SALO Xu Tinder ja muut

Anonyymi-ap

Millaisia kokemuksia Salosta. Kahdet Xutreffit sovittuna ja ehkä jo kohta matkalla Saloon

149

6541

Äänestä

    Vastaukset

    • Anonyymi

      Salon xu porukka on todella kummallista ja kieroa sakkia...

      • Anonyymi

        Kummallista sakkia ihan joka kaupungissa


    • Anonyymi

      Salossa, Somerolla ja Tammisaaressa tullut viarailtua ja hyviä kokemuksia kaikki

      • Anonyymi

        Mä oon työstänyt sellaista lammastyttöä joskus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä oon työstänyt sellaista lammastyttöä joskus.

        Tarkoitat varmaan uuhta olet työstänyt.


    • Anonyymi

      Lyhyempi hiuksinen mature on kova. Aika usein Salon tytöt laittaa asuinpaikaksi esimerkiksi Turun kun Salo aika pieni paikka.

    • Anonyymi

      Salon ihmisiä tapaa usein Turun aftereilla tai miiteissä muutenkin.

      • Anonyymi

        Kävin joskus vanhemman punapään luona ravintolaillan jälkeen ja oli muitaakseni xujäsen.


    • Anonyymi

      Hoikkaa vaaleaverikköä on tullut treffailtua mut asusti siinä Salon vierellä sellaisessa pikkukylässä ja sit myös ihan mukavaa pariskuntaa missä nainen taisi olla muualta kuin Suomesta kotoisin.

    • Anonyymi

      Onko Salora hotelli hintansa arvoinen. Katsoin että samassa rakennuksessa on myös muuta toimintaa ja kuinka anonyymisti tuolla pystyy liikkumaan. Olisi tarkoitus järjestää hotellikimppa lähiaikoina.

      • Anonyymi

        Salora on hyvä mutta päivällä huonetta vaikea saada. Rikalasta ja Rock hotellista saa myös huoneen kätevään pelkkään päiväkäyttöön


      • Anonyymi

        On👌 tehnyt treffejä tuolla monta. Helppo varata netistä ja jästejä liikkeellä vähän,viikolla lähinnä reppumiehiä. Kahvit ensin keskustassa tai huolttiksella ja siitä sitten itse asiaan Saloralle. Joka suunnasta helppo ja lyhyt matka.


    • Anonyymi

      Paimion levarilla mitään toimintaa? No homoja varmasti mutta mitään heterolle.
      Joskus tuli käytyä ja silloin oli harvoin kylläkin joitain pariskuntia ja se yksin liikkeellä oleva blondi. Oli sillä joku maahanmuuttajakin joskus mukana. Näistä joitain vuosia aikaa.
      Nyt paluumuuttajana taas seudulla ja asia kiinnostaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Penan kellarista löytää nuorempaa seuraa yläkerrasta vähän jo aikuisempaa. Bizarre on sit ihan oma lukunsa. Nämä ketjussa aiemmin mainitut naiset tapasi siellä ennen todella usein ja muutama muukin antava milffi usein mestoilla. Ulkomaalaisten suosima paikka niin siinä sitten myös omat jutut mukana.

    • Anonyymi

      Sellaista tatuoituu rastatukkaa oon treffannut ja lyhyempihiuksista maturee kans. Yhden pariskunnan naista tuli kanssa käytyy moikkaamassa ja oli salaa kyllä liikkeellä vaik parina jokapaikassa esiintyikin.

    • Anonyymi

      Dogging? Löytyykö Salosta harrastajia ja missä hyviä paikkoja?

      • Anonyymi

        Oon mukana heti jos joku kiinnostuu👍suuhoito tekisi kyllä hyvää taas pitkästä aikaa vaikka levarilla


    • Anonyymi

      Samalla tavalla löytyykun muistakin paikoista. Baariin ja matoa koukkuun. Nyt on se uusikin baari mutta aika nuorta liikkeellä.
      Olen Salon yössä liikkunut jo vuosia ja seksiä löytänyt kyllä aina. Tietää vain oikeat naiset niin kaikki on enää sitten itsestä kiinni.

    • Anonyymi

      Tinder toimii

    • Anonyymi

      Tämä Salora täytyy kyllä ottaa testiin. Mulla on kaksi nyt pehmennysvaiheessa kylläkin Tinderistä ja yksi xuusta on mulle suuhoitoa antanut autossa jo ennenkin ja ajattelin herätellä hänet uudestaan käyttöön.

      • Anonyymi

        Minkä hintaisia ne on Salossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä hintaisia ne on Salossa?

        Satasen luokkaa


    • Anonyymi

      Salon Thaikkuhieronnat,ottaako vastaan pariskuntia?

      • Anonyymi

        Helsinginkadun paikka ainakin palvelee pareja


      • Anonyymi

        Vaimon kanssa käydään joskus ja tykkään katsella kun vaimo saa kokovartalohieronnan nätiltä thaikulta ja kaikki paikat hierotaan


    • Anonyymi

      Tänään olisi tarkoitus mennä pitkästä aikaa tarkistamaan tarjonta. Toivottavasti törmään ketjussa mainittuihin varmoihin😉

      • Anonyymi

        Mitenkä kävi? löytyikö ketjussa mainitut naiset? itseänikin kiinnostaisi tuo brune


      • Anonyymi

        itte varattuna mietin ettei tämmösistä kannattais täällä huudella. Jos jostain syystä kyseinen leidi tietäis tämmösestä tiedon jakelusta niin vois tehdä monenkin varatun elämästä selvää /helvettiä suhteellisen helposti. Mut kai te sen ootte aikuisina ihmisinä tajunneet?


      • Anonyymi

        Pulpukasta on lähtenyt mukaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulpukasta on lähtenyt mukaan

        Millo viimeks oot nähny tän? Itte useesti viihteel mut en oo tätä nähny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millo viimeks oot nähny tän? Itte useesti viihteel mut en oo tätä nähny

        Viime talvena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime talvena

        En tiedä onko sama mutta tuntomerkit sopii ja toista vastaavaa tuskin on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millo viimeks oot nähny tän? Itte useesti viihteel mut en oo tätä nähny

        Eikä löydy enää somestakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pulpukasta on lähtenyt mukaan

        Onko pulpukka sama kuin pena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko pulpukka sama kuin pena

        Et taida olla paikallisia🫣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itte varattuna mietin ettei tämmösistä kannattais täällä huudella. Jos jostain syystä kyseinen leidi tietäis tämmösestä tiedon jakelusta niin vois tehdä monenkin varatun elämästä selvää /helvettiä suhteellisen helposti. Mut kai te sen ootte aikuisina ihmisinä tajunneet?

        Minä ihmettelen ettei ole jo tehnyt. Minä ainakin tekisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä löydy enää somestakaan

        Taitaa olla joku muukin päässyt estolistalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla joku muukin päässyt estolistalle

        Poistanut Fbeestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä onko sama mutta tuntomerkit sopii ja toista vastaavaa tuskin on

        Ihan pakko olla sama muikkeli minkä oon hoidellu


    • Anonyymi

      Tän kokoisessa kaupungissa kun Salo on,pyörii usein ne samat naiset yöelämässä jotka on valmiita jatkoille. Joka ikäryhmästä nousee ne uudet yleiskoneet ja vanhoja poistuu. Nämä eronneet tai karanneet on sit ihan oma lukunsa. Uskon että monet lähtee Turkuun tai Hesaan jo sen takia että pikkukylässä alkaa jutut levitä ja maine kasvaa nopeasti. Onhan nämä helpot jo kaikkien tiedossa.

      • Anonyymi

        Olen yksi niistä yössä pyörivistä ja lähtenytkin miesten matkaan monia kertoja. Keskustelu täällä on sellaista että tämän jälkeen on yhdenkään Salolaisen miehen turha luulla saavansa minulta tai ystäviltäni mitään😕


      • Anonyymi

        Menikö nyt hiekkaa sinne itseensä. Oon aika monen kanssa iltaa viettänyt ja aina on kehuttu ja usein lisää pyydetty.


      • Anonyymi

        Minä olen ainakin vähintään jonkin pokaalin ansainnut ja kaveritkin sen myöntää ja varmasti asia on juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen ainakin vähintään jonkin pokaalin ansainnut ja kaveritkin sen myöntää ja varmasti asia on juuri näin.

        No ei ihmekään ettei sua oteta tosissaan kun tollanen asenne😆 kelpaat panoksi mut muusta suhun ei ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö nyt hiekkaa sinne itseensä. Oon aika monen kanssa iltaa viettänyt ja aina on kehuttu ja usein lisää pyydetty.

        Ei todellakaan mut tiedämpähän nyt ettei Salos kannata antaa kenellekään ja pidän kyl huolen et tieto kulkee myös muille et tietävät varoo teitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yksi niistä yössä pyörivistä ja lähtenytkin miesten matkaan monia kertoja. Keskustelu täällä on sellaista että tämän jälkeen on yhdenkään Salolaisen miehen turha luulla saavansa minulta tai ystäviltäni mitään😕

        Sama juttu ja kerron kyl ystävilleni tän ketjun olemassa olosta ja tarkoitus peristä. Voivat sitte itte päättää lähteekö myös heiltä jutut eteenpäin niinkuin miehillä jotka täällä asioista huutelevat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan mut tiedämpähän nyt ettei Salos kannata antaa kenellekään ja pidän kyl huolen et tieto kulkee myös muille et tietävät varoo teitä

        Jos oot ketä mä epäilen niin et sä pysty jalkojasi kiinni pitämään. Et oo pystynyt ainakaan minun kanssa ennenkään👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot ketä mä epäilen niin et sä pysty jalkojasi kiinni pitämään. Et oo pystynyt ainakaan minun kanssa ennenkään👅

        Miehet on idiootteja👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oot ketä mä epäilen niin et sä pysty jalkojasi kiinni pitämään. Et oo pystynyt ainakaan minun kanssa ennenkään👅

        Mä luulen ettei sulla oo aavistustakaan kenen kans oot nyt tekemisissä. Mun jalat pysyy yhdessä sitä sun ei tarvii murehtii tai enempää miettii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet on idiootteja👀

        Kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä luulen ettei sulla oo aavistustakaan kenen kans oot nyt tekemisissä. Mun jalat pysyy yhdessä sitä sun ei tarvii murehtii tai enempää miettii

        Katsotaan sitä sitten kun taas tavataan😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan mut tiedämpähän nyt ettei Salos kannata antaa kenellekään ja pidän kyl huolen et tieto kulkee myös muille et tietävät varoo teitä

        Ootkohan joku näistä mainituista naikkosista? Idioottien puhetta täällä on mutta kyllä sun tai teidän olisi pitänyt käsittää että ihmiset juoruilevat teistä ja sekä miehet että myös naiset. Luultavasti omat ystävännekin. Olen ollut xu jäsen melkein neljä vuotta ja tavannut kymmeniä miehiä ilman mitään ongelmia. Järkeä ja harkintaa treffeihin niin asiat pysyvät kunnossa. Pienen kyläpahasen ravintoloista tai saman kylän xu miehiä kotiin viemällä pilaat varmasti maineesi.


      • Anonyymi

        Tänään radalle ja olis kiva jos tapais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootkohan joku näistä mainituista naikkosista? Idioottien puhetta täällä on mutta kyllä sun tai teidän olisi pitänyt käsittää että ihmiset juoruilevat teistä ja sekä miehet että myös naiset. Luultavasti omat ystävännekin. Olen ollut xu jäsen melkein neljä vuotta ja tavannut kymmeniä miehiä ilman mitään ongelmia. Järkeä ja harkintaa treffeihin niin asiat pysyvät kunnossa. Pienen kyläpahasen ravintoloista tai saman kylän xu miehiä kotiin viemällä pilaat varmasti maineesi.

        Löytyyhän vastaavat joka paikkakunnalta ja kaupunginnosasta ja onhan se surullista mutta tilausta on näillekkin.


      • Anonyymi

        +60vee punertavahiuksinen mature🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama juttu ja kerron kyl ystävilleni tän ketjun olemassa olosta ja tarkoitus peristä. Voivat sitte itte päättää lähteekö myös heiltä jutut eteenpäin niinkuin miehillä jotka täällä asioista huutelevat

        😂sun on pakko olla toinen naisista mitkä tiedän Salon yössä pyörivän ja tälläst harrastavan


    • Anonyymi

      Löytyykl tästä uudesta yökerhosta hyvin seuraa? En ole käynyt mutta aika nuorta näyttäis fasen mukaan olevan.

    • Anonyymi

      Penassa treffit eilen ja tän lämmityksen aloitin Tinderis jo viikolla. Tos tää nyt nukkuu vieres ja nyt alkaa mietityttää kuinka kauan aikoo tos nyt olla kun olis treenitkin kohta. Perinteiset toimii ja ei tähän mitään ihmeellistä täällä Salossakaan tarvita.

    • Anonyymi

      Pariskunta. Jos kaipaatte fiksua 53v miestä seuraanne Turun seudulta, ottakaa yhteyttä kik madretsma1970

    • Anonyymi

      Treffannut muutamia pariskuntia ja ihan hyvät kokemukset jäänyt muistoihin. Sinkkunaisiakin käynyt tapaamassa ja ketjussa mainitutkin ovat tutun kuuloisia.

    • Anonyymi

      Seikkaillut xuussa jo vuosia ja treffaillut Salolaisia naisia ja pareja montaa. Uusia tulee ja vanhoja lähtee. Yleensä ollut hyviä tuttavuuksia ja mukaan tottakai mahtuu ohareita ja huonojakin tilanteita niinkuin näisdä aina.

    • Anonyymi

      Tinder on hyvä. Mä pidän alueena Salo +70 kilsaa ja siihen menee kaikki isommat Salon lähellä ja matka pysyy vielä kohtuullisena. Saaristosta löytyy parhaat ja miettinyt et johtuuko se ehkä tarjonnan puutteesta kun ei näillä tyttärillä koskaan omaa autoa ole

    • Anonyymi

      Pitkästä aikas viettämässä viikonloppua Salossa ja pantiin heti jahti pystyyn. 1+1 kaatoa. Perjantaina Bizarre antoi saalista ja Lauantaina Movetronin keikka ja taas. Seuraavaa reissua odotellessa.

    • Anonyymi

      Salossa swingereitä? +50 vee pari Halikosta olis kiinnostunut saman +/-5 vuotta seurasta.

      • Anonyymi

        vois olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vois olla

        Kerro lisää


      • Anonyymi

        Meitä kiinnostaisi tutustua. Olemmr aviopari Salosta 20 vuotta yhdessä ja ikää +40 vuotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meitä kiinnostaisi tutustua. Olemmr aviopari Salosta 20 vuotta yhdessä ja ikää 40 vuotta

        Mekin +40 pari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mekin 40 pari

        Otettaisko vaikka Salorahotellista huone kaikki kolme paria


    • Anonyymi

      Miten kimppailut Salossa? Olen yhden kokemuksen saanut Salon yössä kahdelta keski-ikäiseltä naiselta mut onkos tää siellä kovin yleistäkin?

    • Anonyymi

      Tinder toimii ja tyhmää huudella niistä

    • Anonyymi

      Viihteellä tänään ja tännekkin kommentoinut. Tulkaa naiset jutuille asiasta😉

      • Anonyymi

        Olipas taas baari-ilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas taas baari-ilta

        Dubs antaa👍👍👍👍👍


    • Anonyymi

      Dubs myös ottaa rahat pois

    • Anonyymi

      Satuja

    • Anonyymi

      Tinderi on tuttu mut mikäs tää Xu on? Katsoin kyllä sivut mut kannaattaako vai pelkkää rahan menoa? Tapasin noin vuos sitten naisen joka tosta mainitsi mut löysin baarista ja jäi sitten kyselemättä enempää kun oli siinä aamuyöstä muuta tekemistä😉

    • Anonyymi

      Xu on saitti mistä löytää seksiseuraa helposti. Pareja ja myös sinkkuja paljon ja seksistä puhutaan avoimesti.
      Ihmetyttää tämän ketjun naisten jättämät kommentit. Onhan se tosiasia ettei arvostusta saa jakammalla itseään monelle ja maineen saa varmasti ja ainakin jos Salon kaltaisessa pikkukaupungissa treffejä harrastaa. Kannattaisi treffailla ja käydä miiteissä vaikka Turussa tai Helsingissä. Yhdenillan ravintolasta löytyvistä puhumattakaan. Eihän täällä ole kuin muutama hassu baari ja samat ihmiset siellä käyvät vuodesta toiseen.

    • minä...
      Jos haluat viettää yön kanssani, laita viestiä tänne
      ailaruoho.carrd.co

      • Anonyymi

        Rekisteröidyin ja tapasin toisen tytön kanssa🥰


      • Anonyymi

        Kiitos eilisestä hieronnasta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rekisteröidyin ja tapasin toisen tytön kanssa🥰

        Kerrotko lisää???


    • Anonyymi

      😍🥰😍🥰

      • Anonyymi

        Tytöt tykkää👏


    • Anonyymi

      Nyt tuntuu siltä että tää Xu alkaa kiinnostamaan. Täs ketjussa mainitut on jo ennestään tuttui Salon yöelämästä,mut olis kyllä hyvä saada vakihoitoja Turust ja Hesan suunnaltakin. Tulee niissäkin vietettyy töiden takia aikaa.

      • Anonyymi

        Xu on todella hyvä juuri tuohon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Xu on todella hyvä juuri tuohon

        Esimerkiksi tinderin jonninjoutavat jää pois kun ollaan heti jo itse asiassa


    • Anonyymi

      Mara unohtunut nyt aivan kokonaa ja mulle toiminut jo vuosia hyvin humalan ja naisen hankintaan

      • Anonyymi

        Maralle peukkuu


    • Anonyymi

      Keski-ikäistä vaaleeverikköö on tullu käytyy laittelees joskus. Oli silloin xutyttöjä mut löysin muualta. Salossa joitain muutakin xututtuja ja ihan samanlaista kun muuallakin.

      • Anonyymi

        Sama meno ja samanlainen porukka ihan joka kaupungissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama meno ja samanlainen porukka ihan joka kaupungissa

        Aika varautuneesti kannattaa tuolla harrastaa. Järki kokoajan mukana ja jos jutut kuulostaa liian hyvältä(miesten) kannattaa harkita kaksi kertaa ennen kuin tekee. -Nainen 46 vuotta ja mukana vuosia


    • Anonyymi

      Pikkujoulut tänään ja uusi baari käydään tarkastamassa mut jos meinaa jäädä luu käteen niin bizarreen tai penaan noutamaan lämmin kotiin

      • Anonyymi

        Viikonlopun kolme peetä porukalla bizarresta penaan


    • Anonyymi

      Tuottiko kolme kovaa peetä miehille saalista? Tänään olisi minulla pikkujoulut ja saalis olisi nyt jopa suotavaa. M+40 175/80 tumma

    • Anonyymi

      Nyt Salon Naisile herrasmistä eikä moukkaa Joe10inch

      • Anonyymi

        Kik???


    • Anonyymi

      Tossa ylhälä

    • Anonyymi

      Tuli perjantaina oltua yössä mutta ei mitään ja täysin kuollutta

    • Anonyymi

      Kyllä nämä eronneet tai karanneet plus 40vee milffit on helpoin ratkaisu hetkelliseen ylipaineen poistoon. Eli Pena ja Bizarre koordinaateiksi.

    • Anonyymi

      Oon Salossa seikkaillut ja kolmen daamin kans tullut viestii vaihdettuu ja treffiikin tehtyy. Nää oli kaveruksii ja villii menoo harrastivat tai jutut oli ainakin sellasta et alko itseekin ujostelee. Ihan ookkay treffii sain aikaseks.

    • Anonyymi

      Taitaa pojat kaikki Salossa olevat Xunaiset olla kaveruksia keskenään. Ainakin ne mitkä minä tiedän ja treffeilläkin on tullut tuolla oltua. Suututatte nämä niin vaimonne ja tyttöystävänne tietävät kohta kun kuitenkin ootte olleet salaa seikkailulla. Suuta supummalle ja muut ei kärsi tästä idioottimaisesta ketjusta.

      • Anonyymi

        Ei varmasti kaikki mutta suurinosa kyllä


    • Anonyymi

      Onkos joku muu törmänny siihen muijaan mikä pyytää rahaa treffeistä

      • Anonyymi

        Noit on xuussa monta


    • Anonyymi

      Miten ketjun kaverien uusivuosi? Mihin baariin suunnistetaan vai jotain muutako? Perus Pena Bizarre vai koitetaanko sitä uutta?

      • Anonyymi

        Bizarresta Penaan tai toisinpäin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bizarresta Penaan tai toisinpäin

        Onkos jossain jotain järjestettyä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos jossain jotain järjestettyä

        Salora??????


    • Anonyymi

      Missä baarissa Turussa "törmäisi" parinvahdosta kiinnostuneisiin?

      • Anonyymi

        Koulussa usein xu miittejä


    • Anonyymi

      Mikä paikka on tämä koulu?

      • Anonyymi

        Panimoravintola Koulu


    • Anonyymi

      Huomenna sitten sinne. T. Pari 50+

    • Anonyymi

      Mihin aikaan? Tpari +40

    • Anonyymi

      Ei vielä tiedetä, joskus 22-24

    • Anonyymi

      Aloitetaa Teen kanssa Penasta

    • Anonyymi

      Ai porukalla vai te

    • Anonyymi

      Salossa mitään yöelämää ole. Pelkkiä tyhjiä kuppiloita

    • Anonyymi

      Laivamiitissä muutama vuos takaperin ja ihan hyvä bössis oli jatkolla

    • Anonyymi

      Rikalassa kimpat joskus vuosia sitten. Aika hiljaista on ollut viime vuosina. Paimion levarilla tapahtuu ja joitain puskatreffejä on ollut kesäisin.

      • Anonyymi

        Onks levarilla talvellakin suhinaa??
        Kesällä homoja ja se tumma bbw sen äijän kanssa joskus. En oo muuta siellä nähnyt.


    Ketjusta on poistettu 569 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1214
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      54
      729
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      710
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      678
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      608
    Aihe