USKOMATON KOKEMUS (mdma)

Anonyymi-ap

Pakko päästä kirjottamaan kokemuksestani. En kehtaa tästä ystäville puhua koska he eivät itse ole kokeilleet eivätkä ymmärtäisi.

Muutama viikko sitten oltiin ulkona ja olin juonut vähän viiniä ja pössytelly. Sitten yksi porukastamme kysy haluunko kristallia. Kerran aiemmin olin kokeillut mutta silloin annos oli niin pieni ettei oikein tapahtunut mitään. Nyt alotin 0.1:llä. Ai jumalauta se olo. Niin onnellinen, rakastin kaikkea ja kaikkia, varsinkin itsestäni oli niin ihana olo.

Otettiin illan aikana kerran vielä toinenkin 0.1. Välillä tanssittiin klubilla välillä vaan käveltiin sen kanssa kenen kanssa mämmiä nautittiin pitkin katuja ja ihmeteltiin kaikkea. Juteltiin ihan kaikesta, oli niin terapeuttista. Myös halailtiin ja pussailtiin, sekin tuntu niin taivalliselta.

Aamu ysiin asti me ihmeteltiin yhdessä elämää ja maailmaa, sen jälkeen nukuin kunnon yöunet. Aamulla oli hieman outo olo hetken mutta sen jälkeen onnellisuus ja rakkaus olo tuli takasin. Olen mämmi-illan jälkeen ollut selvästi onnellisempi ja rauhallisempi. Niin fiiliksissä!

Ei oo himoa heti kokeilla uudestaan koska kokemus oli niin huikea. Ehkä vielä joskus. Ehkä kaikki olikin vaan unta?

21

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Anna mennä vaan elämä hissukseen vessasta alas. Mutta älä valita jälkeen päin 😎

      • Anonyymi

        Ei mun elämä ole minnekkään pönttöön menossa. Eiköhän sitä jokainen saa välillä nautiskella.
        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mun elämä ole minnekkään pönttöön menossa. Eiköhän sitä jokainen saa välillä nautiskella.
        -ap

        Käypä kyselemässä narkkareilta, jotka ovat aikanaan koukkuun jääneet, miten he " nautiskelevat ".
        Taitaa olla nautinnot kaukana todellisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käypä kyselemässä narkkareilta, jotka ovat aikanaan koukkuun jääneet, miten he " nautiskelevat ".
        Taitaa olla nautinnot kaukana todellisuudesta.

        En kehtaa, olisi aika epäkohteliasta. Heillä kuitenkin monilla tapahtunut elämässä kauheita asioita mitkä on ajanu heidät käyttämään huumeita.☹️ Ja miten narkkarit nyt minuun liittyy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kehtaa, olisi aika epäkohteliasta. Heillä kuitenkin monilla tapahtunut elämässä kauheita asioita mitkä on ajanu heidät käyttämään huumeita.☹️ Ja miten narkkarit nyt minuun liittyy?

        En sinua väittänytkään narkkariksi, mutta totuushan on se, että joka ikinen narkkari on entinen kokeilija. ( siis huumeiden ).
        Ymmärrän myös, kun elämässä tapahtuu kauheita asioita, niiden aiheuttamia tunnetiloja halutaan paeta, mahdollisesti päihteisiin.
        Se on kuitenkin huono tapa lääkitä itseään, siitä tulee jatkumo, kaikki löytyy jossain vaiheessa edestä päin, samat kauheudet, samat tunteet, jne.
        Itseään ja ongelmiaan ei pääse pakoon, vaikeudetkin on kohdattava, ennemmin tai myöhemmin.
        Omalla kohdallani kohtasin ne turhan myöhään, mutta parempi sekin kuin jos en olisi kohdannut ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sinua väittänytkään narkkariksi, mutta totuushan on se, että joka ikinen narkkari on entinen kokeilija. ( siis huumeiden ).
        Ymmärrän myös, kun elämässä tapahtuu kauheita asioita, niiden aiheuttamia tunnetiloja halutaan paeta, mahdollisesti päihteisiin.
        Se on kuitenkin huono tapa lääkitä itseään, siitä tulee jatkumo, kaikki löytyy jossain vaiheessa edestä päin, samat kauheudet, samat tunteet, jne.
        Itseään ja ongelmiaan ei pääse pakoon, vaikeudetkin on kohdattava, ennemmin tai myöhemmin.
        Omalla kohdallani kohtasin ne turhan myöhään, mutta parempi sekin kuin jos en olisi kohdannut ollenkaan.

        Joo ymmärrän. Itse koen että jos vaikka kaksi kertaa vuodessa nautin mämmiä ei se minua rappiolle vie. Sitähän käytetään ihan terapiakäytössäkin. Olen erittäin tietoinen riskeistä ja olen korkeakoulutettu ja on ns. paljon menetettävää. Olen varovainen🫶🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ymmärrän. Itse koen että jos vaikka kaksi kertaa vuodessa nautin mämmiä ei se minua rappiolle vie. Sitähän käytetään ihan terapiakäytössäkin. Olen erittäin tietoinen riskeistä ja olen korkeakoulutettu ja on ns. paljon menetettävää. Olen varovainen🫶🏻

        Pari perus sääntöä.
        Muistahan maksaa joka kerta pyydetty hinta aineesta. Ja jos ei ole varaa älä silloin nauti., vaikka tekisi kuinka mieli.


    • Anonyymi

      Ei oo pyydetty vielä hintaa mutta maksan toki jos pyydetään.

      • Anonyymi

        Älä ole naivi.
        Se menee niin. että ensimmäiset on ilmaisia, niin saadaan asiakkaita, jotka maksavat.. Eli ensin koukkuun ja sitten rahat pois.
        Vai luuletko, että joku antaa huumeita hyvää hyvyttään?? Rikastuminen siinä taustalla on.. tai mikä pahempaa, oman käytön rahoittaminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole naivi.
        Se menee niin. että ensimmäiset on ilmaisia, niin saadaan asiakkaita, jotka maksavat.. Eli ensin koukkuun ja sitten rahat pois.
        Vai luuletko, että joku antaa huumeita hyvää hyvyttään?? Rikastuminen siinä taustalla on.. tai mikä pahempaa, oman käytön rahoittaminen.

        Nojoo, viimeks se tuttu halus vaa jonku sen kaa ottaa mämmit. Toki oisin voinu hänelle siitä myös maksaa. Ens kerralla varmasti maksan! Itseasias nyt tuli vähä huono omatunto, ei taida kuitenkaa olla mitää ihan edullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nojoo, viimeks se tuttu halus vaa jonku sen kaa ottaa mämmit. Toki oisin voinu hänelle siitä myös maksaa. Ens kerralla varmasti maksan! Itseasias nyt tuli vähä huono omatunto, ei taida kuitenkaa olla mitää ihan edullista.

        Ja on siit etuu et on kaunis nainen😌 uskon että kyllä miehet ihan mielellään hyvää hyvyyttään tarjoo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja on siit etuu et on kaunis nainen😌 uskon että kyllä miehet ihan mielellään hyvää hyvyyttään tarjoo!

        Ei se menen niin, Ei kukaan sinulle kerro, että tämä on maistiainen.. Se on muka "hyvässä seurassa hauskaa.." Sitten se ei yhtäkkiä enää olekkaan. Huumemaailma on aika rankka juttu..
        Mutta kyllä sen elämä opettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se menen niin, Ei kukaan sinulle kerro, että tämä on maistiainen.. Se on muka "hyvässä seurassa hauskaa.." Sitten se ei yhtäkkiä enää olekkaan. Huumemaailma on aika rankka juttu..
        Mutta kyllä sen elämä opettaa.

        Jep, huumemaailma on kyllä rankka juttu. Nyt puhuttiin mdma:n satunneisesta ottamisesta. Sehän ei ole edes addiktoiva huume. Vahva huume se kyllä on. Lähti vähän sivuraiteille tämä keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, huumemaailma on kyllä rankka juttu. Nyt puhuttiin mdma:n satunneisesta ottamisesta. Sehän ei ole edes addiktoiva huume. Vahva huume se kyllä on. Lähti vähän sivuraiteille tämä keskustelu.

        Et usko, mutta kyllä se on addiktoiva huume. Vai eikö se muka ollutkaan mahtava tunne, vaiikka niin sanoit alussa?
        addiktoiva tarkoittaa että haluat uusia sen tunteen/maun tai vastaavam.. Et ehkä alussa niin useasti, mutta kun maailma laittaa muutaman tosi huonon viikon tiellesi niin haluat nopeasti pois siitä huonosta olosta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et usko, mutta kyllä se on addiktoiva huume. Vai eikö se muka ollutkaan mahtava tunne, vaiikka niin sanoit alussa?
        addiktoiva tarkoittaa että haluat uusia sen tunteen/maun tai vastaavam.. Et ehkä alussa niin useasti, mutta kun maailma laittaa muutaman tosi huonon viikon tiellesi niin haluat nopeasti pois siitä huonosta olosta...

        Ei sillä lailla addiktoiva että päätä särkee ja heikottaa jos en saa annosta. Sitä tarkoitin. En näkisi että tuo että on mahtava tunne nii on addiktoiva, en ole addiktoitunut. Jos haluan ottaa vaikka 6kk päästä taas mämmit niin otan, jos en halua niin en ota. Itse käsittelen vaikeat asiat elämässä muulla tavoilla kun päihteillä. Käytän päihteitä kun olen iloinen ja onnellinen. Harmi jos sinulle päihteet ovat pakoreitti pois pahasta olosta, voimia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä lailla addiktoiva että päätä särkee ja heikottaa jos en saa annosta. Sitä tarkoitin. En näkisi että tuo että on mahtava tunne nii on addiktoiva, en ole addiktoitunut. Jos haluan ottaa vaikka 6kk päästä taas mämmit niin otan, jos en halua niin en ota. Itse käsittelen vaikeat asiat elämässä muulla tavoilla kun päihteillä. Käytän päihteitä kun olen iloinen ja onnellinen. Harmi jos sinulle päihteet ovat pakoreitti pois pahasta olosta, voimia!

        Hienoa, minä olen vain kuullut noi SAMAT sanat niin usealta nykyiseltä narkkarilta. Pidä tuosta kiinni, mutta parempi kun et leikkisi, niiden kanssa. Ne kokuttavat todella nopeasti.

        Pakko kertoa nopeasti yksi tosielämän esmerkki.

        Eräs k ertoi kanssa käyttävänsä vain viihde tarkoituksessa ja aivan vain hyvin harvoin 15 vuoden päästä hän sai enää hädintuskin sanaa suustaan makessaan sairaalassa. Tänä päivänä hän taistelee joka p0äivä himoa vastaan ja ihmettelee miten ihmeessä juuri hänelle kävi näin.

        Autoin samasta lähtökohdista aloittaneita kuin sinä jokusen vuoden.. Nyt vain riitti, ette te ikinä opi. Parempi kun käyt haastattelemassa "vanhoja" narkkareita ja kysyt miten! he! aloittivat!.. Huomaat että melkein samat sanat ovat hyvin monella kuin sinulla tällä hetkellä.
        Nämäö sanat kaikuvat tyhjyyteen, mutta onpahan sanottu.


      • Anonyymi

        Haluaako joku uuden asiakkaan sinusta?
        Koskaan ei voi tietää kuinka aineiden kanssa käy ja mitä lopulta vetää, ei vaikka kemisti olisi itse. Hengenlähtö voi tulla kertalaakista. Kannattaa ajatella mitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä lailla addiktoiva että päätä särkee ja heikottaa jos en saa annosta. Sitä tarkoitin. En näkisi että tuo että on mahtava tunne nii on addiktoiva, en ole addiktoitunut. Jos haluan ottaa vaikka 6kk päästä taas mämmit niin otan, jos en halua niin en ota. Itse käsittelen vaikeat asiat elämässä muulla tavoilla kun päihteillä. Käytän päihteitä kun olen iloinen ja onnellinen. Harmi jos sinulle päihteet ovat pakoreitti pois pahasta olosta, voimia!

        Ilosta ja onnellisuudesta pystyy nauttimaan ihan selvinkin päin, ja paremmaltahan se tuntuu.
        Miksi hyvän fiiliksen ollessa päällä, pitäisi huumata itseään ?


    • Anonyymi

      Kaikki olikin unta. Ellei ollut, niin parin vuoden päästä oletkin jo kadulla myymässä itseäsi saadaksesi ainetta. Siinä ei korkeat koulutukset auta.

      Nimim. En minä, mutta kaikki muut kyllä.

    • Anonyymi

      Miten jokainen nakkari onkin ajatellut että juuri minä osaan säännöstellä mielihalujani.
      Ei kukaan ole ajatellut että "alampa elämäntapa narkkariksi ihan vaan huvikseni"
      Kylllä se tulee jokaiselle yllätyksenä ja täysin huomaamatta. Kun se koukku tarkoittaa todellakin jotain mitä ei pysty hallitsemaan noin vain. Sen sisäistämiseen tarvitaan iän tuomaa viisautta.. ja valitettavasti se on monelle liian myöhäistä..

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille. Luulin että tällä sivullaolisi voinut jakaa tätä hyvää kokemusta muiden kanssa jotka kokenut samaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe