En ole enää käynyt palstoilla (hyvää yötä!)

Anonyymi-ap

kuin harvakseltaan. En koe, että siitä olisi ainakaan enää mitään hyötyä. Parempi mielenterveydelle ja saa enemmän tasapainoa oikeaan elämään. En suosittele sinullekaan täällä olemista, ainakaan minun takiani. Harmi, että ilmeisesti ollaan hukattu ainutkertainen mahdollisuus, mutta irtipäästäminen on myös vapauttavaa.

Se, että ottaisin sinuun vielä joskus yhteyttä, olisi aivan turhaa ja haitallista. Sitä, että ottaisit minuun yhteyttä, ei tule tapahtumaan, vaikka minua mahdollisesti kaipaisitkin. Eikö siis anneta vaan olla ja olla iloisia asioista niistä tapahtuneista asioista, jotka olivat myös hyviä?

https://www.youtube.com/watch?v=sy1fG_LWUaQ

14

511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lässynlää. Jos ei mies halua panna naista, voi unohtaa koko jutun.

    • Anonyymi

      Miksi olisi haitallista?

    • Anonyymi

      Miksi selostat valheellista tarinaa

      • Anonyymi

        Miksi sinä selostat valheellista tarinaa jostain vatun nettipalstan kirjoittajista? Olet varmasti jo huomannut, että trollaava mies kirjoittaa mitä sattuu kun olet tuota oman elämäsi opportunismia hyvin ahkerasti harjoittanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä selostat valheellista tarinaa jostain vatun nettipalstan kirjoittajista? Olet varmasti jo huomannut, että trollaava mies kirjoittaa mitä sattuu kun olet tuota oman elämäsi opportunismia hyvin ahkerasti harjoittanut

        Ja näiden kommenttien tarkoituskaan ei ole muu, kuin nokkela verbaaliakrobatia. Toki siihnäkin voisitte vähän yrittää petrata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näiden kommenttien tarkoituskaan ei ole muu, kuin nokkela verbaaliakrobatia. Toki siihnäkin voisitte vähän yrittää petrata.

        Jassoo, että sitä verbaaliakrobatiaa siellä irl olet myös harmittomasti harjoittanut? Kiinnostavaa, että käytät monikkomuotoa eikö sinun jutut oikein kiinnosta jos sallit tällaisen syvemmän sisällönanalyysintyngän


    • Anonyymi

      Annat sellaisen kuvan ettei toinen ihminen ollutkaan kovin merkittävä sinulle . Ainut kertainen mahdollisuuskin olikin yhtä tyhjän kanssa.
      Turhaa se on silloin ottaa mitään yhteyksiä jos ei kiinnosta , eikä siten toisesta mitään halua.
      Kaikki oli yhtä tyhjän kanssa.
      Tyhjän saa pyytämättäkin.

    • Anonyymi

      Hei! Samoilla ajatuksilla olen minäkin (kai). Mutta sopiiko kuitenkin, jos joskus tulen paikalle?

    • Anonyymi

      Ihan kuin minä olisin kirjoittanut tuon, niin samat ajatukset. Mutta en kirjoittanut, vaikka noin ajattelenkin (ja teen) myös. 😱
      -nainen takavasemmalta

    • Anonyymi

      Palstan perusteella ei mitään päätetä, eikö se ole selvä asia.

      • Anonyymi

        Kylläpäs päätetään ja etenkin päätellään!


      • Anonyymi

        Minä en ainakaan päätä yhtään mitään palstan perusteella .


    • Anonyymi

      Kiitos, kun kirjoitit. Voi olla, että käyn tällä palstalla sinua useammin, mutta en minä sentään asu täällä :) Oikeassa olet kyllä tuon suhteen, ettei täällä olo tee hyvää mielenterveydelle. Toisaalta sinä veit mielenrauhan jo aikoinaan. Ja sanoohan järkikin, että kun ei edes kunnolla tunneta toisiamme, niin miten ylipäätään tämä koko tunne kestääkin? Siis minulla.
      Haitallista kenelle?? Sinulle, minulle, molemmille, ulkopuolisille? Kirjoitit hyvin varmana tuon, etten minä koskaan tule ottamaan yhteyttä. Eipä se taitaisi ihan helposti edes onnistua, jos vaikka haluaisinkin.

      Kyllä, kaipaan sinua. Mitäpä sitä kiertelemään.

      Enkös minä ole antanut sinun olla? En ole tullut paikan päälle häiritsemään mitään..

    • Anonyymi

      Aloittajalle: Jos nyt vielä kuitenkin joskus käyt tällä palstalla, niin kerrohan, miksi ylipäätään käyt täällä? Olet ymmärtääkseni taas kihloissa/ naimisissa, joten miksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe