Purra sanoi : Köyhiltä EI leikata

Anonyymi-ap

Sanatarkasti twittervideolla Riikka sanoi näin " Köyhiltä ei voi, eikä saa leikata". Ja nyt tämä lupauksensa syönyt petturi leikkaa köyhiltä, työttömiltä. #Purra petti sanansa.

47

1060

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja joku osaava vois Linkittää tuon eri palstoilla ja twitterissä olevan videon tänne laittaa.. Kiitos jo etukäteen. Kiitos ja kumarrus. #Purra söi sanansa.

• Anonyymi

Riikka Purra on niin tyhmä, Että hän luulee että perussuomalaisissa ei ole työttömiä ?! No, minä olen Perussuomalainen ja olen työttömänä.. Ja petos on petos. En enään luota enkä äänestä PS !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riikka Purra on niin tyhmä, Että hän luulee että perussuomalaisissa ei ole työttömiä ?! No, minä olen Perussuomalainen ja olen työttömänä.. Ja petos on petos. En enään luota enkä äänestä PS !

PS hokee vihervassarit vihervassarit.. Jep. PS on aivan oikeassa mitä tulee maahanmuuttoon.. Mutta se kun sanoo : "köyhiltä ei leikata".. Ja sit leikkaa köyhiltä.. ei hyvä. ei jatkoon. T: Entinen PS äänestäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse lopetin sen puolueen äänestämisen aikoinaan oinosen temppuun. Vaihtoi oitis vaalien jälkeen toiseen vaalipiiriin, ei kertonut aikeestaan äänestäjille.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet antanut pettää itse itseäsi. Ei PS ole luvannut työttömille mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet antanut pettää itse itseäsi. Ei PS ole luvannut työttömille mitään.

Persumaista luikertelua vastuun edessä.

• Anonyymi

Pienen ei leikata
        .

• Anonyymi

Aprillii sano persut ja natsit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskusta teki viimeisen tempun leikkaamalla koulutuksesta silloin, kun Juha Sipilä oli pääministerinä. En luota enää keskustaan enkä äänestää keskustaa !

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

💋 ­N­­­y­­m­­f­­­o­­m­­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18005227W

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Purra söi sanansa ja lupauksensa. Nolo huijari !

• Anonyymi

Purra teki saman kuin persujen petturi-Soiniksi nimeämä Soini.

Vaalipropagandassa: Köyhiltä ei leikata.
        Hallituksessa: Ei vaiskaan, kyllä leikataan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Purra teki saman kuin persujen petturi-Soiniksi nimeämä Soini.

Vaalipropagandassa: Köyhiltä ei leikata.
        Hallituksessa: Ei vaiskaan, kyllä leikataan.

Kyllä Purra teki vielä mittavammat soinit , mitä Soini itse teki.

• Anonyymi

"Henkisesti köyhä" Purra ei osaa asemoida itseään todella köyhien asemaan. Hänen mielestään perustoimeentuloilla elävä ihminen ei tarvitse asuntotukea kun työmarkkinat suorastaan huutaa 63 vuotiasta monisairasta yksinelävää miestä töihin. Voi vittu että on kaukana tosielämästä toi muija!

• Anonyymi

Orpon ja VM:n kanssa samaa "MENE TÖIHIN" laumaa. Toivottavasti hallituksesta tulee työttömille ilmoitus mihin osoitteeseen voi mennä töihin työssäkäyntialueellaan sitten kun etujen leikkaukset LUOVAT UUSIA ja taas lisää UUSIA TYÖPAIKKOJA KYMMENIÄ TUHANSIA.

• Anonyymi

Twittervideolla purra julistaa, köyhiltä ei leikata. Ja nyt se leikkaa köyhiltä.. on se rotta !

• Anonyymi

Siitä tietää tämän hallituksen ministereiden valehtelevan kun he aukaisevat suunsa ja alkavat puhumaan

• Anonyymi

Hyvin sanottu,rotta se on !

• Anonyymi

Nostetaan aina vaan uudestaan asia esille, pinnalle niin kauan kunnes vääryys korjaantuu ja valehtelija luovuttaa vääryydella saamansa etuudet ja paikkansa eduskunnassa rehelliselle kansanedustajalle tai pitää sanansa ja jää nauttimaan eduista.
      Toivottavasti maailmalla nostetaan otsikoihin myös se, että Suomessa saa valehdella niin härskisti vaalien alla kuin vain kehtaa. Sitä on Suomalainen "demokratia". Pettämisellä nousemista urapolulla, oman edun tavoittelua pelkästään, ei mitään muuta.

• Anonyymi

Soini ja Purra ovat nyt kahteen kertaan osoittaneet sen, mitä siitä seuraa, kun menee luottamaan oikeistopopulistin kiihotuksellisiin puheisiin. Petettyjä vaalilupauksia ja kokoomuslaista politiikkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soini ja Purra ovat nyt kahteen kertaan osoittaneet sen, mitä siitä seuraa, kun menee luottamaan oikeistopopulistin kiihotuksellisiin puheisiin. Petettyjä vaalilupauksia ja kokoomuslaista politiikkaa.

Sama muuten koskee vasemmistopopulismia (vasemmistoliitto, vihreät, SDP). Siitäkään leiristä ei löydy mitään luotettavaa. Toki siinä mielessä parempia etteivät sorru lapselliseen rasismiin kuten PS tekee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama muuten koskee vasemmistopopulismia (vasemmistoliitto, vihreät, SDP). Siitäkään leiristä ei löydy mitään luotettavaa. Toki siinä mielessä parempia etteivät sorru lapselliseen rasismiin kuten PS tekee.

PS:n lisäksi keskustapuolue on sitä mieltä että rasismiin suhtaudutaan Suomessa tarpeeksi vakavasti.

• Anonyymi

ei eläkeläisiltä leikatakaan !

• Anonyymi

Leikataanko Purralta pää?

• Anonyymi

Indeksijäädytys on leikkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leikataanko Purralta pää?

Tekis mieli !

• Anonyymi

Hallitusohjelmassa on paljon hyvää. Leikkaukset eivät haittaa. Marinin hallitus on ottanut velkaa ja siksi pitää leikata. Minä luotan ja äänestän PS !

• Anonyymi

Ei ole pakko leikata köyhiltä ja antaa rikkaille. Voi nostaa veroja. Ns. solidaarisuusveron alarajaa voisi laskea huomattavasti.

• Anonyymi

Minäkin olen hallitusohjelmaan tyytyväinen. Leikkauksia tarvitaan, koska vihervasemmisto on ajanut Suomen perikatoon. Suomella on velkaa ja paljon. Minä luotan ja äänestän PS !

• Anonyymi

Kyllä ne haittaa .

Valtion politiikot eduskuntaa on valittu pitämään huolta yhteisitä asioitamme ja siitä että kansalaisillamme säilyy elinolosuhteet maassa ja kaikilla on toimeentulo mahdollisuus. Se on heidän ensisijainen tehtävänsä ja kaikki muu tulee sen jälkeen sillä siihen tehtävään on heidät valittu.

On täysin käsittämätöntä että leikkauksien suhteen ei ole teetetty edes vaikutus arvioita joka on lähtökohta sille että tiedetään mitkä on vaikutukset tuossa suhteessa .Mikä on kohtuullista ja mikä ei ja mihin suuntaan toimet yhteiskuntaamme vie.

Tuossa ex. Kelan pääjohtaja Aaltonen tuo esiin ( kohd:3:17) esiin realismia leikkauksien vaikutuksista ja nyky tilanteesta.

https://areena.yle.fi/1-63944754

• Anonyymi

Ja tuolle Marinin hallituksen velanotoille nykyiset hallituspuolueet painoivat systemaattisesti jaa-nappia. Mihin tämä on unohtunut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole pakko leikata köyhiltä ja antaa rikkaille. Voi nostaa veroja. Ns. solidaarisuusveron alarajaa voisi laskea huomattavasti.

Leikatkaa rikkailta ja antakaa köyhille !!!

• Anonyymi

Missä purra, siellä haisee katteettomat lupaukset. Sama juttu marinilla

• Anonyymi

Rinteellä oli katteettomia lupauksia. Vappusatanen, jäi jonnekin.

• Anonyymi

Meillä myös talous on heikommassa kunnossa, kuin oli annettu ymmärtää, eli voisi ajatella että valtiontalous on ollut "tasoitettu, siloitettu" kun siitä on julkisuudessa keskusteltu, ja kun sitä katselee ministerin pöydän takaa, jolloin se aukenee kokonaisuudessaan. On asian karmeus kai pajottanut punnitsemaan asioita tiukemmin. Säästöthän on otettava sieltä, missä menoja on entiten, Muutehan ne sivät ole säästöjä.

• Anonyymi

Talous ei ole niin huonossa, että se kriisi on. Hallitus vain lietsoo paniikkia
        saadakseen kansan alistumaan niihin epäoikeudenmukaisuuksiin mitä se "tarjoaa".

• Anonyymi

Ei kannata uskoa hallituksen aivopesua. Eihän talous missään huonossa ole,
        kun hallituksella on miljardeja jakaa rikkaille ja yritystukiin kymmenisen miljardia
        joka vuosi suoraan veronmaksajien kukkarosta.
        Ei ole rahasta pulaa, kaikki se menee ennestään varakkaille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata uskoa hallituksen aivopesua. Eihän talous missään huonossa ole,
        kun hallituksella on miljardeja jakaa rikkaille ja yritystukiin kymmenisen miljardia
        joka vuosi suoraan veronmaksajien kukkarosta.
        Ei ole rahasta pulaa, kaikki se menee ennestään varakkaille.

Yritystukiin menee eniten. Voisko niistä säästää edes pari miljardia,
        koska yritykset saivat koronan aikana reippaasti ylimääräistä tukea Orpon
        puoltamana.
        Se on velkaa, jonka kansa maksaa. Oisko yritystenkin aika maksaa vähän
        takaisin ?

• Anonyymi

Niinpä teki.

• Anonyymi

Oikeisto on surkea luuseri. Kun se ei kykene valtiontaloutta hoitamaan
      se syyttää aina kaikkia muita ja lisäksi mediaa. Persumokaaja on aina syytön
      ja "median ajojahdin uhri".

• Anonyymi

Demari on kuin pystyyn nostettu lapamato, ei pysy pystyssä ilman tukia?

• Anonyymi

Älä, sanoiko Purra niin, ja nyt komua ketuttaa? Tuki ja maha pienenee?

• Anonyymi

Huomatkaa, suurin aivopesijä PS on hallituksessa. Yhtä vähän kannattaa nyt
      uskoa PS:ää kuin silloin, kun se oli oppositiossa. PS osaa tietämättömien
      vauhkoonnuttamisen.

• Anonyymi

Tyhmiä ja tietämättömiä on helppo provosoida ja aivopestä.
        Tyhmille ei tarvitse puhua totta.
        Voi käyttää mitä valheita vain, kaikki menee läpi.

• Anonyymi

Persun kannattajan aivoissa on joku "sekottaja" päällä koko ajan.

• Anonyymi

sää olet kirjottanu ..olet ollu köyhä lapsena?nytkö autat niitä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2490
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      200
      1181
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      298
      911
    6. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      868
    7. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      91