Miehen pelivelat saatava maksetuiksi - kysy,myksiä

Anonyymi-ap

Alan olla aika epätoivoinen. Olen onnellisesti naimisissa siksi että rakastan miestäni mutta hänellä on todella paha peliongelma! Se on suorastaan riippuvuus hänelle. Viime aikoina on memnyt huonosti olemme mm 2. autostamme joutuneet luopumaan, koska rahaa tarvitaan velkojen maksuun. Pahinta on kun mies on mennyt ottamaan lainaa arveluttavilta tahoilta. Pakko on maksaa tai on suoranainen väkivallan uhkakin olemassa. Valvon yöt, yritän keksiä ratkaisua, tuntuu että tämä puoli elämäämme on yhtä helvettiä. Itselläni on pieni palkka eikä siitä riitä näiden rahojen maksuun. Miehellä ihan ok palkka ja isokin, mutta kaikki menee rahaa lainanneille. :(

Itse asiassa yksi rahaa lainannut ehdotti, että velat voisi maksaa näin. Ensin olin ehdottomasti sitä vastaan, mutta nyt en eneää tiedä mitä muutakaan voisi tehdä.

Kysyn siis seuraavaa toivon asiallisia vastauksia:

1. Naiset kun olette myyneet itseänne, niin onko ne kokemukset aivan kamalia?
2. Miten paljon rahaa keskiverto ammattilainen voi saada? Meillä se ongelma, että nyt ei riitä jos tulee 50 euroa sieltä ja toinen täältä 2 x kuussa. Miehellä on useampi tuhat velkoja.
3. Missä ilmoitatte?
4. Olettavatko asiakkaat, että näytätte nauttivan yhdynnästä? En tiedä pystynkö itse siihen lähinnä vain itkettää. Itsellä on niin, että menin naimisiin aika nuorena ja seksisuhteessa en ole koskaan ollut kenenkään muun kanssa kuin mieheni.

21

1294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä vittua. Anna sen miehen myydä itse persettä et saa maksetuksi. Ei ole sun asia vaikka oisit kuinka rakastava vaimo.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        😋 ­­­N­y­­m­­f­­o­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18006546w

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mitä ne miehen pelivelat sinulle kuuluu! Maksakoon mies itse velkansa, turha sinun alkaa rahoittamaan hänen pelaamistaan. Mies vaan hoitoon peliriippuvuudesta ja veloille maksusuunnitelma.

      Serkkuni lähti tuohon, mitä sinä nyt suunnittelet, eli alkoi makselemaan miehensä pelihölmöyksiä, siinä mene serkulta perinnöt ja omaksi maksettu asunto, sekä autot ja veneet. Serkku ei nyt alkanut myymään alapäätään, vaan alkoi siivoamaan toisena työnä, kun hyväpalkkainen virka kaupungilla ei riittänyt miehen velkojen maksuun. Mies ihan luuseri, kuvitteli pelaamalla vain rikastuvansa. Vuokralla asuvat kaupungin vuokraslummissa, "favelassa" täysin ala-arvoisella alueella.

      Jos ei muuta, niin ota ero miehestä ja etsi parempi, kyllä niitä muitakin löytyy, miksi tuhlata elämää peliriippuvaisen kanssa!

      Jos nyt kuitenkin päädyt myymään itseäsi, niin riittävän kalliisti sitten, 500€ - 1000€ kerta ja pidä tasoa yllä, ettet ala mitään 50€ panoja jakamaan.

      • Anonyymi

        Olen siis alkuperäinen. --Niin en usko pystyväni tuohon prostituutioon. On löydettävä joku muu ratkaisu. Jos saisin hänet lähtemään terapiaan. Tai joskus ajattelen että jos ,inä ottaisin kaikki meidän raha-asiat hoitoon. Joku muutos on tultava. Inhottaasekin, että tuo joka ehdotti että minun pitäisi alkaa myydä seksiä oli olevinaan mieheni kaveri. Mutta muutenbaija epämääräinen, yhteyksiä kaikkiin prosenttijengeihin yms. Kumma kuinka alkaa tulla outoja tuttavuuksia jos alkaa lainata rahaa puolirikollisilta.


      • Anonyymi

        Mä en oo maannu kenenkään kanssa rahasta mutta jos joku maksaisi tonnin kerta niin kyllä suostuisin.mutta sellasta miestä tuskin ikinä tulen löytämään. Joten jää nää hommat multa. Tosin yks makso kerran tonnin suihinotosta ja vielä vuosien jälkeenki sitä miettii kuinka ihana kohtaaminen oli.


