liekö kokemukset rasismia siis laisinkaan vaan omaa persoonaa?
ja esille tuomista-ei ole suomalaisuutta se
Tyhmyys paistaa läpi mun mielestä
Eikö diarra käsitä että on vastenmielinen tyrkky?
5
152
Vastaukset
- Anonyymi
Hänelle on muka huudeltu, onko hänelle huudeltu vääräuskoinen huora ja huoranpenikka kuten "kunniakansalaiset" huutelevat nuorille tytöille jotka eivät ole huutelijoista kiinostuneita. Jos haluaa asua metsässä niin ei pidä vaatia sinne mitään palveluja, lausui Diarra, aivankuin joku olisi häneltä palveluja vaatinut. Diarra ilmeisesti kuitenkin tarvitsee ruokaa, joten maalla sitä tuotetaan vaikka hienohelma parjasi kuinka kamalaa oli maatilalla ja metsät aivan hirveitä. Kaupungeissa tapahtuu insetsiä, pedofiliaa ja raiskauksia huomattavasti enemmän kuin maalla, mutta Diarra halusi pilkata ja halventaa tiettyä kansanryhmää, mutta itse niin pyhä ettei siedä vastaavaa.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18002728a
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Pahamaa
- Anonyymi
eihän se tajua, ei mitään..
- Anonyymi
äänestääkö suomalainen mies tuollaista mölisijää?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo483694Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3302554- 961529
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1161403- 701343
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481310Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1221285- 631239
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill1801156- 601128