Köyhien pakkosiirto edessä?

Anonyymi-ap

Asumis- ja sosiaalitukia leikkaamalla kokoomus sekä perussuomalaiset pyrkivät fasistiseen köyhien pakkosiirtoon halvemmille asuinalueille, eli lähinnä slummeihin.

Nyt siis alkaa "rikkaruohojen" kitkentä - tällä nimellähän Juhana Vartiainen (kok) köyhiä aikoinaan arvotti.

Good work Petteri!

121

865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitäähän jokaisen järkevän ihmisen osata valita asuinpaikka ja asunto, johon hänellä on varaa! Kaikki muu on hömppää, joka aina vaan vie hyvinvointia kauemmas!

      • Anonyymi

        Olen itse muuttanut asuinpaikkaa muutaman kerran, ja tehnyt muuttoja myös työkseni.

        Muuttaminen on hemmentin stressaavaa, eikä se myöskään ole halpaa, ellei omaisuutesi sitten mahdu yhteen tai kahteen pussukkaan.

        Muuttaisitko perheinesi vaikkapa kahdensadan kilometrin päähän sen takia, että siellä olisi työtä puoleksi vuodeksi - palkalla, jolla ei edes tule toimeen?

        Herätys!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse muuttanut asuinpaikkaa muutaman kerran, ja tehnyt muuttoja myös työkseni.

        Muuttaminen on hemmentin stressaavaa, eikä se myöskään ole halpaa, ellei omaisuutesi sitten mahdu yhteen tai kahteen pussukkaan.

        Muuttaisitko perheinesi vaikkapa kahdensadan kilometrin päähän sen takia, että siellä olisi työtä puoleksi vuodeksi - palkalla, jolla ei edes tule toimeen?

        Herätys!

        Olen aina pyrkinyt pitämään huolen siitä, ettei tarvitse ottaa työtä jonka palkka ei riitä elämiseen. Pitää hommata niin koulutus kuin ammattitaito, joita muut haluavat käyttöönsä! Yhdet potkut sein kuin haukuin uuden pomon toilauksistaan mutta koska kilpailevan yrityksen johto tunsi minut ja sen mihin kykenen niin pyysivät heti heille kun kuulivat asiasta.

        Pyydettiin useampi kerto muuttamaan Hesan pääkonttorille hommiin vaan en halunnut lähteä, pyydettiin Tampereellekin vaan en viitsinyt sinnekään. Pitää siis hoitaa asiansa alallaan tavalla jolla tulee tunnetuksi ja homma luistaa. Tosin sitten muutin alaakin alkaen yrittäjäksi kun työkaverini kanssa saimme oivan idean, jonka pohjalta lähdimme asiaa kehittelemään. Kun aloimme tyhjästä -80 luvulla niin saman idean pohjalta se pyörii vieläkin paisuvalla tuotannolla.

        Työllisyys/työttömyys siis riippuu siitä miten itse suhtaudut työn tekoon ja ammattiisi!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen aina pyrkinyt pitämään huolen siitä, ettei tarvitse ottaa työtä jonka palkka ei riitä elämiseen. Pitää hommata niin koulutus kuin ammattitaito, joita muut haluavat käyttöönsä! Yhdet potkut sein kuin haukuin uuden pomon toilauksistaan mutta koska kilpailevan yrityksen johto tunsi minut ja sen mihin kykenen niin pyysivät heti heille kun kuulivat asiasta.

        Pyydettiin useampi kerto muuttamaan Hesan pääkonttorille hommiin vaan en halunnut lähteä, pyydettiin Tampereellekin vaan en viitsinyt sinnekään. Pitää siis hoitaa asiansa alallaan tavalla jolla tulee tunnetuksi ja homma luistaa. Tosin sitten muutin alaakin alkaen yrittäjäksi kun työkaverini kanssa saimme oivan idean, jonka pohjalta lähdimme asiaa kehittelemään. Kun aloimme tyhjästä -80 luvulla niin saman idean pohjalta se pyörii vieläkin paisuvalla tuotannolla.

        Työllisyys/työttömyys siis riippuu siitä miten itse suhtaudut työn tekoon ja ammattiisi!

        Jotkut onnekkaat voivat vempata tulojensa tai eläkkeidensä kanssa mihin suuntaan tahansa.

        Totuus on kuitenkin se, että suurin osa meistä on tavallisia duunareita, jotka koittavat parhaansa mukaan löytää toimeentulon tarjoavaa työtä.

        Minne tahansa työn perässä muuttaminen ei ole vastaus näihin kysymyksiin.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen aina pyrkinyt pitämään huolen siitä, ettei tarvitse ottaa työtä jonka palkka ei riitä elämiseen. Pitää hommata niin koulutus kuin ammattitaito, joita muut haluavat käyttöönsä! Yhdet potkut sein kuin haukuin uuden pomon toilauksistaan mutta koska kilpailevan yrityksen johto tunsi minut ja sen mihin kykenen niin pyysivät heti heille kun kuulivat asiasta.

        Pyydettiin useampi kerto muuttamaan Hesan pääkonttorille hommiin vaan en halunnut lähteä, pyydettiin Tampereellekin vaan en viitsinyt sinnekään. Pitää siis hoitaa asiansa alallaan tavalla jolla tulee tunnetuksi ja homma luistaa. Tosin sitten muutin alaakin alkaen yrittäjäksi kun työkaverini kanssa saimme oivan idean, jonka pohjalta lähdimme asiaa kehittelemään. Kun aloimme tyhjästä -80 luvulla niin saman idean pohjalta se pyörii vieläkin paisuvalla tuotannolla.

        Työllisyys/työttömyys siis riippuu siitä miten itse suhtaudut työn tekoon ja ammattiisi!

        "Pyydettiin useampi kerto muuttamaan Hesan pääkonttorille hommiin vaan en halunnut lähteä, pyydettiin Tampereellekin vaan en viitsinyt sinnekään."

        Sehän on hienoa, että sinulla on valinnanvaraa.

        Minua pyydettiin edellisessä työpaikassa tekemään pari kuukautta työtä ilman palkkaa - en viitsinyt minäkään lähteä sellaiseen mukaan, sen sijaan vedin pomoa turpaan, pyysin sisällä olevat palkat suoraan käteen ja lähdin eri suuntaan.

        Toivottavasti sinä olet hoitanut palkkojen maksun asiallisesti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut onnekkaat voivat vempata tulojensa tai eläkkeidensä kanssa mihin suuntaan tahansa.

        Totuus on kuitenkin se, että suurin osa meistä on tavallisia duunareita, jotka koittavat parhaansa mukaan löytää toimeentulon tarjoavaa työtä.

        Minne tahansa työn perässä muuttaminen ei ole vastaus näihin kysymyksiin.

        Mitähän tarkoitat tuolla ekalla kappaleella oikeasti? Voisitko selvittää, vai onko se vain mielikuvitustuotetta?

        Tavallinen duunarikin voi edetä ja hankkia uutta osaamista jota sitten voi myydä parempaan hintaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Pyydettiin useampi kerto muuttamaan Hesan pääkonttorille hommiin vaan en halunnut lähteä, pyydettiin Tampereellekin vaan en viitsinyt sinnekään."

        Sehän on hienoa, että sinulla on valinnanvaraa.

        Minua pyydettiin edellisessä työpaikassa tekemään pari kuukautta työtä ilman palkkaa - en viitsinyt minäkään lähteä sellaiseen mukaan, sen sijaan vedin pomoa turpaan, pyysin sisällä olevat palkat suoraan käteen ja lähdin eri suuntaan.

        Toivottavasti sinä olet hoitanut palkkojen maksun asiallisesti?

        Tein noita hommia sitten keikkaillen kotoa käsin asuen motelleissa keikan ajan.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Tein noita hommia sitten keikkaillen kotoa käsin asuen motelleissa keikan ajan.

        Perheen kanssa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Perheen kanssa?

        Miksi perhe pitäisi ottaa mukaan työkeikalle?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi perhe pitäisi ottaa mukaan työkeikalle?

        Otsikon mukaan kyse oli alunperin pakkomuutosta työn perässä.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi perhe pitäisi ottaa mukaan työkeikalle?

        Vaikka sinulle perhe elämä, lapset ja puoliso on kaukainen asia, niin ei kuitenkaan suuremmalle osalla noin ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otsikon mukaan kyse oli alunperin pakkomuutosta työn perässä.

        Viisas muuttaa sinne mistä työtä saa. Työ on hyvinvoinnin edellytys!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sinulle perhe elämä, lapset ja puoliso on kaukainen asia, niin ei kuitenkaan suuremmalle osalla noin ole.

        Mistä päättelet perheen olleen minulle kaukainen asia? Tuo lienee sitä komuloisen logiikkaa, jossa hän kuvittelee tietävänsä koko maailman!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Viisas muuttaa sinne mistä työtä saa. Työ on hyvinvoinnin edellytys!

        Kuten vaikkapa Helsingistä Iisalmeen, 10,5€/tunti, kolmen viikon sopimuksella?

        Ja tämä sillä uhkavaatimuksella, ettei TE-toimisto vain suutu.


        Ei hyvää päivää, mistä teitä sammalaivoja oikein sikiää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuten vaikkapa Helsingistä Iisalmeen, 10,5€/tunti, kolmen viikon sopimuksella?

        Ja tämä sillä uhkavaatimuksella, ettei TE-toimisto vain suutu.


        Ei hyvää päivää, mistä teitä sammalaivoja oikein sikiää?

        Miksi ihmeessä 3 viikon sopimuksella?

        Jos olet osaava ja pätevä niin saat 30 vuoden sopimuksen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miksi ihmeessä 3 viikon sopimuksella?

        Jos olet osaava ja pätevä niin saat 30 vuoden sopimuksen!

        Jos et suostu, niin TE-toimisto palkitsee karenssilla.

        Neuvottelepa siinä sitten parempaa sopimusta. Tää on katsos nykyään tälläistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos et suostu, niin TE-toimisto palkitsee karenssilla.

        Neuvottelepa siinä sitten parempaa sopimusta. Tää on katsos nykyään tälläistä.

        Minä en koskaan neuvotellut minkään toimiston kanssa vaan niiden yritysten joista olin kiinnostunut ja se aina onnistui vaikka ei ehkä ensimmäisen kanssa! Vai onko himoitsemasi työpaikka TE-toimistossa?

        Jo se, että suostutte alistamaan työllistymisenne jollekin toimistolle osoittaa sen, ettei teistä ole kunnon työhön! Jotta menestyy työssä ja omaa mahdollisuuksia urakehitykseen niin pitää olla oma-aloitteinen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Viisas muuttaa sinne mistä työtä saa. Työ on hyvinvoinnin edellytys!

        "..työ on hyvinvoinnin ...? ..kovin on suorat prässit ja valkoiset paidat noilla ostareilla pasteerailevilla , parkeilla seisoo mersua ja bemaria , mikähän tuo mahtaakaan olla se toimenkuva ...?


      • Anonyymi kirjoitti:

        "..työ on hyvinvoinnin ...? ..kovin on suorat prässit ja valkoiset paidat noilla ostareilla pasteerailevilla , parkeilla seisoo mersua ja bemaria , mikähän tuo mahtaakaan olla se toimenkuva ...?

        Jos fiksu olet niin lainaat koko ajatuksen etkä riisu sitä.


      • Anonyymi

        Muuttaako työttömäsi jääneet jänkälle?

        Sielläkin on liikuttava .Kaupungissa pärjää kävellen ,haja asutus alueella ei.

        Tuolta on myös vaikeampi työllityä. Mistä näitä pöjiä nousee loisto aatteineen kuin sieniä sateella? Onko meillä jossain iha ikioma pölhölä jossa näitä kasvaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuttaako työttömäsi jääneet jänkälle?

        Sielläkin on liikuttava .Kaupungissa pärjää kävellen ,haja asutus alueella ei.

        Tuolta on myös vaikeampi työllityä. Mistä näitä pöjiä nousee loisto aatteineen kuin sieniä sateella? Onko meillä jossain iha ikioma pölhölä jossa näitä kasvaa?

        Olen ollut 2 kertaa vuosikymmenten aikana ilman työpaikkaa, ekalla kertaa -60 luvulla olion työtön noin 3 viikkoa jotka elin omaan laskuun ja toisen kerran -80luvun alussa jolloin en ollut päivääkään työtön koska kilpaileva yritys palkkasi minut ennen kuin irtisanomisaikani loppui!

        Pitää siis olla kovasti ammattitaitoinen että tunnettu alallaan ja homma luistaa!
        Ay orjuus ei lisää työnantajien kiinnostusta, se on varma!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen ollut 2 kertaa vuosikymmenten aikana ilman työpaikkaa, ekalla kertaa -60 luvulla olion työtön noin 3 viikkoa jotka elin omaan laskuun ja toisen kerran -80luvun alussa jolloin en ollut päivääkään työtön koska kilpaileva yritys palkkasi minut ennen kuin irtisanomisaikani loppui!

        Pitää siis olla kovasti ammattitaitoinen että tunnettu alallaan ja homma luistaa!
        Ay orjuus ei lisää työnantajien kiinnostusta, se on varma!

        Miten sinun tai minun elämä liittyy aloitukseen?

        "Ay orjuus ei lisää työnantajien kiinnostusta, se on varma!"

        Tuohon kai lisäät jotain faktaa ja asiaakin. Että oikein joku orjuus? Mutta kerro ihan omin sanoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sinun tai minun elämä liittyy aloitukseen?

        "Ay orjuus ei lisää työnantajien kiinnostusta, se on varma!"

        Tuohon kai lisäät jotain faktaa ja asiaakin. Että oikein joku orjuus? Mutta kerro ihan omin sanoin.

        Aloitus: "KÖYHIEN PAKKOSIIRTO EDESSÄ!
        Asumis- ja sosiaalitukia leikkaamalla kokoomus sekä perussuomalaiset pyrkivät fasistiseen köyhien pakkosiirtoon halvemmille asuinalueille, eli lähinnä slummeihin."

        Kun hoidat työasiasi kunnolla niin ei ole hätäpäivää eikä tukia tarvita, ei niitä koskaan ole minullekaan maksettu!

        Ay orjuus? Kai sen tiedät jotta ay orjuuttaa jäsenensä, sehän vaatii jopa vahtien avulla jotta kun se jotain sanoo niin totellaan! Jos sivullisen kuten ay mafian ääntä pitää kuunnella enemmän kuin sen, joka palkan maksaa, niin kyse on orjuudesta!

        Itsenäinen työläinen kuten minä aikoinaan ei ole orja, vaan vapaa päättämään itse mikä on hyväksi! Se mahdollisti minulle varsin tuottavan uran työelämässä!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mistä päättelet perheen olleen minulle kaukainen asia? Tuo lienee sitä komuloisen logiikkaa, jossa hän kuvittelee tietävänsä koko maailman!

        Kommunistit ovat huomattavasti kollektiivisempia kuin ahneet ja tyhmät riistoporvarit, kuten kokoomuksen myyrä extyökkäri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kommunistit ovat huomattavasti kollektiivisempia kuin ahneet ja tyhmät riistoporvarit, kuten kokoomuksen myyrä extyökkäri

        Kollektiivisuus ei paljoa auta ellei joku tahkoa rahaa! Ainakaan kommunistit eivät kykene rahaa saamaan, koska Neukkulakin meni konkurssiin kun ei saanut enää lisää velkaa lännestä!

        Porvarillinen talous on se ainoa tällä hetkellä jolla voidaan hyvin vointiin päästä! Kai sinä Lyyli sen olet jo tajunnut!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen aina pyrkinyt pitämään huolen siitä, ettei tarvitse ottaa työtä jonka palkka ei riitä elämiseen. Pitää hommata niin koulutus kuin ammattitaito, joita muut haluavat käyttöönsä! Yhdet potkut sein kuin haukuin uuden pomon toilauksistaan mutta koska kilpailevan yrityksen johto tunsi minut ja sen mihin kykenen niin pyysivät heti heille kun kuulivat asiasta.

        Pyydettiin useampi kerto muuttamaan Hesan pääkonttorille hommiin vaan en halunnut lähteä, pyydettiin Tampereellekin vaan en viitsinyt sinnekään. Pitää siis hoitaa asiansa alallaan tavalla jolla tulee tunnetuksi ja homma luistaa. Tosin sitten muutin alaakin alkaen yrittäjäksi kun työkaverini kanssa saimme oivan idean, jonka pohjalta lähdimme asiaa kehittelemään. Kun aloimme tyhjästä -80 luvulla niin saman idean pohjalta se pyörii vieläkin paisuvalla tuotannolla.

        Työllisyys/työttömyys siis riippuu siitä miten itse suhtaudut työn tekoon ja ammattiisi!

        Kokoomuksen jallitusohjelma on pärseestä.
        Köuhät asematunneliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse muuttanut asuinpaikkaa muutaman kerran, ja tehnyt muuttoja myös työkseni.

        Muuttaminen on hemmentin stressaavaa, eikä se myöskään ole halpaa, ellei omaisuutesi sitten mahdu yhteen tai kahteen pussukkaan.

        Muuttaisitko perheinesi vaikkapa kahdensadan kilometrin päähän sen takia, että siellä olisi työtä puoleksi vuodeksi - palkalla, jolla ei edes tule toimeen?

        Herätys!

        Die Arbeit macht frei.


      • Anonyymi

        Kun edullisia asuntoja ei ole Suomessa saatavilla, pitää yhteiskunnan rakennuttaa omakustanteisia asuntoja köyhille lisää. Ja samalla paskaporvareiden ja gryndereiden valitus


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen aina pyrkinyt pitämään huolen siitä, ettei tarvitse ottaa työtä jonka palkka ei riitä elämiseen. Pitää hommata niin koulutus kuin ammattitaito, joita muut haluavat käyttöönsä! Yhdet potkut sein kuin haukuin uuden pomon toilauksistaan mutta koska kilpailevan yrityksen johto tunsi minut ja sen mihin kykenen niin pyysivät heti heille kun kuulivat asiasta.

        Pyydettiin useampi kerto muuttamaan Hesan pääkonttorille hommiin vaan en halunnut lähteä, pyydettiin Tampereellekin vaan en viitsinyt sinnekään. Pitää siis hoitaa asiansa alallaan tavalla jolla tulee tunnetuksi ja homma luistaa. Tosin sitten muutin alaakin alkaen yrittäjäksi kun työkaverini kanssa saimme oivan idean, jonka pohjalta lähdimme asiaa kehittelemään. Kun aloimme tyhjästä -80 luvulla niin saman idean pohjalta se pyörii vieläkin paisuvalla tuotannolla.

        Työllisyys/työttömyys siis riippuu siitä miten itse suhtaudut työn tekoon ja ammattiisi!

        Ainakin luetun ymmärrys puuttuu
        Aloitus käsitteli asunistukea ei sinun työuraa 80 luvulta löhtien sieltäältä
        Poimittutana

        Oleto maksanut alvit vai perinyt nekin asiakkaalta


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen ollut 2 kertaa vuosikymmenten aikana ilman työpaikkaa, ekalla kertaa -60 luvulla olion työtön noin 3 viikkoa jotka elin omaan laskuun ja toisen kerran -80luvun alussa jolloin en ollut päivääkään työtön koska kilpaileva yritys palkkasi minut ennen kuin irtisanomisaikani loppui!

        Pitää siis olla kovasti ammattitaitoinen että tunnettu alallaan ja homma luistaa!
        Ay orjuus ei lisää työnantajien kiinnostusta, se on varma!

        Olen liian vanhaa vuosikertaa jakamaan kokemuksiasi nykytyöläisille. Vielä 80-luvullakin, jolloin minun ikäluokkani oli nuori, oli helppoa saada työtä. Harjoittelusta maksettiin palkkaa. Nykynuoret eivät kuvittelekaan saavansa palkkaa harjoittelijana. Meillä kävi säkä, kun synnyttiin silloin muinoin. Sillä ei ole mitään tekemistä oman erinomaisuutemme kanssa. Se on silkkaa sattumaa.


      • Anonyymi

        Kokomus lähetettää ihmis roskan takisin sinne mitä jubånala tulleet on kotoisin


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen aina pyrkinyt pitämään huolen siitä, ettei tarvitse ottaa työtä jonka palkka ei riitä elämiseen. Pitää hommata niin koulutus kuin ammattitaito, joita muut haluavat käyttöönsä! Yhdet potkut sein kuin haukuin uuden pomon toilauksistaan mutta koska kilpailevan yrityksen johto tunsi minut ja sen mihin kykenen niin pyysivät heti heille kun kuulivat asiasta.

        Pyydettiin useampi kerto muuttamaan Hesan pääkonttorille hommiin vaan en halunnut lähteä, pyydettiin Tampereellekin vaan en viitsinyt sinnekään. Pitää siis hoitaa asiansa alallaan tavalla jolla tulee tunnetuksi ja homma luistaa. Tosin sitten muutin alaakin alkaen yrittäjäksi kun työkaverini kanssa saimme oivan idean, jonka pohjalta lähdimme asiaa kehittelemään. Kun aloimme tyhjästä -80 luvulla niin saman idean pohjalta se pyörii vieläkin paisuvalla tuotannolla.

        Työllisyys/työttömyys siis riippuu siitä miten itse suhtaudut työn tekoon ja ammattiisi!

        Natsit laittaa junalla tulleen ihmisroskan takisin sinne pellolle


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Aloitus: "KÖYHIEN PAKKOSIIRTO EDESSÄ!
        Asumis- ja sosiaalitukia leikkaamalla kokoomus sekä perussuomalaiset pyrkivät fasistiseen köyhien pakkosiirtoon halvemmille asuinalueille, eli lähinnä slummeihin."

        Kun hoidat työasiasi kunnolla niin ei ole hätäpäivää eikä tukia tarvita, ei niitä koskaan ole minullekaan maksettu!

        Ay orjuus? Kai sen tiedät jotta ay orjuuttaa jäsenensä, sehän vaatii jopa vahtien avulla jotta kun se jotain sanoo niin totellaan! Jos sivullisen kuten ay mafian ääntä pitää kuunnella enemmän kuin sen, joka palkan maksaa, niin kyse on orjuudesta!

        Itsenäinen työläinen kuten minä aikoinaan ei ole orja, vaan vapaa päättämään itse mikä on hyväksi! Se mahdollisti minulle varsin tuottavan uran työelämässä!

        Keskity sinä vain vanhuutesi loppuvuosiin., Et ymmärrä nykyajan työelämää. Moni asia on tahallaan pilattu. Miten muuten olet hoidellut kuntoon elämäsi seuraavan vaiheen, sen, joka alkaa, kun kuolet? Kun tietää Israelin tilanteen, voi päätellä, että uskovien ylöstempaus on lähiaikoina. Oletko mukana vai jäätkö antikristuksen aikaan? Jos jäät, otatko sen merkin ja menet helvettiin? Kukaan ei pelastu omilla teoillaan. Sinäkin pelastut omista pahoista teoistasi huolimatta, jos uskot Jeesuksen veren sovittaneen sinunkin syntisi ja otat tuon lahjan vastaan oman syntisyytesi kohdalle. Sitä sanotaan parannuksen tekemiseksi. Sillä hetkellä saat elävän Jumalan hengen entisen kuolleen henkesi tilalle. Sitä sanotaan uudestisyntymiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Pyydettiin useampi kerto muuttamaan Hesan pääkonttorille hommiin vaan en halunnut lähteä, pyydettiin Tampereellekin vaan en viitsinyt sinnekään."

        Sehän on hienoa, että sinulla on valinnanvaraa.

        Minua pyydettiin edellisessä työpaikassa tekemään pari kuukautta työtä ilman palkkaa - en viitsinyt minäkään lähteä sellaiseen mukaan, sen sijaan vedin pomoa turpaan, pyysin sisällä olevat palkat suoraan käteen ja lähdin eri suuntaan.

        Toivottavasti sinä olet hoitanut palkkojen maksun asiallisesti?

        Junalla tullut ihmiseoska lähetetään sinne mistä tullutkin
        Natsihallitus tyrvautuu pakkosiirtoihin veerikeena asumsitukien leikkaus ja säästöt kun pitäänsopeuttaa


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mitähän tarkoitat tuolla ekalla kappaleella oikeasti? Voisitko selvittää, vai onko se vain mielikuvitustuotetta?

        Tavallinen duunarikin voi edetä ja hankkia uutta osaamista jota sitten voi myydä parempaan hintaan.

        Ne jitka ei haluu töitä tejdä voivat asua vaikka memkssä tai pohjanmaalla tai Kuopiossa

        Kätevä isäntä urpo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin luetun ymmärrys puuttuu
        Aloitus käsitteli asunistukea ei sinun työuraa 80 luvulta löhtien sieltäältä
        Poimittutana

        Oleto maksanut alvit vai perinyt nekin asiakkaalta

        Asumistuki asia koskee tuotakin kommenttiani. Jos toimit kuten minä niin ei tarvitse moiseen asumistukeen alistua. Se on omasta toiminnasta kiinni.

        Kaikki maksut on tehty kuten laki edellytytää ja alvithan aina lisätään hintaan, kun tuote tai palvelu myydään! Kai sinä nyt sen tiedät?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen liian vanhaa vuosikertaa jakamaan kokemuksiasi nykytyöläisille. Vielä 80-luvullakin, jolloin minun ikäluokkani oli nuori, oli helppoa saada työtä. Harjoittelusta maksettiin palkkaa. Nykynuoret eivät kuvittelekaan saavansa palkkaa harjoittelijana. Meillä kävi säkä, kun synnyttiin silloin muinoin. Sillä ei ole mitään tekemistä oman erinomaisuutemme kanssa. Se on silkkaa sattumaa.

        Nykyinen ay mafian työehtopolitiikka on ajanut meidän tähän tilanteeseen. Sitä on siis korjattava!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Natsit laittaa junalla tulleen ihmisroskan takisin sinne pellolle

        Menit siis sanattomaksi etkä osannut sanoa mitään. Pyrit pelastumaan natsi kortilla mutta se vain osoittaa sinun tyhmyytesi! Taidat kuulua tuohon natsi joukkoon, kun sitä mainostat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Keskity sinä vain vanhuutesi loppuvuosiin., Et ymmärrä nykyajan työelämää. Moni asia on tahallaan pilattu. Miten muuten olet hoidellut kuntoon elämäsi seuraavan vaiheen, sen, joka alkaa, kun kuolet? Kun tietää Israelin tilanteen, voi päätellä, että uskovien ylöstempaus on lähiaikoina. Oletko mukana vai jäätkö antikristuksen aikaan? Jos jäät, otatko sen merkin ja menet helvettiin? Kukaan ei pelastu omilla teoillaan. Sinäkin pelastut omista pahoista teoistasi huolimatta, jos uskot Jeesuksen veren sovittaneen sinunkin syntisi ja otat tuon lahjan vastaan oman syntisyytesi kohdalle. Sitä sanotaan parannuksen tekemiseksi. Sillä hetkellä saat elävän Jumalan hengen entisen kuolleen henkesi tilalle. Sitä sanotaan uudestisyntymiseksi.

        Asioilla joihin ei voi vaikuttaa, on turhaa vaivata päätään!


      • Anonyymi

        Järjestys olla pitäen, vaikka huonokin.


      • Anonyymi

        Leirejä rakennetaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leirejä rakennetaan.

        Joka kesä ainakin partiolaiset rakentavat leirejä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse muuttanut asuinpaikkaa muutaman kerran, ja tehnyt muuttoja myös työkseni.

