Olisko naista auttamaan

Anonyymi-ap

Olen tällähetkellä olohuoneessa kulli kovana. Voisko saada jonkun naisen kertomaan miten tekisin runkkauksen tai naimisen niin että kiihotun lukemalla ettei voi vastustaa orgasmia m55

35

631

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tekisin sen ihan oikeasti. Mitä ehdottaisit. M55

      • Anonyymi

        Oletko yksin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko yksin?

        Yksi aikuinen tytär kotona huoneessaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi aikuinen tytär kotona huoneessaan.

        Ota kullis käteesi ja puristele. Liikuta edes takas koko mitalta ihan rauhallisesti ja nauti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota kullis käteesi ja puristele. Liikuta edes takas koko mitalta ihan rauhallisesti ja nauti

        Tämä tuntuu kiihottavalta m55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä tuntuu kiihottavalta m55

        Jos kiinni jäämisen mahollisuus kiihottaa niin riisu ihan kaikki vaatteet pois ja jatka rauhallista runkkausta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kiinni jäämisen mahollisuus kiihottaa niin riisu ihan kaikki vaatteet pois ja jatka rauhallista runkkausta

        Täsähän laukiaa kohta oooh. Oikeen vatsan pohjassa jännitys tuntuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsähän laukiaa kohta oooh. Oikeen vatsan pohjassa jännitys tuntuu.

        Rauhallisesti. Lopeta välillä ettei sperma lennä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsähän laukiaa kohta oooh. Oikeen vatsan pohjassa jännitys tuntuu.

        Ihan oikeesti runkkaakko sää n28


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeesti runkkaakko sää n28

        Juu oikiasti. Tämä on tosi kiihottavaa m55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu oikiasti. Tämä on tosi kiihottavaa m55

        Mene keittiöön tuolille istumaan ja hiero kullias. Vau tää on kyl kova juttu jos oikeesti teet n28


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu oikiasti. Tämä on tosi kiihottavaa m55

        Pitkitä saamistasi. Onko vaara että tyttäres tulee keittiöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu oikiasti. Tämä on tosi kiihottavaa m55

        Lopeta välillä ja kirjoita. Anna kullis sykkiä vähän aikaa ja aloita uudestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta välillä ja kirjoita. Anna kullis sykkiä vähän aikaa ja aloita uudestaan

        Nyt rupiaa oleen lähellä. Kovasti sykkii että heiluu. Oon kyllä nyt tosi kiihottunu m55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt rupiaa oleen lähellä. Kovasti sykkii että heiluu. Oon kyllä nyt tosi kiihottunu m55

        Huh huh käsikin vapisee. Ei kyllä kohta haittaa vaikka tyttöni näkis oon tosi kiihottunu. En tohi koskiakkaan kyrpä sykkii vain ja heilahtelee m55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huh huh käsikin vapisee. Ei kyllä kohta haittaa vaikka tyttöni näkis oon tosi kiihottunu. En tohi koskiakkaan kyrpä sykkii vain ja heilahtelee m55

        Vau oikeesti vau. Oih olisimpa näkemässä. Minkä kokoinen kulli sielä sykkii? N28


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau oikeesti vau. Oih olisimpa näkemässä. Minkä kokoinen kulli sielä sykkii? N28

        16/5 cm m55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16/5 cm m55

        😘 sehän on oikeen mukavan kokinen kyrpä. Jatka hieromista n28


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        16/5 cm m55

        Vaikka tyttäres näkis tai yllättäis sut nii sillon vaan runkkaat loppuun asti. Voip olla että lähtee paljo spermaa liikkeelle. Varmaan kattelis loppuun asti kun ton kokone kyrpä ruiskii lastin liikkeelle😘 tässähän rupee paikat kostuun. Jatka pliis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tyttäres näkis tai yllättäis sut nii sillon vaan runkkaat loppuun asti. Voip olla että lähtee paljo spermaa liikkeelle. Varmaan kattelis loppuun asti kun ton kokone kyrpä ruiskii lastin liikkeelle😘 tässähän rupee paikat kostuun. Jatka pliis

        No mulla on naama yhtä punanen kun tytölläki. Runkkasin loppuun asti kun tytär katsoi. Sperma lensi kovalla paineella aivan holtittomasti pitkin lattiaa ja pöytää,jalkoja ,mahaa. Tytär hymyili ja naurahteli ja sano että eikö äiti anna sulle kun tuommosta teet. Anto tiskipöyvältä talouspaperi rullan. Sano että olipa melkonen yllätys. Anto poskelle pusun ja meni huoneeseensa. Nyt kyllä hävettää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on naama yhtä punanen kun tytölläki. Runkkasin loppuun asti kun tytär katsoi. Sperma lensi kovalla paineella aivan holtittomasti pitkin lattiaa ja pöytää,jalkoja ,mahaa. Tytär hymyili ja naurahteli ja sano että eikö äiti anna sulle kun tuommosta teet. Anto tiskipöyvältä talouspaperi rullan. Sano että olipa melkonen yllätys. Anto poskelle pusun ja meni huoneeseensa. Nyt kyllä hävettää

        Jess jess aivan ihanaa. Selvästi tyttäres tykkäs näystä. Olisimpa päässy näkee. Nyt kyl kuvittelen tota ja sormetan loppuu uuh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jess jess aivan ihanaa. Selvästi tyttäres tykkäs näystä. Olisimpa päässy näkee. Nyt kyl kuvittelen tota ja sormetan loppuu uuh

        No kiitos kyn yllyti. En tiiä pystynkö tekeen uuestaan m55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiitos kyn yllyti. En tiiä pystynkö tekeen uuestaan m55

        Voipa se tyttäres sua seuraavalla kerralla jeesata n28


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipa se tyttäres sua seuraavalla kerralla jeesata n28

        Saikko orkun n28? Jatketaanko lisää täsä myöhemmin? M55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saikko orkun n28? Jatketaanko lisää täsä myöhemmin? M55

        Juu oli ihan pakko tehdä loppuun ast. Kiits m55 että tosiaan teit sen mitä sanoin😘 n28


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mulla on naama yhtä punanen kun tytölläki. Runkkasin loppuun asti kun tytär katsoi. Sperma lensi kovalla paineella aivan holtittomasti pitkin lattiaa ja pöytää,jalkoja ,mahaa. Tytär hymyili ja naurahteli ja sano että eikö äiti anna sulle kun tuommosta teet. Anto tiskipöyvältä talouspaperi rullan. Sano että olipa melkonen yllätys. Anto poskelle pusun ja meni huoneeseensa. Nyt kyllä hävettää

        Olisit nainut sitä likkaa. Ooooh syvälle.. kiihottaako ajatus oman tyttären siementämisestä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit nainut sitä likkaa. Ooooh syvälle.. kiihottaako ajatus oman tyttären siementämisestä....

        En kyllä tiiä. Olihan tuoki tosi kiihottava tilanne kyllä. Pitää kyllä käyä sanomasa ettei kerro tuosta kellekkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä tiiä. Olihan tuoki tosi kiihottava tilanne kyllä. Pitää kyllä käyä sanomasa ettei kerro tuosta kellekkään

        Niimpä niin justiin kun avasin kamarin oven niin tyttöni sai orkun silmien edessä. Ynisi selkä kaarella ja nytkähteli. Kävi näimmä samoin kun mullekki. Kuulu suusta että voii eiii. Sanoin no näinki voi sattua. Hain talouspaperirullan ja ojensin tytölleni hymyilin... isä et sitte kerro. Vastasin että jääköön tämä sun ja mun väliseksi. Annoin pusun poskelle. Tuoksupa hyvälle vasta lauennu nuori pillu ajattelin ja nùuhkasin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä niin justiin kun avasin kamarin oven niin tyttöni sai orkun silmien edessä. Ynisi selkä kaarella ja nytkähteli. Kävi näimmä samoin kun mullekki. Kuulu suusta että voii eiii. Sanoin no näinki voi sattua. Hain talouspaperirullan ja ojensin tytölleni hymyilin... isä et sitte kerro. Vastasin että jääköön tämä sun ja mun väliseksi. Annoin pusun poskelle. Tuoksupa hyvälle vasta lauennu nuori pillu ajattelin ja nùuhkasin

        Vautsi vau. Voi että ku hymyilyttää mua😘n28


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vautsi vau. Voi että ku hymyilyttää mua😘n28

        Rupesko seisoon? n28


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupesko seisoon? n28

        En pysty kieltämään m55


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupesko seisoon? n28

        Täällä ainkin seisoo runkaan ikkunan edessä ja toivon että joku katselee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pysty kieltämään m55

        Menin takasi koputin kuului juu. Avasin oven tyttö istui koneella pelas jotain. Kävelin selän taakse ja laskin käteni tyttären olkapäille. Kysyin että kiihottuiko se tuosta mun runkkaamisesta... pitkä hiljasuus kääntyi minuunpäi ja nyökkäs kun katsoi suoraan silmiini. Kysyin haluaisko koskea mun kyrpää. Hijaisuus jatkui...miksei kuulu vaimia vastaus. Riisuin vaatteeni menin sängylle selälleni. Kyrpä kovettu hetkessä kun tytär tuli istumaan sängynreunalle. Varovasti rupes runķkaamaan. Kysyi välillä tekeekö hyvää isä. Sanoin että tämä on uskomatonta, kiihottavaa jatka vain jos haluat. Haluan teenkö kovempaa? Vastasin tee niinkun eniten haluat. Jatkoi hetken kovempaa ja vähän hiljempaa sanoi . Tää sun kulli on tosi iso ja kova. Puuskutin kovasti sanoin että saan kohta orkun. Vauhti kasvoi ja sitte oooh. Suunnaton orkasmi lähti liikkeelle. Käänsi kullin itseensä päin ja lasti ryöpsähteli tyttären t-paidalle ,käsille, omg mikä tunne valtasi minut. Tyttäreni suuteli minua ja pyysi tekemään itselleen saman. Riisui vaatteet tuli selälleen viereeni. Levitti haarat levälleen. Levitin sormillani häpyhuulia ja työnsin kieleni klitorikselle imin, nuolin, työnteli paria sormea pillussa. No ei menny kauaa kun selkä taipui kaarelle sai ulisten ja vapisten kunnon orkun. Kertoi sen jälkeen minulle että jos joskus mahollista voisin antaa sun naida ps. Mulla on kondomeja iskä. Olipa päivä mietein


    • Anonyymi

      Tylsä saman henkilön tekemä ”vuoropuhelu” ei uskottava

      • todennäköisesti - olisi kyllä kiihottavaa jos tuollainen olisi oikeasti tapahtunut
        ois neuvot nyt tarpeen ;)


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      843
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      682
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe