🥰☕🥐 Jos vaikka kerran elämässä saisi aamukahvin sänkyyn❤
Tai jos kahdestaan istuttaisiin partsilla aamiaisella.
Hyvä aamu pohjustaa hyvän päivän! Pieni hymy, hellä hipaisu ohi kävellessä. Läsnäoleva katse.👀
Voisin kyllä olla olevinani sikeässä unessa jos toinen onkin aamuäreä🤗
Onni on pienissä asioissa
9
488
Vastaukset
- Anonyymi
Etkö vielä ole koskaan saanut aamukahvia sänkyyn?? 😳😳
Eipä ole kukaan koskaan vaivautunut! Broidi laittoi mulle yhden kerran tuulilasinpesunestettä autoon. Siitä tuli hyvä mieli! Samoin siitä, kun kerran sain suklaalevyn ja kalenterin yhdeltä mieheltä.
- Anonyymi
Niinon. Yhdessä kappaleessa(oli kai tarkoitettu ihan vaan rakkauslauluksi) niin joku hevosen kavioista narskui. Kummat korvat
- Anonyymi
Jos kuitenkin kupista tarjoiltuna.
- Anonyymi
Mikä ei väärään kurkkuun osunut pärskähti paidalle.
Jotkut väittää, että tuore kahvitahra lähtee vissyvedellä tai leivinjauheen sekä veden sekoituksella. Itse olen huomannut, että melkein kaaikki tahrat häviävät lidlin harjallisella sappisaippualla kun levittää sitä tahran päälle 10 min ennen pesukoneeseen laittoa.
https://www.martat.fi/kodinhoito/tahranpoisto/
- Anonyymi
Uiddut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533