Broidi sanoi aina, että

🤔🪛☕ miehet on syntyneet ruuvimeisseli käsissä. No kaikkien ei tarvitse olla mäkkaivereita, mutta paljon helpotti kun oli joku keltä kysyä. Mulla on nyt akkuruuvarin kanssa ongelmia. Laitoin siihen euron setistä kärjen ja se upposi sinne nöpököiden sisään melkein kokonaan. Sain kuitenkin tarkoittamani ruuvit kierrettyä. Ongelma syntyi siinä, kun halusin irroittaa kärjen. En saa enää kieritettyä niitä nöpököitä näkyville.

Asiaa pähkäillessä mulle on selvinnyt miksi se ruuvari näytti erilaiselta kuin vuosi sitten ruuvailua harrastettuani. Siihen nöpököiden väliin kuuluu näet semmoinen lisäosa, joka olisi ollut kalliimmassa kärkipakkauksessa. Akkuruuvinväännin on nyt terassin pöydällä ja aina ohimennessäni kokeilen erilaisia konsteja irroitukseen. Jos kärki ei lähde tulemaan ulos, niin pitää hankkia uusia ruuveja, mitkä sopii siihen.

Kivaa aurinkoista kesäpäivää vai onko tämä nyt sitä intiaanikesää🌞.

14

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä, mutta on sillä nikkaroijallakin vähän väliä

      • Juu, mutta voi sitä neuvoa kysellä vaikka naapurin mieheltä. Ei siinä mitään suhdetta tarvitse aina ajatella.


    • Anonyymi

      Keksi ap palstamies itsellesi joku kehittävämpi harrastus, kuin näiden pöljöjen

      • Anonyymi

        aloitusten tehtailu 🥱🥱


      • Anonyymi kirjoitti:

        aloitusten tehtailu 🥱🥱

        Täytyyhän sulla olla jotakin luettavaa ja kommentoitavaa. Jos vilkaiset profiiliani tuota mun tunnusta klikkaamalla huomaat, että olen vieläkin nainen.


    • Anonyymi

      Kyllä sen sieltä ulos saa. Muutamia keinoja voi kokeilla. Kuukkeloimalla löydät varmasti jotain tietoa. Jos tuntisin sinut, tulisin itse kokeilemaan irrottaa se.

      • Voi kiitos avusta. En älynnyt kokeilla goolea, vaikka sitä paljon käytänkin eri pulmissa. Sieltä netistä löytyi laitteen manuaali. Vahingossa oli kädet oikeassa asennossa kun laitoin sitä kärkeä.
        "Pikaistukka• Ruuvinvääntimessä on pikaistukka, joten istukka-avainta ei tarvita.• Pidä kiinni alaosasta toisella kädellä ja käännä yläosaa toisella kädellä avataksesi tai kiristääksesi istukan"
        Kun käänsin pelkkää yläosaa niin mitään muuta ei tapahtunut, kuin että se pää pyöri ympäri niinkuin ruuvattaessa.
        Taidan laittaa laatikkoon mukaan ohjeet ensi vuodelle😅


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Voi kiitos avusta. En älynnyt kokeilla goolea, vaikka sitä paljon käytänkin eri pulmissa. Sieltä netistä löytyi laitteen manuaali. Vahingossa oli kädet oikeassa asennossa kun laitoin sitä kärkeä.
        "Pikaistukka• Ruuvinvääntimessä on pikaistukka, joten istukka-avainta ei tarvita.• Pidä kiinni alaosasta toisella kädellä ja käännä yläosaa toisella kädellä avataksesi tai kiristääksesi istukan"
        Kun käänsin pelkkää yläosaa niin mitään muuta ei tapahtunut, kuin että se pää pyöri ympäri niinkuin ruuvattaessa.
        Taidan laittaa laatikkoon mukaan ohjeet ensi vuodelle😅

        Yleensä se pää kääntyy, kun pitää kiinni siitä edellisestä kohdasta ja sitten pyörittää sitä päätä. Silloin ne leuat aukeaa ja voi vaihtaa tarvittavan pään siihen. Toiseen suuntaan kiertämällä sen saa sit kiristettyä kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yleensä se pää kääntyy, kun pitää kiinni siitä edellisestä kohdasta ja sitten pyörittää sitä päätä. Silloin ne leuat aukeaa ja voi vaihtaa tarvittavan pään siihen. Toiseen suuntaan kiertämällä sen saa sit kiristettyä kiinni.

        Niin ja yhä pidetään kiinni siitä edellisestä kohdasta, kun kiristetään. Riippuu mallista, miten käytetään. Tekemällä sen oppii ja sit se menee kuin vettä valaen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja yhä pidetään kiinni siitä edellisestä kohdasta, kun kiristetään. Riippuu mallista, miten käytetään. Tekemällä sen oppii ja sit se menee kuin vettä valaen.

        Helposti lähti pois, kun oli oikea ote, ettei se koko yläosa kiertynyt samalla. Siinä oli sellainen hopeanvärinen kohta, josta piti pitää kiinni. Tänään siis ohjelmassa lisää ruuvailua, että saan uuden rallin huussin oven eteen.


      • Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

        Helposti lähti pois, kun oli oikea ote, ettei se koko yläosa kiertynyt samalla. Siinä oli sellainen hopeanvärinen kohta, josta piti pitää kiinni. Tänään siis ohjelmassa lisää ruuvailua, että saan uuden rallin huussin oven eteen.

        No niin, hyvä. Kohta, kunhan innostut siitä, ootkin jo pro. 👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin, hyvä. Kohta, kunhan innostut siitä, ootkin jo pro. 👍

        Työ opettaa. Olen aina pitänyt ruuvailua vaikeana. Nyt olen oppinut, että ruuvi pitäävääntää äkkiä kiinni, ettei se nulju. Ja sekin tietysti helpottaa, että on alkureikä niin lauta ei halkea.


    • Anonyymi

      Kuka sitä meisselillä
      Mela se olla pitää

      • Ruuvimeisseli tarvitaan ruuveissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe