Sinkkuilu tulee kalliiksi

🤔⚡👎 Petissä yksin ollessa thermopeitto ei ole riittänyt lämmittämään. Joten olen lämmitellyt huushollia sähköllä. Nyt tuli tuo siirtosäkölasku, joten viime yönä oli keittiön sähköpatteri kiinni. Olohuonetta ei voi pitää kylmillääm, kun vilukissa koira nukkuu siellä pehmoisessa plyyssinojatuolissaan. Päiväksi laitan patterit pois päältä.

Näillä mennään🥰

14

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vielä ei voi mennä kauppaan, kun yksityistie on niin kapea ettei siinä pysty ohittamaan. Naapurin tulee kohta töistä autollaan.

      • Anonyymi

        Kiitos tiedosta kultaseni. Toivotaampa ettei jää ylitöihin tai kauppa ehtii sulkea.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos tiedosta kultaseni. Toivotaampa ettei jää ylitöihin tai kauppa ehtii sulkea.

        En ole vieraiden kulta täällä. Hyvin ehdin eilen kauppaan, mutta sitten olikin jo saunahommien kanssa kiire kun pimeä tulee liian aikaisin.


    • Anonyymi

      Eihän vielä ole edes kylmä kuinka meinaat talven pärjätä jos nyt jo on hätä kädessä?

      • Anonyymi

        Ehkä aloittaja asuu Pohjoisnavalla?

        Minulla on vielä tuuletusikkunat auki yötä päivää maan keskiosissa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä aloittaja asuu Pohjoisnavalla?

        Minulla on vielä tuuletusikkunat auki yötä päivää maan keskiosissa.

        Mökki ei ole pohjoisnavalla, mutta yöllä oli 4 astetta lämmintä. Koira on viluinen, joten sillä pitää olla lämpö päällä öisin.


    • Anonyymi

      Huushollisi ei taida olla kovin hyvin eristetty? Hommaa jokin könsikäs kyljenlämmittäjäksi

      • En huoli lämmittäjäksi ketä vaan.


      • Anonyymi

        Eiköhän sellainen ole löydetty.


    • Anonyymi

      Lämööhuopaakin parempi lämmittäjä on ihan tavallinen fleecehuopa. Tokmannilta irtoaa muutamalla eurolla ohuita fleecehuopia. Joku siinä fleecekankaassa on, että on lämpimin kaikista. Itselläni on kallis alpakkahuopa, joka on kaksi kertaa paksumpi, kun fleecehuopa, mutta fleecehuopa on sitäkin parempi ,koska kestää pesua ja kulutusta.

      • En tykkää fleesestä vaatteena enkä vilttinä. Mulle ne ei sovi, kun tulen sähköiseksi niistä. Puuvillainen viltti on päikkäreillä silloin harvoin kun niitä nukun. Sen voisin täkin päälle levittää jos tulee liian kylmä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En tykkää fleesestä vaatteena enkä vilttinä. Mulle ne ei sovi, kun tulen sähköiseksi niistä. Puuvillainen viltti on päikkäreillä silloin harvoin kun niitä nukun. Sen voisin täkin päälle levittää jos tulee liian kylmä.

        Niin ehkä. Vaikka vähän luulen että fleecen lämpö perustuu juuri siihen reaktioon paljaan ihon kanssa. Ihon kosteuttaminen vähän hillitsee.

        Itse nostelen nyt yöksi verhot ikkunslaudoille, kun kivitaloon on kertynyt kosteutta ja toivon että kun patterit ovat jo vähän päällä, vatdinkin öisin, niin kosteus lievenisi, eikä sitten kun kunnollsäa kylmenee, niin ole niin kosteata kun se pahentaa kylmyyden tunnetta.

        On ollut todella kostea loppukesä.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        En tykkää fleesestä vaatteena enkä vilttinä. Mulle ne ei sovi, kun tulen sähköiseksi niistä. Puuvillainen viltti on päikkäreillä silloin harvoin kun niitä nukun. Sen voisin täkin päälle levittää jos tulee liian kylmä.

        Niin ja vielä sanon, että käytän myös villakerrastoja näin syksyisin,ne ovst aivan parhaita ja keho lämpenee hetkeksi ja sitten kerraston voikin jo ottaa pois ja nukkua alasti eikä ole kylmä:)

        Ihmiset yleisesti sanovst, että viileässä on hyvä nukkua, mutta se ei pidä paikkaansa minun suhteeni. Jännityn ihan kramppiin jos on liian viileää enkä todellakaan saa nukuttua ja myös päänsärkyä ja niskasärkyä saan, jos on viileää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja vielä sanon, että käytän myös villakerrastoja näin syksyisin,ne ovst aivan parhaita ja keho lämpenee hetkeksi ja sitten kerraston voikin jo ottaa pois ja nukkua alasti eikä ole kylmä:)

        Ihmiset yleisesti sanovst, että viileässä on hyvä nukkua, mutta se ei pidä paikkaansa minun suhteeni. Jännityn ihan kramppiin jos on liian viileää enkä todellakaan saa nukuttua ja myös päänsärkyä ja niskasärkyä saan, jos on viileää.

        En mäkään tykkää nukkua liian viileässä. No makuupussissa olen pärjännyt kylmässäkin huoneessa. Mutta en kestä jos varpaat on kylmät. Silloin herään laittamaan sukat jalkaan. Tuo kerrastojuttu on hyvä keksintö.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Halkokarilla ammuttu

      Halkokarin uimarannan metsissä/tiellä poliiseja juoksenteli n.13.30.Onko pahvihousut setvimässä sukuriitoja?
      Kokkola
      37
      4142
    2. Yle aamu taas huolissaan laittomasti maassa olevien terveydenhuollosta

      Yle se jaksaa aina nostaa tämän asian esille, vaikka ei pitäisi. Laittomasti maassa olevat pitää säilöä ja karkoittaa, e
      Maailman menoa
      240
      2601
    3. Mitä tehdä kun eräs henkilö seuraa puhelintani

      Ja informoi asioitani ulkopuolisille ja ei kyse ei ole viranomaisista vaan sairaasta yksilöstä joka ei jätä rauhaan vaan
      Ikävä
      248
      2494
    4. Mitä haluat

      Toisesta vai haluatko mitään
      Ikävä
      203
      1924
    5. Tuli yhtäkkiä kova ikävä sinua, J

      Olisitpa täällä, niin voisin halata ja suukottaa sinua juuri nyt... Vaikka tilanne on mikä se on, enkä voi tätä oikeass
      Ikävä
      104
      1816
    6. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1557
    7. Jengi haluaa että

      Lähden täältä pois. Syystä että? Antaa tulla syitä nyt.... Huomenta sitten viimeisen kerran. 💔🐺🖤
      Ikävä
      198
      1326
    8. Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joiden alkuperää ei tiedetä

      Leskenpoltto, kastijärjestelmä ja muut asiat, joita käytetään koko itää vastaan tietämättä niiden alkuperää. Aina kun o
      Hindulaisuus
      346
      1231
    9. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      98
      1141
    10. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    Aihe