Muiden missikandinaattien kulkiessa nenä pystyssä, loistaa kauneudellaan, sympattisuudellaan ja ystävällisellä persoonallaan Sa Myer Oo.
Huoli maailman lapsista, sodan jaloissa, ja muuallakin, kertoo paljon hänen persoonastaan. Hän on lapsena kokenut pakolaisleirin, nälän, pelon ja vainon.
Muut missikandinaatit korostavat itseään, tekemisiään, sanavalmiuttaan jne. Omaan napaan tuijottelu, minä, minä ja itsekkyys paistaa heistä läpi.
Sa Myer Oo;sta saamme missin joka huokuu lämpöä , kauneutta ja muista, varsinkin lapsista huolehtimista, kaikkialla missä kulkeekin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sa Myer Oo on Miss Suomi 2023
10
483
Vastaukset
- Anonyymi
Miss finland 2023 samyer
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#180063463
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Sa Myers oli ihan mitäänsanomaton eikä myöskään menestynyt.
- Anonyymi
Kaunein nainen voitti kerrankin Miss Suomi kilpailun, sirot piirteet siniset silmät pieni nenä samoin suu. Hevosen hampaat molemilla ensimmäisellä ja toisella perintöprinsessaksi päässeillä.🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaunein nainen voitti kerrankin Miss Suomi kilpailun, sirot piirteet siniset silmät pieni nenä samoin suu. Hevosen hampaat molemilla ensimmäisellä ja toisella perintöprinsessaksi päässeillä.🌹
Mitään sanomaton misukka tavan tallaaja kamalat hampaat ja huulten täyttö epäonnistunut näyttää kuin suu olisi vinossa..Ei erotu massasta.
- Anonyymi
Paula , uusi Missi
Pitkästä aikaa voitti kaunis tyttö kisan ! - Anonyymi
Kivaa, että joku on tyytyväinen! Minusta halvan näköinen. Sorry!
Ei ole tarkoitus loukata, mutta ei minun makuuni.
Ei tarvitsekaan!- Anonyymi
Halvan näköinen vai et silleen katsos peiliin mikä sieltä näkyy ? Opiskele oikkiksessa ja valmistuu tuomariksi .
- Anonyymi
Siksikö on halvan näköinen kun ei näyttänyt rintojaan ja kamelinvarvastaan ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvan näköinen vai et silleen katsos peiliin mikä sieltä näkyy ? Opiskele oikkiksessa ja valmistuu tuomariksi .
No nuo opiskelut oli jokaisella hanskassa.Ei pärjää maailmalla .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255