Oman elämäni pääosan esittäjänä, vaan enemmän sivuroolin luonnenäyttelijänä
En nainen ajattele itseäni enää
19
337
Vastaukset
- Anonyymi
Onko kivakin rooli?
- Anonyymi
Ei sitä voi valita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä voi valita
Eli sama mitä siitä ajattelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sama mitä siitä ajattelee
Mutta tavallaan helpottavaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta tavallaan helpottavaa
Asennoituminen riippuu toki itsestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä voi valita
Kentise se rooli on jo syntymässä annettu.
- Anonyymi
Minä taas olen pääroolissa. Liian pitkään tyydyin sivurooliin. Tarvitsisin vastanäyttelijän.
- Anonyymi
Puuduttavan monologin vetäminen käy työstä.
- Anonyymi
Minusta pitäisi olla yhtä monta elokuvaa ja pääroolia kun on ihmisiä. Jokainen valitsee oman pääroolinsa. Mikä tuntuu itsestä hyvälle, hyväksyy myös rooliin kuuluvat vaikeat jutut, mutta ne kestää jos elämä tuntuu omalta ja tarjoaa myös hyvää ja toivoa. Näinhän se ei aina mene. Mutta jos pääroolit laitetaan ihan väärin, niin kyllä siitä draamaa tulee. Ajattele vaikka kissanainen ruususena, tai anastasia lumikkina. Tai Aku Ankka vaikka Spider manina. Mummo Ankka Bellana.
- Anonyymi
Niin sä oot kuiskaaja ja minä oon pääroolissa :) pääosan esittäjä
- Anonyymi
En ihan saa kiinni mitä tarkoitat. Muut voimat kontrolloivat elämääsi, tai sitten joku on noussut siinä itseäsi tärkeämpään rooliin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, no sitten kai kyseessä on positiivinen kehityssuunta. Toisaalta, jotenkin ajatus siitä, että ei olisi oman elämänsä pääosan esittäjä tuntuu oudolta.Kunhan ei kuvittele olevansa toisten elämien pääosan esittäjä, ja ymmärtää että oman elämän sivuosan esittäjät eivät ole sitä sanan englanninkielisessä merkityksessä "supporting", vaan enemmänkin itsenäisiä tekijöitä, jotka eivät noudata sinun käsikirjoitustasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, no sitten kai kyseessä on positiivinen kehityssuunta. Toisaalta, jotenkin ajatus siitä, että ei olisi oman elämänsä pääosan esittäjä tuntuu oudolta.Kunhan ei kuvittele olevansa toisten elämien pääosan esittäjä, ja ymmärtää että oman elämän sivuosan esittäjät eivät ole sitä sanan englanninkielisessä merkityksessä "supporting", vaan enemmänkin itsenäisiä tekijöitä, jotka eivät noudata sinun käsikirjoitustasi.
Ehkä tuollaisella juuri sellainen ajatus, että pyörittää koko sirkusta t ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä tuollaisella juuri sellainen ajatus, että pyörittää koko sirkusta t ap
Millä tuollaisella?
- Anonyymi
Jos haluaa taivaaseen, pääosa kuuluu Jeesukselle. On ihmeellistä mitä itsekeskeisyydestä luopuminen saa aikaan. Itsensä ja muiden ihmisten kumartelu on tyhjänpäiväistä.
- Anonyymi
Mitä tuo tarkoittaa, ap?
Eikö kuitenkin ole mukavampi olla pääroolissa, päättää itse asioista, jopa kirjoittaa sitä tarinaa itse? Elämä on valintoja. Jos päätät olla sivuroolissa, niin se on tietysti valintasi. Mihinkään huonoon ei sivuroolissakaan kannata tyytyä.
- Anonyymi
Pääasia et saa fyrkkaa ja maisemat miellyttää. Siltä pohjalta Michael Caine valkkasi roolit. Working Class Lad From East London
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904372
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?542935Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132501Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1132311- 401993
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281967Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2221723Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki571555