Kiteen iltalento ja nuoriso

Anonyymi-ap

Voisiko vanhemmat opettaa lapsiaan käyttäytymään!! 3kpl noin 10-12v tyttöä näytteli keskisormea ja kiroili kovaan ääneen. Vaaleat laine hiukset puoleen selkään huuteli vitun juopot ja keskimmäimen sormi pystyssä Ja hänestä päätä lyhkäsempi tyttönen jolla oli tummat hiukset nauroi ja kiroili perään.. mustat takit ja vatsat valjaana (liian pienet paitulit päällä). kuka antaa lapsien pyöriä klo 18:00 jälkeen ilman vanhempaa tälläisenä päivänä?

25

859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      He juuri ovat opettaneet käytöstapoja.
      Hyvin on mennyt perille.

      • Anonyymi

        Kupiaiseen on ilmotettu jo että ovat tarkkana koska sieltä varastaavat tämän ikäiset tytöt ja pojat vaikka mitä yleisemmin karkkia.. samalla on kehoitettu seuraaman jos tuleevat vanhempien kanssa, niin saapi selville kennen kakarat tätä harrastaa ja s-marketissa on jo pitkään seurattu..


    • Anonyymi

      Huonompaan suuntaan mennyt kielenkäyttö ym.

    • Anonyymi

      Itse näin kaksi tyttöä ketkä hutalehti ja käytös tapa hirveää ja ilman vanhempia liikkuivat..

    • Anonyymi

      Samanlaiset, niin tytöt kuin pojatkin riehuvat Fanni-leikkipuistossa iltaisin, kiroilevat, sotkevat, sylkevät... Pikkulasten leikkikaluja särkevät ja osa jotain 15-vuotisia.

      Taitaa olla lasten leikkipuisto palasina ennen kuin se "nuorille" tarkoitettu alue valmistuu - sitten pääsevät sinne sylkemään ja särkemään.

      • Anonyymi

        Viime keskiviikkona siellä 2 kpl noin 10v tyttöjä oli sätkät huulessa hirveä savu ja yskiminen oli kun menin lapseni kanssa sinne.. hyvin äkkiä luikkivat pakoon ja natsat tietenkin sinne jätettiin


      • Anonyymi

        Kuukausi takaperin oli kanssa järkyttävä meno.. siellä räjittiin ja kaadeltiin limpparia ja pissittiin kiikkuihin ja liukumäkiin.. tytöt vääntelevät naamoja ja irvistelee keskarit pystyssä ja pojat kiroillee ja huutelevat.. itse en mene enää 2-vuotiaan kanssa sinne..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viime keskiviikkona siellä 2 kpl noin 10v tyttöjä oli sätkät huulessa hirveä savu ja yskiminen oli kun menin lapseni kanssa sinne.. hyvin äkkiä luikkivat pakoon ja natsat tietenkin sinne jätettiin

        Kai poltit natsat loppuun ettei mennyt hukkaan? 🚬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuukausi takaperin oli kanssa järkyttävä meno.. siellä räjittiin ja kaadeltiin limpparia ja pissittiin kiikkuihin ja liukumäkiin.. tytöt vääntelevät naamoja ja irvistelee keskarit pystyssä ja pojat kiroillee ja huutelevat.. itse en mene enää 2-vuotiaan kanssa sinne..

        Tulevaisuuden eläkkeenmaksajat eiku saajat. Keski-ikäiset saa jatkossakin painaa niska limassa töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulevaisuuden eläkkeenmaksajat eiku saajat. Keski-ikäiset saa jatkossakin painaa niska limassa töitä.

        Ja vanhukset saavat elättää vielä kaiken kukkuraksi nuo ihmiskoirat. Jos ei penikkatauti satu korjoomaan ennen keski ikää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vanhukset saavat elättää vielä kaiken kukkuraksi nuo ihmiskoirat. Jos ei penikkatauti satu korjoomaan ennen keski ikää.

        Voisitko mitenkään olla sekoittamatta viattomia eläimiä tähän asiaan, vai oletko tietyn uskonnon edustaja? Ehkä vaadin liikaa.


    • Anonyymi

      Tuossa iässä on pimut parhaimmillaan.

    • Anonyymi

      Olivatko varmasti tyttöjä vai muunsukupuoleisia? Ei kannata leimata jos ei asiasta ole täysin varma. Itse olen muunsukupuoleinen pippelityttö.

      • Anonyymi

        On olemassa vain kahta sukupuolta: uroksia tai naaraita, eli miehiä tai naisia.


    • Anonyymi

      Ei nykyvanhempia kiinnosta omat lapset.Tärkeempää on juhliminen festarit ja omat harrastukset.

      • Anonyymi

        Meijän tyttö kerto tätä samaa yhdestä kaverinsa äitistä! Olin myös aika järkyttynyt, kun kuulin tyttöjen juttelevan miten äiti kierti kaikki festarit läpi.. ja äitin on pakko, joka lauantai päästä juomaan kavereittesa kanssa.. lasua olen harkinnut tekeväni, mutta perheessä käy jo lastensuojelu, mutta jos kertoisin mitä olen kuullut ja vaatisin seuloja äitille. helpompi olisi että tyttö saisi paremman kodin on niin herttainen..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meijän tyttö kerto tätä samaa yhdestä kaverinsa äitistä! Olin myös aika järkyttynyt, kun kuulin tyttöjen juttelevan miten äiti kierti kaikki festarit läpi.. ja äitin on pakko, joka lauantai päästä juomaan kavereittesa kanssa.. lasua olen harkinnut tekeväni, mutta perheessä käy jo lastensuojelu, mutta jos kertoisin mitä olen kuullut ja vaatisin seuloja äitille. helpompi olisi että tyttö saisi paremman kodin on niin herttainen..

        Samaa on meijänkin tyttö kertonut oisiko samasta äitistä ja tytöstä kyse jopa! On vitos luokkalainen.. Siinä perheessä ei vanhemmat paljoa katso miten pukeudutaan. Nytten on jo kylmät ilman ja hän on ilman takkia koulussa ja napa paita päällä! Vapaa ajalla shortsit ja maha paljaana kulkee. Päivittäin kylillä pyörii ja kaupoissa. Pulloja kerää kylältä ja roskiksia penkoo, tiedä mitä huumeneuloja viskattu niihin ja kun käden työntää niin saapi tautia sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa on meijänkin tyttö kertonut oisiko samasta äitistä ja tytöstä kyse jopa! On vitos luokkalainen.. Siinä perheessä ei vanhemmat paljoa katso miten pukeudutaan. Nytten on jo kylmät ilman ja hän on ilman takkia koulussa ja napa paita päällä! Vapaa ajalla shortsit ja maha paljaana kulkee. Päivittäin kylillä pyörii ja kaupoissa. Pulloja kerää kylältä ja roskiksia penkoo, tiedä mitä huumeneuloja viskattu niihin ja kun käden työntää niin saapi tautia sitten.

        Mikä nyky päivän äitiä vaivaa jos ei haluta olla lasten kanssa nii sit pitäs antaa ne pois! Rahan takiako niitä tehdään ja väkisin piiään?


    • Anonyymi

      LASU

      • Anonyymi

        Ei se hyödytä mitään


    • Anonyymi

      saatana etää lapsi ulkona vittu rikkoo minä auto eilen k market piha satana

      • Anonyymi

        Oliko tämän näköinen satana: 😈


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8186
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1163
    Aihe