🤔🪛☕ miehet on syntyneet ruuvimeisseli käsissä. No kaikkien ei tarvitse olla mäkkaivereita, mutta paljon helpotti kun oli joku keltä kysyä. Mulla on nyt akkuruuvarin kanssa ongelmia. Laitoin siihen euron setistä kärjen ja se upposi sinne nöpököiden sisään melkein kokonaan. Sain kuitenkin tarkoittamani ruuvit kierrettyä. Ongelma syntyi siinä, kun halusin irroittaa kärjen. En saa enää kieritettyä niitä nöpököitä näkyville.
Asiaa pähkäillessä mulle on selvinnyt miksi se ruuvari näytti erilaiselta kuin vuosi sitten ruuvailua harrastettuani. Siihen nöpököiden väliin kuuluu näet semmoinen lisäosa, joka olisi ollut kalliimmassa kärkipakkauksessa. Akkuruuvinväännin on nyt terassin pöydällä ja aina ohimennessäni kokeilen erilaisia konsteja irroitukseen. Jos kärki ei lähde tulemaan ulos, niin pitää hankkia uusia ruuveja, mitkä sopii siihen.
Kivaa aurinkoista kesäpäivää vai onko tämä nyt sitä intiaanikesää🌞.
Broidi sanoi aina, että
14
242
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä, mutta on sillä nikkaroijallakin vähän väliä
Juu, mutta voi sitä neuvoa kysellä vaikka naapurin mieheltä. Ei siinä mitään suhdetta tarvitse aina ajatella.
- Anonyymi
Keksi ap palstamies itsellesi joku kehittävämpi harrastus, kuin näiden pöljöjen
- Anonyymi
aloitusten tehtailu 🥱🥱
Anonyymi kirjoitti:
aloitusten tehtailu 🥱🥱
Täytyyhän sulla olla jotakin luettavaa ja kommentoitavaa. Jos vilkaiset profiiliani tuota mun tunnusta klikkaamalla huomaat, että olen vieläkin nainen.
- Anonyymi
Kyllä sen sieltä ulos saa. Muutamia keinoja voi kokeilla. Kuukkeloimalla löydät varmasti jotain tietoa. Jos tuntisin sinut, tulisin itse kokeilemaan irrottaa se.
Voi kiitos avusta. En älynnyt kokeilla goolea, vaikka sitä paljon käytänkin eri pulmissa. Sieltä netistä löytyi laitteen manuaali. Vahingossa oli kädet oikeassa asennossa kun laitoin sitä kärkeä.
"Pikaistukka• Ruuvinvääntimessä on pikaistukka, joten istukka-avainta ei tarvita.• Pidä kiinni alaosasta toisella kädellä ja käännä yläosaa toisella kädellä avataksesi tai kiristääksesi istukan"
Kun käänsin pelkkää yläosaa niin mitään muuta ei tapahtunut, kuin että se pää pyöri ympäri niinkuin ruuvattaessa.
Taidan laittaa laatikkoon mukaan ohjeet ensi vuodelle😅- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Voi kiitos avusta. En älynnyt kokeilla goolea, vaikka sitä paljon käytänkin eri pulmissa. Sieltä netistä löytyi laitteen manuaali. Vahingossa oli kädet oikeassa asennossa kun laitoin sitä kärkeä.
"Pikaistukka• Ruuvinvääntimessä on pikaistukka, joten istukka-avainta ei tarvita.• Pidä kiinni alaosasta toisella kädellä ja käännä yläosaa toisella kädellä avataksesi tai kiristääksesi istukan"
Kun käänsin pelkkää yläosaa niin mitään muuta ei tapahtunut, kuin että se pää pyöri ympäri niinkuin ruuvattaessa.
Taidan laittaa laatikkoon mukaan ohjeet ensi vuodelle😅Yleensä se pää kääntyy, kun pitää kiinni siitä edellisestä kohdasta ja sitten pyörittää sitä päätä. Silloin ne leuat aukeaa ja voi vaihtaa tarvittavan pään siihen. Toiseen suuntaan kiertämällä sen saa sit kiristettyä kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä se pää kääntyy, kun pitää kiinni siitä edellisestä kohdasta ja sitten pyörittää sitä päätä. Silloin ne leuat aukeaa ja voi vaihtaa tarvittavan pään siihen. Toiseen suuntaan kiertämällä sen saa sit kiristettyä kiinni.
Niin ja yhä pidetään kiinni siitä edellisestä kohdasta, kun kiristetään. Riippuu mallista, miten käytetään. Tekemällä sen oppii ja sit se menee kuin vettä valaen.
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja yhä pidetään kiinni siitä edellisestä kohdasta, kun kiristetään. Riippuu mallista, miten käytetään. Tekemällä sen oppii ja sit se menee kuin vettä valaen.
Helposti lähti pois, kun oli oikea ote, ettei se koko yläosa kiertynyt samalla. Siinä oli sellainen hopeanvärinen kohta, josta piti pitää kiinni. Tänään siis ohjelmassa lisää ruuvailua, että saan uuden rallin huussin oven eteen.
- Anonyymi
lounas.ajatus kirjoitti:
Helposti lähti pois, kun oli oikea ote, ettei se koko yläosa kiertynyt samalla. Siinä oli sellainen hopeanvärinen kohta, josta piti pitää kiinni. Tänään siis ohjelmassa lisää ruuvailua, että saan uuden rallin huussin oven eteen.
No niin, hyvä. Kohta, kunhan innostut siitä, ootkin jo pro. 👍
Anonyymi kirjoitti:
No niin, hyvä. Kohta, kunhan innostut siitä, ootkin jo pro. 👍
Työ opettaa. Olen aina pitänyt ruuvailua vaikeana. Nyt olen oppinut, että ruuvi pitäävääntää äkkiä kiinni, ettei se nulju. Ja sekin tietysti helpottaa, että on alkureikä niin lauta ei halkea.
- Anonyymi
Kuka sitä meisselillä
Mela se olla pitää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368
