Nykypolvi on onnellinen, sillä
vanhemmat ovat tehneet kaikki virheet
jotka seuraavat sukupolvet saavat maksaa.
- Ollenkoo oikeassa vai vallan väärässä ?
ONNELLINEN NYKYPOLVI
44
2074
Vastaukset
- Jermu
ja teet edelleen virheitä.
- VierailijaM evk
Huomaatko, olen lukenut ihminen jopa oma lehtorinikin sanoi minulle niin...
- Jermu
VierailijaM evk kirjoitti:
kuitenkin on: Tarkistitko hänen tekstinsä, joka oli menossa lehdykkään.Toiset tekevät kuulemma sellaista. Mistähän olen lukenut moista...?
- VierailijaM evk
Jermu kirjoitti:
kuitenkin on: Tarkistitko hänen tekstinsä, joka oli menossa lehdykkään.Toiset tekevät kuulemma sellaista. Mistähän olen lukenut moista...?
Nettiharhailun seurauksen silmään sattuu aina jotain, voi myös polviin..
oikooluku oon suooritetu... - Maalaismies*
Jermu, olet oikeassa, hän väärässä. Hetkinen, kuka hän, Pilmari, Kaidepuu, Regina ketä niitä on? Ei ketään. Kenen kanssa meillä on kunnia puhua? Vai onko tämä kunnia. Onko kunnia puhua ei kenenkään kanssa?
- Jermu
Maalaismies* kirjoitti:
Jermu, olet oikeassa, hän väärässä. Hetkinen, kuka hän, Pilmari, Kaidepuu, Regina ketä niitä on? Ei ketään. Kenen kanssa meillä on kunnia puhua? Vai onko tämä kunnia. Onko kunnia puhua ei kenenkään kanssa?
ja nyt hän korjaa satoa. Eikös se vähän siihen suuntaan mene..."He kylvivät tuulta ja nyt he saavat korjata myrskyn..."
- Jermu
Nettiharhailun seurauksen silmään sattuu aina jotain, voi myös polviin..
oikooluku oon suooritetu...Tämä on melkeinpä avauksen paikka....
- VierailijaM
Jermu kirjoitti:
Tämä on melkeinpä avauksen paikka....
Heeehee, pakko poistua takavasemmalle, noottia selän takaa pukkaa, katsoo sillä silmällä...mikä lieneekään..
Turnaustankkaus sinulla varmasti kohdallaan, ja taas mennään...rullaati rullaa.. - Ajomies
Maalaismies* kirjoitti:
Katselen paljon urheiluohjelmia ja niissä huomaan selkeästi sellaiset, joilla oooon tahto ja taito voittaa. Voittajalla on kuitenkin aina voittajansa.
Helsingin Olympialaisissa Ingemar Johanssonilla oli jo voitettu hopea, mutta pakoilu loppuottelussa riisti häneltä senkin mitalin.
Myöhemmin hän oli maailmanmestari.
Ei ole ketään, joka ei voisi olla oopettaja jossakin. Viisas kunnioittaa kaikkia, koska hän näkee hyvää kaikissa ja tietää onnistumisesta maksettavan hinnan.
Tyhmä halveksii kaikkea kun ei tiedä hyvää ja siksi
- valitsee aina huonomman ! - Ajomies
Viisas oppii usein virheistään enemmän kuin niistä asioista, joissa on ollut oikeassa.
- Tyhmä ei huomaa edes ooolleensa väärässä ! - Ajomies
Koulussa olet ilmeisesti lukenut, mitä jotkut ovat kirjoittaneet ja sanoneet.
Se, että ihminen sanoo olevansa "lukenut" ei suinkaan tarkita, että hän olisi viisas tai edes oppinut vaan hän on vain
- opetettu ! - Ajomies
Jermu kirjoitti:
Eivät kaikki kirjat oole edes sen paperin arvoisia, jolle ne on painettu ainakaan tämän
- lakon jälkeen ! - Jermu
Ajomies kirjoitti:
Koulussa olet ilmeisesti lukenut, mitä jotkut ovat kirjoittaneet ja sanoneet.
Se, että ihminen sanoo olevansa "lukenut" ei suinkaan tarkita, että hän olisi viisas tai edes oppinut vaan hän on vain
- opetettu !Eiköhän kaikki sanat ole ainakin kertaalleen sanottu...Se, että sanot muitten sanomia lauseita uudelleen ja uudelleen vaikkapa nuo 100 000:n viestin verran, ei tee sinusta niiden keksijää.
Olemmeko samalla viivalla...? Emme todellakaan, koska minä en kuljeskele pitkin palstoja esittämässä noita sanoja ikäänkuin ne olisivat juuri tulleet tuoreina uunista. Kumpi siis valehtee? Ajomies kirjoitti:
Viisas oppii usein virheistään enemmän kuin niistä asioista, joissa on ollut oikeassa.
- Tyhmä ei huomaa edes ooolleensa väärässä !Puhut itsestäsi!
- Ajomies
MdK-MdK kirjoitti:
Puhut itsestäsi!
Niinpä niin !
Jo Lichtenberg sanoi aikoinaan, ettei ihmisiä pidä arvostella heidän mielipiteittensä
vaan sen perusteella, mitä heidän mielipiteensä ovat heistä tehneet.
Huomasin jo vuosia sitten, että olet hyvin katkeroitunut syyttäen ex-puooolisooooasi kaikesta ja näit Hajupojassa hänen haamunsa,
- hajupoika-syndrooma oli valmis.
Toivon sinun löytävän ja elävän vihhdoin omaa elämääsi. En minä ole sinun "exäsi" enkä suurin surmin halua olla sinun tulevassakaan elämässäsi millään tavoin. - Ajooooomies
Maalaismies* kirjoitti:
Luin tuolla naapuripalstalla vuodatustasi Hajupojasta. Surkeaa itkuvirttä.
Tuli mieleen nuoruusaika kun tein tutkimusta Suomen paikallishallinnon kehityksestä.
Sehän oooooon mielenkiintista alkaen "käräjäkiviltä" nykyaikaan.
Suosittelisin teidän tutustuvan erääseen mielenkiintoiseen kirjaan, jota antikvariaateista ja hyvistä kirjastoista saattaa saada, nimittäin
Aarno Karimon "Kumpujen yöstä". Se saattaa lla omalta osaltaan vieläkin silmiä avaava vaikkei sitä tieteellisessä mielessä taideta kovin arvostaakaan. - suosittelen
Ajooooomies kirjoitti:
Luin tuolla naapuripalstalla vuodatustasi Hajupojasta. Surkeaa itkuvirttä.
Tuli mieleen nuoruusaika kun tein tutkimusta Suomen paikallishallinnon kehityksestä.
Sehän oooooon mielenkiintista alkaen "käräjäkiviltä" nykyaikaan.
Suosittelisin teidän tutustuvan erääseen mielenkiintoiseen kirjaan, jota antikvariaateista ja hyvistä kirjastoista saattaa saada, nimittäin
Aarno Karimon "Kumpujen yöstä". Se saattaa lla omalta osaltaan vieläkin silmiä avaava vaikkei sitä tieteellisessä mielessä taideta kovin arvostaakaan.Hyrkäksen ja Tabermanin kirjaa Tosi mies vie eikä vikise, siinä hyviö ohjeita.
- Jermu
suosittelen kirjoitti:
Hyrkäksen ja Tabermanin kirjaa Tosi mies vie eikä vikise, siinä hyviö ohjeita.
tämän kirjoituksesi Suomi-Ajos-Suomi, varmistaaksesi nopeamman vastaamisen. Olitpa asiallinen ja ajattelevainen luonne.
- Ajomies
suosittelen kirjoitti:
Hyrkäksen ja Tabermanin kirjaa Tosi mies vie eikä vikise, siinä hyviö ohjeita.
Kumpikaan ei kuulu lukemistoooni.
Tiedän, että suosittuja.
Tabermania on ahkeraan lainattu jopa profiilisivustoilla, joten hänen teoksiaan on ilmeisesti myös luettu.
En aio alkaa elämään Tabermanin, Hyrkkään enkä mujittenkaan ohjeitten mukaan.
Toivon teidän muittenkin elävän omaa elämäänne
ja siinä tätä hetkeä. - Ajomies
Jermu kirjoitti:
Eiköhän kaikki sanat ole ainakin kertaalleen sanottu...Se, että sanot muitten sanomia lauseita uudelleen ja uudelleen vaikkapa nuo 100 000:n viestin verran, ei tee sinusta niiden keksijää.
Olemmeko samalla viivalla...? Emme todellakaan, koska minä en kuljeskele pitkin palstoja esittämässä noita sanoja ikäänkuin ne olisivat juuri tulleet tuoreina uunista. Kumpi siis valehtee?Toden totta sanoakseni;
- En ole vielä milloinkaan lukenut ainoatakaan viestiäsi,
jossa sinulla olisi ollut jotain sanottavaa. - Jermu
Ajomies kirjoitti:
Toden totta sanoakseni;
- En ole vielä milloinkaan lukenut ainoatakaan viestiäsi,
jossa sinulla olisi ollut jotain sanottavaa.Nyt alkaa sulla tuo lukupuolikin sitten ahdistamaan kirjoittamisen lisäksi.
No enhän minä voi ottaa sellaisesta vastuuta, ettet sinä ole ymmärtänyt lukemaasi. - Ajomies
Jermu kirjoitti:
Nyt alkaa sulla tuo lukupuolikin sitten ahdistamaan kirjoittamisen lisäksi.
No enhän minä voi ottaa sellaisesta vastuuta, ettet sinä ole ymmärtänyt lukemaasi.Ellei sinussa ole grammaakaan hulluutta niin
luulen, että sinussa on kiloittain jotain
paljon, paljon pahempaa.... - Jermu
Ajomies kirjoitti:
Ellei sinussa ole grammaakaan hulluutta niin
luulen, että sinussa on kiloittain jotain
paljon, paljon pahempaa....Saatan olla pahinta, mitä olet koskaan palstoilla kohdannut...Et pärjää minulle sitten millään.
- Ajomies
Jermu kirjoitti:
Saatan olla pahinta, mitä olet koskaan palstoilla kohdannut...Et pärjää minulle sitten millään.
Huomaan täällä palstoilla olevan joitain merkillisiä asioita.
Naapurissa pähkäilee maalaismies, että Hajupoika on aina kanssamme.
Tutkiskelin auringonnousua odotellessani, että missähän "Haju luuraa", mutta en löytänyt "hajuakaan".
Sinä terävänä sällinä saatat oitis haistaa jopa kaasua...
Onnettomuus-usko on kamala tauti kun se iskee päälle.
Minusta se on vain juuri tuota, että ihmisellä on aivan liikaa aikaa pähkäillä sitä, että onko hän onnellinen vai eikö ole.
- Jos ei olisi tuota hajua niin koko maailma olisi paljon onnellisempi.
- Uskothan sinäkin, vai oletko jo liittynyt tuohon kamalaan kulkutautiepidemiaan
- ONNETTMUUS-USKOOON ! ! - Jermu
Ajomies kirjoitti:
Huomaan täällä palstoilla olevan joitain merkillisiä asioita.
Naapurissa pähkäilee maalaismies, että Hajupoika on aina kanssamme.
Tutkiskelin auringonnousua odotellessani, että missähän "Haju luuraa", mutta en löytänyt "hajuakaan".
Sinä terävänä sällinä saatat oitis haistaa jopa kaasua...
Onnettomuus-usko on kamala tauti kun se iskee päälle.
Minusta se on vain juuri tuota, että ihmisellä on aivan liikaa aikaa pähkäillä sitä, että onko hän onnellinen vai eikö ole.
- Jos ei olisi tuota hajua niin koko maailma olisi paljon onnellisempi.
- Uskothan sinäkin, vai oletko jo liittynyt tuohon kamalaan kulkutautiepidemiaan
- ONNETTMUUS-USKOOON ! !En ole liittynyt mihinkään, paitsi Ajos-kielen kurssille. Hajumiehestä ei ole havaintoa, en tunne hänen 100 000 kirjoitustaan.
Uskon itseeni ja olen uskossani vahva...Pyhän www:n nimeen, Aamen! Ajomies kirjoitti:
Niinpä niin !
Jo Lichtenberg sanoi aikoinaan, ettei ihmisiä pidä arvostella heidän mielipiteittensä
vaan sen perusteella, mitä heidän mielipiteensä ovat heistä tehneet.
Huomasin jo vuosia sitten, että olet hyvin katkeroitunut syyttäen ex-puooolisooooasi kaikesta ja näit Hajupojassa hänen haamunsa,
- hajupoika-syndrooma oli valmis.
Toivon sinun löytävän ja elävän vihhdoin omaa elämääsi. En minä ole sinun "exäsi" enkä suurin surmin halua olla sinun tulevassakaan elämässäsi millään tavoin.hankkisit itsellesi jotakin mielekkäämpää elämääsi ja lukisit vaikka sen Raimo Mäkelän "Naamiona terve mieli" kannesta kanteen. Ehkä tunnistaisit itsesi ja hakeutuisit hoitoon.
- Koskeeko korvaan
Jermu kirjoitti:
En ole liittynyt mihinkään, paitsi Ajos-kielen kurssille. Hajumiehestä ei ole havaintoa, en tunne hänen 100 000 kirjoitustaan.
Uskon itseeni ja olen uskossani vahva...Pyhän www:n nimeen, Aamen!Kovin on kielesi terävää. Koskeeko korvaasi?
Jos kosken korvaasi niin tunnetko vasara moukaroisi alasinta?
Otaksun koskettuani korvaasi, että pääsi on kipeä
vain siksi ettei sinulla ole enää Koskenkorvaasi? - Kääntäisit sivua
MdK-MdK kirjoitti:
hankkisit itsellesi jotakin mielekkäämpää elämääsi ja lukisit vaikka sen Raimo Mäkelän "Naamiona terve mieli" kannesta kanteen. Ehkä tunnistaisit itsesi ja hakeutuisit hoitoon.
Mitäs jos kääntäisit sivua.
Taidat olla todella mustis tästä miehestä. Kauanko tätä "tautia" on jo kestänytkään?
Kertoisitko itse vai spisiko, että tutkitutamme samalla sinunkin mahdolliset vaivasi? - Ajomies
MdK-MdK kirjoitti:
hankkisit itsellesi jotakin mielekkäämpää elämääsi ja lukisit vaikka sen Raimo Mäkelän "Naamiona terve mieli" kannesta kanteen. Ehkä tunnistaisit itsesi ja hakeutuisit hoitoon.
Olet parin vuoden aikana siteerannut Raimo Mäkelän kirjaa uutterasti lyöden sillä vain yhtä keskustelijaa
- muita kirjoja et ole kertonut milloinkaan lukeneesi, miksiköhän ?
Toinen asia, josta olen sinua huomauttanut on, että Raimo Mäkelältä kysyessäni hän vastasi ettei ole soveliasta käyttää hänen kirkjojensa tekstiä tällaiseen tarkoitukseen.
Oletko kysynyt luvan häneltä ?
Uusimmassa profiilissasi on monia linkkisivuja, joista jää mielikuva kuin olisivat omia si
- miten lienee ? - Ajomies
Koskeeko korvaan kirjoitti:
Kovin on kielesi terävää. Koskeeko korvaasi?
Jos kosken korvaasi niin tunnetko vasara moukaroisi alasinta?
