Heti aamusta seisoo niin että kipeää tekee. Vaimo ja lapset lähteneet ja eihän tässä auta muu kuin alkaa katselemaan kuinka pieni Ladyboy saa isoa syvälle. Menee varmaan parituntia kunnes annan lentää vatsalle ehkä paineella kasvoillekkin. Olisipa suu mihin upottaa tämä syvälle ja toki itsekkin ottaisin suihin ja imisin suun täyteen lämmintä spermaa
Vapaapäivä
15
857
Vastaukset
- Anonyymi
Samoin yksin kotona..mielellään ottaisin suuhun.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180000296
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Täältä sais kohtuu isoa jossa terska kiiltää märkänä ja kovana
- Anonyymi
Nuolen terskaasi..
- Anonyymi
Sama täällä. Vaimo töissä, minä eläkkeellä. Kyrpä seisoo kuin kanki. Olisi mahtavaa kun joku imisi posliini kyrpääni.
- Anonyymi
Eläkkel myös muija töissä, voispa tavata ja nauttii. M 66v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkkel myös muija töissä, voispa tavata ja nauttii. M 66v
Kuopiosta entäs sinä
M64 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiosta entäs sinä
M64Vääksyssä olen.
- Anonyymi
Hyi saatana kurppa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuopiosta entäs sinä
M64Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla tietenkin vatipää
No vatipää miksi änkytät samasta asiasta. Kyllä sun olin paikkas tiedetään.
- Anonyymi
Voisin ottaa suihin ja antaa sperman sykkiä syvälle. Toivottavasti tulee paljon
- Anonyymi
Pallit kyllä täynnä. Suu tulisi täyteen😀
M64 - Anonyymi
Piere ikeniis urpo
- Anonyymi
Annan kohta sperman lentää
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954