        Muuttaminen on hemmentin stressaavaa, eikä se myöskään ole halpaa, ellei omaisuutesi sitten mahdu yhteen tai kahteen pussukkaan.

        Muuttaisitko perheinesi vaikkapa kahdensadan kilometrin päähän sen takia, että siellä olisi työtä puoleksi vuodeksi - palkalla, jolla ei edes tule toimeen?

        Herätys!

        Joo


      • Anonyymi

        Näin pidamme maan joka kolkan asuttuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itse muuttanut asuinpaikkaa muutaman kerran, ja tehnyt muuttoja myös työkseni.

        Muuttaminen on hemmentin stressaavaa, eikä se myöskään ole halpaa, ellei omaisuutesi sitten mahdu yhteen tai kahteen pussukkaan.

        Muuttaisitko perheinesi vaikkapa kahdensadan kilometrin päähän sen takia, että siellä olisi työtä puoleksi vuodeksi - palkalla, jolla ei edes tule toimeen?

        Herätys!

        Junan ikkunastakin nakyy, että tyota on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sinulle perhe elämä, lapset ja puoliso on kaukainen asia, niin ei kuitenkaan suuremmalle osalla noin ole.

        Eikö perhe pärjää lyhyttä aikaa ilman sinua. Puolikin vuotta työtä toisella paikkakunnalla ei ole katastrofi, sieltä pääsee käymään kotona. Vai tarvitseeko sinun vahtia puolisoasi.


      • Anonyymi

        Petteri Lama aUttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perheen kanssa?

        Itä =Suomessa on hyvat leirimaat.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Aloitus: "KÖYHIEN PAKKOSIIRTO EDESSÄ!
        Asumis- ja sosiaalitukia leikkaamalla kokoomus sekä perussuomalaiset pyrkivät fasistiseen köyhien pakkosiirtoon halvemmille asuinalueille, eli lähinnä slummeihin."

        Kun hoidat työasiasi kunnolla niin ei ole hätäpäivää eikä tukia tarvita, ei niitä koskaan ole minullekaan maksettu!

        Ay orjuus? Kai sen tiedät jotta ay orjuuttaa jäsenensä, sehän vaatii jopa vahtien avulla jotta kun se jotain sanoo niin totellaan! Jos sivullisen kuten ay mafian ääntä pitää kuunnella enemmän kuin sen, joka palkan maksaa, niin kyse on orjuudesta!

        Itsenäinen työläinen kuten minä aikoinaan ei ole orja, vaan vapaa päättämään itse mikä on hyväksi! Se mahdollisti minulle varsin tuottavan uran työelämässä!

        Hyvä hallitusohjelma siirtää .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hallitusohjelma siirtää .

        Valehtelet! Aloitus ei ollut minun kirjoiottamani!

        Jos sitten haluaa pärjätä on ansaittava se pärjääminen. Miksi muiden se pitäisi palkastaan maksaa? Lyylihän on minua aina tyhmäksi haukkuinut joten alkakaa tekin tyhmiksi, koska sillä saa lompsansa täytettyä ja voi ostella niin ajoneuvoja kuin asuntojakin. Tyhmyys näyttääkin olevan se mihin kannattaa tähdätä! Tyhmyys pelastaa maailman!


    • Anonyymi

      Kenties Ben-setä ja persut ovat jo järjestäneet junakyyditykset köyhille. Yhteen tavaravaunuun mahtuu noin 100 laihaa työtöntä, eikä tule kylmä tavaravaunu valtiolle liian kalliiksi.

      • Anonyymi

        Mahtaisi Benkulla olla nostalginen tunnelma....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaisi Benkulla olla nostalginen tunnelma....

        Varuillaan ainakin saisi olla, ettei pian huomaisi löytävänsä myös itsensä sieltä tavaravaunun sisäpuolelta fasististen sisulaispersujen päättäessä laittaa juutalaisen samaan kyytiin.


      • Anonyymi

        Siis junallatulleet lähetetään takaisin savoon ja Pohjanmaalle mallee


    • Anonyymi

      Maakuntien helsiggin pummit

    • Anonyymi

      Maakuntiin pummit Helsingistä siis

    • Anonyymi

      Miten, noin niikuin omasta mielestäsi, vuokratasoon vaikuttaa se, että vuokraa pystyy maksamaan kuinka paljon vain? Minulla oli vuokrattavana asunto, johon eräs nuorimies olisi halunnut muuttaa, kertoi vuokran olevan varma, koska KELA maksaa ja voin pyytää enemänkin vuokraa...

      Kuten joku tuolla jo kirjoitti, yleensä ihmiset muuttaa asumaan asuntoon, johon heillä on varaa, mutta tuilla voit näköjään itse valita minne haluat muuttaa. Onhan se oikein, onhan?

      • Anonyymi

        Kelan asumistuen suuruuden voit tarkistaa Kelan laskureilla. Vuokranantajat tuntevat Kelan asumistuen ja tietävät vuokratason. Oman asunnon vuokran suuruus löytyy kyllä helposti. Yksiön vuokra vaihtelee 350 ja 450 euron välillä. Kyse on suht vaatimattomasta asunnosta.


      • Anonyymi

        Yritystukeekin maksetaa joka vuonna entistä enemmön ja maataloustukeekin

        Onko oikein että pienioalkaienen maksaa boitollisten suuryritysten boittojen lisäniile veroisaan vielä tukiakin


    • Anonyymi

      Ihan asiallista siirtää tukiloiset jonnekkin Kemijärvelle ym. että saadaan asuntoja työperäisille maahanmuutajille.

    • Anonyymi

      Miten sieltä korvesta ihminen työllistyy ?

    • Anonyymi

      Valtion pitää tehdä nyt päätös, että tuetaanko valtion omaa järjellistä asuinrakentamista, vai riistokapitalismin synnyttämää järjetöntä asumistukea?
      Tietenkin nykyistä asumistukea tarvitaan mutta kampea pitää kääntää tehokkaasti kohti yhteiskunnan tarjoamanhalvempaan asumiseen.

    • Anonyymi

      Taisi mennä homman pointti kokkareilta nyt täysin ohi.

      Jos tarjottu palkka ei riitä itsensä saati perheen elättämiseen, niin miten sellainen palkka riittäisi vieläpä muuttamiseen työn perässä muutaman kuukauden välein?

      Pitäisikö ottaa lainaa että voi käydä töissä?!?

      • Anonyymi

        Jos haluaa oikein mielistellä röyhkeää työnantajaa, niin onhan se tuo ainakin tapa osoittaa, kuinka huiputettava sitä ihminen voi ollakaan.


    • Anonyymi

      Yksinäinen voisi muutellakin,
      mutta perheellliselle on vaikeampaa.

      • Anonyymi

        Eli sivistyneestä yhteiskuntarakenteesta takaisin tukkijätkämeininkiin?

        Siitä vain reppu selkään ja baanalle! Minä en kenenkään poliitikon mielivaltaisten ideoiden perusteella tai käskystä liikuta persettäni yhtään mihinkään, ennen kuin palkat on kohdillaan.

        Onneksi löytyy myös ns. pimeitä duuneja - siihenhän meitä ajetaan.


    • Anonyymi

      Pelottaako oma asenne enemmän kuin kaiken menettäminen aikanaan.

    • Anonyymi

      Uudellamaalla elätetään jengiä jolle ei koskaan ole mitään käyttöä siellä , kuluerä yhteiskunnalle .

    • Kohta täällä ei voi elää kuin vaan ne, joilla on paljon rahaa ja omaisuutta. Nykyinen hallitus ei ainakaan tee helpoksi pienempituloisten elämistä, mutta kyllä tuohon vaikuttaa muutkin kuin nykyinen hallitus. Asuntojen hinnat ja vuokrat ovat nousseet, ruuan hinta nousee jne.

      • Anonyymi

        Ja etenkin persutollot syyttävät tuosta kehityksestä Marinia. Eihän aateveli Putinia parane mennä syyttämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja etenkin persutollot syyttävät tuosta kehityksestä Marinia. Eihän aateveli Putinia parane mennä syyttämään.

        ..ketään arvaa näin sivusta ja puolueettomana syytellä mutta noin eri medioitten julkaisemien uutisten perusteella : kuka lähetti , antoi ja lahjoitti Välimeren rantavaltioille satoja miljoonia euroja , euroja jotka oli hetkeä aikaisemmin LAINATTU ulkomaisilta pääomamarkkinoilta .... ja käyvällä korolla , ei siis miinusmerkkisellä , jos huomautus sallitaan ? Putler taas on Putler ja onnistui "sihauttamaan silmään" koko läntistä eliittiä joka poikkeuksetta vaiensi ja hyssytteli kaikki varoituksen sanat huolimatta Tsetseniasta , Georgiasta , Syyriasta , Afrikan eri maista joissa tämä Wagner huseeraa ..


    • Anonyymi

      Ei ole perheille tarvetta perceleiden ihannevaltiota.

      • Anonyymi

        ....perceleiden ihannevaltiossa.


    • Anonyymi

      Jis hallituksella on tarkoitus työllistää, se ei onnistu sillä, että työttömät
      siirretään periferiaan. Ei siellä ole työpaikkoja.

      • Anonyymi

        Niin, pitäisi ensin olla niitä työpaikkoja, mutta nykyinen kehitys tulee johtamaan siihen, että työpaikkojen määrä vain vähenee. Kun hallituksen kurjistavat työmarkkinauudistukset alkavat puremaan, niin kotitalouksien ostovoiman rippeetkin häviävät. Kulutus kyykähtää siihen paikkaan ja moni kotimarkkinoille suuntautuva yritys saa laittaa lapun luukulle. Kokoomukselta ja EK:lta selvä peliliikevirhe suututtaa työväestö selvillä ylilyönneillä omissa tavoitteissaan. Voimistaa vaan oppositiopuolueita sekä ay-liikettä.


    • Anonyymi

      Väestönvaihtoa alkaa kokopersn toimi.

    • Anonyymi

      Norkoilijat kuriin., sano Elina.

    • Anonyymi

      Työpaikkoja ei ole kuin noin joka kolmannelle- teoriassakaan.
      Jos ammattitaidon kysyntä sattuu kohdilleen.

      Uudelleenkoulutuksen tuet lopetetaan SAtosen toimesta-

      • Anonyymi

        ...mutta matu- karavaani vain tunkee katkeamatta yli rajan , suvakkiämmien nuoleskellessa jokaisen tulijan naamaa oikein tv- kuvaajien todistaessa kansalle kuinka kaivattuja nämä kustannuserät ovatkaan ...


    • Anonyymi

      Vartijainen on itse mm. jo lopettanut palkanmaksamisen rikkaruohoille?

    • Anonyymi

      Mielenkiintoista, miten varakkaat uhkaavat muuttaa, jos verotus nousee. Jää kuitenkin puheeksi.

      Ei taida auttaa työttömän uhkailu muuttamisesta lämpimänpään maahan, mutta olisiko se järkevää?

    • Anonyymi

      Hallituksen työllistämistoimet ovat johtaneet miinusmerkkiseen tulokseen.

    • Anonyymi

      Egyptian nightmares.