Otaksun koskettuani korvaasi, että pääsi on kipeä
vain siksi ettei sinulla ole enää Koskenkorvaasi?En todellakaan kaipaa kaltaistasi "poskisolistia", mutta oletin sinusta edes hieman parempaa väittelijää kun annoit ymmärtää laulavasi minut suohon kuten
väinämöinen >Joukahaisen aikanaan
- oletkohan sinä se uponnut Joukahainen ? - Ajomies
MdK-MdK kirjoitti:
Puhut itsestäsi!
Katselin profiilisivuasi hämmästellen.
Kymmentä käyttämääsi puheenvuoroa oli "näpelöinyut" vain 291 "lukijaa" tai näpräillyt mahdollisesti lukeakseen.
Parin päivän aikana Ajomiehen ollessa mukana niissä muutamassa kävi lähes satakertainen määrä ja osallistui yli viidelläsadalla puheenvuorolla mukaan tullen.
Voinette tutustua myös Hajupoika, KaidePuu, Pilmari nikkien profiilisivustoihin ja todeta miten asiat ovat.
Lue ja tutuki enemmän - luulet vähemmän ! Ajomies kirjoitti:
Kymmentä käyttämääsi puheenvuoroa oli "näpelöinyut" vain 291 "lukijaa" tai näpräillyt mahdollisesti lukeakseen.
Parin päivän aikana Ajomiehen ollessa mukana niissä muutamassa kävi lähes satakertainen määrä ja osallistui yli viidelläsadalla puheenvuorolla mukaan tullen.
Voinette tutustua myös Hajupoika, KaidePuu, Pilmari nikkien profiilisivustoihin ja todeta miten asiat ovat.
Lue ja tutuki enemmän - luulet vähemmän !Vilkaisin profiiliani ja näin että sivullani on käynyt yli 30000 "uteliasta" sen jälkeen kun sivun avasin 1.11.2004.
Sinun sivullasi on käynyt n 8.500 ja olet avannut sivun 25.6.2000.
Et taida olla kovinkaan "suosittu"?
Jos sinun huvisi on sitten räpsytellä F5-näppäintä ja feikata mahtavia lukijamääriä paskan suoltamisestasi, niin siitä vaan sano Tsaikovsky.- tutkiskele vainen
MdK-MdK kirjoitti:
Vilkaisin profiiliani ja näin että sivullani on käynyt yli 30000 "uteliasta" sen jälkeen kun sivun avasin 1.11.2004.
Jos sinun huvisi on sitten räpsytellä F5-näppäintä ja feikata mahtavia lukijamääriä paskan suoltamisestasi, niin siitä vaan sano Tsaikovsky.Näinhän sinä teet, olet aina tehnyt ja jatkat hamaan tulevaisuuteen. Asiani ei ole siihen puuttua, mutta oikeus ihmetellä sentään minullakin on. Kas kun huomasit Pilmarin olevan
"perus-kantaajäseniä."
Itse toisaalla Ruuneperin kanssa kerrotte olevanne vanhimpia kun teille sopii.
Olet siis liittynyt vasta 1.11.2004 ja ennättänyt rekata legion nikkejäkin. Keskustelukumppaneita ei sinulla ole, se nähtiin kun liehittelit mennen tullen joitain ukkoja, joilla ei herää mikään vaikka hameenhelmaa vilauttelisi.
Olet todella omituinen olio. - mittari
MdK-MdK kirjoitti:
Vilkaisin profiiliani ja näin että sivullani on käynyt yli 30000 "uteliasta" sen jälkeen kun sivun avasin 1.11.2004.
Jos sinun huvisi on sitten räpsytellä F5-näppäintä ja feikata mahtavia lukijamääriä paskan suoltamisestasi, niin siitä vaan sano Tsaikovsky.Keskustelujen suosiostahan tässä lienee kyse.
Katsoin sinun kymmentä viime puheenvuoroasi räpytelleen 366 ja Pilmarin, joka tämän aloitti
on käynyt vastaavasti 14.442, ellen väärin laskenut. Parin päivän aikana pari meni yllättäen punaiseen tilppuun ja osanotto näytti olevan melkoinen kun kumpaakaan ei käyty edes vuorokautta.
Olet siis täysi nolla näissä höpinöissäsi. - Ajomies
Ajomies kirjoitti:
Lue ja tutuki enemmän - luulet vähemmän !Huomasin tuon edellisen puheenvuoroni kolahtaneen juuri kuten odotinkin.
MdK:n "salmonellat" kuuluisivat tuonne "suljetuille osastoille", koska niissä höpisevät vain samat yhden käden sormin laskettavat .... Kun he vaativat rekisteröitymistä niin asiahan olisi selvä
- yhteisö vaan kokoon, johon pääsee vain suosituksilla ja madamen suostumuksella.
Ei olisi häiriöitä ettekä häiritsisi toisia.
Ystävyyskin on kumma juttu kun pitää ystäviään huhuilla palstoilla, minä en suurin surmin kertoisi ystävistäni palstoilla nimiä mainiten.
Kumma juttu, että "hajun" mennessä palstalle mille tahansa niin yksi varma asia on
- MdK tulee perässä seuraten kuin hai laivaa. tutkiskele vainen kirjoitti:
Näinhän sinä teet, olet aina tehnyt ja jatkat hamaan tulevaisuuteen. Asiani ei ole siihen puuttua, mutta oikeus ihmetellä sentään minullakin on. Kas kun huomasit Pilmarin olevan
"perus-kantaajäseniä."
Itse toisaalla Ruuneperin kanssa kerrotte olevanne vanhimpia kun teille sopii.
Olet siis liittynyt vasta 1.11.2004 ja ennättänyt rekata legion nikkejäkin. Keskustelukumppaneita ei sinulla ole, se nähtiin kun liehittelit mennen tullen joitain ukkoja, joilla ei herää mikään vaikka hameenhelmaa vilauttelisi.
Olet todella omituinen olio.perus-kantajäsenjuttu on näkynyt? :D
Ajattele mitä lukemia olisi tullut jos profiilin olisi voinut laittaa heti alussa näkyviin??
Mitähän "ukkoja" tarkoittanet? Minulle kun ei varsinaiset ukot kelpaa...Hamettakaan en paljon käytä.- Ajomies
MdK-MdK kirjoitti:
perus-kantajäsenjuttu on näkynyt? :D
Ajattele mitä lukemia olisi tullut jos profiilin olisi voinut laittaa heti alussa näkyviin??
Mitähän "ukkoja" tarkoittanet? Minulle kun ei varsinaiset ukot kelpaa...Hamettakaan en paljon käytä.Haju tuntuu viehättävän vaikka nikkiä vaihtais
- sinä, Ruuneperi ja monet muute ette oikein tiedä miten kuolaisitte.
"Myllynparaskin" tuntuu maistuvaiselta - vai mitä ?
En ainoastaan höåpise itseksesi vaan näytät näpelöivan omaa profiiasi, montakohan niitäkin lie
Veiimeisin parissa viikossa kolmattakymmentätuhatta ja vain kolme rekattua tänään. Toivotan hyvää yötä naispappivastustaja Raimo Mäkelän kirjan seuraassa,
muista kääntää joskus sivua !
- Ajomies
Muistan miten aikooinaan "Juuret" elokuvasarja sai meilläkin sukututkimuksen viriämään.
Onneksi mormoonit olivat tehneet hyvän pohjatyön mikrofilmaamalla kirkonkirjamme.
Tooooooodellisille kyvyille "isänmaa" on kuin äitipuoli. Oma maa ei nurkkakuntaisuudessaan kunnioita kyvykkyyttä.
On ällistyttävää, että kaikkea vierasta kunnioitetaan kuten huomaamme alttarien patsaitakin - elottominakin.- Onnelinen patipolvi
sarja. Viriilyestä tiedä sitten. Mutta ällistytävää kuitenkin.
- Ajomies
Onnelinen patipolvi kirjoitti:
sarja. Viriilyestä tiedä sitten. Mutta ällistytävää kuitenkin.
Luulen tietäväni ja tuntevani Juuret varsin hyvin.
Käyn paraikaakin keskustelua eräitten henkilöiden kanssa, jota ovat eläneet jopa toistakymmentä vuotta Afrikassa erilaisissa kulttuureissa.
Orjakauppa on suuri tahra amerikkalaisten menneisyydessä emmekä me ole mekään täysin syyttömiä moniin suuriin epäoikeudenmukaisuuksiin. - se ole
Ajomies kirjoitti:
Käyn paraikaakin keskustelua eräitten henkilöiden kanssa, jota ovat eläneet jopa toistakymmentä vuotta Afrikassa erilaisissa kulttuureissa.
Orjakauppa on suuri tahra amerikkalaisten menneisyydessä emmekä me ole mekään täysin syyttömiä moniin suuriin epäoikeudenmukaisuuksiin.vähän hankalaa kun pitää seurustella vieraitten kanssa ja samalla konella kirjoittaa, ja päivystää viestejä?
- Ajomies
se ole kirjoitti:
vähän hankalaa kun pitää seurustella vieraitten kanssa ja samalla konella kirjoittaa, ja päivystää viestejä?
Goethe lausui aikoinaan:
- Ihmisen erehdykset tekevät hänet vasta rakastamisen arvoiseksi.
Mietin tuota kun MdK:lle jo aiemmin toivoin., että hän voisi alkaa elämään omaa elämäänsä.
Ajattelehan, jos minä alkaisin kantaa kaikkia omia huoliani ja sitten vielä sinun ja monien muitten palstalaisten
- tietenkin omaisteni, lasteni, lastenlasteni, ystävieni ja kenties vihamiestenikin huolia niin hulluksihan tulisin.
Toivon sinunkin alkavan elää kuin eräässä laulussa sanotaan:
- Pikkulintu riemuissaan,
laulelevi onnestaan.
Ei se tiedä ruuastaan
- laulaa sentään vaan.
Herättyään oksallaan
alkaa khta laulella....
Luulen ainakin Siionin Kanteleesta löytyvän ja lisiko Liina Sandellin tekstiä
- kertokoon ken tietää. En ala etsiä lähdettä. - oli ainakin
Ajomies kirjoitti:
Orjakauppa on suuri tahra amerikkalaisten menneisyydessä emmekä me ole mekään täysin syyttömiä moniin suuriin epäoikeudenmukaisuuksiin.Nyt ne on ihan maan vaiva täällä.
Ei mikään tahra vaan typeryys , kun ei lähetetty kaikkia takaisin afrikkaan silloin kun orjuus lopetetiin.
Kyllä siellä suomessakin kohta alatte ymärtää mikä on mokka... - Ajomies
oli ainakin kirjoitti:
Nyt ne on ihan maan vaiva täällä.
Ei mikään tahra vaan typeryys , kun ei lähetetty kaikkia takaisin afrikkaan silloin kun orjuus lopetetiin.
Kyllä siellä suomessakin kohta alatte ymärtää mikä on mokka...Yksi asia on kuitenkin varma.
Valkoinen rotu on väistyvä ja länsimainen "sivistys" laskevan auringon maata.
- Idästä tulee valo !
Toivon hartaasti, että myös Suomeen osuisi joitain valon säteitä, joita idän viisaat ihmiskunnalle jakavat.
Iikääntyvä kansa tarvitsee kaikki mahdolliset ihmiset, jotka tänne saattavat eksyä.
Ominemme me olemme sukupuuttoon ja tuhoon tuomittu kansa
- valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262486- 1142106
- 1221779
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?911732Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91527Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161271086Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901085Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891001Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959