltä yhteiskunnasta ja sen toiminnasta ja päätöksisitä. Hyvin usein kerrot toisten kirjoituksiin ohjeita miten hänen pitäisi hoitaa omat asiat. Etkö ymmärrä että mielipiteet ei kerro kirjoittajan omasta elämästä, vaan koko yhteiskunnan ja kaikkien elämästä. Sinä vaan lähes joka asiaan kerrot luulosi omasta elämästäsi vaikka näillä palstoillakin ilmeisesti lähes kaikilla menee paremmin kun sinulla jonka kustannuksella fiksummat pitää hauskaa.

Jos kyse yleisitä asioista ja päätöksistä niin miksi jatkuvasti kerrot omista asioistasi. Se juuri paljastaa että nekin ovat pelkkiä kuvitelmiasi. Etkö ole ihan oikeasti ymmärtänyt omaa tilannettasi ja että olet pelkkä palstojen maskotti jolle suodaan kaikki asiaton ulostulo mitä ei muille?

Historiasi näkymisen näköjään joku taho poistanut. Osaatko nykyisellä ymmärrykselläsi veikata kuinka monta tarinaa vaikka viimeisen neljän vuoden aikana tänne olet laitellut. Ihan vaan siksi kyselen että näkisi oman tietämyksesi.

Historian saa pois ja näkyviin yhdellä klikkauksella. Nyt kun Lyyli tyyli on vallalla niin turhaa minun on omaani pitää esillä koska Lyylit ovat piilossa eivätkä edes itse tiedä mitä ovat viikko sitten tai aiemmin kirjoittaneet. Olen siis siinä mielessä tasaveroinen. Ihmettelen vaan miksi Lyyli kiinnittää huomiota asiaan joka hänelle itselleen on kauhun paikka!

Teistä ei moni tai ehkä ei yksikään ole kyennyt samaan työelämässä mihin minä, teistä ei tekstien perusteella yksikään ymmärrä talouden pidosta paljoakaan, eikä omaa vaurautta joka minulle on kertynyt työn tuloksena. Olette pelkkiä kateellisia Lyylin lylleröitä!

Ette edes tiedä miten kannattaa omat asianne hoitaa vaan haette mallia muista ay orjista, ette ole saaneet aikaan kunnon säästö/sijoitus pottia jolla elätte jos tulee työelämään katkoja vaan olette heti tyhjäämässä muiden tilejä KELA:n kautta!

Jos kerron faktoja siitä miten olen asioita hoitanut menestyksellä niin sen kuvittelet kateuksissasi kuvitelmaksi, juuri se kertoo sinun elävän sosialismin mielikuvamaailmassa jossa pravda on se pääasia!

• kage kirjoitti:

"Extyökkäri
        2023-09-05 10:15:36
        Kyse on aina siitä miten asiasi esität. Olen täällä jo vuosia pyrkinyt opastamaan vasemman laidan kulkijoita, tosin huonolla menestyksellä koska he eivät oikein ymmärrä lukemaansa eivätkä myöskään kykene omaan ajatteluun".

Mistähän E.T tän oppaanroolin kaivoi?
        Olet ottanut asiaksesi "opastaa vasemman laidan kulkijoita"?
        Mihin ne opastustasi tarvii.
        Ilmeiseti unelmoit että ne kulkisivat oikeaa laitaa
        kuten itse tallustat.
        Tekosi ja ajattelutapasi viittaavat yhteen asiaan
        sekä täyttää sen kriteerit.

Olet narsisti.
        (ymmärsitkö sen mitä luit) ?

Lyyli parvihan jatkuvasti marisee kommenttiensa katoamisesta, opastusta he kaipaavat siinä ainakin. Lisäksi heidän käsityksensä työelämästä on perin surkea, heillä ei ole oma-aloitteisuutta viedä uraansa eteenpäin ja siksi he kiukuttelevat niille jotka siinä onnistuvat!

Vain oikea laita on se oikea laita, kannattaa huomata! Vain oikean laidan tulokset voivat rahoittaa hyvinvointia!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Historian saa pois ja näkyviin yhdellä klikkauksella. Nyt kun Lyyli tyyli on vallalla niin turhaa minun on omaani pitää esillä koska Lyylit ovat piilossa eivätkä edes itse tiedä mitä ovat viikko sitten tai aiemmin kirjoittaneet. Olen siis siinä mielessä tasaveroinen. Ihmettelen vaan miksi Lyyli kiinnittää huomiota asiaan joka hänelle itselleen on kauhun paikka!

Teistä ei moni tai ehkä ei yksikään ole kyennyt samaan työelämässä mihin minä, teistä ei tekstien perusteella yksikään ymmärrä talouden pidosta paljoakaan, eikä omaa vaurautta joka minulle on kertynyt työn tuloksena. Olette pelkkiä kateellisia Lyylin lylleröitä!

