Tämä kysymys on heille. Alla lainaus eräästä keskustelusta. Onko sähkömoottorin hyötysuhde todella noin hyvä?
Viimeisen 3500km:n keskikulutus näkyy olevan 14,7kWh/100km. (bensiinin energiasisällöksi muutettuna 1,63l/100km.
tietäjät tietää
5
577
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida olla tietäjiä täällä.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Sähkömoottorin hyötysuhde on lähellä 100 %, vain se osuus menee hukkaan joka muuttuu lämmöksi. Sähköautossa tehoa hukkuu hieman myös alennusvaihteistoon, mutta sähköauton hyötysuhde on todella hyvä verrattuna polttomoottoriauton 25-30 prosenttiin. Koska moottorista ei saada lämpöä "hyödyksi" kuten polttomoottoriautossa, niin sisätilat joudutaan lämmittämään sähköllä ja siihen on lämpöpumppu hyötysuhteeltaan paras (lämpöä saadaan noin kolme kertaa enemmän kuin käytetty sähköenergia).
- Anonyymi
"polttomoottoriauton 25-30 prosenttiin"
Mikä olisi hyötysuhde, jos aggregaatilla tankattaiisiin sähköauto? Olisiko parempi kuin tuo 25-30 prosenttia?
- Anonyymi
Mitä tuollaisilla arvoilla ja leikeillä on merkitystä?
Auto kuluttaa sen mitä kuluttaa ja sillä selvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076