      • Anonyymi

        Miten ihmeessä. En kyllä usko. Joku huijaus se on. En tiiä mikä juttu se on.. Suostuisin silti jos näin ois.


      • Anonyymi

        Kyllä ja kupan pyllyyn 🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja kupan pyllyyn 🤣🤣🤣

        No sen sä oot kyl saanut ihan jotain muualta muista "seikkailuistasi"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja kupan pyllyyn 🤣🤣🤣

        No sen sä oot kyllä saanut joltain muualta muista "seikkailuistasi"


      • Anonyymi

        Outo homma se silti on. Ja en oo siis aloittaja. Mulla ei oo nyt raha-ongelmia mutta oon jumissa huonossa liitossa kun jos nyt muutan mulla tulee olee niitä. Haluan erota mutta .. mä käyn töissä kyllä koko ajan mut se ei oo isopalkkainen homma ja verottaja vie törkeän paljon. Yks ihminen pärjäisi kai mutta lapset.. pitäis päästä hyvin alkuun uskon että sitte pärjättäis jotenkin.


      • Anonyymi

        Kyllä pelivelat naisellekin kuuluu. Mitäs on ollut niin tyhmä ukko että nauttii pelaamisesta varmaan enemmän kuin panemisesta. Jos mies ei niitä meinaa maksaa niin maksakoon nainen sitten pillullaan. Jos väittää rakastavansa äijää. Tärkeintä olis nyt saada pelit loppumaan, ettei koko ajan kerry velkaa. Ja maksaa olemassa olevat velat nätisti pois ottamalla kyrpiä pilluun. Se rahaa lainannut semirikollinen varmaan osais myös neuvoa mistä asiakkaita saa.. ;)


    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ratkaisu ei löydy seksistä vaan aivan muualta.

      Mene keskustelemaan oikeusaputoimistoon.

      Seksi voi olla nöyryyttävää tälläisen asian takia.

      • Anonyymi

        P.S. Miehesi tarvitsee julkisen edunvalvojan ja sinä luotettavan asianhoitajan. Edunvalvoja lopettaa pelaamisen ja selvittää ongelmat niin hyvällä kuin pahalla.


    • Anonyymi

      U­­u­­­s­­i s­­ek­­si­­tea­­tteri ava­­utuu Suome­en! Ku­­tsumme kai­­kk­i. Ilmo­­­it­­tau­tum­­ine­n ryhmä­­­ämme tä­äl­l­­ä 👉 https://www.ryhmaseksi.pics/H/E9b2B4

    • Anonyymi

      On näitä nähty, jotka antaa ja itkee.
      90-luvun laman aika oli sellaista, että siinä moni nainen teki rankan ratkaisun.
      Kaikilla ei pokka pitänyt, vaan meni itkuksi.
      Muutama tällainen oli minullakin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mikäli tarin aon tosi, niin tuossa on elävä esimerkki siitä mihin epäterveet ihmissuhteet johtavat, yhä vain syvemmälle loputtomaan suohon.

      1) Pakotat sen miehen ottamaan vastuu tekemisistään, sinä et niistä ole vastuussa. Yksi ensiaskel on psykoteapiaan hakeutuminen.

      2) Tuolla toiminnallaan ei ol emitä¨na tekemistä rakkaudne kanssa, joss alisäkis koettaa vetää puolisonsa maksamaan idiotismistään sen seurauksineen.

      3) Häivy lopullisesti tuollaisesta toksisesta suhteesta nyt vielä niin kauan kuin se on mahdollista. Aloita oma terve elämä.

      • Anonyymi

        Lisäys edelliseen sillä klikkasin viestin vahingossa matkaan.

        Avauksen kysyemyksenasettelut ovat jo itsessään totaalisen virheellisiä.

        Toistan. Käytä itsesuojeluvaistoasi. Häivy lopullisesti ja viipymättä tuollaisesta elämäsi tuhoavasta epäterveestä ja myrkyllisestä suhteesta.

        Mies on valmis tuhoamaan sinut lopullisesti oman narsisitisen peliriippuvuutensa alttarille.

        Sinä et ole vastuullinen miehesi edesvastuuttomista tekemisistä.

        "7 tapaa tunnistaa myrkyllinen avioliitto"

        - https://mielenihmeet.fi/7-tapaa-tunnistaa-myrkyllinen-avioliitto/

        .


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe