Millaisia kokemuksia Salosta. Kahdet Xutreffit sovittuna ja ehkä jo kohta matkalla Saloon
SALO Xu Tinder ja muut
149
7354
Vastaukset
- Anonyymi
Salon xu porukka on todella kummallista ja kieroa sakkia...
- Anonyymi
Kummallista sakkia ihan joka kaupungissa
- Anonyymi
Salossa, Somerolla ja Tammisaaressa tullut viarailtua ja hyviä kokemuksia kaikki
- Anonyymi
Mä oon työstänyt sellaista lammastyttöä joskus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon työstänyt sellaista lammastyttöä joskus.
Tarkoitat varmaan uuhta olet työstänyt.
- Anonyymi
Lyhyempi hiuksinen mature on kova. Aika usein Salon tytöt laittaa asuinpaikaksi esimerkiksi Turun kun Salo aika pieni paikka.
- Anonyymi
Salon ihmisiä tapaa usein Turun aftereilla tai miiteissä muutenkin.
- Anonyymi
Kävin joskus vanhemman punapään luona ravintolaillan jälkeen ja oli muitaakseni xujäsen.
- Anonyymi
Hoikkaa vaaleaverikköä on tullut treffailtua mut asusti siinä Salon vierellä sellaisessa pikkukylässä ja sit myös ihan mukavaa pariskuntaa missä nainen taisi olla muualta kuin Suomesta kotoisin.
- Anonyymi
Onko Salora hotelli hintansa arvoinen. Katsoin että samassa rakennuksessa on myös muuta toimintaa ja kuinka anonyymisti tuolla pystyy liikkumaan. Olisi tarkoitus järjestää hotellikimppa lähiaikoina.
- Anonyymi
Salora on hyvä mutta päivällä huonetta vaikea saada. Rikalasta ja Rock hotellista saa myös huoneen kätevään pelkkään päiväkäyttöön
- Anonyymi
On👌 tehnyt treffejä tuolla monta. Helppo varata netistä ja jästejä liikkeellä vähän,viikolla lähinnä reppumiehiä. Kahvit ensin keskustassa tai huolttiksella ja siitä sitten itse asiaan Saloralle. Joka suunnasta helppo ja lyhyt matka.
- Anonyymi
Paimion levarilla mitään toimintaa? No homoja varmasti mutta mitään heterolle.
Joskus tuli käytyä ja silloin oli harvoin kylläkin joitain pariskuntia ja se yksin liikkeellä oleva blondi. Oli sillä joku maahanmuuttajakin joskus mukana. Näistä joitain vuosia aikaa.
Nyt paluumuuttajana taas seudulla ja asia kiinnostaa. - Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/A7a2A7
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 https://www.kevatkiimajopaalla.online/H/Z0u6J9
- Anonyymi
Penan kellarista löytää nuorempaa seuraa yläkerrasta vähän jo aikuisempaa. Bizarre on sit ihan oma lukunsa. Nämä ketjussa aiemmin mainitut naiset tapasi siellä ennen todella usein ja muutama muukin antava milffi usein mestoilla. Ulkomaalaisten suosima paikka niin siinä sitten myös omat jutut mukana.
- Anonyymi
Sellaista tatuoituu rastatukkaa oon treffannut ja lyhyempihiuksista maturee kans. Yhden pariskunnan naista tuli kanssa käytyy moikkaamassa ja oli salaa kyllä liikkeellä vaik parina jokapaikassa esiintyikin.
- Anonyymi
Dogging? Löytyykö Salosta harrastajia ja missä hyviä paikkoja?
- Anonyymi
Oon mukana heti jos joku kiinnostuu👍suuhoito tekisi kyllä hyvää taas pitkästä aikaa vaikka levarilla
- Anonyymi
Samalla tavalla löytyykun muistakin paikoista. Baariin ja matoa koukkuun. Nyt on se uusikin baari mutta aika nuorta liikkeellä.
Olen Salon yössä liikkunut jo vuosia ja seksiä löytänyt kyllä aina. Tietää vain oikeat naiset niin kaikki on enää sitten itsestä kiinni. - Anonyymi
Tinder toimii
- Anonyymi
Tämä Salora täytyy kyllä ottaa testiin. Mulla on kaksi nyt pehmennysvaiheessa kylläkin Tinderistä ja yksi xuusta on mulle suuhoitoa antanut autossa jo ennenkin ja ajattelin herätellä hänet uudestaan käyttöön.
- Anonyymi
Minkä hintaisia ne on Salossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä hintaisia ne on Salossa?
Satasen luokkaa
- Anonyymi
Salon Thaikkuhieronnat,ottaako vastaan pariskuntia?
- Anonyymi
Helsinginkadun paikka ainakin palvelee pareja
- Anonyymi
Vaimon kanssa käydään joskus ja tykkään katsella kun vaimo saa kokovartalohieronnan nätiltä thaikulta ja kaikki paikat hierotaan
- Anonyymi
Tänään olisi tarkoitus mennä pitkästä aikaa tarkistamaan tarjonta. Toivottavasti törmään ketjussa mainittuihin varmoihin😉
- Anonyymi
Mitenkä kävi? löytyikö ketjussa mainitut naiset? itseänikin kiinnostaisi tuo brune
- Anonyymi
itte varattuna mietin ettei tämmösistä kannattais täällä huudella. Jos jostain syystä kyseinen leidi tietäis tämmösestä tiedon jakelusta niin vois tehdä monenkin varatun elämästä selvää /helvettiä suhteellisen helposti. Mut kai te sen ootte aikuisina ihmisinä tajunneet?
- Anonyymi
Pulpukasta on lähtenyt mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millo viimeks oot nähny tän? Itte useesti viihteel mut en oo tätä nähny
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime talvena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viime talvena
En tiedä onko sama mutta tuntomerkit sopii ja toista vastaavaa tuskin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä löydy enää somestakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pulpukka sama kuin pena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pulpukka sama kuin pena
Et taida olla paikallisia🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
itte varattuna mietin ettei tämmösistä kannattais täällä huudella. Jos jostain syystä kyseinen leidi tietäis tämmösestä tiedon jakelusta niin vois tehdä monenkin varatun elämästä selvää /helvettiä suhteellisen helposti. Mut kai te sen ootte aikuisina ihmisinä tajunneet?
Minä ihmettelen ettei ole jo tehnyt. Minä ainakin tekisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä löydy enää somestakaan
Taitaa olla joku muukin päässyt estolistalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla joku muukin päässyt estolistalle
Poistanut Fbeestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä onko sama mutta tuntomerkit sopii ja toista vastaavaa tuskin on
Ihan pakko olla sama muikkeli minkä oon hoidellu
- Anonyymi
Tän kokoisessa kaupungissa kun Salo on,pyörii usein ne samat naiset yöelämässä jotka on valmiita jatkoille. Joka ikäryhmästä nousee ne uudet yleiskoneet ja vanhoja poistuu. Nämä eronneet tai karanneet on sit ihan oma lukunsa. Uskon että monet lähtee Turkuun tai Hesaan jo sen takia että pikkukylässä alkaa jutut levitä ja maine kasvaa nopeasti. Onhan nämä helpot jo kaikkien tiedossa.
- Anonyymi
Olen yksi niistä yössä pyörivistä ja lähtenytkin miesten matkaan monia kertoja. Keskustelu täällä on sellaista että tämän jälkeen on yhdenkään Salolaisen miehen turha luulla saavansa minulta tai ystäviltäni mitään😕
- Anonyymi
Menikö nyt hiekkaa sinne itseensä. Oon aika monen kanssa iltaa viettänyt ja aina on kehuttu ja usein lisää pyydetty.
- Anonyymi
Minä olen ainakin vähintään jonkin pokaalin ansainnut ja kaveritkin sen myöntää ja varmasti asia on juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ainakin vähintään jonkin pokaalin ansainnut ja kaveritkin sen myöntää ja varmasti asia on juuri näin.
No ei ihmekään ettei sua oteta tosissaan kun tollanen asenne😆 kelpaat panoksi mut muusta suhun ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö nyt hiekkaa sinne itseensä. Oon aika monen kanssa iltaa viettänyt ja aina on kehuttu ja usein lisää pyydetty.
Ei todellakaan mut tiedämpähän nyt ettei Salos kannata antaa kenellekään ja pidän kyl huolen et tieto kulkee myös muille et tietävät varoo teitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen yksi niistä yössä pyörivistä ja lähtenytkin miesten matkaan monia kertoja. Keskustelu täällä on sellaista että tämän jälkeen on yhdenkään Salolaisen miehen turha luulla saavansa minulta tai ystäviltäni mitään😕
Sama juttu ja kerron kyl ystävilleni tän ketjun olemassa olosta ja tarkoitus peristä. Voivat sitte itte päättää lähteekö myös heiltä jutut eteenpäin niinkuin miehillä jotka täällä asioista huutelevat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan mut tiedämpähän nyt ettei Salos kannata antaa kenellekään ja pidän kyl huolen et tieto kulkee myös muille et tietävät varoo teitä
Jos oot ketä mä epäilen niin et sä pysty jalkojasi kiinni pitämään. Et oo pystynyt ainakaan minun kanssa ennenkään👅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oot ketä mä epäilen niin et sä pysty jalkojasi kiinni pitämään. Et oo pystynyt ainakaan minun kanssa ennenkään👅
Miehet on idiootteja👀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen ettei sulla oo aavistustakaan kenen kans oot nyt tekemisissä. Mun jalat pysyy yhdessä sitä sun ei tarvii murehtii tai enempää miettii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet on idiootteja👀
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä luulen ettei sulla oo aavistustakaan kenen kans oot nyt tekemisissä. Mun jalat pysyy yhdessä sitä sun ei tarvii murehtii tai enempää miettii
Katsotaan sitä sitten kun taas tavataan😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootkohan joku näistä mainituista naikkosista? Idioottien puhetta täällä on mutta kyllä sun tai teidän olisi pitänyt käsittää että ihmiset juoruilevat teistä ja sekä miehet että myös naiset. Luultavasti omat ystävännekin. Olen ollut xu jäsen melkein neljä vuotta ja tavannut kymmeniä miehiä ilman mitään ongelmia. Järkeä ja harkintaa treffeihin niin asiat pysyvät kunnossa. Pienen kyläpahasen ravintoloista tai saman kylän xu miehiä kotiin viemällä pilaat varmasti maineesi.
- Anonyymi
Tänään radalle ja olis kiva jos tapais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootkohan joku näistä mainituista naikkosista? Idioottien puhetta täällä on mutta kyllä sun tai teidän olisi pitänyt käsittää että ihmiset juoruilevat teistä ja sekä miehet että myös naiset. Luultavasti omat ystävännekin. Olen ollut xu jäsen melkein neljä vuotta ja tavannut kymmeniä miehiä ilman mitään ongelmia. Järkeä ja harkintaa treffeihin niin asiat pysyvät kunnossa. Pienen kyläpahasen ravintoloista tai saman kylän xu miehiä kotiin viemällä pilaat varmasti maineesi.
Löytyyhän vastaavat joka paikkakunnalta ja kaupunginnosasta ja onhan se surullista mutta tilausta on näillekkin.
- Anonyymi
+60vee punertavahiuksinen mature🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu ja kerron kyl ystävilleni tän ketjun olemassa olosta ja tarkoitus peristä. Voivat sitte itte päättää lähteekö myös heiltä jutut eteenpäin niinkuin miehillä jotka täällä asioista huutelevat
😂sun on pakko olla toinen naisista mitkä tiedän Salon yössä pyörivän ja tälläst harrastavan
- Anonyymi
Löytyykl tästä uudesta yökerhosta hyvin seuraa? En ole käynyt mutta aika nuorta näyttäis fasen mukaan olevan.
- Anonyymi
Penassa treffit eilen ja tän lämmityksen aloitin Tinderis jo viikolla. Tos tää nyt nukkuu vieres ja nyt alkaa mietityttää kuinka kauan aikoo tos nyt olla kun olis treenitkin kohta. Perinteiset toimii ja ei tähän mitään ihmeellistä täällä Salossakaan tarvita.
- Anonyymi
Pariskunta. Jos kaipaatte fiksua 53v miestä seuraanne Turun seudulta, ottakaa yhteyttä kik madretsma1970
- Anonyymi
Treffannut muutamia pariskuntia ja ihan hyvät kokemukset jäänyt muistoihin. Sinkkunaisiakin käynyt tapaamassa ja ketjussa mainitutkin ovat tutun kuuloisia.
- Anonyymi
Seikkaillut xuussa jo vuosia ja treffaillut Salolaisia naisia ja pareja montaa. Uusia tulee ja vanhoja lähtee. Yleensä ollut hyviä tuttavuuksia ja mukaan tottakai mahtuu ohareita ja huonojakin tilanteita niinkuin näisdä aina.
- Anonyymi
Tinder on hyvä. Mä pidän alueena Salo +70 kilsaa ja siihen menee kaikki isommat Salon lähellä ja matka pysyy vielä kohtuullisena. Saaristosta löytyy parhaat ja miettinyt et johtuuko se ehkä tarjonnan puutteesta kun ei näillä tyttärillä koskaan omaa autoa ole
- Anonyymi
Pitkästä aikas viettämässä viikonloppua Salossa ja pantiin heti jahti pystyyn. 1+1 kaatoa. Perjantaina Bizarre antoi saalista ja Lauantaina Movetronin keikka ja taas. Seuraavaa reissua odotellessa.
- Anonyymi
Salossa swingereitä? +50 vee pari Halikosta olis kiinnostunut saman +/-5 vuotta seurasta.
- Anonyymi
vois olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vois olla
Kerro lisää
- Anonyymi
Meitä kiinnostaisi tutustua. Olemmr aviopari Salosta 20 vuotta yhdessä ja ikää +40 vuotta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meitä kiinnostaisi tutustua. Olemmr aviopari Salosta 20 vuotta yhdessä ja ikää 40 vuotta
Mekin +40 pari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mekin 40 pari
Otettaisko vaikka Salorahotellista huone kaikki kolme paria
- Anonyymi
Miten kimppailut Salossa? Olen yhden kokemuksen saanut Salon yössä kahdelta keski-ikäiseltä naiselta mut onkos tää siellä kovin yleistäkin?
- Anonyymi
Tinder toimii ja tyhmää huudella niistä
- Anonyymi
Viihteellä tänään ja tännekkin kommentoinut. Tulkaa naiset jutuille asiasta😉
- Anonyymi
Olipas taas baari-ilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipas taas baari-ilta
Dubs antaa👍👍👍👍👍
- Anonyymi
Dubs myös ottaa rahat pois
- Anonyymi
Satuja
- Anonyymi
Tinderi on tuttu mut mikäs tää Xu on? Katsoin kyllä sivut mut kannaattaako vai pelkkää rahan menoa? Tapasin noin vuos sitten naisen joka tosta mainitsi mut löysin baarista ja jäi sitten kyselemättä enempää kun oli siinä aamuyöstä muuta tekemistä😉
- Anonyymi
Xu on saitti mistä löytää seksiseuraa helposti. Pareja ja myös sinkkuja paljon ja seksistä puhutaan avoimesti.
Ihmetyttää tämän ketjun naisten jättämät kommentit. Onhan se tosiasia ettei arvostusta saa jakammalla itseään monelle ja maineen saa varmasti ja ainakin jos Salon kaltaisessa pikkukaupungissa treffejä harrastaa. Kannattaisi treffailla ja käydä miiteissä vaikka Turussa tai Helsingissä. Yhdenillan ravintolasta löytyvistä puhumattakaan. Eihän täällä ole kuin muutama hassu baari ja samat ihmiset siellä käyvät vuodesta toiseen. minä...
Jos haluat viettää yön kanssani, laita viestiä tänne
ailaruoho.carrd.co- Anonyymi
Rekisteröidyin ja tapasin toisen tytön kanssa🥰
- Anonyymi
Kiitos eilisestä hieronnasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rekisteröidyin ja tapasin toisen tytön kanssa🥰
Kerrotko lisää???
- Anonyymi
😍🥰😍🥰
- Anonyymi
Tytöt tykkää👏
- Anonyymi
Nyt tuntuu siltä että tää Xu alkaa kiinnostamaan. Täs ketjussa mainitut on jo ennestään tuttui Salon yöelämästä,mut olis kyllä hyvä saada vakihoitoja Turust ja Hesan suunnaltakin. Tulee niissäkin vietettyy töiden takia aikaa.
- Anonyymi
Xu on todella hyvä juuri tuohon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Xu on todella hyvä juuri tuohon
Esimerkiksi tinderin jonninjoutavat jää pois kun ollaan heti jo itse asiassa
- Anonyymi
Mara unohtunut nyt aivan kokonaa ja mulle toiminut jo vuosia hyvin humalan ja naisen hankintaan
- Anonyymi
Maralle peukkuu
- Anonyymi
Keski-ikäistä vaaleeverikköö on tullu käytyy laittelees joskus. Oli silloin xutyttöjä mut löysin muualta. Salossa joitain muutakin xututtuja ja ihan samanlaista kun muuallakin.
- Anonyymi
Sama meno ja samanlainen porukka ihan joka kaupungissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama meno ja samanlainen porukka ihan joka kaupungissa
Aika varautuneesti kannattaa tuolla harrastaa. Järki kokoajan mukana ja jos jutut kuulostaa liian hyvältä(miesten) kannattaa harkita kaksi kertaa ennen kuin tekee. -Nainen 46 vuotta ja mukana vuosia
- Anonyymi
Pikkujoulut tänään ja uusi baari käydään tarkastamassa mut jos meinaa jäädä luu käteen niin bizarreen tai penaan noutamaan lämmin kotiin
- Anonyymi
Viikonlopun kolme peetä porukalla bizarresta penaan
- Anonyymi
Tuottiko kolme kovaa peetä miehille saalista? Tänään olisi minulla pikkujoulut ja saalis olisi nyt jopa suotavaa. M+40 175/80 tumma
- Anonyymi
Nyt Salon Naisile herrasmistä eikä moukkaa Joe10inch
- Anonyymi
Kik???
- Anonyymi
Tossa ylhälä
- Anonyymi
Tuli perjantaina oltua yössä mutta ei mitään ja täysin kuollutta
- Anonyymi
Kyllä nämä eronneet tai karanneet plus 40vee milffit on helpoin ratkaisu hetkelliseen ylipaineen poistoon. Eli Pena ja Bizarre koordinaateiksi.
- Anonyymi
Oon Salossa seikkaillut ja kolmen daamin kans tullut viestii vaihdettuu ja treffiikin tehtyy. Nää oli kaveruksii ja villii menoo harrastivat tai jutut oli ainakin sellasta et alko itseekin ujostelee. Ihan ookkay treffii sain aikaseks.
- Anonyymi
Taitaa pojat kaikki Salossa olevat Xunaiset olla kaveruksia keskenään. Ainakin ne mitkä minä tiedän ja treffeilläkin on tullut tuolla oltua. Suututatte nämä niin vaimonne ja tyttöystävänne tietävät kohta kun kuitenkin ootte olleet salaa seikkailulla. Suuta supummalle ja muut ei kärsi tästä idioottimaisesta ketjusta.
- Anonyymi
Ei varmasti kaikki mutta suurinosa kyllä
- Anonyymi
Onkos joku muu törmänny siihen muijaan mikä pyytää rahaa treffeistä
- Anonyymi
Noit on xuussa monta
- Anonyymi
Miten ketjun kaverien uusivuosi? Mihin baariin suunnistetaan vai jotain muutako? Perus Pena Bizarre vai koitetaanko sitä uutta?
- Anonyymi
Bizarresta Penaan tai toisinpäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bizarresta Penaan tai toisinpäin
Onkos jossain jotain järjestettyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkos jossain jotain järjestettyä
Salora??????
- Anonyymi
Missä baarissa Turussa "törmäisi" parinvahdosta kiinnostuneisiin?
- Anonyymi
Koulussa usein xu miittejä
- Anonyymi
Mikä paikka on tämä koulu?
- Anonyymi
Panimoravintola Koulu
- Anonyymi
Huomenna sitten sinne. T. Pari 50+
- Anonyymi
Mihin aikaan? Tpari +40
- Anonyymi
Ei vielä tiedetä, joskus 22-24
- Anonyymi
Aloitetaa Teen kanssa Penasta
- Anonyymi
Ai porukalla vai te
- Anonyymi
Salossa mitään yöelämää ole. Pelkkiä tyhjiä kuppiloita
- Anonyymi
Laivamiitissä muutama vuos takaperin ja ihan hyvä bössis oli jatkolla
- Anonyymi
Rikalassa kimpat joskus vuosia sitten. Aika hiljaista on ollut viime vuosina. Paimion levarilla tapahtuu ja joitain puskatreffejä on ollut kesäisin.
- Anonyymi
Onks levarilla talvellakin suhinaa??
Kesällä homoja ja se tumma bbw sen äijän kanssa joskus. En oo muuta siellä nähnyt.
Ketjusta on poistettu 569 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915