Ryöstö pyhäsalmessa,jo on piru kun ihmisiltä laukut väkisin viedään,sakin hivutus tekijöille,vai mitä ootte mieltä
Törkeää touhua
39
1652
Vastaukset
- Anonyymi
sinusta ei ole mihinkään, paitsi uhon täystuho ja epäjärjestys , pelkuruus seuraa sinua kuin hai laivaa..ja pölyn laskeuduttua, sinua ei näy missään..se siitä
- Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18000560U
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kyllä lain pitkä koura ylettyy näihin " sankareihin " suotta vaivaudutaan mokomaan hivuttamiseen . . tuntomerkithän on jo tiedossa tumma farmariauto kaks miestä yksi nainen . miehillä mustat housut . . kyllä nämä tyypit kiinisaadaan.
- Anonyymi
Onko ne taas ilmestyneet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko ne taas ilmestyneet?
Kyllä on ja hevosella pääsee.
- Anonyymi
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Lopeta Timo🤣
- Anonyymi
kanttihousut vauhdissa
- Anonyymi
Mitä tuota kiertelevät, mustalaisia.
Näkyi olevan viikon loppupuolella, koska Halpiksesta tuli ulos leveine helmoineen.
Olemus 30 - kympin paremmalla puolen (menevän näköinen) oletus!
Onpa röyhkeää sakkia/turpiin, kohdalle osuessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuota kiertelevät, mustalaisia.
Näkyi olevan viikon loppupuolella, koska Halpiksesta tuli ulos leveine helmoineen.
Olemus 30 - kympin paremmalla puolen (menevän näköinen) oletus!
Onpa röyhkeää sakkia/turpiin, kohdalle osuessa.Ps. Onko Halpa-Hallissa kamerakuvaa, kyllä siinä näkyy.
- Anonyymi
Kyl nää raukkamaiset pahantekijät tulevat vielä saamaan rangaistuksen.
- Anonyymi
Jäävät kiinni. Se on varmaa. Ja hyvä näin!
- Anonyymi
Nämä pellet saadaan kiinni, kun katsovat muutaman kaupan valvontakamerat läpi. Ja sitten kuvat lehteen.
- Anonyymi
Pitääkö minun tulla taas muistuttamaan , , , ei nämä ole mitään pellejä . Pelle on viihde alan ammattilainen , siis ammatin harjoittaja joka luo hyvää mieltä saa nauramaan ja viihdyttää , on sirkuksen mielenkiintoinen hahmo . Myös lastensairaalassa käy sairaala klovnit viihdyttämässä pienijä potilaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitääkö minun tulla taas muistuttamaan , , , ei nämä ole mitään pellejä . Pelle on viihde alan ammattilainen , siis ammatin harjoittaja joka luo hyvää mieltä saa nauramaan ja viihdyttää , on sirkuksen mielenkiintoinen hahmo . Myös lastensairaalassa käy sairaala klovnit viihdyttämässä pienijä potilaita.
Pätevyysvaatimus pelleksi 1 ääni. hih hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pätevyysvaatimus pelleksi 1 ääni. hih hih
Kyllähän se on juurikin näin . . . pelleksi mainitaan ihan väärissä asijayhteyksissä ja aika usein rikoksentekiöitä sanotaan pelleiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitsi harrastaa höpäjämistä, aikuinen mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tollo, sinä et ole edes käynyt lastensairaalassa.
"Pienijä" on nähty, joten paras kun lopetat, olet täys ällö. Mustalainen
on mustalainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta tollo, sinä et ole edes käynyt lastensairaalassa.
"Pienijä" on nähty, joten paras kun lopetat, olet täys ällö. Mustalainen
on mustalainen.Anteeksi vain kyseisen kansan kulttuuria edustava pieni kansa noin 10 000 on romani jos ette satu tietämään tämä syrjityn kansan statusta.
- Anonyymi
Nenäpäivä on vaan kerran vuodessa, punainen nenä on kohta jollain 💪
- Anonyymi
Te nimettömänä huutelevat tissiposket ette uskalla tehdä yhtään mitään..
- Anonyymi
Typeriä nuo kommentit, todella ällöttäviä.
- Anonyymi
paikallinen klaanipäällikkö ei nähtävästi saa kuria pidetyksi....
- Anonyymi
Kuka se on , onko isokin herra ja suurikin klaani ? Vai tavis.
- Anonyymi
Täällä ei tarvita klaanipäälliköitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka se on , onko isokin herra ja suurikin klaani ? Vai tavis.
Tavis se on ja sillä on noussu kusi päähän.
- Anonyymi
Minulla on äng äänne
- Anonyymi
Sinulla ei näytä olevan kuin, tyhjä aivokuori.
- Anonyymi
Narkit pahimpia rosvoja pyhäsalmella
- Anonyymi
Kyl ei enää kannata romanien näyttäytyä Pyhäjärvellä.
- Anonyymi
Romaaneja voi lainata kirjastosta ja lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romaaneja voi lainata kirjastosta ja lukea.
Romanit on sympaattisia isoineen hameineen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Romanit on sympaattisia isoineen hameineen.
Minua kävi sääliksi taanoin kun ajankohtaisessa ohjelmassa haastateltiin romaaniperheen äitiä joka oli opiskelia , , kolmen lapsen äiti rahat on tiukilla , tuista leikataan , isää ei haastateltu. Näile raukoile kyllä pitäisi tukea nostaa , kumpikin on opiskelioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kävi sääliksi taanoin kun ajankohtaisessa ohjelmassa haastateltiin romaaniperheen äitiä joka oli opiskelia , , kolmen lapsen äiti rahat on tiukilla , tuista leikataan , isää ei haastateltu. Näile raukoile kyllä pitäisi tukea nostaa , kumpikin on opiskelioita.
Niin minuakin säälitti, kun lapsi tuli kotiin, sukat olivat märät. Äiti tarkasti kengät ja kengänpohjassa oli reikä. Mistä rahat uusien hankintaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minuakin säälitti, kun lapsi tuli kotiin, sukat olivat märät. Äiti tarkasti kengät ja kengänpohjassa oli reikä. Mistä rahat uusien hankintaan?
Niinpäs muuten oli ! , , , mutta kuminkin missäkähän . kähän , kähän , isä Esko oli kun äiskää haastateltiin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpäs muuten oli ! , , , mutta kuminkin missäkähän . kähän , kähän , isä Esko oli kun äiskää haastateltiin ?
Oiskohan ollu matkailuautoa huolossa käyttämässä, ennen ruska sesonkija . . . . kesämatkailuhan on jo reissattu.
- Anonyymi
täälä oikeasti mitään manneja ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
täälä oikeasti mitään manneja ole
Maski päähän persut. Yksinkertaista.
- Anonyymi
Törkeää koko Pyhäjärvipalsta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043