Katselin myytävää mökkitonttia, jonka takana on sähkömuuntaja. Pitääkö sellainen ääntä, onko luonnonrauha tiessään?
Pitääkö sähkömuuntaja ääntä?
17
360
Vastaukset
- Anonyymi
Sen verran nuo muuntajat pitävät ääntä että ne houkuttelevat kaikki hyttyset ja ampiaiset ja kyykäärmeetkin kilometrien päästä.
- Anonyymi
Höpöpöpö. Mikähän kouho se tuo on? Ei muuntaja mitään tommosia houkuttele.
Ääntä voi isommat muuntajat pitääkin, mutta tuskin siellä mökkirannalla mitään teollisuusluokan "kaminaa" on.
- Anonyymi
Miten onko luonnonrauha tiessään? Mitä siihen pitäisi vastata?
- Anonyymi
Mikset käy kuuntelemassa?
-no kyllähän niistä pieni hurina kuuluu muttei montaakaan metriä kauemmaksi.- Anonyymi
Ei kun hän halusi vain katsella.
- Anonyymi
Kiitos asiallisesta palstan aktivoinnista !
- Anonyymi
Enemmän olisin huolissani 20 000 voltin sähkösäteilystä, tosin jos muuntaja on vain 1000 voltin verkossa, ei säteilystäkään ole suurta huolta.
- Anonyymi
Pienelle muuntajalle tulevan linjan jännite on 20 kV (20 000 volttia).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turuussa on semmoisiakin joissa on vain 10 kV.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole kuullut 1kV/04 kV muuntajista -tietyillä verkkoyhtiöillä paljonkin käytössä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö ole kuullut 1kV/04 kV muuntajista -tietyillä verkkoyhtiöillä paljonkin käytössä.
Kätevää kun AMKA:lla voi siirtää vielä 1kV:n jännitteellä. Ei tarvitse avata leveitä linjoja metsään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kätevää kun AMKA:lla voi siirtää vielä 1kV:n jännitteellä. Ei tarvitse avata leveitä linjoja metsään.
Aika paljon nykyään maakaapelillakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika paljon nykyään maakaapelillakin.
Sama juttu maakaapeleillakin, samaa kaapelia voi käyttää 1kV:lla kuin 400V:lla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miulla on vielä tuollainen 60-luvulla tehty, 380V muuntaja tuolla vanhalla kuivurilla. En muista mihin sitä käytettiin, eikä sole ennää käytössä.
- Anonyymi
Melkoista pärinää pitää.
- Anonyymi
Meillä päin muuntajat huutaa kuin brasilialainen jalkapalloselostaja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021078Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611060Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724