Spermat rintskoihin

Anonyymi-ap

Olen nelikymppinen mies Keskisuomesta. Suurin himoni on laukaista spermalasti naisen rintaliivien sisään. Mitä seksikkäämmät rintsikat, sitä parempi! Korvaan kyllä pesulakulusi. Löytyisikö daamia - ikä ja ulkonäkö ei tärkeää.

Pervo Keski-Suomesta

24

1310

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä maksaisit. Saisit vielä riisua liivit ja viedä mukanaan jos halua. Uusia saa kaupasta

      • Anonyymi

        Olisko 200€ sopiva hinta


      • Anonyymi

        Ai oot niin vähissä varoissa. Onko kela leikannut sun tukia.


      • Anonyymi

        M47 vaasasta olisi kiinnostunut liiveistä mielelläni riisuisin ne sulta


      • Anonyymi

        Minuakin himottaisi runkata rintsikoihisi.
        Merkillä ja muulla ei niin väliä mutta saisi olla pitsiä missä sperma erottuu hyvin. Saisinko kuvata spermaisia tissejäsi myös? Kasvojen ei tarvi näkyö Kuinka hintava homma olisi?

        Poika Pohjanmaalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M47 vaasasta olisi kiinnostunut liiveistä mielelläni riisuisin ne sulta

        Vastasinkin jo toiseen viestiin, mutta toistan vielä:
        Minulla on jouko vähän vanhempia merkkituotteina, jotka ovat uutena maksaneet satasen molemmin puolin.

        Ja vastauksena viestin alkuperäiselle esittäjälle: Myös se spermalasti rintsikoihin saattaisi tulla kysymykseen. Olisiko niitten rintsikoitten suhteen erityistoivomuksia? Tapahtuisiko se sinun autossasi vai missä?

        Pirjo 42v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minuakin himottaisi runkata rintsikoihisi.
        Merkillä ja muulla ei niin väliä mutta saisi olla pitsiä missä sperma erottuu hyvin. Saisinko kuvata spermaisia tissejäsi myös? Kasvojen ei tarvi näkyö Kuinka hintava homma olisi?

        Poika Pohjanmaalta

        Mitä itse maksaisit? Jos saisit tehdä noi mitä halusit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        M47 vaasasta olisi kiinnostunut liiveistä mielelläni riisuisin ne sulta

        Mitä maksat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasinkin jo toiseen viestiin, mutta toistan vielä:
        Minulla on jouko vähän vanhempia merkkituotteina, jotka ovat uutena maksaneet satasen molemmin puolin.

        Ja vastauksena viestin alkuperäiselle esittäjälle: Myös se spermalasti rintsikoihin saattaisi tulla kysymykseen. Olisiko niitten rintsikoitten suhteen erityistoivomuksia? Tapahtuisiko se sinun autossasi vai missä?

        Pirjo 42v

        M49 VOISIN MAKSAA 200€ JOS SAAN LAUETA SUN RINNOILLE


    • Anonyymi

      Suostuisin. Asun vaan kauempana. Mutta jos sulla on joskus asiaa ylemmäs Suomeen. Seinäjoki-vaasa välille. Mut jos ei oo niin toivottavasti löydät jonkun läheltä.

      • Anonyymi

        Voisin ensi viikolla ajella sinne päin paljonko haluisit jos katsot kun runkkaan liiveihin


      • Anonyymi

        Voiko sulle varata ajan vai pääseekö ilaman ajanvarausta. Onko sulla siellä ykstyishuone missä toimtat jutun.


      • Anonyymi

        Ei se Seinäjoki liian kaukana ole.
        Toivomukseni olisi että ne rintaliivit olis jotain parempaa merkkiä ja aika seksikkäät.
        Luuletko että se onnistuisi jossain ulkona - vaikka puistossa tai rannalla. Meneekö liian pitkälle jos siinä ohessa tahrisin puserosikin?
        Voisin sen jälkeen tarjota sinulle jollain terassilla juomat.

        Pervo keski-Suomesta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se Seinäjoki liian kaukana ole.
        Toivomukseni olisi että ne rintaliivit olis jotain parempaa merkkiä ja aika seksikkäät.
        Luuletko että se onnistuisi jossain ulkona - vaikka puistossa tai rannalla. Meneekö liian pitkälle jos siinä ohessa tahrisin puserosikin?
        Voisin sen jälkeen tarjota sinulle jollain terassilla juomat.

        Pervo keski-Suomesta

        Mahdoitko kirjoittaa minulle?
        Onhan nuo toiveet mahdollista täyttää. Rintaliivini ovat kaikki tunnettuja merkkejä- ei mitään halpistavaraa. Muutamissa ainoa vika on siinä, että olen kyllästynyt niihin. Yksistä punaisita väri haalistui, kun käytin vääränlaista pesupulveria.
        Tuo puseron tahriminen menee kyllä mietintään. Toisaalta jos rintoja ei pyyhi puhtaaksi tuon rintaliiveihin laukeamisen jäljiltä, niin kyllä ne jäljet tulevat helposti näkyviin varsinkin ohuen puseron läpi. kaikesta voidaan sopia.

        Pirjo 42v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se Seinäjoki liian kaukana ole.
        Toivomukseni olisi että ne rintaliivit olis jotain parempaa merkkiä ja aika seksikkäät.
        Luuletko että se onnistuisi jossain ulkona - vaikka puistossa tai rannalla. Meneekö liian pitkälle jos siinä ohessa tahrisin puserosikin?
        Voisin sen jälkeen tarjota sinulle jollain terassilla juomat.

        Pervo keski-Suomesta

        Ei täällä kukaan oikesti myy


      • Anonyymi

        Mies 48 seinäjoelta olisi kiinnostunut ja valmis maksamaan 200€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahdoitko kirjoittaa minulle?
        Onhan nuo toiveet mahdollista täyttää. Rintaliivini ovat kaikki tunnettuja merkkejä- ei mitään halpistavaraa. Muutamissa ainoa vika on siinä, että olen kyllästynyt niihin. Yksistä punaisita väri haalistui, kun käytin vääränlaista pesupulveria.
        Tuo puseron tahriminen menee kyllä mietintään. Toisaalta jos rintoja ei pyyhi puhtaaksi tuon rintaliiveihin laukeamisen jäljiltä, niin kyllä ne jäljet tulevat helposti näkyviin varsinkin ohuen puseron läpi. kaikesta voidaan sopia.

        Pirjo 42v

        Tutkiskelin vaatekaappiani ja kyllä sieltä löytyy sopiva puserokin "spermattavaksi".
        Rintaliiveistä voit esittä jopa toivomuksen - väri, merkki ym. Vielä kysymys: entä sukkanauhaliiveille "ruiskiminen"?

        Pirjo 42v


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Teininä kaverin luona bileissä jätimme terveiset kaverin siskon rintaliiveihin. Hän oli muutaman vuoden vanhempi ja todella hyvännäköinen. Valitsimme näteimmät pitsiliivit ja laskimme spermamme sisäpuolelle kuppeihin. Kaveri ei tiennyt mitään. En tiedä kertoiko sisko hänelle. Liivien koon muistan vieläkin 70E.

    • Anonyymi
    • Ihana laueta omille satiini rintsikoille ja pikkareille.

    • Anonyymi

      Mistä saa seksikkäitä tai edes hienoja satiini alusvaatteita? Ei pelkästään tavallisia.

    • Anonyymi

      Vaimoni fetissi on tuo vartalolle tai vaatteille laukeaminen. Joskus festreilla teltassa hän runkkaili poikia ja he laskivat spermat vaimon alusvaatteille tai vartalolle. Oli melko seksyn näköistä, kun useamman lasti oli vaimon rinnoilla tai pikkareilla.

    Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2007
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1470
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      99
      1413
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1327
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1154
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      480
      1094
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      51
      982
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      933
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      882
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      856
    Aihe