Rannevikaisia nassikoita

Anonyymi-ap

Olisiko Parkanossa töitä ranneortopedille kun nassikat näköjään heiluttavat kättään ilmassa ja tekevät jotain ranneliikettä. Joku epidemiako liikkeellä?

14

1662

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täh!?

• Anonyymi

Yli kolomekymppinen nassikka oun ja mulla semmonem rannevika ettei pysty vetelee etukäteen. Tarvisin joltain naiselta vähä apua.

• Anonyymi

Ne taitaa kuule tarkoittaa että lisää hanaa. He haluavat että ajaisit kovempaa. Eli rikkoisit liikennesääntöjä.

• Anonyymi

Nyt näitä rannevikaisia nassikoita on nähty Kihniölläkin.

• Anonyymi

Kyllä minultakin meni yöunet kokonaan pitkäksi aikaa ja aloin elää jonkin asteisessa harhaisuudessa, kun näin nassikan vääntävän rannettaan tien poskessa!

• Anonyymi

Yleisellä tasolla kommentoidin, että nykyään noin 90 % kakaroita on vakavasti jälkeenjääneitä.

• Anonyymi

Olen päätynyt myös samaan tulokseen.

• Anonyymi

Tähän on helppo yhtyä.

• Lapsirakkailla herrasmiehillä olisi parempaa käyttöä näille nassikoille.

• Anonyymi

Kyllä lapset on nykyään ihan kamalia ja pahalaisia, kun tuolla tavalla heiluttelevat ihmisille käsiään! Mitä gangstereita mahtaa tuollaisista tulla! Täällä jeesustelevat aikuiset ovat itse olleet lapsina täysiä persläpiä ja ovat juopotelleet ja rähjänneet lapsina jo kylän raitilla. Mutta kun ovat jo dementoituneet niin etteivät muista sitä.

• Meidän rankaisijoiden pitäisi vähän antaa kuritusta näille lapsille.

• Anonyymi

Joo, väännetään niiden Jopot solmuun.

• Anonyymi

Nassikat ovat kuunnelleet Veikko Lavin "Ota löysin rantein".

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5347
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      42
      3561
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      58
      2932
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      37
      2145
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1916
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      286
      1696
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1596
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1402
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1376
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      7
      1205
    Aihe