eikös ole jo naurettavaa touhua?
hävetkää ihmiset
Vihervasemmisto lamauttaa suomen rasismihuutelulla?
5
167
Vastaukset
- Anonyymi
Hohoo, tyhjästäkö ne huudot syntyy, hohoo.
Ei savua ilman tulta.- Anonyymi
SDP:n ÄäriVasemmiston Punikit ja MyrkynVihreät , Huutaa Suu Vaahdossa Rasismista, mutta unohtavat Katsoa omaan pesää, sillä sieltä sitä Rasismia tosiaan löytyy !
- juuri ollut mielenosoitus oli Täyttä Rasismia ja Murha/TappoUhkauksia !
- SDP:n Johtohenkilö todettiin EläinRääkkääjäksi ja RattiJuopoksi !
- SDP:n Lindtmanin kuvia julkaistiin, joissa oli "Heil Hitler" Natsi-tervehdyksiä !
-
Miten nämä Omasta mielestään "puhtaat" - edes Kehtaa syytellä muita Rasismista ? - Anonyymi
😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18001493v
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Hallitus lamaannutti ihan itse itsensä. Olemalla niin p****. Loisivat torkkupeittojensa alla tekemättä yhtään mitään.
- Anonyymi
Suomessa on rasismia yli puoluerajojen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101