En enää jaksa Karitaa!

Anonyymi-ap

Lähes seitsemän vuoden totaalisen some-hiljaisuuden jälkeen on pakko vaan itse todeta, että kyllä elämä voi välillä olla todella veemäinen. Tänään sinä ex-rakkaani päätit sitten pettää minua ja jäit kaiken lisäksi vielä rysän päältä kiinni. Kokonaiset 5 vuotta seurustelua, minkä jälkeen vielä 15 vuotta yhteistä avioliittoa eli yhteiseloa kokonaiset 20 vuotta. Kolme viikkoa sitten (9.8.2023) oli meillä kaiken lisäksi 15-vuotishääpäivä, jolloin sanoit rakastavasi minua nyt ja tästä eteenpäin. Siitä reilu kaksi viikkoa eteenpäin ilmoitit jo toiselle henkilölle tekstiviestillä hänen olevan sinun elämäsi valo, joten aika nopeasti muuttuivat sinun tunteesi. Kaiken meidän yhteisen kokeman heitit Karita kerta laakista roskikseen ja samalla tuhosit totaalisesti meidän välit. Enpä olisi koskaan uskonut kokevani sinun kanssasi tämänlaista tilannetta. Oikeasti toista rakastava henkilö ei voi toimia kuten nyt olet toiminut, joten taisin kelvata sinulle ainoastaan sen aikaa kun minulla meni taloudellisesti hyvin. Nyt minun taloudellisten vaikeuksien aikana päätit sitten hakea onnea muualta. Sinun pyhimysmäinen julkinen minäsi ei kyllä millään lailla kohtaa sen todellisen Karitan kanssa, sillä muun muassa niin rumasti hoidit tämän meidän parisuhteen loppuvaiheen ja sen lopettamisen, mikä on ollut täynnä valheita ja pettämistä. Ymmärtäisin asian mikäli olisin ollut jollain lailla väkivaltainen tai pettänyt sinua, mutta itse en ole ollut mitään näistä. Tein viimeiset vuodet ainoastaan hurjasti töitä, jotta meidän perheellä olisi ollut hyvä olla ja olin heikon rahatilanteen vuoksi allapäin.

Vaikeaa on ollut meillä jo pitkään, mutta en olisi ikinä ajatellut että Karita kykenisit toimimaan tuolla tavoin. Itse olen ylpeä siitä, että olen ollut sinulle 20 vuotta uskollinen ja pelkästään ajatellut Karita sinua, Lucaa ja minua yhtenä yksikkönä.

Valitettavasti päällimmäisenä on käytännössä tällä hetkellä vihan tunne sinua kohtaan, vaikka olen pyyteettömästi rakastanut sinua nämä vuodet miljoona kertaa enemmän kuin ketään muuta aiempaa naisystävääni. Tämänpäiväinen konfrontaatio Ratakadun kulmalla oli kuin suoraan Rysän Päältä -ohjelmasta. Kiitos sinulle TEEMU EGUAVOEN, että edesautoit 20 vuoden parisuhteemme tuhoutumista. Ja vielä ISOMPI KIITOS SINULLE KARITA TYKKÄ (toivottavasti sukunimesi on pian taas TUOMOLA tai mikseipä vaikka EGUAVOEN), että murskasit sydämeni tuhansiin sirpaleisiin. Enää en valitettavasti kykene kokemaan kuin vihaa sinua kohtaan, sillä niin loukattu olo on itsellä. Saa nähdä pystynkö enää ikinä luottamaan keneenkään naiseen ja tämä pelkästään sinun takia.

Niin ja lopuksi kiitos vielä siitä yhdestä sinulta tulleesta ikävästä muistosta kehossani, mistä en pääse valitettavasti ikinä eroon. Tiedät kyllä mistä asiasta nyt puhun.

Eropaperit löytyvät käräjiltä huomenna, jotta saan omat asiani nopeammin kuntoon ja saan sinut lopullisesti pois mielestäni.

Kaikella todennäköisyydellä onnistut kääntämään tämänkin pettämisesi minun aiheuttamaksi, mutta kauniisti sanottuna enää ei v*tun vertaa kiinnosta. Puhut julkisuudessa toisen huomioimisesta ja rakkaudesta parisuhteessa, mutta samaan aikaan painat sivuun toisaalla. Ei ihan kuulosta luotettavalta toiminnalta. Onneksi meillä on avioehto, ettet vielä olisi vienyt viimeisiä tuhkia pesästä, niin saan sentään kodin mahdollisesta tulevasta myynnistä rahat velkojen maksuun ja samalla myös uuden elämän rakentamiseen. Parisuhteen rakentamiseen en varmaan pitkään aikaan enää kykene tämänlaisen pettymyksen jälkeen.

Olet itse asiassa jättänyt perääsi aikamoisen paskavanan, joten karma hoitaa yleensä tulevat asiat sen mukaisesti. Itsellä on nimittäin tästä kokemusta joidenkin aiempien suhteiden osalta ja todennäköisesti maksan tässä nyt selkeästi edelleen noista vanhoista nuoruudessa tekemistäni virheistä. Todennäköisesti karma muistaa myös minua tämän veemäisen some-avautumisen vuoksi, mutta ihan yksi ja sama, sillä en jaksa enää välittää yhtään mistään.

8

416

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Idiootti!!!

• Anonyymi

No itteshän parhaiten tunnet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No itteshän parhaiten tunnet.

Sää mää ja bää on nyt idiootti yllätys yllätys yllätys ja ullatus ullatus buaahaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sää mää ja bää on nyt idiootti yllätys yllätys yllätys ja ullatus ullatus buaahaa

Mitä oliko tuo yllästys sulle. Kyllä kaikki muut tuon tajunneet millanen idiootti olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä oliko tuo yllästys sulle. Kyllä kaikki muut tuon tajunneet millanen idiootti olet.

Sää mää ja bää mikä säälittävä pikku kyyläri buaahaa

• Anonyymi

Spedellä taas suoltaa paskaa yhteen pötköön buaahaa

• Anonyymi

Sää mää ja bää spede suoltaa paskaa yhteen menoon on nyt idiootti ei yllätys yllätys yllätys ja ullatus ullatus buaahaa

Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8373
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4664
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4343
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3483
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2861
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe