Päivin kannattajat toivottivat syyttäjälle siunausta

Anonyymi-ap

oikeustalon edessä kun hän saapui istuntoon.
Lisäksi auttoivat kohteliaasti sisälle.

Onko suurempaa lähimmäisen rakkautta kuin siunata vastustajaansa?

339

1123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Luulisi koskettaneet syyttäjää…

      • Anonyymi

        Luulisi olleen hämmästynyt.


      • Anonyymi

        Tulikohan syyttäjä tilaisuuden jälkeen USKOON?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulikohan syyttäjä tilaisuuden jälkeen USKOON?

        Ainakin siemen on kylvetty moneen kertaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin siemen on kylvetty moneen kertaan.

        Syyttäjä keskittyy oikeudenkäyntiin. Uskovat yrittävät joskus saada jonkun uskoon heikolla menestyksellä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Syyttäjä keskittyy oikeudenkäyntiin. Uskovat yrittävät joskus saada jonkun uskoon heikolla menestyksellä.

        Voitko kertoa miksi sinä otat valokuvia Jarin kotoa ja julkaiset ne omassa facessasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa miksi sinä otat valokuvia Jarin kotoa ja julkaiset ne omassa facessasi?

        Jari on mielissään ja kuvat ovat hyviä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Jari on mielissään ja kuvat ovat hyviä.

        Älytöntä, kai hän oman kämppäänsä näkee ilman kuviakin? 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älytöntä, kai hän oman kämppäänsä näkee ilman kuviakin? 😂

        Totta sekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älytöntä, kai hän oman kämppäänsä näkee ilman kuviakin? 😂

        Oli kuitenkin kyseessä meidän viimeinen vierailu. Siksi kuvia.

        Sinä et koskaan huomaa millekään mitään miksi asiat ovat niin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Oli kuitenkin kyseessä meidän viimeinen vierailu. Siksi kuvia.

        Sinä et koskaan huomaa millekään mitään miksi asiat ovat niin.

        Miksi ne pitää facessa jakaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ne pitää facessa jakaa?

        Koska se on tässä tapauksessa tärkeä.

        Vain yksi puuttui, mutta oli meillä vielä perjantaina.


      • torre3 kirjoitti:

        Koska se on tässä tapauksessa tärkeä.

        Vain yksi puuttui, mutta oli meillä vielä perjantaina.

        Jari itse julkaisee vain autoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa miksi sinä otat valokuvia Jarin kotoa ja julkaiset ne omassa facessasi?

        No voi. Ymmärrät varmasti, miksi et enää itse kelpaa torren kuviin.


      • Anonyymi

        No ihan varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin siemen on kylvetty moneen kertaan.

        Kyllä, vahvasti,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi olleen hämmästynyt.

        Kyllä, olisi olllut kiva nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa miksi sinä otat valokuvia Jarin kotoa ja julkaiset ne omassa facessasi?

        Se leuhkii niillä 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voi. Ymmärrät varmasti, miksi et enää itse kelpaa torren kuviin.

        Mutta Turre on ottanut teidän kahden panosessioista kuvia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Syyttäjä keskittyy oikeudenkäyntiin. Uskovat yrittävät joskus saada jonkun uskoon heikolla menestyksellä.

        Usko tulee Jumalalta. Ei uskova voi saada omin voimin toista uskoon,
        mutta siemen voi jäädä itämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin siemen on kylvetty moneen kertaan.

        Ei kai sentään kylvetty raiskaamalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ainakin siemen on kylvetty moneen kertaan.

        Toivottavasti siementä ei ole kylvetty raiskaamalla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Syyttäjä keskittyy oikeudenkäyntiin. Uskovat yrittävät joskus saada jonkun uskoon heikolla menestyksellä.

        Vai että "uskoon". Kumpi on parempi aasialainen "usko", islam vai vai juutalaisuus? Jotkut kannattavat juutalaisuuden lahkoa *ristinuskoa*.


    • Anonyymi

      Hyvin tuomittu. Kristityt ovat fiksua väkeä.

      • Anonyymi

        Onko tästä kuvia?


    • Anonyymi

      Mantilan naama oli näkemisen arvoinen.

    • Anonyymi

      "vastustajaansa?" Onko valtakunnansyyttäjä ja oikeuslaitos kiihkouskovien vastustaja kun nämä tekevät työtään? Vain rikollisille nämä tahot ovat vastustajia. Taitaa näiden mielenosoittajien, Räsäsen puolustajien omatunto syyttää heitä jostakin. Mistähän se syyttää? Heidän omatuntonsa EI TAIDA IHAN KUOLLUT OLLAKAAN.

      • Anonyymi

        Kyllä syyttäjä aina on syytetyn vastustaja.
        Eivät koskaan ole samalla puolella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä syyttäjä aina on syytetyn vastustaja.
        Eivät koskaan ole samalla puolella.

        Tietenkin. Hänen työnsä on syyttää, ei puolustaa. Jos hän toimisi vastoin virkaansa, se olisi rikos oikeuslaitosta vastaan.

        Puolustusasianajajan tehtävä on puolustaa syytettyä. Aa-väki siunasi nyt vieraan herran palvelijaa. Mutta tuo jengihän ei ole muutoinkaan tarkka, missään puheissaan ja teoissaan.

        Syyttäjällä on nyt jopa Aa:laisten tuki!
        Päivillä on vain Jeesus (näin uskon).

        Näihin, kuten koko oikeuden muuhunkaan lautakuntaan ei kuitenkaan pidä sokeasti luottaa, he eivät aina itsekään ole niin viatonta ja lainkuuliaista väkeä kuin annetaan ymmärtää. lahjonnalle alttiita, uskokaa vaan. Niin kuin koko Suomen valtiojohto muutoinkin.

        Vapaamuurarius sekä myös ruotsinkielisyys on oikeudessa, Suomessa yleensäkin, kova sana. Nämä voittavat aina "alemman kansan" ja alempi kansa maksaa kaikki kulut.

        Mikä on syyttäjän ja tuomarin äidinkieli?
        Kuuluvatko epäpyhän Suorakulman ja Harpin veljeskuntaan?

        Räsänen nyt aina on (vaan) Räsänen. Ja tunnustava kristitty.
        Maitolasi ja pop cornit esiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin. Hänen työnsä on syyttää, ei puolustaa. Jos hän toimisi vastoin virkaansa, se olisi rikos oikeuslaitosta vastaan.

        Puolustusasianajajan tehtävä on puolustaa syytettyä. Aa-väki siunasi nyt vieraan herran palvelijaa. Mutta tuo jengihän ei ole muutoinkaan tarkka, missään puheissaan ja teoissaan.

        Syyttäjällä on nyt jopa Aa:laisten tuki!
        Päivillä on vain Jeesus (näin uskon).

        Näihin, kuten koko oikeuden muuhunkaan lautakuntaan ei kuitenkaan pidä sokeasti luottaa, he eivät aina itsekään ole niin viatonta ja lainkuuliaista väkeä kuin annetaan ymmärtää. lahjonnalle alttiita, uskokaa vaan. Niin kuin koko Suomen valtiojohto muutoinkin.

        Vapaamuurarius sekä myös ruotsinkielisyys on oikeudessa, Suomessa yleensäkin, kova sana. Nämä voittavat aina "alemman kansan" ja alempi kansa maksaa kaikki kulut.

        Mikä on syyttäjän ja tuomarin äidinkieli?
        Kuuluvatko epäpyhän Suorakulman ja Harpin veljeskuntaan?

        Räsänen nyt aina on (vaan) Räsänen. Ja tunnustava kristitty.
        Maitolasi ja pop cornit esiin!

        Räsänen on syytetty uskonsa tähden.


    • Anonyymi

      No, kunhan siunaisivat syyttäjää sitten myös tuomion julistamisen jälkeenkin, eikä vain edellä, yrittäen näin manipuloida häntä.

      "Siunattu olkoon myös Juudas Iskariot, koko juutalainen papistoväki ja Pontius Pilatus, rukoilemme puolestanne!"

      Tuomiolla on nyt P. Räsänen, ette te hihhulit, jotka ette piittaa muusta kuin sensaatiosta. Jos te välittäisitte Päivistä, niin lopettaisitte orgianne hänen tuomionsa nimissä. Te ette lähde vankilaan, mutta muistakaa: myös teidän tekonne ovat jo vaikuttaneet yleiseen mielipiteeseen hänestä, te ette ole viattomia, vaikka heittelisitte ruusuja syyttäjän jalkojen alle.

      Te ette usko ja luota Jumalaan, vaan omiin tekoihinne, työntäen Itse Jumalan sivuun.

      Kannatteko vastuun myös omista teoistanne, jolla olette manipuloineet maailmaa pitämään Räsästä jonain rikollisena puolihulluna, sellaisena kuin te itse olette?

      "Täh??? Mekö muka syyllisiä?!" Te olette sekaantuneet toisen ihmisen elämään, ulkopuolelta toimineet häntä vastaan, hänen kriittisimmillä hetkillään. Te varmaan luotte valtavan shown myös pyrkimällä sitten veisaamaan joitain ilolaulujanne vankilan muureilla.

      Kunnes kyllästytte. Tulee muita sensaatiomaisia juttuja, joissa voitte tuoda itseänne esille! Mutta Päivi lusii mahd. kakkunsa viimeistä tuntia myöten.

      Jos välttämättä siunailla pitäisi, siunaisin nyt, ilman näyttävää showta, hiljaa iltarukouksissani etenkin Päiviä ja hänen puolustusasianajajaansa. Jumala tuomitkoon hänen syyttäjänsä ja muun tuomaristopuljun, jotka on valittu tuomiolle näiden poliittisen puoluekantansa mukaan. Siellä istuu ankaran näköisinä monenlaista ateistia, "muun sukupuolista": niin vihreää, demaria kuin komukkaakin. Oikeuden lautamiehet Suomessa ovat kaikkea muuta kuin "puolueetonta" väkeä! Juuri puoluekirjan mukaan heidät on sinne istutettu.

      Psalmi 94: 16-23
      16 Kuka nousee minun puolelleni pahoja vastaan, kuka asettuu minun rinnalleni väärintekijöitä vastaan?
      17 Ellei Herra olisi minun apuni, pian minun sieluni asuisi hiljaisuuden maassa.

      18 Kun minä ajattelen: "Minun jalkani horjuu", niin sinun armosi, Herra, minua tukee.
      19 Kun minulla on sydämessäni paljon murheita, niin sinun lohdutuksesi ilahuttaa minun sieluni.

      20 Onko yhteyttä sinun kanssasi turmion tuomioistuimella, jossa väkivaltaa tehdään lain varjolla,
      21 ahdistetaan vanhurskaan sielua ja tuomitaan syylliseksi viaton veri?

      22 Mutta Herra on minun linnani, Jumalani on minun suojakallioni.
      23 Hän kostaa heille heidän ilkityönsä ja hukuttaa heidät heidän pahuutensa tähden. Herra, meidän Jumalamme, hukuttaa heidät.

      Aa-väki siunaa ilkityön tekijöitä, mutta Herrallamme on toinen mieli.

      Ette te joskus voisi vain pitää suutanne kiinni?
      Aiheuttaisitte ihmisille vähemmän pahaa.

      Mutta ettehän te sensaationiekat sellaiseen kykene. Saatte sairaat orgasminne viattomien veristä. Tälläkin foorumilla.

      • Anonyymi

        Meidän tehtävämme on aina siunata, ei kirota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän tehtävämme on aina siunata, ei kirota.

        Sinäkin pölhökustaa siunauksillasi kiroat itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin pölhökustaa siunauksillasi kiroat itsesi.

        Sinuakin minä siunaan, en klroa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän tehtävämme on aina siunata, ei kirota.

        Kukaan ei ole vaatinut teitä kiroamaan syyttäjää.

        Juttunne perustuvat koko ajan vain valheisiin. Näin te totutusti pyritte manipuloimaan mielikuvia. Eiköhän syyttäjä ole sen verran älykäs, ettei teidän käytöksenne häneen uppoa. Mutta näin te vain lisää pyritte negatiivisesti vaikuttamaan asiassa joka ei teille edes kuulu.

        Eikö Päivin puolustusasianajaja ole pyytänyt teitä peruuttamaan reippaasti takavasemmalle ja pitämään suunne kiinni, Päivin parhaaksi?

        Sekaannutte toisen ihmisen oikeudenkäyntiin. Oikeudessahan, oikeuskäsittelyiden ajan kahden eri osapuolen pitää olla toisistaan täysin erillään ja hiljaa, odotussalissa ei saa lähestyä vastapuolta sanoin eikä elein, tai lähestyneen osapuolen toiminta voidaan tulkita mahd. uhkailuna, tai muuna psykologisena vaikuttamisyrityksenä vastapuolta ja tämän oikeuksia vastaan. Koska olette Päivin "tukijoita", saattaa syyttäjä kääntää tekonne Päiviä vastaan. Nämä ovat oikeudenkäyntien juridiikkaa.

        Olette selvästi rajun seksuaalisen kiihottuneessa tilassa, ettekä te ole alunalkaenkaan olleet "Päivin puolta". Te kaappipervot olette niin seksuaalisesti sairasta porukkaa, että itsekin kuuluisitte Setaan, sen jollekin sivuosastolle, muiden samanlaisten pervojen joukkoon.

        Teidän tehtävänne ei ole siunata eikä kirota, vaan pysyä täysin hiljaa sekä kaukana oikeuskäsittelystä. Päivin asia ei kuulu teille. Ette te joskus voisi vain tukkia suunne, toisen parhaaksi? Häiriköitte toisen henkilön oikeudenkäsittelyä, lähestytte jumankekka Syyttäjää, jonka peräti virkatehtävä on kääntää kaikki Päiviin liittyvä toiminta häntä itseään vastaan.

        "Päivin nimissä" mellastatte oikeustalolla / sen eteisessä / kadulla! Huutelette Syyttäjälle "Me siunaamme sinua!" ja joka voidaan tulkita Syyttäjän manipulointiyritykseksi! Hän, kuten kukaan muukaan ei teidän sielullisia siunauksianne kaipaa. Ei teissä vaikuta Jumalan Pyhä Henki.

        Te ette ole tuolla tuomiolla, mutta käyttäydytte, kuin itse liittyisitte asiaan.

        Vahingoitatte sekä itse Räsästä että kristittyjen mainetta yleensäkin. Te ette ole uudestisyntyneitä kristittyjä, vaikka kristittyinä esiinnyttekin, vaan joitain puolikäännynnäisiä lahkolaisia. Teidän toiminnastanne puuttuu kaikki aito välittäminen. Omat seksuaaliset tarpeenne, uskonnollisella alibilla, on ainoa mistä te piittaatte.

        Teistä tulee mieleen se joku USA:n Westboron baptistipervojen laitalahko, joka ei kuin kaukaa, nimeksi muistuta kristinuskoa. Heidän johtajaansa kuunnellessa kuka tahansa aito kristitty tajuaa hänet huijariksi. Jätkä ei ole opetellut Raamatusta kuin muutaman lauseen, joita heittelee vihahuutojensa sekaan. Anabaptisti-"pastori", parhaimmillaan. Samaa tasoa on teidän Aa-puljunne, seksuaalisesti tukahdettuine, neuroottisine vanhoinepiikoinenne, kaappipervoinenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkin pölhökustaa siunauksillasi kiroat itsesi.

        Kuutioko se siinä!


    • Anonyymi

      Syyttäjä ei ole koskaan kenenkään puolta, vaan hän on henkilökohtaisesti neutraali asiaan. Kaiken takana on kanteen tehnyt henkilö, jonka henkilöllisyys on tiedossa. Syyttäjä ei ilmoita omaa näkemystään asiaan Voi olla että hän sisimmässään on Räsäsen puolella mutta sitä hän ei saa sitä virkansa puolesta ilmoittaa. Syyttäjä ei siis ilmoita omaa kantaansa, vaan edustaa orjallisesti kanteen tehnyttä henkilöä. Oikeudessa yksi tuomari toimii puheenjohtajana, syytettyä avustaa oikeusavustaja ja kantajaa edustaa syyttäjä. Sellainen on siellä työnjako. Päätöksen tekee vain oikeuden tuomarit ilman oikeusavustajaa ja syyttäjää. Sekä oikeusavustajan että syyttäjän ei saa myöskään oikeudenkäynnin ulkopuolella ilmoittaa omaa kantaansa asiaan. Heitä sitoo vaitiolovelvoitus. Päätöksen asian viemisestä korkeampaan tuomioistuimeen tekee kanteen tehnyt henkilö eikä syyttäjä, joka edustaa viran puolesta kantajaa.

      • Anonyymi

        Tiedätkö mitä eroa on siviiliprossioikeudella ja rikosprosessioikeudella?


    • Anonyymi

      Tämä on oikeaa evankeliointia.

      • Kyllä. Me siunaamme emme kiroa.


      • Anonyymi
        Heimo.Vesa kirjoitti:

        Kyllä. Me siunaamme emme kiroa.

        Ketkä "me"? Miten "te" liitytte asiaan?

        Oletteko te tuolla tuomiolla?
        Näin varastatte toisen henkilön tragedian omaksenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketkä "me"? Miten "te" liitytte asiaan?

        Oletteko te tuolla tuomiolla?
        Näin varastatte toisen henkilön tragedian omaksenne.

        Me uskovat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Me uskovat.

        Te uskovat julistatte helvettiin menijät.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Te uskovat julistatte helvettiin menijät.

        Kerrotaan vain miten Raamattu asiasta opettaa.
        Voimme luottaa vain Jumalan sanaan siinä miten ihminen pelastuu, mikä johtaa Helvettiin,
        vaikka Jumala lopulta yksin päättää kenen osa on Taivas, kenen ei.


    • Anonyymi

      Johannes Kastaja meni herodeksen puheille ja sanoi ; sinulla ei ole lupaa pitää veljesi vaimoa!

      Kohta oli Johanneksen pää hopealautasella.

      Saa päätellä itse.

    • Anonyymi

      Aidosti sydämmessäänkö? Palstalla asiasta saa ihan toisen kuvan. 🤣

      -a-teisti-

      • Anonyymi

        Tottakai, minä siunaan sinuakin ja rukoilen, että tulisit uskoon ja pelastuisit. 🙏


      • Minäkin rukoilen sinun puolestasi ja siunaan sinua. Teen sen niin vilpittömästi kuin osaan.


      • Anonyymi
        Yksi.uskis kirjoitti:

        Minäkin rukoilen sinun puolestasi ja siunaan sinua. Teen sen niin vilpittömästi kuin osaan.

        Sinun kohdallasi en edes epäile asiaa. Olet kyllä varsin jyrkkä fundamentalisti, mutta kyllä sinussa viesteistäsi päätellen aivan aitoa lähimmäisen rakkautta on. Siunaa pois, ei se haitaksikaan ole. 👍

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kohdallasi en edes epäile asiaa. Olet kyllä varsin jyrkkä fundamentalisti, mutta kyllä sinussa viesteistäsi päätellen aivan aitoa lähimmäisen rakkautta on. Siunaa pois, ei se haitaksikaan ole. 👍

        -a-teisti-

        Nyt minäkin alan siunaamaan sinua. Aloitan se nyt heti. Olet rakas ihminen.


      • Yksi.uskis kirjoitti:

        Minäkin rukoilen sinun puolestasi ja siunaan sinua. Teen sen niin vilpittömästi kuin osaan.

        Itse olen elämäni aikana huomannut, että tuollainen rukoilu ja siunailu on aivan turhaa. Kohteelle siitä ei ole mitään hyötyä.


      • Anonyymi

        Eivät tietenkään.

        Kyseessä on vain Suomen oikeuslaitoksen syyttäjän manipulointiyritys. Joka nk. todisteena voi kääntyä Päiviä vastaan.

        Nämä lahkolaiset ovat uskonnollisen manipuloinnin mestareita.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itse olen elämäni aikana huomannut, että tuollainen rukoilu ja siunailu on aivan turhaa. Kohteelle siitä ei ole mitään hyötyä.

        rukoilu ja siunailu ei ole turhaa. opin sen työelämässä. vaikea tilanne loppui kun aloin siunata


      • Anonyymi kirjoitti:

        rukoilu ja siunailu ei ole turhaa. opin sen työelämässä. vaikea tilanne loppui kun aloin siunata

        Siis sinä aloit.

        Itse ajattelin siunauksen kohdetta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siis sinä aloit.

        Itse ajattelin siunauksen kohdetta.

        Mene pois!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siis sinä aloit.

        Itse ajattelin siunauksen kohdetta.

        Turhaa enää kiistää naismaisuuttasi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Itse olen elämäni aikana huomannut, että tuollainen rukoilu ja siunailu on aivan turhaa. Kohteelle siitä ei ole mitään hyötyä.

        Itselläsi epäilevä asenne, et voi puhua muiden puolesta


    • Anonyymi

      Luukkaan evankeliumi:10:3
      Sohviltakin voi vain siunailla raadeltavaksi.

    • Anonyymi

      Aloittaja on väärässä. Suurempaa jne tekopyhät narsisti esittää hurskasta

      • Anonyymi

        Sinusta ei nyt puhuttu.


    • "Päivin kannattajat toivottivat syyttäjälle siunausta"

      Tämä on yksi keskeinen kristillisen elämän ilmentymä. Se on lähimmäisen rakastamista ja samalla myös Jumalan rakastamista.

      Itse olen huomannut, että toisten siunaaminen, niin kanssauskovaisten kuin ei-jumalallisten, jotenkin avaa sydäntäni ja saa minut tuntemaan enemmän myötätuntoa heitä kohtaan. Sitä ei tarvitse aina edes sanoa ääneen, vaan hiljainen mielessä tapahtuva siunaaminen on myös hyvä asia. Mutta ääneen sanottuna se on jotenkin konkreettisempi juttu, varsinkin jos siihen samalla liittyy jokin pieni muodollinenkin ele, myötätuntoinen teko tai ystävällinen hymy.

      • Anonyymi

        Nythän asia nähdään sitten onko teidän siunauksissanne Raamatullista voimaa ja syyttäjä voittaa jutun.
        Se olisi harmi, koska vastaajan voittaminen avaa julkisen keskustelun uskoon liittyvistä asioista avoimemmaksi.
        Nythän palstalla Raamatuntulkinnoilla on syytelty homoseksuaalisia miehiä ja naisia Raamatussa miehiltä kielletyistä teoista.
        Raamattu osoittaa ankarasti kielletyksi miehen siemenen tuhlaamisen omaehtoisesti paikkaan jossa sillä ei ole mahdollisuutta kehittyä Jumalan tarkoittamaksi ainulaatuiseksi ihmiseksi.
        Ja te todistelette Raamatuntulkinnoillanne kyseisiin tekoihin syyllisiksi ainoastaan homoseksuaaliset miehet ja naiset.
        Esimerkiksi:
        -vaimoon yhtyminen tämän kuukautisten aikana, -vaimon luonnonvastaisiin yhteyksiin yhtyminen, -miehen makaaminen miehen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan, -siemenen antaminen mennä maahan, -miesten halu raiskata enkelit.
        Jo pelkkä halu siemenen tuhlaamiseen omaehtoisesti riitti koko kaupungin hävittämiseen, ja teille kauhistus ovat homoseksuaaliset miehet ja naiset.
        Aika velikultia olette.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nythän asia nähdään sitten onko teidän siunauksissanne Raamatullista voimaa ja syyttäjä voittaa jutun.
        Se olisi harmi, koska vastaajan voittaminen avaa julkisen keskustelun uskoon liittyvistä asioista avoimemmaksi.
        Nythän palstalla Raamatuntulkinnoilla on syytelty homoseksuaalisia miehiä ja naisia Raamatussa miehiltä kielletyistä teoista.
        Raamattu osoittaa ankarasti kielletyksi miehen siemenen tuhlaamisen omaehtoisesti paikkaan jossa sillä ei ole mahdollisuutta kehittyä Jumalan tarkoittamaksi ainulaatuiseksi ihmiseksi.
        Ja te todistelette Raamatuntulkinnoillanne kyseisiin tekoihin syyllisiksi ainoastaan homoseksuaaliset miehet ja naiset.
        Esimerkiksi:
        -vaimoon yhtyminen tämän kuukautisten aikana, -vaimon luonnonvastaisiin yhteyksiin yhtyminen, -miehen makaaminen miehen kanssa niinkuin naisen kanssa maataan, -siemenen antaminen mennä maahan, -miesten halu raiskata enkelit.
        Jo pelkkä halu siemenen tuhlaamiseen omaehtoisesti riitti koko kaupungin hävittämiseen, ja teille kauhistus ovat homoseksuaaliset miehet ja naiset.
        Aika velikultia olette.

        Luonnotontahan on, kun miehet keskenään sekstailevat ja naiset keskenään. Ällöttävää!

        Huh, huh!!


    • Anonyymi

      Vahinko että Päivi ei päässyt tai ei päästetty siunaamaan Mantilaa kätten päälle panemisten kautta.

      • Anonyymi

        Voi sinusta muutenkin .


      • Oikeudessa ei saa peleillä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Oikeudessa ei saa peleillä.

        Ei se ole muuten pelleilyä, mutta ei oikein sovi tuollaiseen tilaisuuteen.


    • Anonyymi

      Juuri näin me toimimme.

    • Anonyymi

      Kyllä Päivin kannattajat voisivat hyvinkin siunata Mantilan. He kunnioittavat syyttäjän työtä. He tietävät että syyttäjän työ on vaativaa ja epäkiitollista. Syyttäjää usein syytetään aiheetta. Syyttäjä joutuu virassaan useimmiten virkansa puolesta puhumaan omaa vakaumustaan vastaan. Se johtuu siitä, että syyttäjä ei saa tuoda omaa mielipidettään esiin, vaikka se olisikin vastakkainen ja syytettyä tukevaa. Syyttäjän on pakko toimia kanteen tehneen henkilön puolesta. Syyttäjän virka sanelee sen, muuten hän tekisi virkavirheen. Jos asiassa haluttaisiin moittia jotakin olisi se kanteen tehnyt henkilö, joka yksistään vastaa syytteestä ja on sen alulle panija.

      • Anonyymi

        Syyttäjän työhön ei kuulu valheiden keksiminen kuten Mantila nyt on tehnyt.


      • Anonyymi

        Korjataanpa karkea virhe: Syyttäjällä on oikeus syyttää, mutta myös jättää syytteen nostamatta. Näin on näreet! Syyttäjällä on syyteharkintaoikeus, ei todellakaan ole mikään pakko syyttää ja syyttämättäjättäminen ei ole virkavirhe.

        Korjaan siis viranomaisohjeista tähän: Syyttäjä voi jättää syytteen nostamatta, jos riittävää näyttöä rikoksen epäillyn syyllisyydestä ei ole. Jos taas rikosepäilyn tueksi on olemassa todennäköisiä syitä, syyte on yleensä nostettava. Syyttäjä voi kuitenkin näissäkin tapauksissa luopua syytteen nostamisesta, esimerkiksi jos rikos on vähäinen, rikoksesta epäilty on alaikäinen tai jos rangaistusta olisi pidettävä kohtuuttomana tai tarkoituksettomana.
        Syyttäjä on ratkaisuissaan riippumaton ja itsenäinen lainkäyttäjä. Tietolähde: Syyttäjälaitos, syyteharkinta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjataanpa karkea virhe: Syyttäjällä on oikeus syyttää, mutta myös jättää syytteen nostamatta. Näin on näreet! Syyttäjällä on syyteharkintaoikeus, ei todellakaan ole mikään pakko syyttää ja syyttämättäjättäminen ei ole virkavirhe.

        Korjaan siis viranomaisohjeista tähän: Syyttäjä voi jättää syytteen nostamatta, jos riittävää näyttöä rikoksen epäillyn syyllisyydestä ei ole. Jos taas rikosepäilyn tueksi on olemassa todennäköisiä syitä, syyte on yleensä nostettava. Syyttäjä voi kuitenkin näissäkin tapauksissa luopua syytteen nostamisesta, esimerkiksi jos rikos on vähäinen, rikoksesta epäilty on alaikäinen tai jos rangaistusta olisi pidettävä kohtuuttomana tai tarkoituksettomana.
        Syyttäjä on ratkaisuissaan riippumaton ja itsenäinen lainkäyttäjä. Tietolähde: Syyttäjälaitos, syyteharkinta

        "Kun kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, älkää pelästykö. Niin täytyy käydä, mutta se ei vielä merkitse loppua.
        Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, joka puolella on maanjäristyksiä ja tulee nälänhätä. Tämä on synnytystuskien alkua. Pitäkää varanne! Teidät viedään oikeuteen ja teitä piestään synagogissa. Maaherrojen ja kuninkaiden eteen te joudutte minun nimeni tähden, todistukseksi heille." Lähde: Raamattu, Markus 13:7-9


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kun kuulette taistelun ääniä ja sanomia sodista, älkää pelästykö. Niin täytyy käydä, mutta se ei vielä merkitse loppua.
        Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, joka puolella on maanjäristyksiä ja tulee nälänhätä. Tämä on synnytystuskien alkua. Pitäkää varanne! Teidät viedään oikeuteen ja teitä piestään synagogissa. Maaherrojen ja kuninkaiden eteen te joudutte minun nimeni tähden, todistukseksi heille." Lähde: Raamattu, Markus 13:7-9

        Jäi epäselväksi kuulivatko he mitään taistelun ääniä.

        Jeesus saattoi puhua kuin kylähullu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Korjataanpa karkea virhe: Syyttäjällä on oikeus syyttää, mutta myös jättää syytteen nostamatta. Näin on näreet! Syyttäjällä on syyteharkintaoikeus, ei todellakaan ole mikään pakko syyttää ja syyttämättäjättäminen ei ole virkavirhe.

        Korjaan siis viranomaisohjeista tähän: Syyttäjä voi jättää syytteen nostamatta, jos riittävää näyttöä rikoksen epäillyn syyllisyydestä ei ole. Jos taas rikosepäilyn tueksi on olemassa todennäköisiä syitä, syyte on yleensä nostettava. Syyttäjä voi kuitenkin näissäkin tapauksissa luopua syytteen nostamisesta, esimerkiksi jos rikos on vähäinen, rikoksesta epäilty on alaikäinen tai jos rangaistusta olisi pidettävä kohtuuttomana tai tarkoituksettomana.
        Syyttäjä on ratkaisuissaan riippumaton ja itsenäinen lainkäyttäjä. Tietolähde: Syyttäjälaitos, syyteharkinta

        Tässä tapauksessa oli hyvä lähteä katsomaan mikä on laillista ja mikä laitonta. Ennakkotapaus puuttuu.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tässä tapauksessa oli hyvä lähteä katsomaan mikä on laillista ja mikä laitonta. Ennakkotapaus puuttuu.

        Ainoa mikä on todettu laittomaksi on syyttäjän valheet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ainoa mikä on todettu laittomaksi on syyttäjän valheet.

        Paljonko sai vankeutta?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Paljonko sai vankeutta?

        Sinäkö päätit jo rangaistuksen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinäkö päätit jo rangaistuksen?

        Syyttäjän puheet ovat olleet laittomia. Paljonko tuli vankeutta?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Syyttäjän puheet ovat olleet laittomia. Paljonko tuli vankeutta?

        Vankeutta????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vankeutta????

        Mikä tuomio siitä syyttäjälle tuli?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mikä tuomio siitä syyttäjälle tuli?

        Kuka sanoi, että tuomio on jo annettu?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mikä tuomio siitä syyttäjälle tuli?

        Kuka sanoi, että tuomio on jo annettu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sanoi, että tuomio on jo annettu?

        Milloin tuomio annetaan? On sentään laittomat syyttäjän valheet.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Milloin tuomio annetaan? On sentään laittomat syyttäjän valheet.

        Mitä se sinulle kuuluu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se sinulle kuuluu?

        Sitä, että haluan tietää kaikki asiat.


      • Anonyymi

        Eihän tuo Mantila oikein uskaltanut edes katsoa suoraan Päiviä. Katseli vähän niin kuin alta kulmainsa.

        On aivan luonnoton oikeudenkäynti. Sille nauravat jo Kuopion puuhevosetkin! Kuinka joku tuomari viitsii moiseen ryhtyä!!!????


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo Mantila oikein uskaltanut edes katsoa suoraan Päiviä. Katseli vähän niin kuin alta kulmainsa.

        On aivan luonnoton oikeudenkäynti. Sille nauravat jo Kuopion puuhevosetkin! Kuinka joku tuomari viitsii moiseen ryhtyä!!!????

        Päivin puheiden laillisuus kiinnostaa lähes kaikkia, jos ei just sinua.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Päivin puheiden laillisuus kiinnostaa lähes kaikkia, jos ei just sinua.

        Miten et ymmärrä edes hävetä itseäsi🤔

        Taas aivan järkyttävää mässäystä!


    • Anonyymi

      Kuulostaa oikeuden halveksimiselta. Oikeudessa ei "kannateta" ketään eikä siellä tässä tapauksessa ole vastustajatakaan. Julkisuuden tavoittelu ei ole demokratian mukaista ja vääristää hallinnon., lainsäädännön ja kansantahdon suhteita.

      • Anonyymi

        Eivät he oikeudessa ollenkaan.


    • Anonyymi

      Sekä poliisikuulusteluissa että oikeudessa syyttäjät käyttävät ristikuulustelua, jolloin esitetään sekä tosia että epätosia väittämiä. Sillä tavalla selvitetään miten syytetty niihin suhtautuu ja saadaan totuus esiin.

    • Anonyymi

      Toteuttavat Jeesuksen opetuksia käytännössä.

    • Niin pitäisikö nyt tuosta antaa mitali , kuuluu kuulkaa ihan peruskäytökseen.
      Ovet avataan ja niin edelleen. Tervettähän ei ole sen kun aikoinaan ensimmäinen homo pari kävi suhteensa rekisteröimässä niin joitakin änkyröitä oli huutelemassa maistraatin ulkopuolella ja heittelemässä jotain moskaa.

      • Ei pitäisi se on ihan jokapäiväistä toimintaa uskoville.
        Mutta miksi sen kertominen närästää sinua?


      • lhmeKuudennenPäivän kirjoitti:

        Ei pitäisi se on ihan jokapäiväistä toimintaa uskoville.
        Mutta miksi sen kertominen närästää sinua?

        Niin siis haluaisit mennä heittelemään vastavihittyjä homopareja herneilläkö ?


      • Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Niin siis haluaisit mennä heittelemään vastavihittyjä homopareja herneilläkö ?

        Taitaa olla omaa osaamistasi.


    • Anonyymi

      ArtoTTT

      "Sen sijaan Hautala kertoo, että Suomen maakuvaan on vaikuttanut Yhdysvalloissa jonkin verran kansanedustaja Päivi Räsäsen (kd) oikeustapaus. "

      "Räsäsen syytteistä on uutisoitu Yhdysvalloissa konservatiivisessa mediassa, muun muassa Amerikan katsotuin kanava Fox News tarttui tapaukseen ja on tehnyt Räsäsen oikeustapauksesta useita juttuja. Niiden sävy on Räsästä voimakkaasti puolustavia.

      Uusimman Fox Newsin Räsästä käsittelevän artikkelin ingressissä sanotaan: ”syyttäjät yrittävät murentaa ilmaisun- ja uskonnonvapauden sekä koko läntisen sivilisaation”.

      – Räsäsen oikeustapaukseen liittyen on jonkin verran kongressissa herännyt aktiivisuutta. Tietyt kongressiedustajat vaativat hallinnolta myös toimia uskonnonvapauden turvaamiseksi, Hautala kertoo."
      https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009840572.html

      • Anonyymi

        Ihan oikeasti, mitä siitä sitten ? Ette kait te nyt kuvittele että jotkut Amerikan änkyrät tulee tänne sanelemaan Suomalaisten tuomioistuinten käytäntöjä tai mahdollisia tuomioita.

        Ja sitten nuo toimet...hommahan on jo käynnissä miksi ei mitään kuulu. Ei tietenkään Suomi on yksi maailman parhaimpia maita eli ei täällä vankilaan ketään noin vain heitetä eikä Räsästäkään se uhkaa (vaikka varmaan fantasia tuskin olisi homoista niin...)
        Ihan turha myös Bidenille mennä esittämään kuinka hänen muka pitäisi puuttua itsenäisen valtion tuomioistuinten toimintaan 😹ei tule tapahtumaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan oikeasti, mitä siitä sitten ? Ette kait te nyt kuvittele että jotkut Amerikan änkyrät tulee tänne sanelemaan Suomalaisten tuomioistuinten käytäntöjä tai mahdollisia tuomioita.

        Ja sitten nuo toimet...hommahan on jo käynnissä miksi ei mitään kuulu. Ei tietenkään Suomi on yksi maailman parhaimpia maita eli ei täällä vankilaan ketään noin vain heitetä eikä Räsästäkään se uhkaa (vaikka varmaan fantasia tuskin olisi homoista niin...)
        Ihan turha myös Bidenille mennä esittämään kuinka hänen muka pitäisi puuttua itsenäisen valtion tuomioistuinten toimintaan 😹ei tule tapahtumaan.

        ArtoTTT

        Näkkäläjärven kissantapot ym. natsutervervehdykset eivät Amerikkaa kiinnosta, mutta se kylläkin että Suomen valtionsyyttäjä käyttää virkaansa hyökätäkseen sanan- ja uskonnonvapautta vastaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Näkkäläjärven kissantapot ym. natsutervervehdykset eivät Amerikkaa kiinnosta, mutta se kylläkin että Suomen valtionsyyttäjä käyttää virkaansa hyökätäkseen sanan- ja uskonnonvapautta vastaan.

        Enpä oikein jaksa tuota Arto TTT loppuun asti uskoa.
        Missä se Biden kannanotto viipyy ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ArtoTTT

        Näkkäläjärven kissantapot ym. natsutervervehdykset eivät Amerikkaa kiinnosta, mutta se kylläkin että Suomen valtionsyyttäjä käyttää virkaansa hyökätäkseen sanan- ja uskonnonvapautta vastaan.

        Kiinnostavat Amerikan uskonnollista laitaoikeistoa.


      • Anonyymi

        "Tietyt kongressiedustajat vaativat hallinnolta myös toimia uskonnonvapauden turvaamiseksi, Hautala kertoo."

        Nämä Bidenin vedonneet kongressiedustajat? Keitä he ovat? Sitä hörhöintä porukkaa: vaalituloksen kieltäjiä, kreationistia ja rokotevastaista vajakkia. Onpa Päivi taas seurassa.

        Googletin aikoinaan noiden viiden lBideniin vedonneen aitakristityn taustat ja arvasinhan minä mitä vastaan tulee ja sitä juuri tuli.

        -a-teisti-


      • Räsänen heikentää kuvaa Suomesta. Vaikka onhan Amerikassa ollut pappi, joka aikoi tappaa homoja joululahjaksi Jumalalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tietyt kongressiedustajat vaativat hallinnolta myös toimia uskonnonvapauden turvaamiseksi, Hautala kertoo."

        Nämä Bidenin vedonneet kongressiedustajat? Keitä he ovat? Sitä hörhöintä porukkaa: vaalituloksen kieltäjiä, kreationistia ja rokotevastaista vajakkia. Onpa Päivi taas seurassa.

        Googletin aikoinaan noiden viiden lBideniin vedonneen aitakristityn taustat ja arvasinhan minä mitä vastaan tulee ja sitä juuri tuli.

        -a-teisti-

        Amerikassa tällaiset hörhöt ovat kuitenkin suurelle osalle kansaa aivan vakavasti otettavia politiikkoja.

        Onneksi me emme ole samassa jamassa kansakuntana, vajakkiudessa meillä on vain yksi, Luojan kiitos ex-kansanedustaja, joka noille vetää vertoja: Ano Turtiainen.

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Räsänen heikentää kuvaa Suomesta. Vaikka onhan Amerikassa ollut pappi, joka aikoi tappaa homoja joululahjaksi Jumalalle.

        Sinä olet häpeäksi Suomelle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnostavat Amerikan uskonnollista laitaoikeistoa.

        Eikö vasemmalla ole uskovia?


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Enpä oikein jaksa tuota Arto TTT loppuun asti uskoa.
        Missä se Biden kannanotto viipyy ?

        Mistä sinä tiedät mitä kulisseissa tapahtuu?
        Tuskin se ensimmäisenä Maaseudun tulevaisuudessa kerrotaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö vasemmalla ole uskovia?

        Kyllä on, Yhdysvalloissa vaikuttaa myös kristillinen vasemmisto. Vasemmisto määritellään tuolla tosin hiukan eri kriteerein, eivät he mikään "vasemmistoliitto" ole, mutta kaukana salaliitoilla ja demokratian vastustamisella ratsastavasta kristillisestä laitaoikeistosta.

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät mitä kulisseissa tapahtuu?
        Tuskin se ensimmäisenä Maaseudun tulevaisuudessa kerrotaan.

        Ei tapahdu mitään. Pieni realismintaju olisi nyt paikallaan, Räsäsen mahdollinen, mutta epätodennäköinen sakkotuomio ei ole Yhdysvaltojen hallinnon asialistalla missään kohtaa.

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet häpeäksi Suomelle!

        Mitä Biden sanoo?

        Onko samaa mieltä sinun kanssasi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät mitä kulisseissa tapahtuu?
        Tuskin se ensimmäisenä Maaseudun tulevaisuudessa kerrotaan.

        Maaseudun tulevaisuus ei muuten ole mikään päivittäin ilmestyvä lehti. Eikä se edes keskity päivittäiseen uutisointiin.
        Enkä edes tilaa. Luen lähinä Hesaria ja Yleä.

        Vai kulisseissa, Räsänenhän on nyt syytettynä . Meinasitko että sitten pikku hiljaa ensi vuonna Biden ottaa asiaan kantaa.


      • Anonyymi

        Hyvä linkki!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amerikassa tällaiset hörhöt ovat kuitenkin suurelle osalle kansaa aivan vakavasti otettavia politiikkoja.

        Onneksi me emme ole samassa jamassa kansakuntana, vajakkiudessa meillä on vain yksi, Luojan kiitos ex-kansanedustaja, joka noille vetää vertoja: Ano Turtiainen.

        -a-teisti-

        Jokatapauksessa julkisen sektorin työntekijät eivät nettoveronmaksajilta ja velaksi otetuilla palkoillaan Suomea talouden suosta nosta. Liian iso byrokratian pyörittäjien määrä ei ratkaise Suomen talouden ongelmia.


    • Anonyymi

      Päivin kannattajat toivottivat syyttäjälle siunausta oikeustalon edessä ja toivottavat toista mieltä olevat syvimpään helvettiin sosiaalisessa mediassa,,,

      • On se todella kaksinaamaista.


      • Anonyymi

        Se on sinun ajatteluasi, ei heidän.
        Siunausta sinullekin!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On se todella kaksinaamaista.

        Olisipa todisteitakin tuollaisesta.


    • Anonyymi

      Siunauksen toivottaminen ihmisille vastaa onnentoivottelua. Harrastan shakinpeluuta, ja minulla on tapana toivottaa vastapeureille onnea aina ennen pelin aloitusta. En ole kokenut tuota tapaa osoitukseksi minkääntasoisesta lähimmäisenrakkaudesta, vaikka toivotus on aina vilpitön. Mutta moni pelikaveri kokee tapani ylimieliseksi. Ymmärrän heidän poittinsa.

      Tietenkin on suurempaa rakkautta olemassa kuin se, että toivottaa onnea / siunausta ihmiselle, jolla on erilaisia toiveita ja tavoitteita kuin itsellä. Esimerkkejä olisi miljoonia. Eikä noihin toivotuksiin edes tarvita rakkautta tuuppariksi.
      __
      usko.mäki

      • Anonyymi

        Uskovat toivotamme Jumalan siunausta.
        Emme mitään ”onnea”.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat toivotamme Jumalan siunausta.
        Emme mitään ”onnea”.

        Miksi uskovat ovat noin turhia?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miksi uskovat ovat noin turhia?

        Mitä sinäkin muka tekisit päivät pitkät jos tätä palstaa ei olisi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sinäkin muka tekisit päivät pitkät jos tätä palstaa ei olisi?

        2009 ajattelin löytää hengellisen palstan. Olin juuri lukenut Raamattua ja tehnyt siitä muistiinpanoja.

        Yllättäen täällä olikin keskustelua homoseksuaalisista. Eipä sekään ollut minulle outo aihe.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        2009 ajattelin löytää hengellisen palstan. Olin juuri lukenut Raamattua ja tehnyt siitä muistiinpanoja.

        Yllättäen täällä olikin keskustelua homoseksuaalisista. Eipä sekään ollut minulle outo aihe.

        Menisit pois täältä kun kapasiteettisi ei riitä kuin samojen asioden jankutukseen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menisit pois täältä kun kapasiteettisi ei riitä kuin samojen asioden jankutukseen!

        Mutta sinun antisi on aivan surkuhupaisaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uskovat toivotamme Jumalan siunausta.
        Emme mitään ”onnea”.

        Etkä ehkä edes ymmärrä kuinka onnen ja siunauksen toivottelu ovat tässä kontekstissa aivan yhteneväisiä normaalien ihmisten silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä ehkä edes ymmärrä kuinka onnen ja siunauksen toivottelu ovat tässä kontekstissa aivan yhteneväisiä normaalien ihmisten silmissä.

        Et sinä mikään normaali ole!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mutta sinun antisi on aivan surkuhupaisaa.

        Sinun ei ole muuta kuin surkeaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miksi uskovat ovat noin turhia?

        Sanot ihmisiä turhiksi??


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        2009 ajattelin löytää hengellisen palstan. Olin juuri lukenut Raamattua ja tehnyt siitä muistiinpanoja.

        Yllättäen täällä olikin keskustelua homoseksuaalisista. Eipä sekään ollut minulle outo aihe.

        Et ole kyennyt ymmärtämään Raamattua kokonaisuudessaan, vaan poimit jakeita sieltä täältä pois asiayhteydestään. Täyttä turhuutta sellainen.


    • Anonyymi

      Vilpittömyyttä voidaan epäillä yhtä vahvasti kuin Purran anteeksipyyntöä. Ehkä tällä palstalla aitouskovien esittämät mielipiteet syyttäjästä ovat lähempänä totuutta?

      • Anonyymi

        Ilmeisesti olet punavihreä setalainen?


      • Anonyymi

        Jos et olisi niin asenteellinen, ennakkoluuloinen ja suvaitsematon, ei sinulla olisi niin paljon syytä epäillä.


    • Anonyymi

      onko syyttäjä jossakin vähemmistössä miksi ei jäävää itseään

    • Anonyymi

      Aitolaiset taitavat foolsfläkkäyksen.

      • Anonyymi

        Sano terkut sinne Setaan!


    • Anonyymi

      Syyttäjä on virkanimike. Hän on työssään puolueeton eikä saa ilmoittaa omaa henkilökohtaista kantaansa asioihin. Hän toimii vain kanteen tehneen henkilön edustajana ja tämän tahdon mukaisesti. Tärkein henkilö asiassa on kanteen tehnyt henkilö. Syyttäjän on virkansa puolesta vietävä kanne eteenpäin, muuten hän tekisi virkavirheen. Tehtävä on epäkiitollinen, koska hän monesti joutuu vastoin omaa henkilökohtaista vakaumustaan toimimaan vain kanteen tehneen puolesta. Esimerkiksi Räsäsen tapauksessakin hän saattaa hyvinkin hiljaisesti olla Räsäsen puolella, mutta sitä hän ei saa ilmoittaa vaan toimia ikään kuin kantajan suulla (vastoin omaa tahtoaan). Oikeustapauksissa hän melkein puolissa tapauksissa hän joutuu tässä hankalaan tilanteeseen, mutta sille ei voi mitään, virka vaatii vaitioloa myös oikeustalon ulkopuolella.

      • Anonyymi

        Mantila oli ihan kiihkon vallassa hovissa kun toisti entisiä valheitaan. Puheenjohtaja joutui puuttumaan asiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mantila oli ihan kiihkon vallassa hovissa kun toisti entisiä valheitaan. Puheenjohtaja joutui puuttumaan asiaan.

        Ehkä Päivin tukijoiden Mantilan auttaminen ja siunaaminen pani Mantilan pään jotenkin sekaisin? Mantila varmaan oletti että saa Päivin tukijoilta vihanilmauksia ja tähän oli jo valmistautunut ja tätä toivonut, mutta käsikirjoitus meni täysin uusiksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä Päivin tukijoiden Mantilan auttaminen ja siunaaminen pani Mantilan pään jotenkin sekaisin? Mantila varmaan oletti että saa Päivin tukijoilta vihanilmauksia ja tähän oli jo valmistautunut ja tätä toivonut, mutta käsikirjoitus meni täysin uusiksi?

        Mantila sai tuta, että uskovat eivät vihaa vaan rakastavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mantila sai tuta, että uskovat eivät vihaa vaan rakastavat.

        Uskon että tämän kokeminen eli Päivin kannattajien apu ja siunaukset, on Mantilan loppuelämään ratkaisevasti vaikuttava tekijä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mantila sai tuta, että uskovat eivät vihaa vaan rakastavat.

        Tekopyhyys el toimi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tekopyhyys el toimi.

        Ei sinua kukaan uskokaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinua kukaan uskokaan.

        Siitä huolimatta tekopyhyys el toimi. Se on liian läpinäkyvää.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tekopyhyys el toimi.

        Ei ole tekopyhää. Miksi olisi?
        Kaikki eivät ajattele ja toimi kuten sinä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Siitä huolimatta tekopyhyys el toimi. Se on liian läpinäkyvää.

        Et itsekään sellaista tunnistanut, kun sellaista ei ollut.


    • Anonyymi

      "Uskon että tämän kokeminen eli Päivin kannattajien apu ja siunaukset, on Mantilan loppuelämään ratkaisevasti vaikuttava tekijä?"

      Itse uskon myös että Raija Toiviaiseenkin tämä välikohtaus vaikuttaa positiivisella tavalla ja se viha Päivi Räsästä kohtaan menettää kuolettavaa energiaansa.

      • Alkaa vaikuttaa samalta kuin rasismikohu, vain punavihreät yrittävät pitää niitä hengissä.


      • lhmeKuudennenPäivän kirjoitti:

        Alkaa vaikuttaa samalta kuin rasismikohu, vain punavihreät yrittävät pitää niitä hengissä.

        On tutkittu, että Suomessa on eniten rasismia EU:ssa.

        Sen kyllä huomaa.


      • Päivin puheet tutkitaan. Ei ole kyse vihasta.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        On tutkittu, että Suomessa on eniten rasismia EU:ssa.

        Sen kyllä huomaa.

        Voitko laittaa linkin vaikka viiteen rasistiseen tänä vuonna tehtyyn tekoon Suomessa?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Päivin puheet tutkitaan. Ei ole kyse vihasta.

        Ne on tutkittu jo poliisissa ja käräjillä, mltään laitonta ei ole löydetty.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne on tutkittu jo poliisissa ja käräjillä, mltään laitonta ei ole löydetty.

        Asia on ylemmässä oikeusasteessa.

        Edelleen puutuu käsittely Päivin puheet homoseksuaalisista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko laittaa linkin vaikka viiteen rasistiseen tänä vuonna tehtyyn tekoon Suomessa?

        Pitäydyn tutkimuksessa.

        Joillakin tapaa näkyy muutos Jurvassa. Viime kesänä meihin suhtauduttiin mukavasti. Kevään vaaleissa Perussuomalaiset saivat Jurvassa 50 prosenttia äänistä. Se näkyy suhtautumisessa. Ovat kuitenkin hissukseen.

        Esimerkiksi Espajanjassa on selvästi paremmin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Pitäydyn tutkimuksessa.

        Joillakin tapaa näkyy muutos Jurvassa. Viime kesänä meihin suhtauduttiin mukavasti. Kevään vaaleissa Perussuomalaiset saivat Jurvassa 50 prosenttia äänistä. Se näkyy suhtautumisessa. Ovat kuitenkin hissukseen.

        Esimerkiksi Espajanjassa on selvästi paremmin.

        Esitä se tutkimus!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Pitäydyn tutkimuksessa.

        Joillakin tapaa näkyy muutos Jurvassa. Viime kesänä meihin suhtauduttiin mukavasti. Kevään vaaleissa Perussuomalaiset saivat Jurvassa 50 prosenttia äänistä. Se näkyy suhtautumisessa. Ovat kuitenkin hissukseen.

        Esimerkiksi Espajanjassa on selvästi paremmin.

        Espanja on kusessa afrikkalaisten kanssa!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Pitäydyn tutkimuksessa.

        Joillakin tapaa näkyy muutos Jurvassa. Viime kesänä meihin suhtauduttiin mukavasti. Kevään vaaleissa Perussuomalaiset saivat Jurvassa 50 prosenttia äänistä. Se näkyy suhtautumisessa. Ovat kuitenkin hissukseen.

        Esimerkiksi Espajanjassa on selvästi paremmin.

        Kaikki inhoavat kahta nàismaista ja Iihavaa ToIIoa siellä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Asia on ylemmässä oikeusasteessa.

        Edelleen puutuu käsittely Päivin puheet homoseksuaalisista.

        Ei puutu tosiaan mitään.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Pitäydyn tutkimuksessa.

        Joillakin tapaa näkyy muutos Jurvassa. Viime kesänä meihin suhtauduttiin mukavasti. Kevään vaaleissa Perussuomalaiset saivat Jurvassa 50 prosenttia äänistä. Se näkyy suhtautumisessa. Ovat kuitenkin hissukseen.

        Esimerkiksi Espajanjassa on selvästi paremmin.

        Kaikki tosiaan inhoavat teitä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Pitäydyn tutkimuksessa.

        Joillakin tapaa näkyy muutos Jurvassa. Viime kesänä meihin suhtauduttiin mukavasti. Kevään vaaleissa Perussuomalaiset saivat Jurvassa 50 prosenttia äänistä. Se näkyy suhtautumisessa. Ovat kuitenkin hissukseen.

        Esimerkiksi Espajanjassa on selvästi paremmin.

        Eli ei mitään todisteita taaskaan.

        Jurvassakin puhutaan että vaIehteIet aina.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli ei mitään todisteita taaskaan.

        Jurvassakin puhutaan että vaIehteIet aina.
        🤓

        Näen sen miten vuodet ovat erilaisia. Tämä vuosi on Jurvassa huono, ja syy löytyy lähes varmasti viime vaaleista. Täällä Perussuomalaiset ovat selkeä ykkönen nyt.

        Tämä ei todellakaan ole valetta, kuten ei mikään muukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei puutu tosiaan mitään.

        Missä on ollut esillä Päivin puheet homoseksuaalisista? Jos on ollut, niin on hyvä nähdä mihin kaikki päättyy.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Näen sen miten vuodet ovat erilaisia. Tämä vuosi on Jurvassa huono, ja syy löytyy lähes varmasti viime vaaleista. Täällä Perussuomalaiset ovat selkeä ykkönen nyt.

        Tämä ei todellakaan ole valetta, kuten ei mikään muukaan.

        Jurvassakin teitä hävetään!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Espanja on kusessa afrikkalaisten kanssa!

        Niitä afrikkalaisia tulee Välimeren maihin. Onneksi Suomi ei ole siinä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Niitä afrikkalaisia tulee Välimeren maihin. Onneksi Suomi ei ole siinä.

        Valitettavasti ne änkeää sieltä Pohjoismaihin sosialiturvan perään.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Missä on ollut esillä Päivin puheet homoseksuaalisista? Jos on ollut, niin on hyvä nähdä mihin kaikki päättyy.

        Etkö edes sitä tiedä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö edes sitä tiedä?

        En ole tarkkaan seurannut. Käräjäoikeudessa luettiin Raamattua. Siksi en seuraa tätä oikeudenkäyntiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ne änkeää sieltä Pohjoismaihin sosialiturvan perään.

        En ole kuullutkaan. Eräät, joita olen auttanut, haluavat töihin Eurooppaan. Lähinnä Britteihin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Näen sen miten vuodet ovat erilaisia. Tämä vuosi on Jurvassa huono, ja syy löytyy lähes varmasti viime vaaleista. Täällä Perussuomalaiset ovat selkeä ykkönen nyt.

        Tämä ei todellakaan ole valetta, kuten ei mikään muukaan.

        Jurvassa tosiaan kerrotaan että vaIehtelet aina.

        Sellainen VaIheen Orja oIet.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En ole kuullutkaan. Eräät, joita olen auttanut, haluavat töihin Eurooppaan. Lähinnä Britteihin.

        PataIaiskoja kuten sinäkin. Äly myös erittäin matalaa tasoa, kuten sinullakin.

        Vai että ”töihin”
        🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En ole tarkkaan seurannut. Käräjäoikeudessa luettiin Raamattua. Siksi en seuraa tätä oikeudenkäyntiä.

        Se toinen Soinia paksumpi ToIIo on vedellyt sinua pérseeseen.

        Joko Jari tietää?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Niitä afrikkalaisia tulee Välimeren maihin. Onneksi Suomi ei ole siinä.

        OIetkl kertonut PaIosaarille että Kuutio on vedellyt sinua pérseeseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        PataIaiskoja kuten sinäkin. Äly myös erittäin matalaa tasoa, kuten sinullakin.

        Vai että ”töihin”
        🤣🤣🤣🤣🤣

        Ilman töitä ei voi auttaa perheitään.

        Esimerkiksi Kap Verden väki saa 30 prosenttia tuloista ulkomaille muuttaneilta.

        Sinä olet ihmeen tietämätön kaikesta. Mutta suu käy.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Ilman töitä ei voi auttaa perheitään.

        Esimerkiksi Kap Verden väki saa 30 prosenttia tuloista ulkomaille muuttaneilta.

        Sinä olet ihmeen tietämätön kaikesta. Mutta suu käy.

        SeIIaista vaIetta puIppuuaa tällä kertaa hàmpaattomasta suustàsi.

        PataIaiskoja ja heikkoIahjaisia kuten sinäkin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En ole kuullutkaan. Eräät, joita olen auttanut, haluavat töihin Eurooppaan. Lähinnä Britteihin.

        Kaikki inhoavat kahta ToIIoa siellä.

        Minkäs sille mahtaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Näen sen miten vuodet ovat erilaisia. Tämä vuosi on Jurvassa huono, ja syy löytyy lähes varmasti viime vaaleista. Täällä Perussuomalaiset ovat selkeä ykkönen nyt.

        Tämä ei todellakaan ole valetta, kuten ei mikään muukaan.

        Kahta nàismaista ToIioa ei sielläkään tosiaan kaivata.

        Viimeinen reissusi Jurvaan.

        Aivan mahtavaa!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En ole tarkkaan seurannut. Käräjäoikeudessa luettiin Raamattua. Siksi en seuraa tätä oikeudenkäyntiä.

        Pidä sitten pääsi kiinni!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En ole kuullutkaan. Eräät, joita olen auttanut, haluavat töihin Eurooppaan. Lähinnä Britteihin.

        Mahtavaa mässäystä siellä koko kesä Iihavilla ja naismaisilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti ne änkeää sieltä Pohjoismaihin sosialiturvan perään.

        Pelkäätkö, että oma toimeentulotukesi pienenee tulijoiden vuoksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        SeIIaista vaIetta puIppuuaa tällä kertaa hàmpaattomasta suustàsi.

        PataIaiskoja ja heikkoIahjaisia kuten sinäkin.

        Milloin sinusta on tullut tyyppi, joka ei tiedä miten asiat ovat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jurvassakin teitä hävetään!

        Sinua hävetään kaikkialla.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Asia on ylemmässä oikeusasteessa.

        Edelleen puutuu käsittely Päivin puheet homoseksuaalisista.

        Ne on käsitelty.
        Yritä kertoa yksikin kohta, jota ei olisi käsitelty..?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Missä on ollut esillä Päivin puheet homoseksuaalisista? Jos on ollut, niin on hyvä nähdä mihin kaikki päättyy.

        Ne käsiteltiin jo Käräjillä


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        En ole tarkkaan seurannut. Käräjäoikeudessa luettiin Raamattua. Siksi en seuraa tätä oikeudenkäyntiä.

        Aiemmin väitit että tietäisit tarkkaan mitä oikeudessa on puhuttu.
        Mitä järkeä sinun on väittää perättömiä oikeudenkäynnistä mielikuviesi varassa ja inttää muita vastaan, jotka ovat seuranneet oikeudenkäynnit niin tarkkaan kuin median kautta saa selville ja lukeneet myös oikeuden päätöksen? Väität jatkuvasti asioita käräjäoikeuden oikeudenkäynnin ja päätöksen vastaisesti.