Ette edes tiedä miten kannattaa omat asianne hoitaa vaan haette mallia muista ay orjista, ette ole saaneet aikaan kunnon säästö/sijoitus pottia jolla elätte jos tulee työelämään katkoja vaan olette heti tyhjäämässä muiden tilejä KELA:n kautta!

Jos kerron faktoja siitä miten olen asioita hoitanut menestyksellä niin sen kuvittelet kateuksissasi kuvitelmaksi, juuri se kertoo sinun elävän sosialismin mielikuvamaailmassa jossa pravda on se pääasia!

Sekopäisyytesi hakee vertaistaan. No olet sentään jossain ykkönen.

• Anonyymi kirjoitti:

Sekopäisyytesi hakee vertaistaan. No olet sentään jossain ykkönen.

Faktat eivät ole sekopäisyyttä mutta sinun luetun ymmärtämättömyytesi ainakin lähenee sitä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Faktat eivät ole sekopäisyyttä mutta sinun luetun ymmärtämättömyytesi ainakin lähenee sitä!

Eihän oikeat kaikkien tuntemat faktat olekaan sekopäisyyttä. Sinun omat muille täysin tuntemattomat faktasi taas on sekopäisyyttä. Ilmeisesti et edes ole ymmärtänyt että olet melko yksin sinun omin keksityin faktoin. Samoin sinun luetun ymmärtämättömyytesi on sekopäisyyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

Eihän oikeat kaikkien tuntemat faktat olekaan sekopäisyyttä. Sinun omat muille täysin tuntemattomat faktasi taas on sekopäisyyttä. Ilmeisesti et edes ole ymmärtänyt että olet melko yksin sinun omin keksityin faktoin. Samoin sinun luetun ymmärtämättömyytesi on sekopäisyyttä.

Kerro nyt mitkä esittämäni faktat eivät olisi faktoja ja mikä se fakta olisi niissä asioissa. Perustele myös kertomasi, mieluiten tuomalla linkki tai lainaus mutta lähde kertoen!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kerro nyt mitkä esittämäni faktat eivät olisi faktoja ja mikä se fakta olisi niissä asioissa. Perustele myös kertomasi, mieluiten tuomalla linkki tai lainaus mutta lähde kertoen!

Lue nyt alkuun kaikki järjettömyys mitä olet tänne itse kirjoittanut. Sen jälkeen kun luet mitä lähes kaikki muut kirjoittaneet. Jos et sen jälkeenkään ymmärrä niin sitten keinot alkaa olla vähissä saada sinut ymmärtämään se minkä suurin osa ymmärtää.

Siis tuossa se mitä pyysit. Pallo on sinulla.

• Anonyymi kirjoitti:

Lue nyt alkuun kaikki järjettömyys mitä olet tänne itse kirjoittanut. Sen jälkeen kun luet mitä lähes kaikki muut kirjoittaneet. Jos et sen jälkeenkään ymmärrä niin sitten keinot alkaa olla vähissä saada sinut ymmärtämään se minkä suurin osa ymmärtää.

Siis tuossa se mitä pyysit. Pallo on sinulla.

Sinä syytät, sinä todistat. Niinhän se demokratiassa menee. Sosialismi on toinen juttu mutta se ei vielä ihan ole voimissaan täällä!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Sinä syytät, sinä todistat. Niinhän se demokratiassa menee. Sosialismi on toinen juttu mutta se ei vielä ihan ole voimissaan täällä!

HUOH. Eli et taaskaan ymmärtänyt?

Tee nyt kuten sanoin niin selviää. Minähän todistin, kyse enää sinun ymmärryksestä. Mikä tässä nyt vaikeaa?

• Anonyymi kirjoitti:

HUOH. Eli et taaskaan ymmärtänyt?

Tee nyt kuten sanoin niin selviää. Minähän todistin, kyse enää sinun ymmärryksestä. Mikä tässä nyt vaikeaa?

Et todistanut mitään!

Vika on sinun ymmärryksessäsi jos et tajua, että jos syytät niin tuot esiin todisteet ja osoitat miten syytetty on asian väärin ymmärtänyt!

Nyt Lyyli tyyliin vain harjoitat verbaalia ulostamista!

• Anonyymi

Juurihan sanoin, että yritin esittää asian mahdollisimman hienovaraisesti mitä suinkin.
        Vaan viesti poistettiin samantien. Se siitä asiallisesta keskustelusta. Nää modet täällä itse pilaavat asiallisen keskustelun.

• Anonyymi kirjoitti:

Juurihan sanoin, että yritin esittää asian mahdollisimman hienovaraisesti mitä suinkin.
        Vaan viesti poistettiin samantien. Se siitä asiallisesta keskustelusta. Nää modet täällä itse pilaavat asiallisen keskustelun.

Lyyli sohlaukseen on vaikeaa ottaa kantaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      58
      5626
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      101
      4659
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      386
      2767
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      81
      1274
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      338
      1086
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      65
      921
    7. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      28
      883
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      856
    9. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      106
      837
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      809
    Aihe