Olisiko Parkanossa töitä ranneortopedille kun nassikat näköjään heiluttavat kättään ilmassa ja tekevät jotain ranneliikettä. Joku epidemiako liikkeellä?
Rannevikaisia nassikoita
14
1621
Vastaukset
- Anonyymi
Täh!?
- Anonyymi
Yli kolomekymppinen nassikka oun ja mulla semmonem rannevika ettei pysty vetelee etukäteen. Tarvisin joltain naiselta vähä apua.
- Anonyymi
Ne taitaa kuule tarkoittaa että lisää hanaa. He haluavat että ajaisit kovempaa. Eli rikkoisit liikennesääntöjä.
- Anonyymi
Nyt näitä rannevikaisia nassikoita on nähty Kihniölläkin.
- Anonyymi
Kyllä minultakin meni yöunet kokonaan pitkäksi aikaa ja aloin elää jonkin asteisessa harhaisuudessa, kun näin nassikan vääntävän rannettaan tien poskessa!
- Anonyymi
Yleisellä tasolla kommentoidin, että nykyään noin 90 % kakaroita on vakavasti jälkeenjääneitä.
- Anonyymi
Olen päätynyt myös samaan tulokseen.
- Anonyymi
Tähän on helppo yhtyä.
Lapsirakkailla herrasmiehillä olisi parempaa käyttöä näille nassikoille.
- Anonyymi
Kyllä lapset on nykyään ihan kamalia ja pahalaisia, kun tuolla tavalla heiluttelevat ihmisille käsiään! Mitä gangstereita mahtaa tuollaisista tulla! Täällä jeesustelevat aikuiset ovat itse olleet lapsina täysiä persläpiä ja ovat juopotelleet ja rähjänneet lapsina jo kylän raitilla. Mutta kun ovat jo dementoituneet niin etteivät muista sitä.
- Anonyymi
Joo, väännetään niiden Jopot solmuun.
- Anonyymi
Nassikat ovat kuunnelleet Veikko Lavin "Ota löysin rantein".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 202704
- 441291
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70957Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää139942- 45881
- 61852
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44795Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe166789Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725