    • Anonyymi

      ...mahtaakohan aloittaja ihannoida yhteiskuntaa jossa joka tienhaarassa oli kuuleman mukaan " pyhä kolmiyhteys paikalliseen tapaan" .. eli koppalakkinen vahti , koppi ja puomi ..ja matkailu pysähtyi puomille ,,, sitten saapuikin noutajat ..

    • Anonyymi

      ...siis italialaiset sukujuuret omaan floridan kuvernööri ron DeSantisin pakolaisvastaisuus:" Hiitolanjoen taimenet ja laatokanlohet ovat eri mieltä." neuvottelukyvyttömyys ongelma-asioissa on psp:n ja kok:n oma nilkka; itsemurhan välttäminen on jokaisen ihmisen opittava -ei näin, että volodymur zelensky sanoo, että neuvostoliiton ukraina taistelee viimeiseen miehen, pitäisi olla 0:nollaan mieheen, siten, että yksikään ei lähde taisteluun🏳🏳🏳rauha rauha rauha

    • Anonyymi

      Kyllähän noita perseenreikiä on jotka on tuota muuttamista jo vaatineet työttömiltä halvempaan asuntoon ,mutta ei niitä halvempia asuntoja ole. Kannatais ensin tutustua asioihin eikä vain siirtää vastuutta muille. Niille jotka on tilanteen uhreja.

      • Anonyymi

        Ensin vaaditaan muuttamaan työn perässä ja sen jälkeen töistä pois....,,,,


    • Anonyymi

      Oikeistohallitus ja rikkaat kannattajat ovat ylimielisiä.

      • Anonyymi

        Jossain vaiheessa tulee uudet vaalit ja persujen tyhmin siipikin hoksannut miten heitä kusetettiin


    • Anonyymi

      Valmistelemme työryhmässä.

    • Anonyymi

      Armeija autta, tästähän on kysymys sanoa a häkkänen matalalla äänellä toistaen sen pariin kertaan konsultin ohjeen mukaan.

    • Anonyymi

      Yes

    • Anonyymi

      Jos asunto menee alta nykyhallituksen toimien johdosta, samalla kun uutta työtä etsin elättääkseni perheeni, niin lämmittää ainakin ajatus siitä kuinka kävi aikoinaan Mussolinille.


      Terveisiä Orpolle ja Purralle lämpimiin koteihinsa.

    • Anonyymi

      "Petterit", "sannat" ja "riikat" elävät ihan eri todellisuudessa
      omissa sinimustissa äveriäitten kuplissaan kuin normaali-ihmiset.

    • Anonyymi

      Mine heidät siirretään?

      • Anonyymi

        Helsingin kaduillehan tulee valtavat massat, ympäri Suomea. Joitan hökkelighettoja muodostuu laaja-alaisesti Helsingin alueille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Helsingin kaduillehan tulee valtavat massat, ympäri Suomea. Joitan hökkelighettoja muodostuu laaja-alaisesti Helsingin alueille.

        Ehkä teille persuille järjestetään hyvä asunto persuministereitten toimesta ?


    • Anonyymi

      Viedään porovahdeiksi.

    • Anonyymi

      Hei, me tutkimme Suomen karttaa.

    • Anonyymi

      Reservaatteja suunnitellaan.

    • Anonyymi

      Hei, kaduilla on tilaa.

    • Anonyymi

      Milloin se alkaa ?

    • Anonyymi

      Petterin tie luokkajakoon vie.

    • Anonyymi

      Pohjautuuko tämä perustuslain vastainen pakkosiirto Orpon, Purran vai Halla-Ahon märkiin fantasioihin?

    • Anonyymi

      Perustuslakivaliokunta totesi, että se on perustuslain mukainen.

    • Anonyymi

      Ei ole oikein maksaa asumistukea yksin asuvalle ihmiselle, joka
      asuu 3 huonetta + keittiössä.

    • Anonyymi

      HÄKKÄNEN lupaa armeijan apua siirtohankkeissa. Meillä on kalustoa vajaa käytöllä.

    • Anonyymi

      "Ei ole oikein maksaa asumistukea yksin asuvalle ihmiselle, joka
      asuu 3 huonetta + keittiössä."

      Ettekö te paukapäät tajua, ettei yksin asuva saa kelasta yhtää sen enempää asumistukea vaikka olisi kymmenen huonetta!

    • Anonyymi

      Jos on varaa maksaa vuokraa kymmenestä huoneesta, niin ei tarvitse asumistukea.

      • Anonyymi

        Mutta jos ei ole varaa, niin ei kelakaan sitä maksa.


    • Anonyymi

      Maa puoliksi kahdeksi kasaksi.

    • Anonyymi

      Häkkäsen työryhmä valmistellee toimenpiteitä.?

    • Anonyymi

      Odotan vesi kielellä.

    • Anonyymi

      Hakkasen työryhmä miettii ratkaisua kuumeisesti etsien pykälää .

    • Anonyymi

      Häkkänen on seonnut pykäliinsä ja menettänyt järkensä.

    • Anonyymi

      Totaalisen urpo Hallitus ja ministerit.
      Suomen herraonni on verrattavissa totalitaarisiin maihin.

    • Anonyymi

      Häkkäsen työryhmä valmistellee jo asiaa .

    • Anonyymi

      Reservaatteja suunnitellaan.

    • Anonyymi

      Kaikki köyhät jodutaan asuttamaan Jakomäkeen ja Kontulaan. Siellä niitä vähän halvempia asuntoja vielä on tarjolla.

    • Anonyymi

      Fasistit haluavat köyhät suoraan uuniin.

    • Anonyymi

      Loimaan gazza tuskin on lainkaan parempi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe