En ole enää käynyt palstoilla (hyvää yötä!)

Anonyymi-ap

kuin harvakseltaan. En koe, että siitä olisi ainakaan enää mitään hyötyä. Parempi mielenterveydelle ja saa enemmän tasapainoa oikeaan elämään. En suosittele sinullekaan täällä olemista, ainakaan minun takiani. Harmi, että ilmeisesti ollaan hukattu ainutkertainen mahdollisuus, mutta irtipäästäminen on myös vapauttavaa.

Se, että ottaisin sinuun vielä joskus yhteyttä, olisi aivan turhaa ja haitallista. Sitä, että ottaisit minuun yhteyttä, ei tule tapahtumaan, vaikka minua mahdollisesti kaipaisitkin. Eikö siis anneta vaan olla ja olla iloisia asioista niistä tapahtuneista asioista, jotka olivat myös hyviä?

https://www.youtube.com/watch?v=sy1fG_LWUaQ

15

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lässynlää. Jos ei mies halua panna naista, voi unohtaa koko jutun.

• Anonyymi

Miksi olisi haitallista?

• Anonyymi

Miksi selostat valheellista tarinaa

• Anonyymi

Miksi sinä selostat valheellista tarinaa jostain vatun nettipalstan kirjoittajista? Olet varmasti jo huomannut, että trollaava mies kirjoittaa mitä sattuu kun olet tuota oman elämäsi opportunismia hyvin ahkerasti harjoittanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi sinä selostat valheellista tarinaa jostain vatun nettipalstan kirjoittajista? Olet varmasti jo huomannut, että trollaava mies kirjoittaa mitä sattuu kun olet tuota oman elämäsi opportunismia hyvin ahkerasti harjoittanut

Ja näiden kommenttien tarkoituskaan ei ole muu, kuin nokkela verbaaliakrobatia. Toki siihnäkin voisitte vähän yrittää petrata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja näiden kommenttien tarkoituskaan ei ole muu, kuin nokkela verbaaliakrobatia. Toki siihnäkin voisitte vähän yrittää petrata.

Jassoo, että sitä verbaaliakrobatiaa siellä irl olet myös harmittomasti harjoittanut? Kiinnostavaa, että käytät monikkomuotoa eikö sinun jutut oikein kiinnosta jos sallit tällaisen syvemmän sisällönanalyysintyngän

• Anonyymi

Annat sellaisen kuvan ettei toinen ihminen ollutkaan kovin merkittävä sinulle . Ainut kertainen mahdollisuuskin olikin yhtä tyhjän kanssa.
      Turhaa se on silloin ottaa mitään yhteyksiä jos ei kiinnosta , eikä siten toisesta mitään halua.
      Kaikki oli yhtä tyhjän kanssa.
      Tyhjän saa pyytämättäkin.

• Anonyymi

Hei! Samoilla ajatuksilla olen minäkin (kai). Mutta sopiiko kuitenkin, jos joskus tulen paikalle?

• Anonyymi

Ihan kuin minä olisin kirjoittanut tuon, niin samat ajatukset. Mutta en kirjoittanut, vaikka noin ajattelenkin (ja teen) myös. 😱
      -nainen takavasemmalta

• Anonyymi

Palstan perusteella ei mitään päätetä, eikö se ole selvä asia.

• Anonyymi

Kylläpäs päätetään ja etenkin päätellään!

• Anonyymi

Minä en ainakaan päätä yhtään mitään palstan perusteella .

• Anonyymi

Kiitos, kun kirjoitit. Voi olla, että käyn tällä palstalla sinua useammin, mutta en minä sentään asu täällä :) Oikeassa olet kyllä tuon suhteen, ettei täällä olo tee hyvää mielenterveydelle. Toisaalta sinä veit mielenrauhan jo aikoinaan. Ja sanoohan järkikin, että kun ei edes kunnolla tunneta toisiamme, niin miten ylipäätään tämä koko tunne kestääkin? Siis minulla.
      Haitallista kenelle?? Sinulle, minulle, molemmille, ulkopuolisille? Kirjoitit hyvin varmana tuon, etten minä koskaan tule ottamaan yhteyttä. Eipä se taitaisi ihan helposti edes onnistua, jos vaikka haluaisinkin.

Kyllä, kaipaan sinua. Mitäpä sitä kiertelemään.

Enkös minä ole antanut sinun olla? En ole tullut paikan päälle häiritsemään mitään..

• Anonyymi

Aloittajalle: Jos nyt vielä kuitenkin joskus käyt tällä palstalla, niin kerrohan, miksi ylipäätään käyt täällä? Olet ymmärtääkseni taas kihloissa/ naimisissa, joten miksi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      320
      7600
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2176
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1853
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1382
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1287
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1251
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1231
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      56
      1181
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe