1) Ikäsi?
2) Seurusteletko?
3) Montako suhdetta takana?
4) Oletko neitsyt jos olet onko tuosta pitkä aika?
5) Paino, pituus ja kuppikokosi?
6) Oletko ulkonäköösi ja elämääsi tyytyväinen?
7) Stringit vai tavalliset mieluummin?
8) Monetko rintsikatvja käsilaukut omistat? Tykkäätköpushupeista?
9) Mitä harrastat?
-POIKA 15-
Henkilökohtainen kysely tytöille
5
1033
Vastaukset
- Anonyymi
1. Mies 45
2. En
3. 14
4. En ole, ja tuosta sellainen kolme vuosikymmentä
5. 182cm/107kg/D
6. Juu
7. Stringit
8. Kolme
9. Alkoholia - Anonyymi
1) 12
2) en
3) 1
4) Olen neitsyt
5) 42kg, 148cm :((, Tosi pieni en ole mitannut D:
6) Ulkonäkö perseeseen kyllä, muuhun en, elämään ihan jonkun verran tyytyväinen
7) Tavalliset ehdottomasti, paljon mukavammat
8) en ymmärrä kysymystä
9) Tanssia, maalausta, itsetyydytystä, piirtämistä ja Suomi24 lukemista - Anonyymi
15v.
Kyllä, alkuvuodesta lähtien olen seurustellut.
Eka suhde meneillään.
En ole, kesällä harrastimme ekan kerran seksiä ja siitä lähiten ollut säännöllisesti viikoittain seksiä.
157cm, noin 70kg ja pienehköt rinnat. Ehkä B-kuppi.
Olen kyllä, niin ulkonäkööni kuin elämäänikin. Ja miksi en olisi? Voin kuitenkin hyvin, mulla koulu sujuu ja mulla on ihana jätkä kumppanina.
Tavalliset. Ei nyt mitään mummokalsareita, mutta muuten.
Muutamat rintsikat ja pari käsilaukkua. En mä välitä pushupeista. No, poikakaverin kanssa käytän joskus, kun kiusoittelen häntä seksiin.
Vähän kaikenlaista. Elokuvat ja lukeminen on rakkaimmat harrastukset. Tanssinkin jonkin verran. - Anonyymi
1. 12
2. en
3. 0
4. olen neitsyt
5. 156,5cm, 48-49kg ja en oo mitannu
6. joo kai
7. tavalliset
8.
9. musiikkia - Anonyymi
1) nainen 16
2) en
3)1
4) olen neitsyt
5) n 50kg 166,4 cm, en muista
6)kyllä
7) stringit
8) 2, kyllä
9)lukemista, sali
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841388EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111202- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102781- 54773
- 30706