    • Anonyymi

      Emme tiedä mitä Toiviainen ja Mantila ovat omassa mielessään, ovatko he puolesta tai vastaan. Sitä he eivät saa ilmoittaa. He toimivat vain kanteen tehneen henkilön mandaatilla ja hänen avustajanaan. He eivät saa julkisesti tuoda omaa mielipidettään ainoastaan kantajan mielipiteen. Heillä on vaitiolovelvollisuus asiaan liittyen. He saavat haastattelussa puhua virkansa edellyttämällä kantajan ehdoilla eikä ilmaista omaa henkilökohtaista kantaansa. Oikeudessa yksi tuomari toimii puheenjohtajana, oikeusavustaja avustaa syytettyä ja syyttäjä avustaa kantajaa. Siinä on selvä työnjako. Tuomion julistavat vain oikeuden tuomarit. Siihen eivät oikeusavustaja ja syyttäjä saa osallistua. Jos kantaja tai syytetty haluaa viedä asian ylempään oikeusasteeseen, kuuluu se kantajalle tai syytetylle

      • Anonyymi

        Tämä on Toiviaisen ja Mantilan henkilökohtainen taistelu koska heillä on homoja perhepiirissä.
        Poliisi eikä käräjäoikeus ei ole löytänyt mitään perusteita syytteille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on Toiviaisen ja Mantilan henkilökohtainen taistelu koska heillä on homoja perhepiirissä.
        Poliisi eikä käräjäoikeus ei ole löytänyt mitään perusteita syytteille.

        Aha. Asia pitäisi siis jättää käsittelemättä, sillä neljä henkilöä ei näe siihen syytä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Aha. Asia pitäisi siis jättää käsittelemättä, sillä neljä henkilöä ei näe siihen syytä.

        Mitä käsitellä jos syytteet on valetta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä käsitellä jos syytteet on valetta?

        Mitä valetta? Jos Päivin puheet homoseksuaalisista ovat käsittelyssä, niin eivät ne valetta ole.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mitä valetta? Jos Päivin puheet homoseksuaalisista ovat käsittelyssä, niin eivät ne valetta ole.

        Tungette taas itsenne Jarin autoon humenaamuna.. 😂😂😂


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mitä valetta? Jos Päivin puheet homoseksuaalisista ovat käsittelyssä, niin eivät ne valetta ole.

        Kaksi todella nàismaista ToIIoa.

        Näin Jurvassa puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tungette taas itsenne Jarin autoon humenaamuna.. 😂😂😂

        Mahtuvatko ne Iihavat edes siihen?

        Soinia paksummat ToIIot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtuvatko ne Iihavat edes siihen?

        Soinia paksummat ToIIot.

        Hädintuskin mahtuvat.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Aha. Asia pitäisi siis jättää käsittelemättä, sillä neljä henkilöä ei näe siihen syytä.

        Siellä on tosiaan kaksi nàismaista homoa.

        Suotta faktoja kiistät!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on tosiaan kaksi nàismaista homoa.

        Suotta faktoja kiistät!

        Sinua en usko millään.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Sinua en usko millään.

        Kukaan ei usko sinua
        .
        Onneksi faktat kerrotaan sinulle täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä käsitellä jos syytteet on valetta?

        Kansan pitäisi saada äänestää tuosta Päivin syyttömyydestä. Suomen kansa antaa täysimääräisesti äänensä Päivin puolesta. Tietysti homot ja lesbot pois lukien, mutta se nyt ei kovin paljon tee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansan pitäisi saada äänestää tuosta Päivin syyttömyydestä. Suomen kansa antaa täysimääräisesti äänensä Päivin puolesta. Tietysti homot ja lesbot pois lukien, mutta se nyt ei kovin paljon tee.

        Äänestää kuten Miss Suomi suosikkia ja mies voitti. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on Toiviaisen ja Mantilan henkilökohtainen taistelu koska heillä on homoja perhepiirissä.
        Poliisi eikä käräjäoikeus ei ole löytänyt mitään perusteita syytteille.

        Mantila on ottanut voimakkaasti kantaa kristinuskon vastaisten homoliittojen kirkkovihkimisten puolesta.
        Syyttäjien toiminta on osoittautunut olevan kaukana puolueettomasta objektiivisuudesta.
        Räsäsen sanomiset/tekstit on avattu ja selitetty tarkkaan, mutta mielummin vedotaan niistä vääristeltyihin tulkintoihin, jotka eivät edusta Räsäsen ajattelua.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Mitä valetta? Jos Päivin puheet homoseksuaalisista ovat käsittelyssä, niin eivät ne valetta ole.

        Kyllä niistä on tehty valheellisia tulkintoja, joiden pohjalta yritetään syyttää.
        Niiden tulkintojen ajatusmaailma ei ole Räsäsen, eikä hän sellaisista vastaa, vaan siitä mitä on todellisuudessa sanonut ja tarkoittanut; ne eivät ole laittomia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansan pitäisi saada äänestää tuosta Päivin syyttömyydestä. Suomen kansa antaa täysimääräisesti äänensä Päivin puolesta. Tietysti homot ja lesbot pois lukien, mutta se nyt ei kovin paljon tee.

        Suurin osa on tolkun ihmisiä ja ymmärtävät, ettei Räsänen ole ylittänyt lain rajoja.


    • Anonyymi

      Pitäisikö myös mielenosoittajat oikeuden ulkopuolella tuomita rikokseen. Nehän yllyttivät Räsästä rikokseen ja jatkamaan toimintaansa.

      • Anonyymi

        Joko se rikos on keksitty???


      • Anonyymi

        Päivihän saa jatkaa toimintaansa, Ei häneltä voi kieltää uskoa raamattuunsa, Siis hän jatkaa samaan malliin niin kuin kaikki kristityt, jotka uskovat raamatun sanaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Päivihän saa jatkaa toimintaansa, Ei häneltä voi kieltää uskoa raamattuunsa, Siis hän jatkaa samaan malliin niin kuin kaikki kristityt, jotka uskovat raamatun sanaan.

        Raamattu on eri asia kuin Päivin puheet homoseksuaalisista.

        Miksi tämä ei koskaan mene päähän?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu on eri asia kuin Päivin puheet homoseksuaalisista.

        Miksi tämä ei koskaan mene päähän?

        Kaksi erittäin nàismaista Hinaajaa siellä.

        Minkäs sille mahtaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu on eri asia kuin Päivin puheet homoseksuaalisista.

        Miksi tämä ei koskaan mene päähän?

        Turha kiistää ettei siellä ole kahta nàismaista ToIIoa!

        Totuus kaikkeen!


      • Anonyymi

        Mihin rikokseen?
        Hyvin tyhmiä kirjoittelet.
        Räsänen todettiin jo käräjäoikeudessa syyttömäksi
        ja on sitä, kunnes toisin todistetaan.


    • Anonyymi

      Onko sinulla mitään näyttöä siitä että Toiviainen ja Mantila ovat osallisia asiaan. Sinun on pystyttävä todistamaan se ennen kuin niin väität. He eivät kuitenkaan virallisesti ja todistettavasti ole niin toimineet. He ovat toimineet kanteen tehneen toimeksiannosta. Poliisin tutkinnan jälkeen kantaja uudistanut kanteen, jolloin syyttäjän on ollut pakko viedä se eteenpäin. Samoin kanteen tehnyt on ollut tyytymätön alioikeuden päätökseen.

      • Anonyymi

        Älä nyt ihan tyhmäksi sentään heittäydy.


      • Anonyymi

        Kanteen tehnyt lienee mielisairas fanaatikko tuon homoutensa kanssa vai lesboko lienee??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanteen tehnyt lienee mielisairas fanaatikko tuon homoutensa kanssa vai lesboko lienee??

        Evlut kirkon pappi se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanteen tehnyt lienee mielisairas fanaatikko tuon homoutensa kanssa vai lesboko lienee??

        Räsäsestä rikosilmoituksia tehtaillut ei ollut mitenkään viisas, suurenteli asioita vääristellen ja höpötteli rikosilmoituksessaan holokaustista, mikä ei liity mitenkään Räsäsen kirjoitteluun tai puheisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evlut kirkon pappi se on.

        Antoi vääriä todistuksia lähimmäisestään.


    • Anonyymi

      Hyvin tehty.

    • Anonyymi

      Kasattiin vähän tulisia hiiliä vihamielisten syyttäjien päälle!

      • Tekopyhyys ei tehoa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tekopyhyys ei tehoa.

        Et tehokkaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tekopyhyys ei tehoa.

        Mutta apu auttoi Mantilaa siirtymään hoitamaan hommiaan ja siunaukset tuottavat satoaan ennenpitkää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta apu auttoi Mantilaa siirtymään hoitamaan hommiaan ja siunaukset tuottavat satoaan ennenpitkää!!

        Juuri niin. Mantilan vihaan vastattiin rakkaudella.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tekopyhyys ei tehoa.

        Juntilla närästyslääkkeet lautasella . 😂


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tekopyhyys ei tehoa.

        Tekopyhyys ja piiIovittuiIu ei koskaan tehoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta apu auttoi Mantilaa siirtymään hoitamaan hommiaan ja siunaukset tuottavat satoaan ennenpitkää!!

        Kaikki teidän jutut ovat turhaa.

        Oikeudessa on hommana selvittää syytetyn syyllisyys.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juntilla närästyslääkkeet lautasella . 😂

        Oli kovin hankalaa päästä ravintolaan. Huomasin jossain vaiheessa pillerit. Nyt menee jo paremmin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kaikki teidän jutut ovat turhaa.

        Oikeudessa on hommana selvittää syytetyn syyllisyys.

        Voi jokainen lähettää syytteitä kenestä vaan omaan korvasyyhyynsä.

        Tämänkin yletön mediointi uutisissa saatta vaikuttaa nuoriin uuden käytännön tehdä kiusaa aikuistuessaan. Naapurisopu ei aina ole hyvä ja mikä sen helpompaa, kun pari naapuria lyöttäytyy lyttäämään kolmannen ja haastaa oikeuteen saduillaan. Media on täynnä vinkkejä onnistumiseen.

        Tähän saakka on sentään maamme moraali lainpelossa
        vielä estänyt mokoman hauskanpidon rasittaa sillä oikeuslaitosta. Olisi kiire uudelle laille siltä osin, ettei oikeutta rasiteta näin ylettömillä turhanpäiväisyyksillä kuin tämä ko tapaus on. Turhien syytteiden tekijät pitäisi estää .

        Jokainen tietää oikeasti, että jokainen voi kirkkoon kuuluvana lähettää piispoille valituksia/huomautuksia Raamatun tulkinnoista ja muuttamattomia kopioita raamatusta valokuvaten. Miksi sitä oikeutta pitäsi rajoittaa jtnkn pois eduskunnan väeltä?
        Huh - aika mittava kenttä tehdä heillekin kiusantekoa!

        Raamattu saanoo että usko ei ole joka miehen. Hän , joka sille alueelle lähtee töihin , ottaa elämäntehtäväkseen pappisviran, hänen VELVOLLISUUS ON MYÖS VALVOA sanan toteutus seurakunnassa. Räsäsen mies on pappi ja hänelläkin on sarallaan velvollisuus olla ajan tasalla.

        Miten Päivi edes voisi olla tietämätön totuudesta ja velvollisuudesta?

        Jos minä sanon kanssasisarelleni, että en tuhlaa rahojani tansseissa käymiseen, enkä sen vaatimiin turhuuksiin, enkä mihinkään mistä en niin paljon välitä , niin on ihan hullua, että tämä kertoo itkien läheiselleen kuinka syytin häntä tansseista ja tuhlaamisista😏.

        Jos uskosta osaton ei kestä uskovien keskustelua Sanan totuudesta, niin hyvänen aika ottakoon itse selvää totuudesta, että pääsevät sen tuntemaan. On tosi ällistyttävää sekoittaa keskenään ateismiin perustuvia lakeja - ne ovat maassamme jo mittavat - ja sekoittaa niihin Raamatun laki. Ikäänkuin heillä olisi jo siihenkin valta kajota!
        10 Jumalan käskyä on voimassa ilman "nykyaikaa", edelleenkin.

        Maamme laki muutettiin pahoin, kun lapset on viety pois kodeistaan päivävierashoidattamisessa ja häiritty heiltä käskyn toteutuminen "kunnioita isääsi ja äitiäsi" ja edelleen "Jumalan kunnia (. Miika 2)
        Markus 10
        19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."

        20 Mutta hän sanoi hänelle: "Opettaja, niitä kaikkia minä olen noudattanut nuoruudestani asti".
        21 Niin Jeesus katsoi häneen ja rakasti häntä ja sanoi hänelle: "Yksi sinulta puuttuu: mene, myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaassa; ja tule ja seuraa minua".
        22 Mutta hän synkistyi siitä puheesta ja meni pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.
        23 Silloin Jeesus katsoi ympärilleen ja sanoi opetuslapsillensa: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!"
        24 Niin opetuslapset hämmästyivät hänen sanoistaan. Mutta Jeesus rupesi taas puhumaan ja sanoi heille: "Lapset, kuinka vaikea onkaan niiden, jotka luottavat tavaraansa, päästä Jumalan valtakuntaan!
        25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
        26 Niin he hämmästyivät yhä enemmän ja sanoivat toisillensa: "Kuka sitten voi pelastua?"
        27 Jeesus katsoi heihin ja sanoi: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta ei Jumalalle; sillä Jumalalle on kaikki mahdollista".
        28 Niin Pietari rupesi puhumaan sanoen hänelle: "Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua".
        29 Jeesus sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista,
        30 ja joka ei saisi satakertaisesti: nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää.
        31 Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäisiksi."


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kaikki teidän jutut ovat turhaa.

        Oikeudessa on hommana selvittää syytetyn syyllisyys.

        Et ymmärrä edes mitä oikeudessa on tarkoitus läpikäydä.

        Kommunistina syytetty on sinulle aina syyllinen, jos eri mieltä kanssasi.

        Myös se toinen Soinia paksumpi tonnikeiju on kommunisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ymmärrä edes mitä oikeudessa on tarkoitus läpikäydä.

        Kommunistina syytetty on sinulle aina syyllinen, jos eri mieltä kanssasi.

        Myös se toinen Soinia paksumpi tonnikeiju on kommunisti.

        Kun joutuu oikeuteen, niin oletuksena ei ole syyttömyys. Se olisi hullu tilanne.

        En ole koskaan ollut kommunisti, vaan sanouduin siitä irti vuonna 1972.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi jokainen lähettää syytteitä kenestä vaan omaan korvasyyhyynsä.

        Tämänkin yletön mediointi uutisissa saatta vaikuttaa nuoriin uuden käytännön tehdä kiusaa aikuistuessaan. Naapurisopu ei aina ole hyvä ja mikä sen helpompaa, kun pari naapuria lyöttäytyy lyttäämään kolmannen ja haastaa oikeuteen saduillaan. Media on täynnä vinkkejä onnistumiseen.

        Tähän saakka on sentään maamme moraali lainpelossa
        vielä estänyt mokoman hauskanpidon rasittaa sillä oikeuslaitosta. Olisi kiire uudelle laille siltä osin, ettei oikeutta rasiteta näin ylettömillä turhanpäiväisyyksillä kuin tämä ko tapaus on. Turhien syytteiden tekijät pitäisi estää .

        Jokainen tietää oikeasti, että jokainen voi kirkkoon kuuluvana lähettää piispoille valituksia/huomautuksia Raamatun tulkinnoista ja muuttamattomia kopioita raamatusta valokuvaten. Miksi sitä oikeutta pitäsi rajoittaa jtnkn pois eduskunnan väeltä?
        Huh - aika mittava kenttä tehdä heillekin kiusantekoa!

        Raamattu saanoo että usko ei ole joka miehen. Hän , joka sille alueelle lähtee töihin , ottaa elämäntehtäväkseen pappisviran, hänen VELVOLLISUUS ON MYÖS VALVOA sanan toteutus seurakunnassa. Räsäsen mies on pappi ja hänelläkin on sarallaan velvollisuus olla ajan tasalla.

        Miten Päivi edes voisi olla tietämätön totuudesta ja velvollisuudesta?

        Jos minä sanon kanssasisarelleni, että en tuhlaa rahojani tansseissa käymiseen, enkä sen vaatimiin turhuuksiin, enkä mihinkään mistä en niin paljon välitä , niin on ihan hullua, että tämä kertoo itkien läheiselleen kuinka syytin häntä tansseista ja tuhlaamisista😏.

        Jos uskosta osaton ei kestä uskovien keskustelua Sanan totuudesta, niin hyvänen aika ottakoon itse selvää totuudesta, että pääsevät sen tuntemaan. On tosi ällistyttävää sekoittaa keskenään ateismiin perustuvia lakeja - ne ovat maassamme jo mittavat - ja sekoittaa niihin Raamatun laki. Ikäänkuin heillä olisi jo siihenkin valta kajota!
        10 Jumalan käskyä on voimassa ilman "nykyaikaa", edelleenkin.

        Maamme laki muutettiin pahoin, kun lapset on viety pois kodeistaan päivävierashoidattamisessa ja häiritty heiltä käskyn toteutuminen "kunnioita isääsi ja äitiäsi" ja edelleen "Jumalan kunnia (. Miika 2)
        Markus 10
        19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."

        20 Mutta hän sanoi hänelle: "Opettaja, niitä kaikkia minä olen noudattanut nuoruudestani asti".
        21 Niin Jeesus katsoi häneen ja rakasti häntä ja sanoi hänelle: "Yksi sinulta puuttuu: mene, myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaassa; ja tule ja seuraa minua".
        22 Mutta hän synkistyi siitä puheesta ja meni pois murheellisena, sillä hänellä oli paljon omaisuutta.
        23 Silloin Jeesus katsoi ympärilleen ja sanoi opetuslapsillensa: "Kuinka vaikea onkaan niiden, joilla on tavaraa, päästä Jumalan valtakuntaan!"
        24 Niin opetuslapset hämmästyivät hänen sanoistaan. Mutta Jeesus rupesi taas puhumaan ja sanoi heille: "Lapset, kuinka vaikea onkaan niiden, jotka luottavat tavaraansa, päästä Jumalan valtakuntaan!
        25 Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
        26 Niin he hämmästyivät yhä enemmän ja sanoivat toisillensa: "Kuka sitten voi pelastua?"
        27 Jeesus katsoi heihin ja sanoi: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta ei Jumalalle; sillä Jumalalle on kaikki mahdollista".
        28 Niin Pietari rupesi puhumaan sanoen hänelle: "Katso, me olemme luopuneet kaikesta ja seuranneet sinua".
        29 Jeesus sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ei ole ketään, joka minun tähteni ja evankeliumin tähden on luopunut talosta tai veljistä tai sisarista tai äidistä tai isästä tai lapsista tai pelloista,
        30 ja joka ei saisi satakertaisesti: nyt tässä ajassa taloja ja veljiä ja sisaria ja äitejä ja lapsia ja peltoja, vainojen keskellä, ja tulevassa maailmassa iankaikkista elämää.
        31 Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi ja viimeiset ensimmäisiksi."

        Minusta ei ole turhaa katsoa saako homoseksuaalisista puhua kaikkea älyttömiä täysin laillisesti Suomen maassa.

        On luonnotonta luopua perheestään..


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kun joutuu oikeuteen, niin oletuksena ei ole syyttömyys. Se olisi hullu tilanne.

        En ole koskaan ollut kommunisti, vaan sanouduin siitä irti vuonna 1972.

        "Kun joutuu oikeuteen, niin oletuksena ei ole syyttömyys. "

        Olet syytön, kunnes syyttäjä pystyy toisin todistamaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kun joutuu oikeuteen, niin oletuksena ei ole syyttömyys. Se olisi hullu tilanne.

        En ole koskaan ollut kommunisti, vaan sanouduin siitä irti vuonna 1972.

        OIet aina ollut kommunisti ja VaIheen Orja.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minusta ei ole turhaa katsoa saako homoseksuaalisista puhua kaikkea älyttömiä täysin laillisesti Suomen maassa.

        On luonnotonta luopua perheestään..

        Kaksi nàismaista Hinaajaa siellä.

        Minkäs sille mahtaa. Totuus kaikkeen!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minusta ei ole turhaa katsoa saako homoseksuaalisista puhua kaikkea älyttömiä täysin laillisesti Suomen maassa.

        On luonnotonta luopua perheestään..

        Siellä tosiaan kaksi nàismaista.

        Päivi hyväksyy.

        Ja turhaan kiistät. Siellä tosiaan kaisi nàismaista.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kaikki teidän jutut ovat turhaa.

        Oikeudessa on hommana selvittää syytetyn syyllisyys.

        Juuri niin. Syyllistä ei ole, sillä totuus ei pala tulessakaan ja raamattu on TOTUUS!!

        Turhaan odotatte tuota syylliseski julistamista! Tämähän on kuin kristityn ristiinnaulitsemista mielipiteittensä vuoksi!

        Typerää touhua. Ihmettelen, jos syyttäjät antautuvat tuollaiseen humpuukkiin!!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kaikki teidän jutut ovat turhaa.

        Oikeudessa on hommana selvittää syytetyn syyllisyys.

        Kaksi nàismaista järkyttävän Iihavaa ToIIoa.

        Sellaista.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minusta ei ole turhaa katsoa saako homoseksuaalisista puhua kaikkea älyttömiä täysin laillisesti Suomen maassa.

        On luonnotonta luopua perheestään..

        TummeIi siellä ToIIoilla kovassa käytössä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kun joutuu oikeuteen, niin oletuksena ei ole syyttömyys. Se olisi hullu tilanne.

        En ole koskaan ollut kommunisti, vaan sanouduin siitä irti vuonna 1972.

        PyIIyIeikit siellä yleisiä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kun joutuu oikeuteen, niin oletuksena ei ole syyttömyys. Se olisi hullu tilanne.

        En ole koskaan ollut kommunisti, vaan sanouduin siitä irti vuonna 1972.

        Voi sinua nàismaista!

        Suotta sinä naismainen ToIIo faktoja kiistät!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Syyllistä ei ole, sillä totuus ei pala tulessakaan ja raamattu on TOTUUS!!

        Turhaan odotatte tuota syylliseski julistamista! Tämähän on kuin kristityn ristiinnaulitsemista mielipiteittensä vuoksi!

        Typerää touhua. Ihmettelen, jos syyttäjät antautuvat tuollaiseen humpuukkiin!!

        Raamattu ei ole oikeudessa.

        Eikä se mikään totuus ole: ihmisten ihmeellisiä ajatuksia.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu ei ole oikeudessa.

        Eikä se mikään totuus ole: ihmisten ihmeellisiä ajatuksia.

        Naismaisuutesi huvittaa Jurvassa.
        🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Syyllistä ei ole, sillä totuus ei pala tulessakaan ja raamattu on TOTUUS!!

        Turhaan odotatte tuota syylliseski julistamista! Tämähän on kuin kristityn ristiinnaulitsemista mielipiteittensä vuoksi!

        Typerää touhua. Ihmettelen, jos syyttäjät antautuvat tuollaiseen humpuukkiin!!

        Olisi se erikoista, jos heteroista esitettäisiin julkisuudessa jatkuvasti älyttömiä väitteitä, niin kukaan ei siitä pahaa ajattelisi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olisi se erikoista, jos heteroista esitettäisiin julkisuudessa jatkuvasti älyttömiä väitteitä, niin kukaan ei siitä pahaa ajattelisi.

        Siellä on tosiaan kaksi nàismaista.

        Se toinen ToIIo ei huomioi, joten hampaaton suusi suoltaa soopaa taas jatkuvalla syötöllä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Olisi se erikoista, jos heteroista esitettäisiin julkisuudessa jatkuvasti älyttömiä väitteitä, niin kukaan ei siitä pahaa ajattelisi.

        Että se Soinia paksumpi siis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naismaisuutesi huvittaa Jurvassa.
        🤓

        Jurvalaiset naurattaa täällä Espanjassa. 🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jurvalaiset naurattaa täällä Espanjassa. 🤣🤣🤣🤣🤣

        Maha on edelleen valtava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maha on edelleen valtava.

        Onneksi paino on pudonnut yhdeksän kiloa. Kyllä se siitä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Onneksi paino on pudonnut yhdeksän kiloa. Kyllä se siitä.

        Turvotus on laskenut kun sinulla ei ole ollut varaa ryypätä. 🤣🤣🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä on tosiaan kaksi nàismaista.

        Se toinen ToIIo ei huomioi, joten hampaaton suusi suoltaa soopaa taas jatkuvalla syötöllä.

        Miten itse suhtautuisit, jos kansanedustajat esittäisivät heterot ihan älyttöminä? Äänetäisit heitä uudestaan eduskuntaan?


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miten itse suhtautuisit, jos kansanedustajat esittäisivät heterot ihan älyttöminä? Äänetäisit heitä uudestaan eduskuntaan?

        Sinä oletkin älytön.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miten itse suhtautuisit, jos kansanedustajat esittäisivät heterot ihan älyttöminä? Äänetäisit heitä uudestaan eduskuntaan?

        Todista, että joku ke on sanonut jotain älyttömiksi!!!!
        Ei siis omaa molinaasi vaan TODISTA!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todista, että joku ke on sanonut jotain älyttömiksi!!!!
        Ei siis omaa molinaasi vaan TODISTA!

        Päivi Räsänen.

        Että homoseksuaaliset ovat kaikin tavoin muita ihmisiä huonompia, joille ei sovi edes avioliitto.

        Kukaan muu harvoin on sanonut homoseksuaalisia noin älyttömiksi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Päivi Räsänen.

        Että homoseksuaaliset ovat kaikin tavoin muita ihmisiä huonompia, joille ei sovi edes avioliitto.

        Kukaan muu harvoin on sanonut homoseksuaalisia noin älyttömiksi.

        Päivi hyväksyy kaksi nàismaista ToIIoa siellä täysin.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minusta ei ole turhaa katsoa saako homoseksuaalisista puhua kaikkea älyttömiä täysin laillisesti Suomen maassa.

        On luonnotonta luopua perheestään..

        Kenestäkään ihmisestä pahoin puhuminen on väärin. Ihmisessähän on , kuten raamattu ilmoittaa ja jokaisen pitäisi tietää jo itsestään lähtien, se perisynti. Puhutaan myös sukukirouksista, joita voisi luetella mielettömän määrän; kenellä alkoholi, kenellä anastaminen, kenellä kateus ja juoruilu, kenellä erilaiset jopa opettamalla opetetut vääristymät seksuaalisuuden alueella, kenellä on vakavana pakkomielteenä lasten viettely kaikille synnin alueille. Kun suojelematon lapsi joutuu kavereiden kiustattavaksi ja pahinta opettajan, sitä ei saa antaa jakua.

        Jeesus tuli vapauttamaan ihmiset pahan vallasta. Jokaisen, joka Hänet pyytää johtajakseen ja neuvonantajakseen eli ihminen tutkii sanasta Jumalan tahdon ja saa voiman tehdä oikein. Sen voiman Jumala lupaa kaikille antaa, jotka häneen luottavat ja pysyvät Sanassa pitäen käskyt. Siinä on rakkaus Jeesukseen, että pidämme käskyt ja ihmisten edessä tunnustamme Jeesuksen Herraksemme.

        Jumala ei tarkoittanut avioliittoa purettavaksi koskaan, vaan elinikäiseksi.

        Suomessakin Tv tulon ja varsinkin sen "informoivan hallivuudiopetuksen" jälkeen pian maassammekin asetettiin uusiksi tärkeimmät perhelait. Valjastettiin "asiantuntijat" informoimaan aborteista ja avioeromahdollisuudesta! Ne tarjonnat toivat taholleen suuremman saaliin kun odottaa saattoivat! Huh.

        On todellakin ihmisen luonnottominta toimintaa luopua perheestään ; sen yllyttäjät vaanii joka nurkassa "hyvine neuvoineen" - kateelliset! Ihminen on menettänyt elämässään jo paljon , jos hän ei arvoaan ymmärrä, vaan on valmis antamaan lapsilleen ja heidän lapsilleen tällaisen rikkinäisyyden elämään kuuluvaksi normimalliksi. Jälkipolvensa ei tätä ymmärrä ja toimivat sitten samoin vielä pahempaa jälkeä tulevaisuuteen luoden. Katkeruus?
        Yhteiskuntamme oli ensimmäisten joukossa luomassa maailmaan uuden perhemallin lähettämällä naiset pois kodeistaan kokopäiväisesti puolivuosisataa sitten . Pois varjelemasta ja opettamasta jälkeläisiään. Lisäksi rasittamalla pienten lasten jo rasittamat äidit äärettömään stressiin pitkän päivätyön aikana-------- kuin valmiiksi suunniteltu pohja tehdä avioero, kun ensin perheet menettivät kodin rauhan ja keskinäisen ilon ja sitten tilan otti jatkuva stressi?
        Erittäin hyvää opetusta taas videossa:
        https://www.youtube.com/watch?v=1JqnZSTpDeQ&t=1s


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenestäkään ihmisestä pahoin puhuminen on väärin. Ihmisessähän on , kuten raamattu ilmoittaa ja jokaisen pitäisi tietää jo itsestään lähtien, se perisynti. Puhutaan myös sukukirouksista, joita voisi luetella mielettömän määrän; kenellä alkoholi, kenellä anastaminen, kenellä kateus ja juoruilu, kenellä erilaiset jopa opettamalla opetetut vääristymät seksuaalisuuden alueella, kenellä on vakavana pakkomielteenä lasten viettely kaikille synnin alueille. Kun suojelematon lapsi joutuu kavereiden kiustattavaksi ja pahinta opettajan, sitä ei saa antaa jakua.

        Jeesus tuli vapauttamaan ihmiset pahan vallasta. Jokaisen, joka Hänet pyytää johtajakseen ja neuvonantajakseen eli ihminen tutkii sanasta Jumalan tahdon ja saa voiman tehdä oikein. Sen voiman Jumala lupaa kaikille antaa, jotka häneen luottavat ja pysyvät Sanassa pitäen käskyt. Siinä on rakkaus Jeesukseen, että pidämme käskyt ja ihmisten edessä tunnustamme Jeesuksen Herraksemme.

        Jumala ei tarkoittanut avioliittoa purettavaksi koskaan, vaan elinikäiseksi.

        Suomessakin Tv tulon ja varsinkin sen "informoivan hallivuudiopetuksen" jälkeen pian maassammekin asetettiin uusiksi tärkeimmät perhelait. Valjastettiin "asiantuntijat" informoimaan aborteista ja avioeromahdollisuudesta! Ne tarjonnat toivat taholleen suuremman saaliin kun odottaa saattoivat! Huh.

        On todellakin ihmisen luonnottominta toimintaa luopua perheestään ; sen yllyttäjät vaanii joka nurkassa "hyvine neuvoineen" - kateelliset! Ihminen on menettänyt elämässään jo paljon , jos hän ei arvoaan ymmärrä, vaan on valmis antamaan lapsilleen ja heidän lapsilleen tällaisen rikkinäisyyden elämään kuuluvaksi normimalliksi. Jälkipolvensa ei tätä ymmärrä ja toimivat sitten samoin vielä pahempaa jälkeä tulevaisuuteen luoden. Katkeruus?
        Yhteiskuntamme oli ensimmäisten joukossa luomassa maailmaan uuden perhemallin lähettämällä naiset pois kodeistaan kokopäiväisesti puolivuosisataa sitten . Pois varjelemasta ja opettamasta jälkeläisiään. Lisäksi rasittamalla pienten lasten jo rasittamat äidit äärettömään stressiin pitkän päivätyön aikana-------- kuin valmiiksi suunniteltu pohja tehdä avioero, kun ensin perheet menettivät kodin rauhan ja keskinäisen ilon ja sitten tilan otti jatkuva stressi?
        Erittäin hyvää opetusta taas videossa:
        https://www.youtube.com/watch?v=1JqnZSTpDeQ&t=1s

        "Jumala ei tarkoittanut avioliittoa purettavaksi". Jumala ei ole kyllä puuttunut kenenkään parisuhteeseen.

        Mutta kaikki avioliittoon menevät ajattelevat olevansa siinä elämänsä loppuun asti. Mutta esimerkiksi moni uskova epäonnistuu.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        "Jumala ei tarkoittanut avioliittoa purettavaksi". Jumala ei ole kyllä puuttunut kenenkään parisuhteeseen.

        Mutta kaikki avioliittoon menevät ajattelevat olevansa siinä elämänsä loppuun asti. Mutta esimerkiksi moni uskova epäonnistuu.

        Miten voikin olla kaksi niin Iihavaa ja nàismaista ToIIoa siellä🤔


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Tekopyhyys ei tehoa.

        Tekopyhyyttä ei ollut,
        Kaikki eivät ajattele ja toimi kuten sinä,
        kuten sinä inhoamaasi Räsästä kohtaan.
        Et varmaan koskaan voisi toivoa ja osoittaa häntä kohtaan jotakin hyvää.
        Kaikki eivät ole samanlaisia, onneksi.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Kun joutuu oikeuteen, niin oletuksena ei ole syyttömyys. Se olisi hullu tilanne.

        En ole koskaan ollut kommunisti, vaan sanouduin siitä irti vuonna 1972.

        Kyllä ihminen on lain mukaan syytön kunnes toisin todistetaan.
        Syyttömät saavat oikeudessa vapauttavan tuomion.
        Käräjillä Räsänen todettiin yksimielisesti syyttömäksi tuomarien toimesta.
        Ja on syytön, kunnes toisin todistetaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Minusta ei ole turhaa katsoa saako homoseksuaalisista puhua kaikkea älyttömiä täysin laillisesti Suomen maassa.

        On luonnotonta luopua perheestään..

        Ei ole saanut puhua, eikä saa jatkossakaan. Räsänen ei ole onneksi puhunut sellaisia ja sai vapauttavan tuomion.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Raamattu ei ole oikeudessa.

        Eikä se mikään totuus ole: ihmisten ihmeellisiä ajatuksia.

        Raamattuun saa uskoa ja sitä tuoda esiin positiivisen uskonnonvapauden perusteella, mikä on vahva perusoikeus.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Miten itse suhtautuisit, jos kansanedustajat esittäisivät heterot ihan älyttöminä? Äänetäisit heitä uudestaan eduskuntaan?

        Räsänen ei ole esittänyt homoja älyttöminä.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Päivi Räsänen.

        Että homoseksuaaliset ovat kaikin tavoin muita ihmisiä huonompia, joille ei sovi edes avioliitto.

        Kukaan muu harvoin on sanonut homoseksuaalisia noin älyttömiksi.

        Valehtelet pahantahtoisesti, että Räsänen olisi muka sanonut homoja kaikin tavoin huonommiksi. Ihan itse vastaat siitä valheestasi Räsäsen sijaan. Räsänen on tosiasiassa sanonut kaikkia ihmisiä samanarvoisiksi, eikä hän voisi tuoda muunlaista näkemystä vakaumuksensa pohjalta ja esim. loukata perheensä ystäviä, jotka kuuluvat seksuaalivähemmistöön.

        Avioliitosta on laillista olla sitä mieltä mitä Räsänen, eikä ihmisoikeudetkaan edellytä avioliiton laajentamista koskemaan homopareja.
        Eduskuntaäänestys ei vienyt vastaan äänestäneiden mielipiteen- ja uskonnonvapautta.

        Ohitat nämä FAKTAT toistuvasti!


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        "Jumala ei tarkoittanut avioliittoa purettavaksi". Jumala ei ole kyllä puuttunut kenenkään parisuhteeseen.

        Mutta kaikki avioliittoon menevät ajattelevat olevansa siinä elämänsä loppuun asti. Mutta esimerkiksi moni uskova epäonnistuu.

        Eivät kaikki tosiaankaan ajattele olevansa elämänsä loppuun asti ihmisen kanssa, jonka kanssa avioituvat. Miksi keksit tuollaista..? z


    • Anonyymi

      Suomi on ollut kristinuskon tunnustava maa; ensin Ruotsin vallan alla sadat vuodet ja sitten Venäjän vallan alla n sata vuotta.

      Vihdoin voimallista Luterilaisen kristinuskon tunnustavaa väkeä lähes 100%:sti aina -70-luvulle saakka. Kiitettiin voimallisesti Jumalan johdatuksesta saada itsenäisyys. Rukoiltiin polvillamme sodan ajan, että voimme sen säilyttää ja Jumala johdatti ja kuuli rukouksemme. Väsynyt kansa menetti kai otollisena (tv:n tulo) aikana hetkeksi valvonnan , kun ovala pahuus ujuttautui juonitteluillaan ja viettelyksillään hävittämään kansamme vahvan moraalin ja rehellisyyden .

      Sen jälkeen vasemmiston suunnittelema kristinuskon hävitys maastamme on ollut silminnähtävää ja erityisen näkyvää tv:n avulla!

      Järkyttävintä on ollut nähdä Luterilaisen kirkon muuttuminen kansamme paimenvastuun ja opetuksen antajana? Lasten on pakko käydä koulua ja kuunnella ateismiuskon määräämää opetusta ? Luterilainen kirkko on kuitenkin kansamme kirkko ja on hiljaa , vaikka kristinuskon opetus evätään lapsiltamme kouluissa. Opettajat opettavat vapaasti omaan ajatteluaan lapsille ja kertovat innokkaina , ettei ainakaan hän itse usko Jeesukseen. Tänä aikanahan se olisi pitänyt kouluissa vähintään kolminkertaistaa entiseen iät ajat lapsille annettuun opetukseen, koska aika on paha.
      LUE:
      Vähä katekismuksen liitteet:
      Opas tavallisille papeille
      Liite: Avioliittoon vihkiminen
      Martti Luther

      • Anonyymi

        Vähä katekismuksen liitteet
        Opas tavallisille papeille
        Liite: Avioliittoon vihkiminen
        Martti Luther
        Maassa maan tavalla, sanoo sananlasku. Koska häät ja avioliitto kuuluvat yhteiskunnallisen järjestyksen piiriin, ei siis ole meidän pappien ja kirkon työntekijöiden asia antaa niistä säädöksiä ja määräyksiä. Jokainen kaupunki ja maa noudattakoon omaa käytäntöään ja totuttuja tapoja. Jotkut vievät morsiamen kirkkoon kahdesti, illalla ja aamulla, toiset vain kerran. Jossakin morsiuspari kuulutetaan avioliittoon saarnastuolista pari kolme viikkoa etukäteen luetulla kuulutuksella. Antaa ruhtinaan ja raadin järjestää semmoiset asiat kuten haluavat, minulle ne eivät kuulu.
        Mutta jos meitä pyydetään siunaamaan morsiuspari, rukoilemaan sen puolesta tai vaikka vihkimäänkin se - kirkon edessä tai kirkossa - on velvollisuutemme tehdä, mitä pyydetään. Siksi olen halunnut laatia tämän vihkikaavan niitä varten, joilla ei parempaakaan ole, jos joku kenties tahtoisi noudattaa meidän tapaamme. Muut, ne jotka osaavat paremmin - eli ne jotka eivät osaa yhtään mitään mutta jotka silti luulevat osaavansa kaiken - eivät tätä palvelustani tarvitse, paitsi siihen, että heillä olisi jotakin mitä parannella ja mestaroida. Pitäköötkin tarkoin varansa, etteivät vain menettele niin kuin joku muu. Voitaisiinhan muuten luulla, että heidän täytyi ottaa oppia toisista, ja sehän olisi iso häpeä.

        Tähän asti on munkit ja nunnat siunattu säätyynsä ylen juhlallisesti, vaikka se sääty on jumalaton ja pelkkää ihmisten keksintöä, sillä kun ei ole mitään perustetta Raamatussa. Kuinka paljon enemmän meidän tuleekaan kunnioittaa pyhää aviosäätyä! Se on paljon ihanammin kaunistettava siunauksin ja rukouksin. Vaikka se on maallinen sääty, sillä on puolellaan Jumalan sana. Se ei ole ihmisten keksimä eikä säätämä kuten munkkien ja nunnien sääty. Avioliittoa on sata kertaa mieluummin pidettävä hengellisenä säätynä kuin luostarielämää, jota pikemminkin olisi pidettävä kaikkein maallisimpana ja lihallisimpana säätynä, koska sen on keksinyt ja säätänyt liha ja veri tyystin maallisen järjen ja ymmärryksen mukaiseksi.

        Sitäkin varten on avioliittoon siunaaminen tarpeen, että nuoriso oppisi suhtautumaan avioliittoon vakavasti ja kunnioittamaan sitä Jumalan käskemänä asiana ja lakkaisi pitämästä sitä naurun, pilailun ja kaikenlaisen ilveilyn aiheena. Tuohon kaikkeen olemme saaneet tottua, ikään kuin naimisiin meneminen ja häiden viettäminen olisivat huvia ja leikkiä. Ne jotka ottivat käytäntöön tavan viedä morsiuspari kirkkoon, eivät tosiaankaan pitäneet sitä huvina vaan sangen vakavana asiana. Epäilemättä he ovat halunneet kirkossa saada Jumalan siunauksen ja seurakunnan esirukouksen; tarkoituksena ei ollut naurattaminen eivätkä pakanalliset koirankujeet.

        Seikkahan on itsestään selvä. Kun joku pyytää papilta tai piispalta esirukousta ja siunausta, hän osoittaa sillä, vaikkei sitä nimenomaan sanoisikaan, että hän on antautumassa vaaralle alttiiksi ja tarvitsee kipeästi Jumalan siunausta ja seurakunnan esirukousta siihen säätyyn, johon on astumassa. Jokapäiväinen kokemuskin opettaa, mitä kaikkea kauheutta Perkele saa avioliiton piirissä aikaan: aviorikoksia, uskottomuutta, epäsopua ja vaikka mitä surkeutta.

        Jos siis sulhanen ja morsian pyytävät ja vaativat, me menettelemme näin: Ensiksi luetaan saarnastuolista seuraava kuulutus:
        "Matti N. ja Maija N. tahtovat Jumalan järjestyksen mukaan astua pyhään aviosäätyyn ja pyytävät sitä varten seurakunnan kristillistä esirukousta, että heidän avioliittonsa alkaisi Jumalan nimeen ja onnistuisi hyvin.
        Jos nyt jollakulla on tiedossaan jokin este, hän ilmoittakoon sen ajoissa tai sitten olkoon myöhemminkin vaiti. Jumala antakoon avioon aikoville siunauksensa. Aamen."

        Vihkiminen toimitetaan kirkon edustalla näillä sanoilla:
        "Matti, tahdotko ottaa tämän Maijan aviovaimoksesi?" Sanokoon: "Tahdon."
        "Maija, tahdotko ottaa tämän Matin aviomieheksesi?" Sanokoon: "Tahdon."

        Sulhanen ja morsian antavat toisilleen vihkisormuksen. Pappi liittää heidän oikeat kätensä yhteen ja sanoo:
        "Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön kukaan ihminen erottako."

        Sitten pappi puhuu kaikille läsnä oleville:
        "Koska Matti N. ja Maija N. tahtovat solmia avioliiton ja tunnustavat sen Jumalan ja ihmisten edessä ja koska he ovat sen merkiksi antaneet toisilleen kätensä ja vihkisormuksen, niin minä julistan heidät aviopuolisoiksi Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen."
        ...jatkuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähä katekismuksen liitteet
        Opas tavallisille papeille
        Liite: Avioliittoon vihkiminen
        Martti Luther
        Maassa maan tavalla, sanoo sananlasku. Koska häät ja avioliitto kuuluvat yhteiskunnallisen järjestyksen piiriin, ei siis ole meidän pappien ja kirkon työntekijöiden asia antaa niistä säädöksiä ja määräyksiä. Jokainen kaupunki ja maa noudattakoon omaa käytäntöään ja totuttuja tapoja. Jotkut vievät morsiamen kirkkoon kahdesti, illalla ja aamulla, toiset vain kerran. Jossakin morsiuspari kuulutetaan avioliittoon saarnastuolista pari kolme viikkoa etukäteen luetulla kuulutuksella. Antaa ruhtinaan ja raadin järjestää semmoiset asiat kuten haluavat, minulle ne eivät kuulu.
        Mutta jos meitä pyydetään siunaamaan morsiuspari, rukoilemaan sen puolesta tai vaikka vihkimäänkin se - kirkon edessä tai kirkossa - on velvollisuutemme tehdä, mitä pyydetään. Siksi olen halunnut laatia tämän vihkikaavan niitä varten, joilla ei parempaakaan ole, jos joku kenties tahtoisi noudattaa meidän tapaamme. Muut, ne jotka osaavat paremmin - eli ne jotka eivät osaa yhtään mitään mutta jotka silti luulevat osaavansa kaiken - eivät tätä palvelustani tarvitse, paitsi siihen, että heillä olisi jotakin mitä parannella ja mestaroida. Pitäköötkin tarkoin varansa, etteivät vain menettele niin kuin joku muu. Voitaisiinhan muuten luulla, että heidän täytyi ottaa oppia toisista, ja sehän olisi iso häpeä.

        Tähän asti on munkit ja nunnat siunattu säätyynsä ylen juhlallisesti, vaikka se sääty on jumalaton ja pelkkää ihmisten keksintöä, sillä kun ei ole mitään perustetta Raamatussa. Kuinka paljon enemmän meidän tuleekaan kunnioittaa pyhää aviosäätyä! Se on paljon ihanammin kaunistettava siunauksin ja rukouksin. Vaikka se on maallinen sääty, sillä on puolellaan Jumalan sana. Se ei ole ihmisten keksimä eikä säätämä kuten munkkien ja nunnien sääty. Avioliittoa on sata kertaa mieluummin pidettävä hengellisenä säätynä kuin luostarielämää, jota pikemminkin olisi pidettävä kaikkein maallisimpana ja lihallisimpana säätynä, koska sen on keksinyt ja säätänyt liha ja veri tyystin maallisen järjen ja ymmärryksen mukaiseksi.

        Sitäkin varten on avioliittoon siunaaminen tarpeen, että nuoriso oppisi suhtautumaan avioliittoon vakavasti ja kunnioittamaan sitä Jumalan käskemänä asiana ja lakkaisi pitämästä sitä naurun, pilailun ja kaikenlaisen ilveilyn aiheena. Tuohon kaikkeen olemme saaneet tottua, ikään kuin naimisiin meneminen ja häiden viettäminen olisivat huvia ja leikkiä. Ne jotka ottivat käytäntöön tavan viedä morsiuspari kirkkoon, eivät tosiaankaan pitäneet sitä huvina vaan sangen vakavana asiana. Epäilemättä he ovat halunneet kirkossa saada Jumalan siunauksen ja seurakunnan esirukouksen; tarkoituksena ei ollut naurattaminen eivätkä pakanalliset koirankujeet.

        Seikkahan on itsestään selvä. Kun joku pyytää papilta tai piispalta esirukousta ja siunausta, hän osoittaa sillä, vaikkei sitä nimenomaan sanoisikaan, että hän on antautumassa vaaralle alttiiksi ja tarvitsee kipeästi Jumalan siunausta ja seurakunnan esirukousta siihen säätyyn, johon on astumassa. Jokapäiväinen kokemuskin opettaa, mitä kaikkea kauheutta Perkele saa avioliiton piirissä aikaan: aviorikoksia, uskottomuutta, epäsopua ja vaikka mitä surkeutta.

        Jos siis sulhanen ja morsian pyytävät ja vaativat, me menettelemme näin: Ensiksi luetaan saarnastuolista seuraava kuulutus:
        "Matti N. ja Maija N. tahtovat Jumalan järjestyksen mukaan astua pyhään aviosäätyyn ja pyytävät sitä varten seurakunnan kristillistä esirukousta, että heidän avioliittonsa alkaisi Jumalan nimeen ja onnistuisi hyvin.
        Jos nyt jollakulla on tiedossaan jokin este, hän ilmoittakoon sen ajoissa tai sitten olkoon myöhemminkin vaiti. Jumala antakoon avioon aikoville siunauksensa. Aamen."

        Vihkiminen toimitetaan kirkon edustalla näillä sanoilla:
        "Matti, tahdotko ottaa tämän Maijan aviovaimoksesi?" Sanokoon: "Tahdon."
        "Maija, tahdotko ottaa tämän Matin aviomieheksesi?" Sanokoon: "Tahdon."

        Sulhanen ja morsian antavat toisilleen vihkisormuksen. Pappi liittää heidän oikeat kätensä yhteen ja sanoo:
        "Minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön kukaan ihminen erottako."

        Sitten pappi puhuu kaikille läsnä oleville:
        "Koska Matti N. ja Maija N. tahtovat solmia avioliiton ja tunnustavat sen Jumalan ja ihmisten edessä ja koska he ovat sen merkiksi antaneet toisilleen kätensä ja vihkisormuksen, niin minä julistan heidät aviopuolisoiksi Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen."
        ...jatkuu...

        ...jatkuu
        Alttarin edessä pappi lukee sulhasta ja morsianta koskevaa Jumalan sanaa, 1. Moos. 2:18, 21-24
        "Ja Herra Jumala sanoi: 'Ei ole ihmisen hyvä olla yksinänsä, minä teen hänelle avun, joka on hänelle sopiva.' Niin Herra Jumala vaivutti ihmisen raskaaseen uneen, ja kun hän nukkui, otti hän yhden hänen kylkiluistaan ja täytti sen paikan lihalla. Ja Herra Jumala rakensi vaimon siitä kylkiluusta, jonka hän oli ottanut miehestä, ja toi hänet miehen luo. Ja mies sanoi: 'Tämä on nyt luu minun luistani ja liha minun lihastani; hän kutsuttakoon miehettäreksi, sillä hän on miehestä otettu. Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja he tulevat yhdeksi lihaksi."'

        Sitten pappi kääntyy sulhasen ja morsiamen puoleen ja puhuttelee heitä näin:
        "Koska te molemmat olette nyt Jumalan nimeen solmineet avioliiton, kuulkaa ensiksi Jumalan tätä liittoa koskeva käsky. Näin sanoo Paavali: Ef. 5:25-29
        'Miehet, rakastakaa vaimojanne, niinkuin Kristuskin rakasti seurakuntaa ja antoi itsensä alttiiksi sen edestä, että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta, saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton. Samalla tavoin tulee myös miesten rakastaa vaimojansa niinkuin omia ruumiitaan; joka rakastaa vaimoansa, hän rakastaa itseänsä. Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä, niinkuin Kristuskin seurakuntaa.'
        Ef. 5:22-24
        'Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle; sillä mies on vaimon pää, niinkuin Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja. Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.'

        Toiseksi kuulkaa siitä rististä, jonka Jumala on pannut aviopuolisoiden kannettavaksi. Näin Jumala sanoi vaimolle: 1. Moos. 3:16
        'Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva.'

        Miehelle Jumala sanoi: 1. Moos. 3:17-19
        'Koska kuulit vaimoasi ja söit puusta, josta minä kielsin sinua sanoen: 'Älä syö siitä', niin kirottu olkoon maa sinun tähtesi. Vaivaa nähden sinun pitää elättämän itseäsi siitä koko elinaikasi; orjantappuroita ja ohdakkeita se on kasvava sinulle, ja kedon ruohoja sinun on syötävä. Otsasi hiessä sinun pitää syömän leipäsi, kunnes tulet maaksi jälleen, sillä siitä sinä olet otettu. Sillä maasta sinä olet, ja maaksi pitää sinun jälleen tuleman.'

        Kolmanneksi, teitä lohduttakoon sen tietäminen ja uskominen, että avioelämänne on Jumalalle mieluista ja hänen siunaamaansa. Näin on kirjoitettu: 1. Moos. 1:27-28
        'Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: 'Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet.'
        1. Moos. 1:31 Ja Jumala katsoi kaikkea, mitä hän tehnyt oli, ja katso, se oli sangen hyvää.'

        Siksi Salomokin sanoo: Sananl. 18:22
        'Joka vaimon löysi, se onnen löysi, sai Herralta mielisuosion.'" Pappi ojentaa molemmat kätensä heidän ylitseen ja rukoilee:
        "Herra Jumala, sinä joka olet luonut miehen ja naisen ja säätänyt, että heidän on solmittava avioliitto, sinä joka siunaat heitä antamalla kohdun hedelmää ja annat avioliiton kuvata rakkaan Poikasi Jeesuksen Kristuksen ja kirkon, hänen morsiamensa, välisen rakkauden salaisuutta, me rukoilemme sinua, että pohjattomassa hyvyydessäsi estäisit tämän luomuksesi, säädöksesi ja siunauksesi vääristymästä ja turmeltumasta ja että armossasi varjelisit sen keskuudessamme Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme kautta. Aamen."


    • Anonyymi

      Näin juuri.

    • Anonyymi

      Kyllä se näin on.

    • Anonyymi

      Hienosti tehty, hyvä!

    • Anonyymi

      Mahtavaa tomintaa.

    • Anonyymi

      Kristillistä.

    • Anonyymi

      Todella kristillistä!

    • Anonyymi

      Päivin kannattajat ovat olleet oikeassa. Syyttäjät tarvitsevat siunauksen. He tekevät epäkiitollista työtä kovan paineen alla. Lain mukaan he eivät saa oikeudessa olla koskaan syytetyn puolella vaikka omasta mielestään olisivatkin. Oikeuskäytännön mukaan heidän on vain edustettava sokeasti kanteen tehnyttä henkilöä, joka on koko syytteen pannut alkuun. Jos nyt joku haluaisi moittia asiasta jotakin olisi se kanteen tehnyt henkilö, ilman häntä ei koko oikeuskäsittelyä olisi syntynyt. Hän on sen aloittanut ja on siitä vastuussa.

      • Anonyymi

        Lain mukaan syyttäjä ei saa valehdella.
        Mantila teki sen toistamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lain mukaan syyttäjä ei saa valehdella.
        Mantila teki sen toistamiseen.

        Mantila ei kykene objektiivisuuteen


    • Anonyymi

      Se ei tietysti ollut Mantilan oma syy, vaan kanteen tehneen, jonka puolesta syyttäjä joutuu toimimaan.

      • Anonyymi

        Eivät joudu vaan itse jatkavat.


      • Anonyymi

        Syyttäjä ei joudu tekemään vaan tekee harkittuaan tapausta kaiken omasta halustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyttäjä ei joudu tekemään vaan tekee harkittuaan tapausta kaiken omasta halustaan.

        Toimivampi laki estäisi paremmin poliittiset oikeudenkäynnit


    • Anonyymi

      Täytyisi ensin tietää mitä kanteen tehnen alkuperäinen teksti sisälsi , ennen kuin voi ottaa kantaa asiaan. Se on tietysti oikeuden tiedossa.

      • Anonyymi

        Siunaus ei ole kannanotto.


    • Anonyymi

      Hyvin luontevaa kristityille.

    • Anonyymi

      Nämä Päivin kannattajat ovat tajunneet miten epäitsekästä ja epäkiitollista syyttäjän työ on. Syyttäjä joutuu työssään toimimaan vain kanteen henkilön mandaatilla ja unohtamaan omat mielipiteensä, jotka saattaisivatkin olla syytettyä tukevia. Mutta virka vaatii että hän ei saa ilmaista omaa henkilökohtaista kantaansa asiaan vaan ainoastaan kantajan, vaikka ne olisivatkin osittain vääriä. Myös asian vieminen korkeampaan oikeusasteen johtuu kantajasta. Oikeudessa syyttäjä puhuu ikään kuin kantajan suulla. Syytettyä puolustaa taas oikeusavustaja. Syyttäjä ei tuomitse. Hän jättää sen oikeuden tuomareille.

      • Anonyymi

        Kerropa ne erot siviiliprosessioikeuden ja rikosprosessioikeuden välillä ja kumpi "Päivi Räsänen vastaan valtakunnansyyttäjä"-tapaus mielestäsi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerropa ne erot siviiliprosessioikeuden ja rikosprosessioikeuden välillä ja kumpi "Päivi Räsänen vastaan valtakunnansyyttäjä"-tapaus mielestäsi on.

        Rikosoikeus


    • Anonyymi

      " Oikeudessa syyttäjä puhuu ikään kuin kantajan suulla."

      No tätähän nuo Räsäsen syyttäjät tosiaan ovat tehneet keksiessään itse syytteet Päiviä vastaan. Mutta Suomessa yleensä on sellainen oikeusjärjestys että syyttäjä pyrkii syyttämään syyttämään sillä perusteella mitä vastaaja on itse sanonut tai tehnyt.

    • Anonyymi

      Ei syyttäjät ole keksineet mitään syytöksiä. Ne on keksinyt kanteen tehnyt kirjallisena oikeudelle.

      • Anonyymi

        Kyllä he ihan itse ovat valehdelleet Räsäsen sanomiset ja kirjotuitykset.
        Poliisi ja käräjäoikeus ne on jo todennut, nyt toteaa Hivioikeus jne…


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä he ihan itse ovat valehdelleet Räsäsen sanomiset ja kirjotuitykset.
        Poliisi ja käräjäoikeus ne on jo todennut, nyt toteaa Hivioikeus jne…

        Päivi on sanonut mitä on sanonut. Miksi niitä on pitänyt valehdella?

        Puheet ovat jokatapauksessa homoja vastaan.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Päivi on sanonut mitä on sanonut. Miksi niitä on pitänyt valehdella?

        Puheet ovat jokatapauksessa homoja vastaan.

        Jaksat jankuttaa.


      • Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

        Päivi on sanonut mitä on sanonut. Miksi niitä on pitänyt valehdella?

        Puheet ovat jokatapauksessa homoja vastaan.

        Kysy syyttäjiltä mikseivät Räsäsen omat tekstit ja sanomiset riitä, vaan niistä on tehty kummallisia tulkintoja, jotka eivät edusta Räsäsen ajattelua. Eikö Räsästä onnistu muuten uskottavasti syyttää? Miksei Räsäsen omat tekstit ja sanomiset riittäneet siten kuten ne tarkoitettiin. Ne on selitetty auki ja syyttäjien virheelliset väitteet on kumottu ja oikaistu, mutta niillä syyttäjät vain jatkavat epärehellisesti.,


    • Anonyymi

      Siunauksen toivotus tuntuu hieman huvittavalta. Voiko Jumala enää saattaa syyttäjää siunattuun tilaan? Eikö hän ole jo siinä iässä? Raamattu tosin kertoo Jumalan ihmeestä Saaran tapauksessa, mutta se taitaakin olla sitten ainoa tapaus

      • Anonyymi

        Ilmeisesti et edes tiedä sanan sisältöä.


      • Anonyymi

        Eräs viidesläinen yhteiskristillinen kirkkoherra siunailee kirkkonsa pihalla lemmikkieläimiä, kissoja, koiria ja kanejakin. Luulisin että nuo kanit tulevat siunatuiksi jo muutenkin?


      • Anonyymi

        Vain sinä ajattelet noin pimeästi


      • Anonyymi

        Mutta teille, jotka minua kuulette, minä sanon: Rakastakaa vihamiehiänne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat. Siunatkaa niitä, jotka teitä kiroavat, rukoilkaa niiden puolesta, jotka parjaavat teitä.
        Luukas 6:27-28


    • Anonyymi

      Eikö vähempikin jahkaaminen tuoswta aiheesta riittäisi?!

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sitten kun on sen aika.
        Hyvä, kun jotkut jaksavat pitää kristinuskon puolta pahassa maallistumisen kierteessä olevassa ev.lut. kirkossa.
        Räsänen ei ole vielä eronnut.
        Itse erosin n. vuosi sitten


    • Anonyymi

      Niin minäkin tekisin.

    • Anonyymi

      Se on tehtävämme.

    • Anonyymi

      Kiitos heille!

    • Anonyymi

      Säätivät häntä.

    • Anonyymi

      Upeaa toimintaa.

    • Anonyymi

      Mantila oli kuulemma vastannut: Kiitos samoin.

    • Anonyymi

      Syyttäjät tarvitsevat siunausta. Virka on epäkiitollinen He tekevät vain heille annettua tehtävää. Siinä he monta kertaa joutuvat syyttämään omaa henkilökohtaista mielipidettään vastaan, koska virka voi joskus vaatia niin. Näin varmaan tapahtuu puolissa tapauksissa, koska he voivat puolissa tapauksissa henkilökohtaisesti olla syytetyn puolella, mutta sitä he eivät saa näyttää. Tuntuu raskaalta työltä.

      • Anonyymi

        Syyttäjä toimii Suomen lakien mukaan.


    • Anonyymi

      Syyttäjä ei ollut mikään vastustaja vaan virkamies joka puuttuu siihen että Suomen lakeja rikotaan. Päivin 'lakikirja' on aasialaisen paimentolaisheimon vuosituhansia vanha tapakäytäntö jossa käsketään esim. kivittämään miehen raiskaama nainen kuoliaaksi kaupungin portin ulkopuolella. Suomessa edes Päivin porukka ei tee sitä vaikka heidän "pyhässä" kirjassaan näin määrätään tehtäväksi.

    • Anonyymi

      Joka päiväkö ne sitä syyttäjää siunaa?
      Jo monen kuukauden ajan!
      Ovatkin tainneet siirtyä sen syyttäjän kannattajiksi kun kertaakaan en ole kuullut heidän Päivi Räsästä siunanneen!
      Mutta parempihan se on siunata voittajaa kuin häviäjää, tuumaavat tietysti Päivin entiset kannattajat, kannattaessaan nyt syyttäjää!

    • Anonyymi

      "Siunatkaa älkääkä kirotko". Vaikka mieli tekisikin kirota ja toivottaa syyttäjä alimpaan helvettiin niin kyllä meidän uskovien tulisi siunata pahimmat vihamiehemmekin, miksei siis syyttäjät.

      • Anonyymi

        Siunata ja kannattaa syyttäjää, muttei vieläkään syytettyä. Syyllistyn samaan, parempi kannattaa syyttäjää kuin syytettyä, sillä ei savua ilman tulta, pätee syytetyksi joutumisessakin.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe